ΑΕΡΟΠΛΟΪΑ Ιστορία της αεροπλοΐας(από 1939 έως σήμερα)
Η πρώτη γυναίκα που πέταξε αεροπλάνο ήταν η Emilie Earhart στις Μαϊου του 1932 η οποία πέταξε πάνω από τον Ατλαντικό και εκεί έχασε την ζωή της
Πρόοδος συνεχίζεται και αρχή μαζικής παραγωγής, Β’ Παγκόσμιος πόλεμος (1939– 1945) Κατά τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο παρατηρήθηκε μια δραστική αύξηση στον ρυθμό ανάπτυξης και παραγωγής των αεροσκαφών. Όλες οι χώρες που έλαβαν μέρος στον πόλεμο επιτάχυναν την ανάπτυξη και παράγωγη αεροσκαφών συστήματα πτήσης παράδοσης όπλων, όπως το πρώτο βομβαρδιστικό μεγάλης απόστασης.Eπíσης αέριες τακτικές μάχης και τα δόγματα άλλαξαν, εβραίας κλίμακας στρατηγικού βομβαρδισμού εκστρατείες ξεκíνησαν,υποδεχθηκαν καινούργιες συνοδείες μαχητικών και τα πιο ευέλικτα αεροσκάφη και όπλα επέτρεψαν ακριβείς επιθέσεις σε μικρούς στόχους με βόμβες κατάδυσης και βομβαρδιστικά αεροσκάφη και αεροσκάφη επίγειας επίθεσης. Καινούργιες τεχνολογίες όπως το ραντάρ επίσης επέτρεψαν περισσότερες συντονισμένες και ελεγχόμενες αναπτύξεις της αεράμυνας.
Το πρώτο λειτουργικό τζετ ήταν το Heinkel He 178 (Γερμανία),το οποίο εκτοξεύτηκε από τον Erich HYPERLINK το 1939,το οποίο ακολουθήθηκε από το πρώτο παγκόσμιο τζετ αεροσκάφος, το Me 262, τον Ιούλιο 1942 και το πρώτο παγκόσμιο βομβαρδιστικό που ηλεκτροδοτήθηκε από τζετ, το Arado Ar 282 τον Ιούνιο του 1943.Βρετανικες βελτιώσεις όπως το Gloster Meteor,ακολουθησε αργοτερα,αλλα χρησιμοποιήθηκε ελάχιστα στον δεύτερο παγκόσμιο πολεμάτε πρώτο πολλαπλό πύραυλο (V-1), το πρώτο βαλλιστικό πύραυλο (V-2), το πρώτο μέχρι σήμερα λειτουργικά τροφοδοτούμενο μέσω πυραύλων μαχομενο αεροσκαφος το Me 163 και το πρώτο κατακόρυφο απογειωμένο επανδρωμένο σημείο αμύνης παρεμβολής Bachem Ba 349 που επίσης αναπτύχτηκαν από την Γερμανία. Παρόλα αυτά, jet fighters είχαν μειωμένο αντίκτυπο εξαιτίας της αργοπορημένης παρουσίασης,της έλλειψης καυσίμων, της έλλειψης έμπειρων πιλότων και της μειούμενης πολεμικής βιομηχανίας της Γερμανίας.Erich HYPERLINK Me 262V-1V-2Me 163
Όχι μόνο τα αεροπλάνα αλλά και τα ελικόπτερα > μεγάλη ανάπτυξη κατά την διάρκεια του Β’ παγκοσμίου πολέμου. Με την εισαγωγή του Focke Achgelis Fa 223, το Flettner Fl 282 το 1941 στην Γερμανία και το Sikorsky R-4 το 1942 στις ΗΠΑ,για πρώτη φορά μεγάλοι σχηματισμοί ελικοφόρων παρήχθησαν και ανατήχθηκαν.Sikorsky R-4
1945–1991: Ο ψυχρός πόλεμος Μετά τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο η επιχειρηματική αεροπλοϊα αναπτύχτηκε γρήγορα,χρησιμοποιόντας κυρίως πρώην στρατιωτικά αεροσκάφη για την μεταφορά ανθρώπων και κιβωτίων ανάπτυξη αυξήθηκε με την παρουσία πλεονάσματος βαρέων και σούπερ βαρέων βομβαρδιστικών αέρος όπως το B-29 και το Lancaster που θα μετατρεπόταν σε εμπορικό αεροσκάφος. Το DC-3 επίσης φτιάχτηκε για ευκολότερες και μεγαλύτερης διάρκειας εμπορικές πτήσεις. To πρώτο εμπορικό αεροσκάφος jet a LancasterDC-3 irliner που πέταξε ήταν το βρετανικό de Havilland Comet. Από το 1952 η Βρετανική αεροπορία, BOAC εισήγαγε το Comet σε προγραμματισμένα δρομολόγια. Δυστυχώς όμως απέτυχε εξαιτίας προβλημάτων που παρουσιάστηκαν.de Havilland CometBOAC
Το Οκτώβριο του 1947 ο Chuck Yeager πήρε το πυραυλικά ηλεκτροδοτούμενο Bell X-1και πέρασε το φράγμα του ήχου.Παρόλο που διαψεύστηκε από πολλούς ότι στην πραγματικότητα έγινε αυτό οι αποδείξεις παρουσιάζουν άλλα.Το 1945 ανακαλύφθηκαν οι πυρηνικές βόμβες που σε σύντομο χρονικό διάστημα απέκτησε εξαιρετική σημασία για τον στρατό κατά την διάρκεια του ψυχρού πολέμου μεταξύ Ανατολής και Δύσης. Αυτές οι βόμβες ήταν καταστροφικές για οποιοδήποτε εχθρό ξι' αυτό και προσπάθησαν να λάβουν ορισμένα μέτρα.Chuck YeagerBell X-1 Το Harrier Jump Jet, συχνά αναφερόταν ως "Harrier" ή "the Jump Jet το οποίο πέταξε πρώτη φορά το Tο Boeing 747 ήταν το μεγαλύτερο εμπορικό αεροσκάφος που απογειώθηκε ποτέ και συνεχίζει να μεταφέρει εκατομμύρια ανθρώπους κάθε χρόνου 1975 το Aeroflot ξεκίνησε κανονική παροχή υπηρεσιών στο Tu- 144.Αργότερα, κατασκευάστηκε το Concorte.Στα τέλη του 20ου αιώνα η ανάπτυξη σταμάτησε και οι τεχνολογικές κατασκευές σταθεροποιήθηκαν.Harrier Jump JetTu- 144
2001–παρóν Ο 21ος αιώνας ξεκίνησε με την απόσυρση του Concorde.Αυτό έγινε γιατί το Concorde κατανάλωνε αρκετά καύσιμα και επέτρεπε περιορισμένο αριθμό επιβατών. Η επιτροπή του Centennial ΗΠΑ Flight ιδρύθηκε το 1999 για να ενθαρρύνει την ευρύτερη εθνική και διεθνή συμμετοχή στον εορτασμό των 100 χρόνων των ηλεκτροκίνητων πτήσεων. Δημοσίευσε και ενθάρρυνε μια σειρά προγραμμάτων, έργων και εκδηλώσεων που προορίζονται να εκπαιδεύσει τους ανθρώπους σχετικά με την ιστορία της πολιτικής αεροπορίας. Concorde
ΤΕΛΟΣ Οι μαθητές : Τριγωνίδης Δημήτρης Τσόπελα Ελένη Τσάκωνα Αλεξάνδρα Τσάγας Άγγελος Τζηράς Χρήστος