ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
Η Μετρηση της Παραγωγικοτητασ των Εργαζομενων στα Logistics
Υλοποιηςη εργων SAP μεθοδος asap
Σήμανση CE – Αναβάθμιση της Σχέσης Παραγωγού Συστημάτων & Κατασκευαστή
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΛΛΑΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΕΧΒ, ΔΕΥΤΕΡΑ 4 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011 Άρης Τσαουσάκης BASF ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕ.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Διαδικασία Προσέγγισης της Διαχείρισης Έργου
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Β2Β eBusiness Παρουσίαση στα ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς Αθ. Στουρνάρας Διευθυντής Υπηρεσιών
Λειτουργίες (Logistics & Operations Management
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Επίλυση Προβλημάτων με Η/Υ
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Σχέδιο επαγγελματικού έργου Όνομα παρουσιαστή | Όνομα εταιρείας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Το κόστος ποιότητας στην μεταλλουργία Ανδρίτσος Δημήτριος Διπλωματική εργασία ΑΘΗΝΑ 2002.
Ανάλυση Συστημάτων ( site) Υπευθ. Καθηγ.: Τσαλγατίδου Αφροδίτη.
Στρατηγικό Μάρκετινγκ Εισαγωγή
Σχεδιομελέτη προϊόντων με τη χρήση Η/Υ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ. ΣΚΟΠΟΣ Συμβιβασμοί Δυναμικό περιβάλλον ανάπτυξης Λεπτομέρειες και πολλές Αποφάσεις Πίεση χρόνου Οικονομικοί.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Τεχνολογία Βιομηχανικού Λογισμικού, πρότυπα ποιότητας.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Ανάλυση και Σχεδιασμός Πληροφοριακών Συστημάτων (Θεωρία)
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Arjaan - Dubai Media City hotel
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Αξιολόγηση.
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Σχεδιασμός, Οργάνωση, Λειτουργία και Αξιολόγηση Υπηρεσιών Τηλεϊατρικής
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
ΔΙΕΚ ΣΥΡΟΥ Β. ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
aka Mathematical Models and Applications
Διάταξη τίτλου Σχεδιασμός Πεδίου Εφαρμογής του Έργου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΣΚΟΠΟΣ Trade – offs Δυναμικό περιβάλλον ανάπτυξης Λεπτομέρειες και πολλές Αποφάσεις Πίεση χρόνου Οικονομικοί παράγοντες

ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η διαδικασία εξασφαλίζει: Ποιότητα εκτέλεσης - Διαχείριση Συντονισμό - Συνεχή βελτίωση Προγραμματισμό

ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ προγραμματισμός ανάπτυξη ιδέας σχεδίαση συστήματος λεπτομερής σχεδιασμός έλεγχος και διορθώσεις προκαταρτική παραγωγή Εμπορικό Αναγνώριση αγοράς Μερίδιο αγοράς Ανάγκες πελάτη. Χρήστες προϊόντος. Ανταγωνιστικά προϊόντα Ανάπτυξη σχεδίων για επιλογές προϊό-ντος και της ευρύτε-ρης οικογένειας του προϊόντος Ανάπτυξη εμπορικού πλάνου. Ανάπτυξη υλικού για προώθηση. Προετοιμασία δοκιμών πεδίου. Αξιολόγηση πρώτης παραγωγής με σημαντικούς πελάτες Σχεδιασμός Μελέτη της ιδέας του προϊόντος και της αρχιτεκτονικής. Αποτίμηση νέων τεχνολογιών Έρευνα δυνατότητας πραγματοποίησης ιδεών. Ιδέες βιομηχανικού σχεδιασμού. Κατασκευή και δοκιμή προτύπων Δημιουργία εναλλα-κτικών αρχιτεκτονι-κών προϊόντος. Ορισμός σημαντικών υποσυστημάτων και αλληλεπιδράσεις. Περάτωση βιομηχανικού σχεδίου Μελέτη εξαρτημάτων. Επιλογή υλικών. Ορισμός ανοχών. Ολοκλήρωση τεκμηρίωσης ελέγχου βιομηχανικού σχεδιασμού Δοκιμές αξιοπιστίας. Δοκιμές κύκλου ζωής. Απόκτηση εγκρίσεων. Εφαρμογή σχεδιαστικών αλλαγών. Εκτίμηση αρχικού αποτελέσματος παραγωγής Παραγωγή Εκτίμηση περιορι-σμών παραγωγής. Κατάστρωση στρατηγικής για την αλυσίδα εφοδιασμού. Εκτίμηση κόστους κατασκευής Αποτίμηση δυνατότητας παραγωγής Εντοπισμός προμη-θευτών για σημαντικά μέρη του προϊόντος Ανάλυσης παραγωγής –αγοράς. Ορισμός τελικού σχε-δίου συναρμολόγησης Ορισμός διαδικασιών παραγωγής των επί μέρους εξαρτημάτων. Σχεδιασμός εργαλείων. Ορισμός διαδικασιών διασφάλισης ποιότητας. Προμήθεια βασικών εργαλείων. Συνεργασία με προμηθευτές. Ολοκλήρωση διαδικασιών κατασκευής και συναρμολόγησης, εκπαίδευσης προσωπι-κού, διαδικασιών διασφάλισης ποιότητας Εκκίνηση λειτουργίας του συνολικού συστήματος παραγωγής Άλλες Λειτουργίες Έρευνα: Περιγραφή διαθέσι-μων τεχνολογιών Οικονομικό: Στόχοι σχεδιασμού Γενική διαχείριση: Προσδιορισμός πόρων για το έργο Οικονομικό: Οικονομική ανάλυση Νομικά θέματα: Έρευνα θεμάτων ευρεσιτεχνίας Διενέργεια ανάλυσης κατασκευής-αγοράς Συντήρηση: Αναγνώριση θεμάτων συντήρησης Πωλήσεις: Ανάπτυξη σχεδίου πωλήσεων

ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΥΠΟΙ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ -1

ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ -2

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ Product Development Process Planning Concept Development System-Level Design Detail Testing and Refinement Production Ramp-Up ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΙΔΕΑΣ Perform Economic Analysis Benchmark Competitive Products Build and Test Models and Prototypes Identify Customer Needs Establish Target Specifications Generate Product Concepts Select Concept(s) Set Final Plan Downstream Development Mission Statement Test Απαιτήσεις ανεξάρτητες από το Concept. Προδιαγραφές είναι για το Concept.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ Define the Scope Mission Statement Gather Raw Data Interviews Focus Groups Observation Interpret Raw Data Need Statements Organize the Needs Hierarchy Establish Importance Surveys Quantified Needs Reflect on the Process Continuous Improvement

USERS: Lead Users, Users, Retailers, Service Centres ΠΟΣΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ? From: Griffin, Abbie and John R. Hauser. “The Voice of the Customer”, Marketing Science. vol. 12, no. 1, Winter 1993. One-on-One Interviews (1 hour) Focus Groups (2 hours) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 20 40 60 80 100 Percent of Needs Identified Number of Respondents or Groups USERS: Lead Users, Users, Retailers, Service Centres

Organized List of Customer Needs

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Capture “What, Not How”. Meet customers in the use environment. Collect visual, verbal, and textual data. Props will stimulate customer responses. Interviews are more efficient than focus groups. Interview all stakeholders and lead users. Develop an organized list of need statements. Look for latent needs. Survey to quantify tradeoffs. Make a video to communicate results.

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΙΔΕΑΣ Perform Economic Analysis Benchmark Competitive Products Build and Test Models and Prototypes Identify Customer Needs Establish Target Specifications Generate Product Concepts Select Concept(s) Set Final Plan Downstream Development Mission Statement Test Target Specs Based on customer needs and benchmarking Final Specs Based on selected concept, feasibility, models, testing, and trade-offs

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ Set Target Specifications Based on customer needs and benchmarks Develop metrics for each need Set ideal and acceptable values Refine Specifications Based on selected concept and feasibility testing Technical modeling Trade-offs are critical Reflect on the Results and the Process Critical for ongoing improvement

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ- ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ MOUNTAIN

ΕΝΑΡΞΗ – ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΩΝ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΩΝ ΜΕΤΡΗΣΗΣ

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΤΡΩΝ ΜΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

ΔΟΚΙΜΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

ΔΟΚΙΜΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

ΑΠΟΔΟΣΗ ΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΤΙΜΩΝ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΙΔΕΑΣ Perform Economic Analysis Benchmark Competitive Products Build and Test Models and Prototypes Identify Customer Needs Establish Target Specifications Generate Product Concepts Select Concept(s) Set Final Plan Downstream Development Mission Statement Test Target Specs Based on customer needs and benchmarking Final Specs Based on selected concept, feasibility, models, testing, and trade-offs

ΤΕΛΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ Ανάπτυξη μοντέλου προϊόντος – τεχνικό μοντέλο (αναλυτικό, περισσότερα του ενός, προσομοίωση, πειραματικό, κλπ.) Μοντέλο κόστους, λίστα υλικών, προσδιορισμός κόστους, συναρμολόγησης, άνω και κάτω όριο τιμών, κλπ Trade – offs

Specification Trade-offs Estimated Manufacturing Cost ($) Score on Monster (Gs)

ΚΑΘΩΡΙΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ

Quality Function Deployment ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ technical correlations relative importance engineering metrics customer needs benchmarking on needs relationships between customer needs and engineering metrics target and final specs