Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΙΕΚ ΣΥΡΟΥ Β. ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΙΕΚ ΣΥΡΟΥ Β. ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΙΕΚ ΣΥΡΟΥ Β. ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ
ΔΙΕΚ ΣΥΡΟΥ Β. ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ QFD_MARKETING [1]

2 Arjaan - Dubai Media City hotel

3 Death Star hotel in Baku, Azerbaijan (πρόκειται να..)

4 Hemispheric Valencia

5 και νοσοκομεία.. John’s Hopkins Hospital (Baltimore, USA) Mayo Clinic, Rochester, Minnessota Karolinska Institute in Stockholm ( Hospital Motol (Czech Republic) Pitié-Salpêtrière Hospital (Paris) Royal National Orthopaedic Hospital (UK) The Royal Marsden NHS Trust Cancer (UK)

6 Μύθοι για την Ποιότητα Η έννοια της ποιότητας δεν επιδέχεται σαφή προσδιορισµό, διότι έχει να κάνει µε κάτι αστάθµητο και µη µετρήσιµο. Η έννοια της ποιότητας είναι συνυφασµένη µε την ιδέα της πολυτέλειας. Η παραγωγή και διάθεση προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας συνεπάγεται την αύξηση του κόστους. Τα περισσότερα αίτια αμφίβολης παροχής υπηρεσιών υγείας συνδέεται µε την αδιαφορία των επαγγελματιών υγείας.

7 Λειτουργική Ανάπτυξη Ποιότητας
Οι χρήστες υπηρεσιών / πελάτες πρέπει να συμμετέχουν στη διαδικασία ανάπτυξης και σχεδιασμού ενός προϊόντος. Εισαγωγή νέων τεχνικών ή παραλλαγών, σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Στόχος: η μέγιστη ικανοποίηση του πολίτη / χρήστη υπηρεσιών Αποτέλεσμα: η παραγωγή υπηρεσιών / προϊόντων που υπερτερούν των υπολοίπων. + VOICE OF THE CUSTOMER QFD = Ικανοποίηση του πελάτη These materials are for the exclusive use of participants. Further they are protected by United States and International copyright law. No further reproduction is permitted without the express written permission of the copyright holder. Kansei Engineering Tutorial v2.0 Copyright © 2000 by Glenn Mazur All rights reserved. Please contact the author for permission at +1 (734) , fax +1 (734)

8 Μια διαδικασία QFD ολοκληρώνεται σε τέσσερις φάσεις
Φάση Προγραμματισμός υπηρεσιών Φάση Σχεδίαση υπηρεσιών Φάση Προγραμματισμός διαδικασίας Φάση Διαδικασία ελέγχου Πίνακας ισορροπημένης στοχοθεσίας (Balanced Scorecard –BSC)

9 ΥΓΕΙΝΟΜΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Οι παραγωγικοί συντελεστές
ΥΓΕΙΝΟΜΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Οι παραγωγικοί συντελεστές Η ποσότητα (πόσες υπηρεσίες παράγονται με τους δεδομένους πόρους) Η ποιότητα - αποτελεσματικότητα (επιθυμητά χαρακτηριστικά, επιθυμητό αποτέλεσμα υγείας) Η μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης του πολίτη (ασθενή ή χρήστη υπηρεσιών).

10 Edward Deming «Η ποιότητα είναι άρρηκτα συνδεδεµένη µε τη συνεχή βελτίωση ενός παραγωγικού συστήµατος που βρίσκεται σε σταθερή κατάσταση λειτουργίας». Ο κύκλος του Deming

11 “Κουλτούρα Ικανοποίησης Πελατών (χρηστών)”
Πρόκειται για ένα φαινόμενο που διαδίδεται στις αναπτυγμένες χώρες. Η στρατηγική της αγοράς επικεντρώνεται στην προσέλκυση των πελατών με βάση την ικανοποίησή τους. Το αγοραστικό ενδιαφέρον οδηγεί στο προσδόκιμο όφελος (κέρδος). Οι χρήστες των υπηρεσιών αντιμετωπίζουν πλέον την παρεχόμενη φαρμακευτική φροντίδα ή πώληση προϊόντων στη βάση της ανοιχτής οικονομίας της αγοράς.


Κατέβασμα ppt "ΔΙΕΚ ΣΥΡΟΥ Β. ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google