Παναγόπουλος Ασημάκης Βασιλειάδης Βασίλης Β’ τάξη 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Advertisements

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ (INPUT/OUTPUT)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
Σύνδεση δυο υπολογιστών σε δίκτυο ή προς τον έξω κόσμο (internet)
*ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ* «Ανάπτυξη Αυτόνομου Συστήματος Διαχείρισης Διατάξεων Ανίχνευσης Αερίων Μιγμάτων-Οσμών» Ανδρέας Καββαδίας – Αλεξάνδρα Τσακίρη.
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
‘Εξυπνο Σπίτι 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Χίου τάξη B’ ΗΛ/ΓΩΝ & ΗΛ/ΚΩΝ
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
Το εσωτερικό του Υπολογιστή
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
ΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΓνωριμΙα με το ΛογισμικΟ του ΥπολογιστΗ
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πληροφορική, Β Γυμνασίου
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ Μηχανή που μπορεί να φέρει σε πέρας πνευματικές εργασίες ρουτίνας με μεγάλη ταχύτητα.
Arduino  Πρώτη Επαφή Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας.
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Συντήρηση Υπολογιστών Εργασία του μαθητή Γεράσιμου Ευριπίδη.
Τσιρογιάννης Νίκος-Μαργαρίτης Βασίλης
«Αrduino:Προγραμματισμός στην πράξη»
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Πτυχιακή Εργασία των: Στάγκου Ευάγγελου (2110) Μπακατάρη Ιωάννη (1660)
Κατασκευή – Προγραμματισμός συστήματος έξυπνης κλειδαριάς με τη χρήση μικροελεγκτή Arduino.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Β΄ τάξη Λέξεις Κλειδιά: Μητρική πλακέτα, κάρτες επέκτασης, κάρτα οθόνης, κάρτα ήχου, τροφοδοτικό, Κεντρική.
Arduino Mini howto Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Ανδριτσάκης Δημήτρης Θερινό Σχολείο «Ανάπτυξη wearable συστήματος βασισμένου σε Arduino για χρήση.
Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα Κεφάλαιο 7.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Το εσωτερικό της Κεντρικής Μονάδας.
Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Τεχνολογία powerline homeplug για τη δημιουργία του «έξυπνου» σπιτιού και εφαρμογή της στην κατασκευή αλληλεπιδραστικής διεπαφής.
ΖΑΚΑΛΚΑ ΖΩΗ ΑΕΜ: 3128 Επιβλέποντες Καθηγητές: Δρ. Σπυρίδων Α. Καζαρλής, Δρ. Κωνσταντίνος Σ. Χειλάς.
Κώστας Χαλιμούρδας, Παναγιώτης Αλεξάκος Δ.Δ.Ε. Καρδίτσας
Συγγράμματα Γκιμπερίτης Βαγγέλης Δεξιότητες στην Κοινωνία της Πληροφορίας – Εφαρμογές Πληροφορικής. Γουλτίδης, Χρήστος ECDL /10/2009.
ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ν. Λέσβου Θέματα: NFC στο σχολείο
PLC Ζούπας Χρυσοβαλάντης.
Όπως το περιγράφει ο δημιουργός του, το Arduino είναι μια «ανοικτού κώδικα» πλατφόρμα «πρωτοτυποποίησης» ηλεκτρονικών βασισμένη σε ευέλικτο και εύκολο.
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών AppInventor
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Καθηγητής: Δεβρίκης Κωνσταντίνος
FIELD MAP ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΧΩΡΑΦΙΟΥ ANDROID
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΟΔΗΓΟΣ
Βασικές Έννοιες και Ορισμοί
Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ-ΕΞΟΔΟΥ
Ηλεκτρονικό Βιβλίο Συνταγών για Mobile Συσκευές
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
H/Y Υλικό Λογισμικό Συστήματος Εφαρμογών. H/Y Υλικό Λογισμικό Συστήματος Εφαρμογών.
Επιβλέπων: Αναπλ. Καθηγητής Κωνσταντίνος Σ. Χειλάς
ΘΕΜΑ : ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ LOGICATOR ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος.
Το Hardware-Υλικό του Υπολογιστή
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
ΕΝΟΤΗΤΑ 5 Αναλογικά σήματα.
Μικροηλεκτρονική [ΜΕΡΟΣ 2ο].
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παναγόπουλος Ασημάκης Βασιλειάδης Βασίλης Β’ τάξη 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας Έξυπνη πόρτα Παναγόπουλος Ασημάκης Βασιλειάδης Βασίλης Β’ τάξη 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας

Περιγραφή Κλείδωμα – ξεκλείδωμα πόρτας με τη χρήση εφαρμογής Android από Smartphone (φωνητικές εντολές – πάτημα κουμπιών)

Υλοποίηση - Hardware Arduino

Υλοποίηση - Hardware Ρελέ (ενεργοποιεί το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα της πόρτας)

Υλοποίηση - Hardware Bluetooth module για το Arduino

Υλοποίηση - Hardware Smartphone (WiFi – Bluetooth – Android)

Υλοποίηση - Software Arduino Software (Περιλαμβάνει εκτός από το λογισμικό εγκατάστασης, και ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης IDE) Λειτουργικό σύστημα Android, εγκατεστημένο στο Smartphone App Inventor for Android (web application που επιτρέπει τη δημιουργία εφαρμογών για το λειτουργικό σύστημα Android)

Arduino Το Arduino είναι μικροελεγκτής δηλαδή ένας μικρός υπολογιστής που περιέχει έναν επεξεργαστή, μνήμη, εισόδους/εξόδους. O χρήστης μπορεί να συνδέσει επάνω του πολλαπλές μονάδες εισόδου/εξόδου και να προγραμματίσει τον μικροελεγκτή να δέχεται δεδομένα από τις μονάδες εισόδου, να τα επεξεργάζεται και να στέλνει κατάλληλες εντολές στις μονάδες εξόδου.

Arduino Pin 13 LED Ψηφιακές είσοδοι/έξοδοι USB connector Reset button ATmega328 MCU τροφοδοσία Αναλογικοί είσοδοι Power-ground header

Διαχείριση Arduino Ότι χρειαζόμαστε για την διαχείριση του Arduino από τον υπολογιστή το παρέχει το Arduino IDE Το Arduino IDE είναι βασισμένο σε Java και παρέχει το περιβάλλον για τη συγγραφή των προγραμμάτων τα οποία ονομάζονται sketch. Τα sκetch φορτώνονται στο μικροελεγκτή Arduino.

Arduino IDE Ολοκληρωμένο Περιβάλλον Ανάπτυξης

App Inventor for Android Web εφαρμογή beta.appinventor.mit.edu appinventor.mit.edu Απαιτεί λογαριασμό στη Google

App Inventor for Android

AppInventor – Περιβάλλον

AppInventor – Περιβάλλον

Διεπαφή (User Interface) Σύνδεση Bluetooth Ξεκλείδωμα πόρτας Κλείδωμα πόρτας Ενεργοποίηση φωνητικών εντολών: “Open the door” “Lock the door”

Συνδεσμολογία Arduino – Bluetooth (GND, 3.3V, Serial input)

Συνδεσμολογία Arduino – ρελέ (GND, 5V, digital output (13)) 18

Συνδεσμολογία PC – Arduino (USB cable)

Αρχή λειτουργίας Το Arduino μέσω μιας ψηφιακής εξόδου δίνει σήμα ON/OFF στο ρελέ το οποίο ελέγχει το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα της πόρτας.

Αρχή λειτουργίας Πότε το Arduino δίνει την εντολή στην ψηφιακή έξοδο για το κλείδωμα ή το ξεκλείδωμα της πόρτας; Κλειδώνει όταν από τη σειριακή είσοδο του, δέχεται την τιμή 1. Ξεκλειδώνει όταν από τη σειριακή είσοδο του, δέχεται την τιμή 2.

Αρχή λειτουργίας Ποιος στέλνει τις τιμές αυτές στη σειριακή είσοδο του Arduino; Το Smartphone μέσω του bluetooth module το οποίο συνδέεται στη σειριακή θύρα του Arduino.

Αρχή λειτουργίας Άρα ο αλγόριθμος που χρησιμοποιούμε στο sketch, το οποίο ελέγχει το Arduino, είναι απλός: (Θυμίζουμε ότι στη σειριακή θύρα είναι συνδεδεμένο το bluetooth module και σε μία ψηφιακή έξοδο το ρελέ.) Επανέλαβε: Αν η τιμή στη σειριακη θύρα είναι 1 Δώσε την τιμή 1 (ON) στην ψηφιακή έξοδο Αν η τιμή στη σειριακή θύρα είναι 2 Δώσε την τιμή 0 (OFF) στην ψηφιακή έξοδο

Αρχή λειτουργίας Πώς το Smartphone στέλνει τις τιμές 1 ή 2 για το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα της πόρτας; Μέσω της εφαρμογής που κατασκευάσαμε με το App Inventor.

Λειτουργία

WiFi Router Smartphone Bluetooth module Ρελέ Arduino Internet router WiFi Router Smartphone Bluetooth module Ρελέ Σειριακή είσοδος από Bluetooth Ψηφιακή έξοδος προς το ρελέ Arduino

Internet router Άνοιγμα της εφαρμογής

Internet router Click on “Σύνδεση Bluetooth Σύνδεση του Smartphone με το Arduino μέσω Bluetooth

Internet router Click on “unlock” To Smartphone στέλνει μέσω Bluetooth την τιμή 1 Το ρελέ δέχεται το σήμα και δίνει την εντολή για το ξεκλείδωμα της πόρτας To Arduino δέχεται την τιμή 1 μέσα από τη σειριακή θύρα του Το φορτωμένο πρόγραμμα Ανιχνεύει την τιμή 1 και στέλνει στην ψηφιακή έξοδο την τιμή 1 (ΟΝ)

Internet router To Arduino εξακολουθεί να τροφοδοτεί το ρελέ μέσα από την ψηφιακή έξοδο και η πόρτα παραμένει ανοιχτή

Internet router Click on “lock” To Smartphone στέλνει μέσω Bluetooth την τιμή 2 Το ρελέ σταματά να δέχεται το σήμα και δίνει την εντολή για το κλείδωμα της πόρτας To Arduino δέχεται την τιμή 2 μέσα από τη σειριακή θύρα του Το φορτωμένο πρόγραμμα Ανιχνεύει την τιμή 2 και στέλνει στην ψηφιακή έξοδο την τιμή 0 (ΟFF)

Το Smartphone στέλνει την φωνή στην υπηρεσία “φωνητική αναγνώριση” της Google Internet router Η υπηρεσία της Google αναγνωρίζει τη φωνή και επιστρέφει το αντίστοιχο κείμενο Click on “φωνητικές εντολές” Talk: “open the door” Η εφαρμογή αναγνωρίζει το κείμενο και στέλνει μέσω Bluetooth την τιμή 1, ενεργοποιώντας το ξεκλείδωμα της πόρτας

Το Smartphone στέλνει την φωνή στην υπηρεσία “φωνητική αναγνώριση” της Google Internet router Η υπηρεσία της Google αναγνωρίζει τη φωνή και επιστρέφει το αντίστοιχο κείμενο Click on “φωνητικές εντολές” Talk: “lock the door” Η εφαρμογή αναγνωρίζει το κείμενο και στέλνει μέσω Bluetooth την τιμή 2, ενεργοποιώντας το κλείδωμα της πόρτας

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας! Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας!