Ομάδα Ε΄ Δημητρίου Μαρία Κάβουρα Αλεξάνδρα Μουλά Ναυσικά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ήταν ηχητικά ισχυροί οι θεοί στο αρχαίο δράμα ;
Advertisements

1.
Σεμινάριο : Η έννοια του τραγικού στο αρχαίο θέατρο και τον κινηματογράφο Ομάδα Α΄ Ηλιάδη Αμαλία Γουρζιώτη Κυριακή Ρίζος Σωτήριος Παπάντου Λουΐζα Βαϊοπούλου.
Το Ελληνικό Θέατρο.
Η ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ JEAN ANOUILH :
Ομάδα Β΄ Βοζίκης Χρίστος Γαϊτάνας Παναγιώτης Γεωργοπούλου Βαρβάρα
ΘΕΑΤΡΟ. ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ πριν από δυόμισι χιλιάδες χρόνια σ'ένα εργαστήρι. Είμαι μια θεατρική μάσκα.
Αρχαία θέατρα Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
Μαρία Μπαλωμένου Γ’3.  Πότε: 525 π.Χ  Πού: Ελευσίνα  Έζησε: Αθήνα  Πέθανε: 456 π.Χ  Πού: Γέλα της Σικελίας.
Επιμέλεια: Σπύρος Αντωνέλλος ΕΜΕ
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
Ομαδα γ Γραμμενου ευαγγελια Βουλγαρης κωνσταντινοσ Πρεβεντα βαια
1Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό
ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ: ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ
Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα
Αρχαία θέατρα Φανή Λαζάρου –Τρανού Ε2 2014
ΔΗΜΗΤΡΙΑ ΛΕΒΕΝΤΟΥΛΑ ΚΑΜΑΤΑΚΗ Ε2 1 Ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2014 – 2015.
Το θέατρο στην αρχαία Αθήνα
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Αρχαία θέατρα Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΛΛΗ ΛΑΜΠΕΤΗ.
ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ  Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με την χρήση κυρίως του λόγου, αλλά.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
Εισαγωγή στη δραματική ποίηση
 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε 2.
Καραγιάννη Μαρία Κόλλια Ελεάνα 1. Γενικά Βίος Δραματικοί Αγώνες Καινοτομίες Έργα 2.
«Η Τέχνη του Αρχαίου Θεάτρου μας ενώνει – Die Kunst des altgriechischen Theaters vereint uns» 2 ο Βραβείο Εθνικού Διαγωνισμού eTwinning 2009 Ιωάννα Χαρδαλούπα.
Αθήνα η Γέννηση της Δημοκρατίας
Σχολικό έτος ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΘΕΣΠΙΩΝ ΤΑΞΗ Β2΄
‘’ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΝ 5οπ.χ. αιώνα’’  ΙΣΤΟΡΙΑ  Είναι η εποχή που έζησαν οι τρεις μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί:  1. Ηρόδοτος  2. Θουκυδίδης  3. Ξενοφών.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ-ΑΠΘ.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ και η Ελένη του Ευριπίδη. Διόνυσος Χαρακτηριστικά λατρείας του Έκσταση, θεοληψία, ενθουσιασμός, μίμηση, μεταμφίεση Διθύραμβος Πρόδρομοι.
ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΦΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΣΑΡΚΑ.
Όμιλοι παραδοσιακών τραγουδιών. Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού Το "Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού" είναι ένας σύλλογος μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με.
Ενότητα 6a : ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ Α ’ Αισχύλος (68 Θ 200) O ρέστεια Χοηφόροι : Ο νόστος του διαδόχου και η μητροκτονία Αικατερίνη ( Καίτη ) Διαμαντάκου.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΔΗΜΗΤΡΑ ΧΑΤΖΗΚΑΛΛΙΑ Β4 ΜΙΧΑΕΛΑ ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΥ Β4 ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΕΛΛΙΔΟΥ Β1 ΤΑΤΙΑΝΗ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ Β3.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Φυσική Αγωγή Υπ. Καθηγητής: Λάμπρος Αθανασόπουλος Τμήμα: Α1 Σχολικό έτος: Από.
Δημήτριος Βλάχος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Ροδόπης
Αρχαίο Θέατρο Αρχαίο Ωδείο Πάφου
ΚΦΑ 14 Εισαγωγή στην Αρχαία Ελληνική Μυθολογία και Θρησκεία
Τεοντόρα Κίρινα Νίκη Κήτινγκ
H όψις του δράματος της κλασικής εποχής : προβλήματα σύγχρονης επαναλειτουργίας των αρχαίων ελληνικών θεάτρων Νίκος Κ. Μπάρκας αναπληρωτής καθηγητής.
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Αρχαίο θέατρο – Αρχαίο Ωδείο Πάφου
αρχαίο ελληνικό θεατρικό κτίσμα
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΠΛΑΚΑ.
Παρεμβατικό πρόγραμμα νέων μεθόδων διδασκαλίας στη Β’2 τάξη Στα πλαίσια της εργασίας στην τάξη και των φετινών στόχων έγινε διδασκαλία με νέες μεθόδους.
ΟΡΕΣΤΕΙΑ Μετά τη δολοφονία του Αγαμέμνονα από την Κλυταιμνήστρα και τον Αίγισθο, η Ηλέκτρα τον φυγάδευσε στη Φωκίδα, στο βασιλιά Στρόφιο, που ήταν θείος.
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
OI ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ Γρηγόρης, Φώτης ,Μαρία.
O «ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (5ος π.Χ. αιώνας)
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
ΣΟΦΟΚΛΗΣ Ηλέκτρα – Αντιγόνη.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Oι αφανείς πρωταγωνιστές μιας παράστασης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σεμινάριο : Η έννοια του τραγικού στο αρχαίο θέατρο και τον κινηματογράφο Ομάδα Ε΄ Δημητρίου Μαρία Κάβουρα Αλεξάνδρα Μουλά Ναυσικά Παππάς Ιωάννης Τζιώρα Ανδρονίκη Ορέστεια Αισχύλου - Θίασος Αγγελόπουλου

ΣΤΟΧΟΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΥΘΟΥ ΟΡΕΣΤΕΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ «ΑΙΤΙΑ ΕΛΟΜΕΝΟΥ, ΘΕΟΣ ΑΝΑΙΤΙΟΣ»

ΑΙΣΧΥΛΟΣ «ΟΡΕΣΤΕΙΑ»- «ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ – ΧΟΗΦΟΡΟΙ – ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ» ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ ΑΙΓΙΣΘΟΣ ΗΛΕΚΤΡΑ ΟΡΕΣΤΗΣ ΧΟΡΟΣ

«ΘΙΑΣΟΣ» ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΗΤΕΡΑ ΕΡΑΣΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΕΛΦΗ - ΗΛΕΚΤΡΑ ΟΡΕΣΤΗΣ ΘΕΑΤΕΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ «ΘΙΑΣΟΣ» ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΗΤΕΡΑ ΕΡΑΣΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΕΛΦΗ - ΗΛΕΚΤΡΑ ΟΡΕΣΤΗΣ ΘΕΑΤΕΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΑΙΣΧΥΛΟΣ ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΤΡΕΙΔΩΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΡΧΙΑ ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΙΚΗ ΝΙΚΗ ΚΑΤΆ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΘΗΝΩΝ- ΑΡΓΟΥΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΉ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ 1939-1952 ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΕΠΤΑΕΤΙΑΣ

ΟΠΤΙΚΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΜΕ ΟΧΗΜΑ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ « ΑΙΩΝΙΑ ΔΙΑΜΑΧΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ»: ΤΡΑΓΙΚΟ ΘΙΑΣΟΣ– ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ - ΌΧΙ ΥΠΕΡΗΡΩΕΣ

ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΑΝΑ ΑΡΓΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΟΠΙΩΝ – ΌΧΙ ΩΡΑΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΛΟΓΟΥ ΥΠΟΒΛΗΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ - ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΡΑΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΓΜΩΝ - ΕΠΟΧΗΣ

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ VIDEO – ΟΜΟΙΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ - ΕΡΓΟΥ