Σεμινάριο : Η έννοια του τραγικού στο αρχαίο θέατρο και τον κινηματογράφο Ομάδα Ε΄ Δημητρίου Μαρία Κάβουρα Αλεξάνδρα Μουλά Ναυσικά Παππάς Ιωάννης Τζιώρα Ανδρονίκη Ορέστεια Αισχύλου - Θίασος Αγγελόπουλου
ΣΤΟΧΟΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΥΘΟΥ ΟΡΕΣΤΕΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ «ΑΙΤΙΑ ΕΛΟΜΕΝΟΥ, ΘΕΟΣ ΑΝΑΙΤΙΟΣ»
ΑΙΣΧΥΛΟΣ «ΟΡΕΣΤΕΙΑ»- «ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ – ΧΟΗΦΟΡΟΙ – ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ» ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ ΑΙΓΙΣΘΟΣ ΗΛΕΚΤΡΑ ΟΡΕΣΤΗΣ ΧΟΡΟΣ
«ΘΙΑΣΟΣ» ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΗΤΕΡΑ ΕΡΑΣΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΕΛΦΗ - ΗΛΕΚΤΡΑ ΟΡΕΣΤΗΣ ΘΕΑΤΕΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ «ΘΙΑΣΟΣ» ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΗΤΕΡΑ ΕΡΑΣΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΕΛΦΗ - ΗΛΕΚΤΡΑ ΟΡΕΣΤΗΣ ΘΕΑΤΕΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΑΙΣΧΥΛΟΣ ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΤΡΕΙΔΩΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΡΧΙΑ ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΙΚΗ ΝΙΚΗ ΚΑΤΆ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΘΗΝΩΝ- ΑΡΓΟΥΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΉ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ 1939-1952 ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΕΠΤΑΕΤΙΑΣ
ΟΠΤΙΚΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΜΕ ΟΧΗΜΑ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ « ΑΙΩΝΙΑ ΔΙΑΜΑΧΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ»: ΤΡΑΓΙΚΟ ΘΙΑΣΟΣ– ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ - ΌΧΙ ΥΠΕΡΗΡΩΕΣ
ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΑΝΑ ΑΡΓΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΟΠΙΩΝ – ΌΧΙ ΩΡΑΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΛΟΓΟΥ ΥΠΟΒΛΗΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ - ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΡΑΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΓΜΩΝ - ΕΠΟΧΗΣ
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ VIDEO – ΟΜΟΙΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ - ΕΡΓΟΥ