Θέμα Ερευνητικής Εργασίας: Ηθοποιοί του 20ου αιώνα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Θόδωρος Αγγελόπουλος (Αθήνα, 27 Απριλίου Ιανουαρίου 2012) Έλληνας σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός κινηματογράφου. Έχει τιμηθεί με.
Advertisements

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ,Η ελληνιδα που συγκίνησε το κόσμο
Ο Κλέφτης Ποδηλάτων (1948) του Βιτόριο Ντε Σίκα
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Σήμερα.
Στην ταινία «Άρωμα Γυναίκας» υπάρχει μια αξέχαστη σκηνή...
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Στέλλα Βιολάντη Γρηγόριος Ξενόπουλος.
ΤΜΗΜΑ AΠ Δ. Στράτου και Δ. Σαμίου Η συμβολή τους στην Ελληνική παράδοση « Αντικριστός ».
Μαργαρίτα Λυμπεράκη
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Τςαρλι Τςαπλιν: γεννημενος ςτις 16 Απριλιου 1889
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του ΕΚΕΒΙ εργασία στο μάθημα Ψηφιακές Βιβλιοθήκες του Στ΄ εξαμήνου Διδάσκων: κ. Καπιδάκης Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του ΕΚΕΒΙ Την εργασία.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1 Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ.
Amelie Amelie.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Στα πλαίσια του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και της Αρχαιογνωσίας προωθείται η δημιουργικότητα με τους εξής τρόπους:
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ: ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ. (IFLA,
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
3ο Γυμνάσιο Τρικάλων, Εργαστήρι Δημιουργικής Ανάγνωσης & Γραφής
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΑΙΝΙΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοϊζο: Μίμης Φωτόπουλος Τμήμα: Στ’2 Παναγιώτης Μ. Πασχάλης Τ.
Ο ελληνικός κινηματογράφος
Μηχανισμοί του αρχαίου θεάτρου:
ΕΛΛΗ ΛΑΜΠΕΤΗ.
ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ  Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με την χρήση κυρίως του λόγου, αλλά.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ο αγαπημένος μας τραγουδιστής
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε2 ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2006 ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 1 ΟΥ ΓΕΛ ΕΠΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΛΣΑ ΒΑΡΔΑΚΑ.
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ Λουκία Σάββα.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Άστρα και Κβάντα σε ένα Σχετικιστικό Σύμπαν Νίκη Μαματσή-Φυσικός Msc Φυσικής Περιβάλλοντος Ζάννειο Πειραματικό Λύκειο Πειραιά.
Μαθέα Άννα Μπρουκάκη Ελισάβετ Παπαδοπούλου Ερμιόνη Παπαδόπουλος Κυριάκος Χατζηϊωάννου Παναγιώτης 25/2/ ο Γενικό Λύκειο Καβάλας ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ …
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ● ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ● ΚΑΠΡΑΝΗ ΜΑΡΙΑ.
Άλκη Ζέη 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π. Τ. Δ. Ε.- Α. Π. Θ. Σχολικό έτος Κατερίνα Γαλλιού Στ ’2.
Ζωρζ Σαρή Δημήτρης.Σ Σχολ. 1 ο Δημοτικό σχολείο Σκύδρας Τάξη Ε
Το Θέατρο της Επινόησης Devised Theatre Άννα Τσίχλη Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών -Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Σχολή Καλών Τεχνών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Εισαγωγή Με αφορμή το μάθημα της ερευνητικής εργασίας, αποφασίσαμε για κοινό θέμα ενασχόλησης ένα διάσημο χαρακτήρα παγκόσμιας φήμης τον Σέρλοκ Χολμς.
Θεμα: "Η μεταναστευση απο την Ελλαδα στην Αμερικη, τελη 19ου - αρχεσ 20ου αιωνα.  Αποτυπωσεισ στη Λογοτεχνια και στον Κινηματογραφο"
Τζων Λοκ Λήδα Ευαγγελινού Β1.
ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
Ο θησαυρός της Βαγίας της Ζωρζ Σαρή.
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου Α’ Τετράμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θέμα Ερευνητικής Εργασίας: Ηθοποιοί του 20ου αιώνα Ένα ταξίδι στον κινηματογράφο.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Εξοικείωση με τον κινηματογράφο ως έβδομη τέχνη. Κατανόηση της έννοιας του “star” και της ένταξής του στο “star system”. Εμβάθυνση στη σχέση κινηματογράφου και κοινωνίας: ο κινηματογράφος είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας ή η ιδανική έκφρασή της.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Παρακολούθηση της πορείας ενός ηθοποιού και των καλλιτεχνικών του επιλογών. Εξοικείωση με το είδος της βιογραφίας ως λογοτεχνικό είδος καθώς και ως κινηματογραφικό. Κατανόηση του όρου κριτική και εφαρμογή του ως ειδικό κειμενικό είδος και άσκηση συγγραφής.

Μεθοδολογία- Στάδια Εκπόνησης της Εργασίας Μεθοδολογία- Στάδια Εκπόνησης της Εργασίας 1ο Στάδιο 2ο Στάδιο Καταμερισμός των ομάδων με βάση τα καλλιτεχνικά και κινηματογραφικά τους ενδιαφέροντα. Κατανομή επιμέρους εργασιών μεταξύ των ομάδων: βιογραφία εκάστου ηθοποιού, επιλογή ταινίας που αντιπροσωπεύουν τους μαθητές, κριτική ταινίας. Αναζήτηση Υλικού από ειδικές ιστοσελίδες του internet, επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Πρέβεζας για αναζήτηση σχετικών βιβλίων, μελέτη ψηφοποιημένων περιοδικών. Σταχυολόγηση και επιλογή του υλικού του σχετικού με το αντίστοιχο θέμα.

Μεθοδολογία Στάδια Εκπόνησης Εργασίας Μεθοδολογία Στάδια Εκπόνησης Εργασίας 3ο Στάδιο 4ο Στάδιο-Τελικό Συγκέντρωση και εκτίμηση του υλικού. Αξιολόγηση των παραθεμάτων και επιλογή των συναφών με το θέμα. Σύνθεση των σχετικών κειμένων με τη ζωή και την υποκριτική του ηθοποιών της κάθε ομάδας. Σύνθεση της εργασίας της κάθε ομάδας με κριτήριο τη ζωή και την ερμηνεία ενός ηθοποιού, όπως διαφαίνεται σε μια ταινία- σταθμό της καριέρας του. Τελική σύνθεση σε ένα ενιαίο σώμα με επιμέρους κεφάλαια- ενότητες.

ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΟΛΜΑΣ

ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ Η ΑΛΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΩΡ ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ

Θρ. Αντύπας Θ. Γεωργουσόπουλος Αλ. Δόνος Αιμ. Καρασαβόγλου Ν. Κρεμμύδα 1η ΟΜΑΔΑ ΜΕΛΗ Θρ. Αντύπας Θ. Γεωργουσόπουλος Αλ. Δόνος Αιμ. Καρασαβόγλου Ν. Κρεμμύδα Θ. Μέξης

ΣΤΟΧΟΙ 1ης ΟΜΑΔΑΣ Συγκέντρωση πληροφοριών για τη ζωή της επονομαζόμενης «εθνικής μας σταρ». Επιλογή για ενασχόληση μιας ταινίας της που αναδεικνύει διαφορετικές πτυχές του ταλέντου της. Διαπίστωση ότι μια ηθοποιός, όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ήταν μια πολύπλευρη και ταλαντούχα ηθοποιός.

Η ΛΑΜΠΕΡΗ ΣΤΑΡ ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-2014 – Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ:1ο ΓΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-2014 – Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ:1ο ΓΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ» ΟΜΑΔΑ 1Η ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΔΟΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΡΑΣΑΒΟΓΛΟΥ ΑΙΜΙΛΙΑ ΚΡΕΜΜΥΔΑ ΝΙΚΗ ΜΕΞΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΟΧΟΙ : 1)Να αναγνωρίσουμε βιωματικά πτυχές του κινηματογράφου που αφορούν την Ελλάδα του 20ου αιώνα 2)Να αποκτήσουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ζωή και το έργο μιας ηθοποιού που χαρακτηρίστηκε εθνική σταρ 3)να κατανοήσουμε τι σημαίνει σταρ μέσα από στιγμιότυπα της κινηματογραφικής πορείας της Αλίκης Βουγιουκλάκη

Η ΑΛΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΩΡ

Η ΑΛΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΩΡ ΥΠΟΘΕΣΗ Μια νεαρή κοπέλα έρχεται στην Αθήνα με το σκύλο της μετά το θάνατο του πατέρα της, επικεφαλής ενός μπουλουκιού το οποίο όμως διαλύθηκε γιατί η τηλεόραση τους είχε κόψει την δουλειά . Εγκαθίσταται στο φτωχικό σπίτι μιας φίλης της, που είναι παντρεμένη με έναν τυφλό φοιτητή και αναπτύσσεται μεταξύ τους μια συμπάθεια που φτάνει μέχρι έρωτα.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΑΛΙΚΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΑΛΙΚΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ Η Αλίκη Σταματίνα Βουγιουκλάκη κόρη του Ιωάννη Βουγιουκλάκη και της Αιμιλίας Κουμουνδούρου, υπήρξε μια δημοφιλέστατη ηθοποιός του θεάτρου και του κινηματογράφου. Γεννήθηκε στο Μαρούσι Αττικής, στην Αθήνα. Αδελφός της ο σκηνοθέτης Τάκης Βουγιουκλάκης. Το υποκριτικό της ταλέντο φάνηκε από τα μαθητικά της χρόνια. Το 1952 έδωσε εξετάσεις στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου από την οποία αποφοίτησε με Λίαν Καλώς. Προτού ακόμη αποφοιτήσει από τη Σχολή ξεκίνησε τη σταδιοδρομία της από το θέατρο και από τα μέσα της δεκαετίας του 1950 άρχισε να εμφανίζεται στον κινηματογράφο σε πρωταγωνιστικούς ρόλους. Σύντομα καθιερώθηκε στο χώρο και λόγω της εξαιρετικής δημοτικότητας που απέκτησε στο ευρύ κοινό ονομάστηκε Εθνική Σταρ της Ελλάδας. Το 1960, της απονεμήθηκε το 1ο Βραβείο ερμηνείας Α' Γυναικείου ρόλου στο Α' Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για την ερμηνεία της στην κινηματογραφική ταινία Μανταλένα.

Ο Μάριος Πλωρίτης υπήρξε σύντροφος της Ο Μάριος Πλωρίτης υπήρξε σύντροφος της. Στις 18 Ιανουαρίου 1965 παντρεύτηκε με το Δημήτρη Παπαμιχαήλ, συμφοιτητή της στη Δραματική Σχολή και στις 4 Ιουνίου 1969 γεννήθηκε ο γιος τους, Γιάννης. Στις 5 Ιουλίου 1975, οι δύο ηθοποιοί πήραν διαζύγιο (επισήμως λόγω ασυμφωνίας συμβιώσεως). Μαζί πρωταγωνίστησαν σε πολλά κινηματογραφικά και θεατρικά έργα, από τα πιο εμπορικά και πετυχημένα στην ιστορία του ελληνικού θεάματος. Η σημαντική εμπορική κάμψη που σημείωσε από τις αρχές της δεκαετίας του 1970 ο ελληνικός κινηματογράφος ώθησε τη Βουγιουκλάκη να ασχοληθεί σχεδόν αποκλειστικά με το θέατρο. Το 1975 έφερε στην Ελλάδα τα μιούζικαλ, με το έργο του Νιλ Σάιμον "Καμπίρια". Ανέβασε επίσης με μεγάλη επιτυχία και άλλα έργα του είδους, όπως το "Καμπαρέ", τη "Τζούλια" και την "Εβίτα" με τελευταίο το μιούζικαλ "Η μελωδία της ευτυχίας". Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έκανε ένα δεύτερο γάμο το 1980 με τον κύπριο επιχειρηματία Γιώργο Ηλιάδη. Τελευταίος σύντροφος της ζωής της ήταν ο ηθοποιός Κώστας Σπυρόπουλος. Πέθανε μετά από σύντομη μάχη με τον καρκίνο.

Συμπεραςματα

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΤΑΡ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΝΤΟ ΤΗΣ, ΟΣΟ, ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΛΑΜΨΗ ΤΗΣ. ΗΤΑΝ ΣΥΝΩΝΥΜΟ ΤΗΣ ΝΕΟΤΗΤΑΣ, ΤΗΣ ΧΑΡΗΣ, ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ, ΤΗΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ. ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΗΣ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΙΤΛΟ «ΒΡΑΔΙΑ ΣΙΩΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΡΑΙΔΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ». Η ΑΛΙΚΗ ΗΤΑΝ Η ΝΕΡΑΙΔΑ ΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΣΕ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ. ΑΥΤΌ ΤΗΝ ΚΑΘΙΣΤΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ.

δικτυογραφια http://www.sansimera.gr/biographies http://liberopoulos.gr http://www.imdb.com. http://el.wikipedia.org . http://genesis.ee.auth.gr/dimakis/lexi/153/lexi153.html http://genesis.ee.auth.gr/dimakis/lexi/153/lexi153.html

ΘΕΜΑ: ΌΨΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛ ΠΑΤΣΙΝΟ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: «ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ» 1ο ΓΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΣΧ. ΈΤΟΣ 2013-2014 ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ: Α΄ ΤΜΗΜΑ: B΄2 ΟΜΑΔΑ: 2 ΘΕΜΑ: ΌΨΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛ ΠΑΤΣΙΝΟ

ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΙΤΣΑΝΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΟΡΔΑ ΚΩΝ/ΝΑ ΛΑΧΑΝΑ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΜΠΑΝΑΚΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΣΤΟΧΟΙ Η ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Η ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛ ΠΑΤΣΙΝΟ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΤΑΛΕΝΤΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΕΊΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗ ΖΩΗ

Αλ Πατσίνο Ο Αλφρέντο Τζέημς "Αλ" Πατσίνο (γεννημένος στις 25 Απριλίου 1940) (αγγλικά:Alfredo James "Al" Pacino) είναι Αμερικανός ηθοποιός του κινηματογράφου και του θεάτρου, βραβευμένος με Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου για την ταινία Άρωμα Γυναίκας (Scent of a Woman, 1992).

Θεωρείται ως ένας από τους καλύτερους ηθοποιούς της γενιάς του, καθώς ερμήνευσε μερικούς από τους πιο αξιομνημόνευτους ρόλους στην ιστορία του σύγχρονου κινηματογράφου.

Ο Νονός Ο Νονός είναι μία ταινία του 1972 και βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Μάριο Πούζο. Σκηνοθέτης ήταν ο Φράνσις Φορντ Κόπολα και πρωταγωνιστές τον Μάρλο Μπράντο και τον Αλ Πατσίνο.

H ταινία Άρωμα γυναίκας (Scent of a Woman, 1992) ΥΠΟΘΕΣΗ Ο συνταγματάρχης Φρανκ έχει συνταξιοδοτηθεί από τον Αμερικανικό στρατό. Είναι τυφλός και δε μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνος του. Ο Τσάρλυ είναι μαθητής και ανυπομονεί να ξεκινήσει τις πανεπιστημιακές του σπουδές. Για να μπορέσει να βρει τα χρήματα να επιστρέψει σπίτι του για τα Χριστούγεννα, αναλαμβάνει να φροντίσει τον Φρανκ την ημέρα των Ευχαριστιών.

KΡΙΤΙΚΗ Η ταινία εξυμνεί την ακεραιότητα, το θάρρος και στην τελική σκηνή φτάνει στο σημείο της υπέρτατης ανθρωπιάς και συγκίνησης. Το θέμα αντιμετωπίζεται από τον σκηνοθέτη χωρίς υπερβολές και ακρότητες. Ο Al Pacino με πειστική και αβίαστη ερμηνεία προσεγγίζει με επιτυχία τον πολύπλευρο χαρακτήρα του ήρωα, σε μία από τις καλύτερες ερμηνείες της καριέρας του, απεικονίζεται με μοναδικότητα το βάθος της προσωπικότητας της περσόνας που καλείται να ενσαρκώσει.

ΑΛ ΠΑΤΣΙΝΟ Ο ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ ΣΤΑΡ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Ο ΑΛ ΠΑΤΣΙΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΤΙΣ ΠΙΟ ΛΕΠΤΕΣ ΙΝΕΣ ΕΝΟΣ ΒΑΘΥΤΕΡΟΥ ΨΥΧΙΣΜΟΥ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΥΦΕΡΟ ΑΝΤΡΑ ΕΩΣ ΤΟΝ ΠΙΟ ΚΥΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟΣ-ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΒΙΚΤΩΡ ΒΙΚΤΟΡΙΑ

ΔΙΚΤΥΟΓΡΑΦΙΑ http://www.imdb.com. http://www.ranker.com/crowdranked-list/best-act http://www.youtube.com. http://www.imdb.com/list/Jr2Jq4xWMGg/ http://www.afi.com/100years/quotes.aspx http://www.imdb.com/chart/top http://genesis.ee.auth.gr/lexi/153/4.html.

ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ 1ο ΓΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΤΑΞΗ Β΄ ΤΜΗΜΑ: 2 ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ: A΄ ΟΜΑΔΑ: 3 ΘΕΜΑ: «ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ»

ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΙΤΣΙΟΣ ΜΑΡΙΑ ΜΕΛΑ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΣΤΟΧΟΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ «ΩΡΑΙΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ» ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ «ΩΡΑΙΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ» ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ 50, ΟΠΩΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΤΑΛΕΝΤΟΥ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ.

Η ΘΕΙΑ ΑΠ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ

Η ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΘΕΙΑ

Η «ΚΑΠΑΤΣΑ» ΘΕΙΑ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η ΘΕΙΑ ΑΠ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΤΑΘΜΟ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΜΟΝΑΔΙΚΑ. Η ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΗ ΚΩΜΙΚΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ. Η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΜΦΥΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΤΗΣ

Η ΘΕΙΑ ΑΠ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ Η ΘΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΑ ΗΘΗ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ

ΔΙΚΤΥΟΓΡΑΦΙΑ http://www.imdb.com. http://www.ranker.com/crowdranked-list/best-actors. http://www.youtube.com. http://www.imdb.com/list/Jr2Jq4xWMGg/ http://www.afi.com/100years/quotes.aspx http://www.imdb.com/chart/top http://movies.amctv.com/movie-guide/tim-dirks-top-100/

ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ 1ο ΓΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΤΑΞΗ: Β΄ ΤΜΗΜΑ: 2΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ: Α΄ ΟΜΑΔΑ:4 ΘΕΜΑ: «ΤΖΙΜ ΚΑΡΕΥ»

ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΝΙΚΗ ΑΔΑΜΗ ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΖΑΡΒΑΛΙΑΣ ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΖΗΣΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΚΩΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΠΥΡΑΚΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΣΤΥΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΣΑΤΣΟΥ

ΣΤΟΧΟΙ Η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΟΣ ΔΙΑΣΗΜΟΥ ΚΩΜΙΚΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ. Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΠΤΥΧΩΝ ΤΟΥ ΤΑΛΕΝΤΟΥ ΤΟΥ. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΣΤΙΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΛΜΑ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.

THE NUMBER 23 ΥΠΟΘΕΣΗ Ο Γουόλτερ Σπάροου μόλις έλαβε ένα δώρο από τη σύζυγό του Άγκαθα. Πρόκειται για μια νουβέλα αστυνομικού μυστηρίου όπου ένας σκληροτράχηλος ιδιωτικός ντετέκτιβ με το όνομα Φίνγκερλινγκ, διεξάγει έρευνες για μια υπόθεση. Όμως όλες οι κινήσεις του φαίνονται να καθορίζονται από τον αινιγματικό αριθμό 23, που συναντά συνέχεια μπροστά του.

THE NUMBER 23 Επηρεασμένος από την ανάγνωση του βιβλίου, ο Γουόλτερ δεν αργεί να μπει στο «πετσί» του ρόλου του ντετέκτιβ. Έτσι μέσα στον... κόσμο της φαντασίας του, ο Γουόλτερ είναι ο Φίνγκερλινγκ, που στην εξέλιξη της πλοκής δολοφονεί την Φαμπρίτσια και ενοχοποιεί τον σύντροφό της Μάιλς Φίνιξ.

THE NUMBER 23 Πίσω στον... αληθινό κόσμο, η φαντασία μπλέκεται με την πραγματικότητα καθώς ο Άιζακ, κοινός φίλος του ζευγαριού, εισβάλλει στη ζωή τους με πονηρές για τον Γουόλτερ προθέσεις, ενώ παράλληλα ο τελευταίος βλέπει οράματα πως δολοφονεί την Άγκαθα. Σύντομα το μυαλό του αρχίζει να καταδύεται στον σκοτεινό κόσμο της παράνοιας. Είναι η στιγμή που ο Γουόλτερ αποφασίζει να ανακαλύψει τον συγγραφέα της νουβέλας και να ρίξει φως στο αίνιγμα του αριθμού 23...

THE NUMBER 23

THE NUMBER 23 Ο ΤΡΟΜΟΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ

ΚΡΙΤΙΚΗ Ο Κάρεΐ καθηλώνει με το μυστηριώδες και σκοτεινό ύφος του. Ο Κάρεΐ καθηλώνει με το μυστηριώδες και σκοτεινό ύφος του. Η ταινία αναδεικνύει τη σοβαρή όψη του ευτράπελου καλλιτεχνικού του ταλέντου. Ακροβατεί ερμηνευτικά μεταξύ ψευδαίσθησης και πραγματικότητας, αφήνοντας τελικά το θεατή να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα για την πραγματική ταυτότητα του πρωταγωνιστή.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Ο ΚΑΡΕΙ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΑΧΑ ΕΝΑΣ ΕΞΟΧΟΣ ΚΩΜΙΚΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΣ. ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΡΟΛΟ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ. ΤΟΛΜΑ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.

ΔΙΚΤΥΟΓΡΑΦΙΑ http://www.ishow.gr. http://www.tovima.gr. http://www.athinorama.gr/cinema. http://www.greekbooks.gr. http://www.cinemainfo.gr. http://www.myfilm.gr/img/_movies/Schumacher_Joel/nu mber23/3.jpg.

ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΞΙΔΑΝΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. (Andre Bazin) Ο ΚΑΘΕ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ, ΈΝΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑ.

ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΌΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΣΤΑΤΙΚΗ- Ο ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΡΟΛΟΥ. ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙΣ ΩΣ ΣΤΑΡ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ. ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΟ ΝΑ ΠΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΣΦΥΓΜΟ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Γιαννης Σολδάτος, Οι μεγάλοι κωμικοί του κινηματογράφου, Νεφέλη 1979. Γιάννης Σολαδάτος, Ιστορία του Ελληνικού Κινηματογράφου, Αιγόκερως, Αθήνα 2000. Βασίλης Ραφαηλίδης, Λεξικό Ταινιών, Αιγόκερως, Αθήνα 1982. Βασίλης Ραφαηλίδης, Πέρα από τον κινηματογράφο, Εκδόσεις του Εικοστού Πρώτου Αιώνα, Αθήνα 1999.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ