ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Advertisements

Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Εισαγωγή στη Λογιστική
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Εισαγωγή στη Λογιστική.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
kpmg kpmg Αειφόρος ανάπτυξη και οικονομία – πρότυπα μοντέλα επιχειρησιακών / επενδυτικών φορέων.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Δημιουργία εικονικής οικοτουριστικής επιχείρησης
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
Τι είναι Χρηματοδοτική Διοίκηση;...τομέας των χρηματοοικονομικών ο οποίος ασχολείται κυρίως με τη διοίκηση μιας επιχείρησης Βασικές Χρηματοοικονομικές.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
OASIS PALACE.
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Μ.Sc in ACCOUNTING AND AUDITING
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΜΕΛΕΤΗ ΕΦΙΚΤΟΤΗΤΑΣ περιγραφή και στοιχεία επενδυτικού σχεδίου
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ «SAINT GEORGE HOTEL» ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑΣ ΠΑΠΑΔΑΝΗ ΜΑΡΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΔΗΣ ΚΛΕΑΝΘΗΣ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ο τουρισμός ορίζεται ως τουριστικό προϊόν όπου η μετακίνηση ατόμων αντιπροσωπεύει το καταναλωτικό μέρος και την οικονομική έννοια ζήτηση, ενώ η υποδοχή και εξυπηρέτηση των Λ. μετακινούμενων αντιπροσωπεύει το παραγωγικό μέρος ταυτίζεται με την έννοια προσφορά.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ Εποχικότητα (χρονική διάρκεια) Ημεδαπή, αλλοδαπή (τοπικός-εξωτερικός) Μέσος χρόνος παραμονής (5-10 ημέρες) Κατανομή διανυκτερεύσεων (καταλύματα) Προτιμήσεις των τουριστών (hotel, camping)

ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ Παράγοντες επηρεασμού της συμπεριφοράς των τουριστών Μέγεθος πληθυσμού Κατανομή εισοδήματος Κόστος ταξιδιού ή τουριστικού πακέτου Εναλλακτικές επιλογές Τουριστικά κίνητρα της περιοχής όπου προσφέρονται οι τουριστικές υπηρεσίες

ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ Η τιμή του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος Οι στόχοι των τουριστικών επιχειρήσεων Η τουριστική υποδομή Οι τιμές λοιπών αγαθών Οι ανταγωνιστές Οι αντάρτες της αγοράς Οι αστάθμητοι παράγοντες

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Από άποψη γεωγραφικού περιβάλλοντος Από άποψη μεγέθους τουριστικού πλήθους Από άποψη εποχής Από άποψη συχνότητας τουριστικού ρεύματος Από άποψη χρήσης μεταφορικών μέσων Από άποψη αποστολής ή επιδιωκόμενου σκοπού Από άποψη οικονομικών δυνατοτήτων των περιηγητών

ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ Η αυτοδιαχείριση Η ενοικίαση Το συμβόλαιο διοίκησης Η χρονομίσθωση Η δικαιόχρηση

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ανίχνευση των αναγκών της υποψήφιας πελατείας Διοίκηση προσωπικού το οποίο είναι απαραίτητο για την λειτουργία του ξενοδοχείου Έλεγχος της πάγιας περιουσίας και των κυκλοφορούντων αναλωσίμων και χρημάτων Διαμόρφωση κατάλληλου προϊόντος

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Απαραίτητα στοιχεία σε μια σωστή οργάνωση είναι: Το έμψυχο υλικό Το άψυχο υλικό και Ο σωστός σχεδιασμός αυτών

ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΚΕΡΔΟΥΣ Υπνοδωμάτια Εστιατόριο Μπαρ Τηλεφωνείο Λοιπά τμήματα (γκαράζ, καταστήματα κ.τ.λ.)

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΨΗ Επιχειρηματική πολιτική Λογιστική παρακολούθηση Στατιστική έρευνα Πολιτική marketing Οργάνωση διαχείρισης Ανάλογα με το φορέα σε ιδιωτικές, δημόσιες ή και μικτές Ανάλογα με το μέγεθος σε μεγάλες, μεσαίες ή μικρές

Ανάλυση με τη γνωστή μέθοδο των 4Π (p): Προϊόν (product) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ MARKETING Είναι το σύνολο των ενεργειών που στοχεύουν στην μεγιστοποίηση του οικονομικού κέρδους μιας τουριστικής επιχείρησης. Ανάλυση με τη γνωστή μέθοδο των 4Π (p): Προϊόν (product) Διανομή, τοποθεσία (place) Προώθηση (promotion) Τιμολόγηση (pricing)

Επιχειρηματικό σχΕδιο « saint George hotel » Διεύθυνση: ΝΕΟΣ ΜΑΡΜΑΡΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ Τηλέφωνο: 23750-53007 Ονόματα ιδιοκτητών: ΣΚΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΣΚΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ

SAINT GEORGE HOTEL

«SAINT GEORGE HOTEL» Τοποθεσία: βρίσκεται σε απόσταση 7 χλμ από την κωμόπολη του Ν. Μαρμαρά και μόλις 50 μ. από τη θάλασσα Διάρκεια λειτουργίας: από μήνα Απρίλιο έως μήνα Οκτώβριο Προσωπικό: 7 εποχιακοί υπάλληλοι και 1 μόνιμος

«SAINT GEORGE HOTEL» Υπνοδωμάτια: διαθέτει 18 δίκλινα δωμάτια και 2 δίχωρα δωμάτια με δυνατότητα φιλοξενίας 1-6 ατόμων Διασκέδαση: υπάρχει καφετέρια που λειτουργεί και ως μπαρ και παιδική χαρά για τους μικρούς μας φίλους Στάθμευση: διαθέτει παρκινγκ 30 θέσεων και 10 θέσεις για άτομα με ειδικές ικανότητες

«SAINT GEORGE HOTEL» Παραλία: διαθέτει οργανωμένη παραλία με δυνατότητα θαλάσσιων σπορ Σκάφη: υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης από τη θάλασσα με σκάφος και δυνατότητα ελλιμενισμού Περιβάλλον: συνδυάζει απόλυτα τη φύση με την θάλασσα και προσφέρει καθαρό αέρα και ηρεμία

Οικονομικη παρουσιαση του επιχειρηματικου σχεδιου Οικονομικη παρουσιαση του επιχειρηματικου σχεδιου ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΕΙΔΟΣ ΔΑΠΑΝΗΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟ ΚΟΣΤΟΣ Κτιριακά-Εξοπλισμός 700.000 Διαμόρφωση χώρων 80.000 Έξοδα ίδρυσης 20.000 ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ: 800.000

Οικονομικη παρουσιαση του επιχειρηματικου σχεδιου Οικονομικη παρουσιαση του επιχειρηματικου σχεδιου ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΠΟΣΟ ΠΟΣΟΣΤΟ % Ίδια Συμμετοχή (Ίδια Κεφάλαια) Μετρητά 570.000 71,25 Ξένα Κεφάλαια Δάνεια 230.000 28,75 Επιχορήγηση από πρόγραμμα ΣΥΝΟΛΟ: 800.000 100,00

Οικονομικη παρουσιαση του επιχειρηματικου σχεδιου Οικονομικη παρουσιαση του επιχειρηματικου σχεδιου ΕΞΟΔΑ ΘΕΣΗ ΑΤΟΜΑ ΜΙΣΘΟΣ € ΣΥΝΟΛΟ (x 6 μήνες) Λογιστής 1 100 1.200 Υπάλληλοι Υποδοχής 2 700 8.400 Γυναίκες κουζίνας 4.200 Καμαριέρες Σερβιτόροι 900 10.800 ΣΥΝΟΛΟ: 33.000

Οικονομικη παρουσιαση του επιχειρηματικου σχεδιου Οικονομικη παρουσιαση του επιχειρηματικου σχεδιου ΕΣΟΔΑ – ΕΞΟΔΑ (Κόστος πωληθέντων) ΕΝΟΙΚΙΑ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΠΛΗΡΟ- ΤΗΤΑ % ΤΙΜΗ € ΗΜΕΡΕΣ ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ € Δίκλινα 18 70 50 180 113.400 Τετράκλινα 2 60 100 21.600 ΣΥΝΟΛΟ: 135.000 ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑΣ ΑΤΟΜΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΗΜΕΡΕΣ ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ € Καφετέρια 60 (65%) 6 180 42.120 ΣΥΝΟΛΟ: 177.120 (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

Οικονομικη παρουσιαση του επιχειρηματικου σχεδιου Οικονομικη παρουσιαση του επιχειρηματικου σχεδιου (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΕΝΟΙΚΙΑ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ € ΚΟΣΤΟΣ ΠΩΛΗΘΕΝΤΩΝ % ΣΥΝΟΛΟ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ € Δίκλινα 113.400 10 11.340 Τετράκλινα 21.600 2.160 ΣΥΝΟΛΟ: 135.000 13.500 Καφετέρια 42.120 20 8.424 ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ: 177.120 21.924

Οικονομικη παρουσιαση του επιχειρηματικου σχεδιου Οικονομικη παρουσιαση του επιχειρηματικου σχεδιου ΔΑΠΑΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΑΠΑΝΗΣ 1Ο ΕΤΟΣ 2Ο ΕΤΟΣ 3Ο ΕΤΟΣ 1. Δαπάνες προσωπικού 33.000 2. Κόστος πωληθέντων 21.924 23.020 24.171 3. Γενικά έξοδα Παροχές τρίτων (ΟΤΕ,ΔΕΗ, κτλ) 4.000 4.200 4.410 Δαπάνες συντήρησης 2.000 2.100 2.205 Έντυπα και γραφική ύλη Υλικά καθαριότητας - ιματισμού 5.000 5.250 5.510 Διάφορα άλλα έξοδα 3.000 3.150 3.307 Διάφορα αναλώσιμα 4. Δαπάνες διαφήμισης - προβολής ΣΥΝΟΛΟ: 79.924 79.120 81.425

Οικονομικη παρουσιαση του επιχειρηματικου σχεδιου Οικονομικη παρουσιαση του επιχειρηματικου σχεδιου ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ 1Ο ΕΤΟΣ 2Ο ΕΤΟΣ 3Ο ΕΤΟΣ ΕΣΟΔΑ 177.120 194.832 224.057 ΕΞΟΔΑ 76.924 79.120 81.425 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟ ΤΟΚΩΝ, ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΩΝ 100.196 115.712 142.632 Μείον Τόκοι Δανείων 20.000 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟ ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΩΝ 80.196 95.712 122.632 Μείον Αποσβέσεις 60.000 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 20.196 35.712 62.632 Μείον φόρος εισοδήματος (20%) 4.039 7.142 12.526 ΣΥΝΟΛΟ: 16.157 28.570 50.106

ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ «SAINT GEORGE HOTEL» ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ: Η επιχειρηματική ομάδα (η Παπαδάνη Μαρία είναι πτυχιούχος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης) Η φήμη της περιοχής εγκατάστασης (παραθαλάσσιο θέρετρο στο Ν. Μαρμαρά) Η συνεργασία με ειδικούς του κλάδου Η πληρότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών Η συνεργασία με τοπικές επιχειρήσεις για κοινές υπηρεσίες ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ: Το υψηλό κόστος επένδυσης Η μικρή επιχειρηματική εμπειρία των ιδιοκτητών σε αυτόν τον κλάδο Αργές πρώτες εισροές Απόσταση 7 χλμ μετά την κωμόπολη του Ν. Μαρμαρά

ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ «SAINT GEORGE HOTEL» ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ: Η αυξανόμενη οικολογική συνείδηση και η θέληση του κόσμου για απόκτηση οικολογικών εμπειριών Διαρκής ζήτηση του καταναλωτικού κοινού για επιπλέον παροχές και υπηρεσίες ΑΠΕΙΛΕΣ: Ενδεχόμενη οικολογική καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος Η πρόσφατη οικονομική κρίση και η διαφαινόμενη διάρκεια αυτής Η συνεχή δημιουργία νέων παρόμοιων μονάδων αλλά και προορισμών

επιλογοσ Οι τουριστικές επενδύσεις είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο και η μεγαλύτερη πηγή εσόδων για τη χώρα μας. Ο κλάδος συνεχώς αυξάνεται γιατί οι συνθήκες είναι ευνοϊκές και ιδιαίτερα στον τόπο μου, στην όμορφη Χαλκιδική. Γι’ αυτό τον λόγο προτίμησα να ψάξω και να δουλέψω πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και να φτιάξω με την βοήθεια των καθηγητών μου κύριο Κωνσταντινούδη και κύριο Τσούκα αυτό το επιχειρηματικό σχέδιο.

επιλογοσ Το επιχειρηματικό σχέδιο είναι ένα χρήσιμο έως απαραίτητο εργαλείο τον οποίο ορίζει την επιχείρηση, προσδιορίζει τους στόχους της και την καθοδηγεί στην αποτελεσματική επίτευξη τους. Η οικονομική ανάλυση και τα αποτελέσματά του, δείχνουν, πως η επιχειρηματική ιδέα για το ξενοδοχείο Saint George εάν εφαρμοστεί, θα είναι επιτυχημένη και κερδοφόρα.

Σας ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας και σας περιμένουμε να σας φιλοξενήσουμε στο ξενοδοχείο μας στο Νέο Μαρμαρά. Saint George hotel