1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Στόχος αυτών των προγραμμάτων είναι : η βελτίωση του γνωστικού επιπέδου των συμμετεχόντων η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας στην αγορά εργασίας Ο εμπλουτισμός του βιογραφικού σημειώματος με περισσότερες δεξιότητες και εφόδια
Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Για την αποτελεσματικότερη υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων έχουν ήδη προετοιμαστεί και είναι διαθέσιμα ανά σεμινάριο ώστε να παραδοθούν στους συμμετέχοντες : Παρουσίαση Power Point Case studies και πρακτικά παραδείγματα Ασκήσεις και role playing όπου απαιτείται Χρήση multimedia και video clips όταν απαιτείται Πλήρεις σημειώσεις ανά μάθημα / topic Έντυπο αξιολόγησης σεμιναρίου / εισηγητή
ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Ασφαλιστική αγορά και εποπτεία Ασφαλιστική σύμβαση Αποθέματα, κίνδυνοι και ασφαλίσεις ζημιών Κλάδος 10 Ασφάλιση προσώπων και Αντασφάλιση Διαμεσολάβηση Νομιμοποίηση εσόδων απο παράνομες ενέργειες ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 40 ώρες – 10 τετράωρες συναντήσεις για τη θεωρία 24 ώρες για την πρακτική εξάσκηση στην εξεταστέα ύλη
ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ, ΠΩΣ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ, ΠΩΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ Η ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Κτίζοντας μια κουλτούρα εξυπηρέτησης του πελάτη Έννοιες και τεχνικές εξυπηρέτησης Προσωπικές δεξιότητες και τεχνικές Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά Πελατών, Ειδικές περιπτώσεις, Διαχείριση Κρίσεων Μελέτη περιπτώσεων ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 16 ώρες – 4 τετράωρες συναντήσεις
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Βασική προσέγγιση διοίκησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οργάνωση της ξενοδοχειακής επιχείρησης Η ηγεσία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού Σχεδιασμός της ξενοδοχειακής επιχείρησης Λήψη αποφάσεων Marketing των ξενοδοχειακών μονάδων Room Division – Τμήμα διαχείρισης δωματίων F & B : Τμήμα τροφίμων και ποτών Τμήμα Προμηθειών ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 40 ώρες – 10 τετράωρες συναντήσεις
ΔΕΡΜΑΤΟΣΤΙΞΙΑ – TATTOO ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 100 ΩΡΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Ιστορία του τατουάζ Υγιεινή Πρώτες Βοήθειες Στοιχεία Δερματολογίας Αρχές Μικροβιολογίας Χρωματολογία – Χρωστικές Δέρματος Ιατρικό Ιστορικό – Ενδείξεις – Αντενδείξεις Θεωρητική & Πρακτική εφαρμογή τατουάζ σώματος Σχέδιο και αποτύπωση σχεδίου σε τεχνητές και φυσικές επιφάνειες Εφαρμογή γραμμών & σκίασης σε τεχνητές και φυσικές επιφάνειες Εφαρμογή τατουάζ σε τεχνητό δέρμα Εφαρμογή τατουάζ σώματος σε μοντέλο Οργάνωση εργαστηρίου τατουάζ – Νομοθεσία - Δεοντολογία
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Οργάνωση και λειτουργία των τμημάτων Marketing και Πωλήσεων Αποτελεσματικές λειτουργίες και τεχνικές αύξησης κρατήσεων Προβολή και Επικοινωνία στην τουριστική βιομηχανία Οι επιδράσεις της ψηφιακής τεχνολογίας στη ζήτηση τουριστικών υπηρεσιών Οι επιδράσεις της ψηφιακής τεχνολογίας στην οργάνωση και λειτουργία των τουριστικών επιχειρήσεων Τα σύγχρονα «εργαλεία» Marketing στην ψηφιακή εποχή ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 16 ώρες – 4 τετράωρες συναντήσεις