Διάλεξη 7: Από την Θεωρία στην Πράξη – Μελέτες Περίπτωσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Επιμορφωτικό σεμινάριο Ελκυστικό περιβάλλον μάθησης της Χειροσφαίρισης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Τρίτη 12 Μαρτίου, ώρα 12:00 Αθλητικό και Πολιτιστικό.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ Σχεδιάστηκε και χορηγείται από την Τράπεζα Κύπρου.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
8.1.1 Περιγραφή προγράμματος Στόχοι Προγράμματος
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Πληροφορική και εκπαίδευση
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
Επιμορφωτικό -Βιωματικοσεμινάριο Η χειροσφαίριση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Τρίτη 16 Δεκεμβρίου2014, ώρα 12:00 3ο Δημοτικό Σχολείο Υμηττού ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Διδακτική της Πληροφορικής
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Δημιουργία σεναρίου.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διάλεξη 7: Από την Θεωρία στην Πράξη – Μελέτες Περίπτωσης ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Διάλεξη 7: Από την Θεωρία στην Πράξη – Μελέτες Περίπτωσης 9.1Η Διδασκαλία της Γλώσσας 9.2 Το πανηγύρι της Επιστήμης 9.3 Η Διδασκαλία των Μαθηματικών Αναστασιάδης Παναγιώτης 2004 @ 2005

9.1 Η Διδασκαλία της Γλώσσας ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 9.1 Η Διδασκαλία της Γλώσσας

Παναγιώτης Σ. Αναστασιάδης Επ.Καθηγτής Παν. Κύπρου Αγάθη Ελευθερίου Δασκάλα Ελένειου Δ.Σχολείου Κώστας Χαμπιαούρης Δάσκαλος Δ.Σχ Λεμεσού

Το πρόγραμμα ‘Οδυσσέας’ αποτελεί την λειτουργική επέκταση του προγράμματος ‘οίκαδε’.

Σχολική χρονιά 1999 - 2000 Σχολική χρονιά 2000 - 2001 ΕΛΕΝΕΙΟΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΙΘ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ - ΑΓΙΑΣ ΦΥΛΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΑΞΕΩΝ Σχολική χρονιά 1999 - 2000 Σχολική χρονιά 2000 - 2001 Αναστασιάδης Παναγιώτης 2004 @ 2005

ΙΘ΄ Δημοτικό - Αγίας Φύλας ΕΛΕΝΕΙΟΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΙΘ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ - ΑΓΙΑΣ ΦΥΛΑΣ ΟΙΚΑΔΕ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΑΞΕΩΝ Ελληνικό Κολέγιο Λονδίνο Chester Τορόντο Ελένειον Δημοτικό Λευκωσία Άγιος Δημήτριος Νέα Υόρκη ΙΘ΄ Δημοτικό - Αγίας Φύλας Λεμεσός

ΙΘ΄ Δημοτικό - Αγίας Φύλας Ελένειον Δημοτικό Λευκωσία 9.1.1 Τα σχολεία ΙΘ΄ Δημοτικό - Αγίας Φύλας Λεμεσός (Ε’2) Ελένειον (Στ’2) ΙΘ’ Λεμεσός . ISDN

Χρονική περίοδος υλοποίησης 1/1/2001-31/11/2001. 9.1.2Χρονοδιάγραμμα Επιλέγεται για πιλοτική διδασκαλία το μάθημα των ελληνικών, σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών του υπουργείου. Χρονική περίοδος υλοποίησης 1/1/2001-31/11/2001. Α: προετοιμασία -Σχεδιασμός. Β: Υλοποίηση Δράσεων Γ,Δ,Ε,ΣΤ: Ενέργειες αξιολόγησης, διάδοσης και ευαισθητοποίησης.

91.3 Τα χαρακτηριστικά των δύο σχολείων 91.3 Τα χαρακτηριστικά των δύο σχολείων Οι μαθητές και οι δάσκαλοι των δύο τάξεων είναι εξοικειωμένοι με την διαδικασία της τηλεδιάσκεψης. Τα σχολεία διαθέτουν όλον τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό μέσω του οίκαδε.

9.1.4 Διδακτική μεθοδολογία 9.1.4 Διδακτική μεθοδολογία 2.3.1 Σταδιακή ένταξη των μαθητών - δασκάλων στο νέο σύστημα διδασκαλίας. 2.3.2 Επιλογή μοντέλου διδασκαλίας Τηλεδιδασκαλία Εικονική τάξη τηλεσυνεργασία 2.3.3 Καθορισμός των διδακτικών ενοτήτων 2.3.4 Κατάτμηση ακροατηρίου 2.3.5 Μοντέλο διάταξης της εικονικής τάξης. 2.3.6 Μεθοδολογία προετοιμασίας μαθημάτων

9.1.5 Σταδιακή ένταξη Ένα πιλοτικό πρόγραμμα τηλεδιάσκεψης πρέπει: να ενταχθεί ομαλά στο συμβατικό σχολικό περιβάλλον (Παιδαγωγικό και διδακτικό). να σεβαστεί τις ιδιαιτερότητες του κάθε σχολικού χώρου. να ενσωματωθεί λειτουργικά στην καθημερινότητα των μαθητών. να δώσει τα απαραίτητα δείγματα γραφής για το πώς θα είναι το αυριανό σχολικό περιβάλλον.

9.1.6 Επιλογή μοντέλου διδασκαλίας Σταδιακή υλοποίηση τριών φάσεων Τηλεσυνεργασία Εικονική Τάξη Τηλεδιδασκαλία

9.1.7 Καθορισμός Διδακτικών ενοτήτων.

9.1.8 Κατάτμηση ακροατηρίου Η κάθε τάξη χωρίζεται σε ενεργητικό και παθητικό ακροατήριο. Το ενεργητικό ακροατήριο αποτελείται από 8 μαθητές Το παθητικό ακροατήριο αποτελείται από τους υπόλοιπους μαθητές. Οι μαθητές εναλλάσσονται στην διάρκεια των 5 τηλεδιασκέψεων έτσι ώστε όλοι να συμμετάσχουν ισότιμα στο νέο μαθησιακό περιβάλλον

9.1.9 Μοντέλο διάταξης της εικονικής τάξης. 9.1.9 Μοντέλο διάταξης της εικονικής τάξης. Κάμερα Οθόνη Ενεργητικό ακροατήριο Δάσκαλος/α Πίνακας Παθητικό Ακροατήριο

9.1.10 Μεθοδολογία προετοιμασίας μαθημάτων Προετοιμασία Γονέων - Μαθητών Ενημέρωση των δασκάλων του σχολείου Διαχωρισμός ενεργητικού -παθητικού ακροατηρίου Προετοιμασία αίθουσας Φύλλο εργασίας σε συνεργασία με τους δασκάλους των δύο τάξεων Φόρμα δραστηριοτήτων σε συνεργασία με τους δασκάλους των δύο τάξεων

Φύλλο εργασίας Γενικά στοιχεία (Ονόματα εκπαιδευτικών, τόπος, χρόνος, αριθμός μαθητών πιλοτικού προγράμματος) Περιγραφή Μαθήματος(Τίτλος Μαθήματος, Εκπαιδευτικό Λογισμικό, Χρησιμοποιούμενες Διευθύνσεις Internet,Ένταξη μαθήματος στο αναλυτικό πρόγραμμα,Τάξη, Γνωστικό αντικείμενο, Διδακτική Ενότητα, Διδακτικοί στόχοι) Μεθοδολογία Διδακτικής προσέγγισης, Αναμενόμενα αποτελέσματα, Ανάλυση Μαθήματος (Σύντομη Περιγραφή,Δομή Μαθήματος, Αναλυτική περιγραφή επιμέρους βημάτων διδασκαλίας, Δραστηριότητες Μαθητών, Συνδυασμός με άλλα μέσα διδασκαλίας, Απαιτούμενοι πόροι) Επισυναπτόμενο υλικό: σημειώσεις του δασκάλου εργασίες μαθητών, κ.λπ.)

Φόρμα δραστηριότητας 1. Περιγραφή Δραστηριότητες Εκπαιδευτικοί, τίτλος δραστηριότητας, λογισμικό, ¨ένταξη δραστηριοτήτων στο αναλυτικό πρόγραμμα, Σύντομη περιγραφή, Δομή. 2. Τόπος και χρόνος διεξαγωγής 3. Επισυνα΄πτόμενο επιμορφωτικό υλικό

9.1.11 Μεθοδολογία Αξιολόγησης Επίπεδα αξιολόγησης 1. Αυτοαξιαλόγηση μαθητών. 2. Αξιολόγηση μαθητών από τους δασκάλους τους. 3. Αυτοαξιολόγηση δασκάλων 4. Συνολική Αξιολόγηση Χρονισμός Αξιολόγησης Exante -Ongoing-Expost

9.1.12 Τεχνολογικός εξοπλισμός Αξιοποιείται ο υφιστάμενος εξοπλισμός των δύο σχολείων ο οποίος προέρχεται από το πρόγραμμα ΟΙΚΑΔΕ και αποτελείται ανά σχολική μονάδα από 3 ISDN γραμμές, 1 γραμμή Ίντερνετ, 1 τηλεόραση, 1 κάμερα τηλεδιάσκεψης, 1 βίντεο, 1 ηλεκτρονικό υπολογιστή και 1 τηλεφωνική συσκευή. Η τεχνική υποστήριξη παρέχεται από τεχνικούς με τους οποίους έχει συνάψει συμβόλαιο συνεργασίας η Τράπεζα Κύπρου και οι οποίοι είναι σε θέση να εξυπηρετούν τις ανάγκες του Προγράμματος ανά πάσα στιγμή.

9.1.13 Φορείς Υλοποίησης Υπουργείο Παιδείας - Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης. Πανεπιστήμιο Κύπρου - Τμήμα Πληροφορικής. Τράπεζα Κύπρου.

9.1.14 Οργανωτική Δομή του προγράμματος Επιτροπή υλοποίησης Δρ. Π.Αναστασιάδης, Επ.Καθηγητής Παν.Κύπρου Α.Ελευθερίου,Δασκάλα Ελένειου Δημ. Σχ. Λευκωσίας Κ.Χαμπιαούρης, Δάσκαλος ΙΘ’ Δημ. Σχ. Λεμεσουύ Επιτροπή Παρακολούθησης Διευθυντής Δημ Εκπαίδευσης, Επιθεωρητές και διευθυντές σχολείων. Πρόεδρος του Τμήματος Πληροφορικής του Παν. Κύπρου Τράπεζα Κύπρου Ομάδα Υποστήριξης Έξι φοιτήτριες του Τμήματος ΕΠΑ του Παν. Κύπρου

9.1.15 Αποτελέσματα Αξιολόγησης ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 9.1.15 Αποτελέσματα Αξιολόγησης

Γενικά Περιγραφικά Στοιχεία ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Γενικά Περιγραφικά Στοιχεία 50 μαθητές 23 αγόρια και 27 κορίτσια από την Λευκωσία και την Λεμεσό. Δήλωσαν ότι γνωρίζουν αρκετά καλά να χρησιμοποιούν τον Η/Υ Γνωρίζουν αρκετά καλά τον κειμενογράφο word Μπορούν να κάνουν βασική χρήση του διαδικτύου Μέτρια χρήση του Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Το 70% έχει Η/Υ στο σπίτι του Τον χρησιμοποιούν αρκετές φορές την εβδομάδα Όλοι έχουν συμμετάσχει σε πρόγραμμα τηλεδιάσκεψης πριν τον ΟΔΥΣΣΕΑ Όλοι έχουν κάνει χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού Η συντριπτική πλειοψηφία δεν γνωρίζει και δεν έχει συμμετάσχει την διαδικασία της εκπαίδευσης από απόσταση

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Σύγκριση Αρχικών και Τελικών Αποτελεσμάτων

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Σύγκριση Αρχικών και Τελικών Αποτελεσμάτων

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Σύγκριση Αρχικών και Τελικών Αποτελεσμάτων

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Σύγκριση Αρχικών και Τελικών Αποτελεσμάτων

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Σύγκριση Αρχικών και Τελικών Αποτελεσμάτων

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Σύγκριση Αρχικών και Τελικών Αποτελεσμάτων

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Σύγκριση Αρχικών και Τελικών Αποτελεσμάτων

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Σύγκριση Αρχικών και Τελικών Αποτελεσμάτων

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 8. Στιγμιότυπα μαθήματος Ας δούμε κάποια στιγμιότυπα από την αξιολόγηση των μαθητών VIDEO

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ..

ΟΔΥΣΣΕΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ..