«Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς πρέπει να αντιδρούν οι τηλεθεατές;»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Η Βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19 ου αι. επέφερε σημαντικές αλλαγές.  Σήμερα ζούμε την εποχή της πληροφορίας.  Συνώνυμο της πληροφορίας είναι.
Advertisements

Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ
Τ Υ Π Ο Σ Η αλήθεια για τις σελίδες του. Χρωματισμένη πληροφόρηση • Σχεδόν όλες οι Ελληνικές εφημερίδες δεν προσφέρουν αμερόληπτη και αντικειμενική πληροφόρηση.
ΑμεΑ & Εκπαίδευση Βιβλιοθηκονόμων στην Ελλάδα
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
Ερωτήσεις και απαντήσεις σχολικού
Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
Πολίτες και ΜΜΕ: Ποιος κατευθύνει ποιον; Ο ρόλος της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου στην προώθηση της Παιδείας στα Μέσα Αντιγόνη Θεμιστοκλέους Λειτουργός.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Τροφή για σκέψη…» ΘΕΜΑ: Διατροφή στην εφηβεία
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
Ασφαλής διακίνηση στο Διαδίκτυο
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Ι Α Τ Ρ Ι Κ Ο Τ Μ Η Μ Α ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΥΓΙΕΙΝΗΣ, ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΠΟΛΥΜΕΣΑ  Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου,
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Γ΄5 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: Mια εργασία του Ανδρέα Τσιτούρα Διδάσκων Ψαλλιδάς Βασίλειος.
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Εξάσκηση στην αποδεικτική ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ «Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς μπορούν να αντιδράσουν οι τηλεθεατές;»
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
 1999(;) ο Thomas Anderson, ή Neo ψάχνει απαντήσεις σχετικά με το λεγόμενο “Matrix”.  Έρχεται σε επαφή με τον Μορφέα και καταφέρνει να αποδράσει από.
Πρόλογος 1 ης Έ. Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης (90 λ.)
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
Το τέρας της πολυνομίας και η παραβατικότητα των Ελλήνων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 8: Πειρατεία λογισμικού Πειρατεία λογισμικού Τα τελευταία χρόνια το φαινόμενο της αναπαραγωγής και χρήσης προγραμμάτων παρά τη θέληση.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
ΣΥΝΟΛΑ.
Ο δεκάλογος του Επιχειρηματία στην Ψηφιακή Οικονομία Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων δ-Ε.ΚΑΤ.Ο. Τηλ: Fax:
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Πριν 40 περίπου χρόνια ήρθε στην Ευρώπη μια νέα εφεύρεση, η τηλεόραση, που πραγματικά άλλαξε τη ζωή των ανθρώπων. Δεν κατασκευάστηκε τότε, αλλά αρκετά.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
Μ.M.E. ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ η ελληνική πραγματικότητα η ελληνική πραγματικότητα Λέλα Κεσίδου Δημοσιογράφος.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ & ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ. ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΙΑΣ ΕΙΔΗΣΗΣ Εγγύτητα Σπουδαιότητα Επικαιρότητα Ενδιαφέρον Ψυχαγωγία; 2.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Ενοτητα 1. διεθνη επιχειρηματικη δραστηριοτητα
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
ΤΑ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ.
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Κομματικός Φανατισμός
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Ποιος είναι ο τέλειος κριτής
Εξάντας Ελλήνων Τύπος και ΜΜΕ.
Γ1.4 Οι μεγάλες πόλεις του πλανήτη
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
ΣΚΟΠΟΣ / ΣΤΟΧΟΙ ΣΚΟΠΟΙ:
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς πρέπει να αντιδρούν οι τηλεθεατές;» Εξάσκηση στον ΠΡΟΛΟΓΟ «Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς πρέπει να αντιδρούν οι τηλεθεατές;»

ΠΡΟΛΟΓΟΣ 1 Ο ρόλος των ΜΜΕ στη σύγχρονη ζωή είναι κυριαρχικός, δηλαδή επηρεάζει καθοριστικά πολλούς τομείς του ανθρώπινου βίου. Ορισμένοι ειδικοί μιλούν για γιγάντωση του φαινομένου … σε βαθμό επικίνδυνο για την ανθρώπινη υπόσταση, τόσο σε ατομικό, όσο και σε συλλογικό επίπεδο. Τα ΜΜΕ πλέον δεν ενημερώνουν ούτε ψυχαγωγούν, αντιθέτως, χειρίζονται τις ψυχές των ανθρώπων. Είναι πολύ σημαντικό οι άνθρωποι να γνωρίζουν με ποιους τρόπους τους κατευθύνει η τηλεοπτική ενημέρωσηκαι πώς θα μπορέσουν να αντισταθούν σε αυτό το φαινόμενο.

ΠΡΟΛΟΓΟΣ 2 Το σύνολο του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου είναι αυτό που συνηθίζουμε να ονομάζουμε/αποκλαούμε σήμερα ΜΜΕ. Ο όρος δηλώνει και την αποστολή τους, η οποία είναι ή θα έπρεπε να είναι η ενημέρωση των πολιτών για θέματα της επικαιρότητας, η επιμόρφωσή τους, καθώς και η προβολή ψυχαγωγικών θεαμάτων. Παρατηρείται όμως πως στη σημερινή εποχή, την εποχή της μαζικής πληροφόρησης, τα ΜΜΕ όχι μόνο αδυνατούν να ανταποκριθούν στην αποστολή τους, αλλά στοχεύουν και στη χειραγώγηση του κοινού τους … . Το φαινόμενο αυτό έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις στις μέρες μας, συνεπώς χρήζει διερεύνησης.

ΠΡΟΛΟΓΟΣ 3 Τα τελευταία χρόνια τα ΜΜΕ έχουν απομακρυνθεί από τον ρόλο τους, δηλαδή από την ορθή ενημέρωση του κοινού και την ψυχαγωγία του. Οι υπεύθυνοι των ΜΜΕ χρησιμοποιούν κάθε μέσο που διαθέτουν για να ικανοποιήσουν τα οικονομικά, πολιτικά και κοινωνικά συμφέροντά τους, καταλήγοντας στο να κατευθύνουν και να χειραγωγούν την κοινή γνώμη. Η επέκταση αυτής της κατάστασης σε όλα σχεδόν τα ανεπτυγμένα κράτη αποτελεί ένα από τα πιο ανησυχητικά φαινόμενα της εποχής μας, γι’ αυτό είναι ύψιστης σημασίας το κοινό και ιδίως οι θεατές του πιο επιδραστικού από αυτά, της τηλεόρασης, να διαθέτουν τα απαραίτητα εφόδια για να αντιταχθούν σε αυτό.