ΈΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΛΕΤΗΣ. Πιθανά σημεία προβληματισμού: Πώς μετέφερε αρχικά την τροφή του ο προϊστορικός άνθρωπος και ποιες δυσκολίες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας Mobi-Chair Το Mobi-Chair είναι ένα πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας υψηλής ποιότητας. Παρέχει ανεμπόδιστη.
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
Ολοκληρωμένη Διαχείριση στερεών αποβλήτων στην Αττική
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Σχεδιασμός και Τεχνολογία , ΝAΠ * ΕΝΕΡΓΕΙΑ*
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού Κωνσταντίνος Ανδρέου
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Γνώση και κατανόηση της Παιδαγωγικής. Επεξεργασία της Εκπαιδευτικής Στρατηγικής. Επιλογή Εκπαιδευτικών μέσων και εργαλείων. Ψαθάκη.
Η λειτουργία της ανεμογεννήτριας
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Αναδόμηση σχεδίου μαθήματος Τίτλος: Μαγνητικές κούκλες
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
INTERACTIVE PHYSICS Χρήση για την υποστήριξη «δύσκολων σημείων» της Φυσικής του Λυκείου Καλφαγιάννης Θανάσης.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ Αναλυτικό πρόγραμμα και Οδηγίες Φυσικής Α΄Λυκείου.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
ΉΧΩΜΑΤΕΡΕΣΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΔΟΥΛΑΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ
(ΔΑΣΚΑΛΑ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΧ.Τ.)
ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Σύγχρονες μεθοδολογίες ανάπτυξης και διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων 2ο Κεφάλαιο.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΈΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΛΕΤΗΣ. Πιθανά σημεία προβληματισμού: Πώς μετέφερε αρχικά την τροφή του ο προϊστορικός άνθρωπος και ποιες δυσκολίες συναντούσε? Ποια υλικά και ποια εργαλεία νομίζετε ότι είχε στη διάθεσή του και πως φαντάζεστε την πρώτη κατασκευή που έφτιαξε, για να τον διευκολύνει στη μεταφορά της τροφής του στη σπηλιά του? Ποιοι λόγοι οδηγούσαν κάθε φορά σε βελτιώσεις? Τι κέρδιζε κάθε φορά και πως άλλαζε η ζωή του, οι συνήθειες του, η διαχείριση του χρόνου του? Ποιοι λόγοι ανάγκασαν τους ανθρώπους να ειδικευτούν και να συνεργαστούν? Ποια επαγγέλματα χάνονταν και ποια εμφανίζονταν σε κάθε βελτίωση?

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ… Ποια παράλληλα προϊόντα και ποια προϊόντα υποστήριξης δημιουργούνταν στα διάφορα εξελικτικά στάδια; Ποιες ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου καλύπτει το αυτοκίνητο (είδη αυτοκινήτων); Ποια τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του σύγχρονου αυτοκινήτου; Ποιες νομίζετε ότι θα είναι οι μελλοντικές βελτιώσεις που θα ακολουθήσουν;

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ,ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΑΦΟΡΜΗΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟΧΟ – ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ Να μπορεί να κινηθεί μόνο του για τουλάχιστον 5 μέτρα (μελλοντικές βελτιώσεις-μετατροπές ενέργειας). Διαγωνισμός ταχύτητας (Βάρος,τριβές, τροχαλίες). Ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο παιχνίδι (Ψυχαγωγία, ηλεκτρισμός, αυτοσχέδιοι διακόπτες, διαφήμιση, συσκευασία, προδιαγραφές ασφάλειας κ.ά.). Κόστος ( απλοποίηση κατασκευής, εναλλακτικά υλικά, εξοικονόμηση- επαναχρησιμοποίηση ή εναλλακτική χρήση- ανακύκλωση). Διόρθωση – βελτίωση προτύπου. Χρήση- να μπορεί να μεταφέρει…, ( δομές, μηχανισμοί ). Δυνατότητα ανάβασης σε κεκλιμένο δρόμο (Ποιότητα κατασκευής,τροχαλίες, τετρακίνηση).

ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Φτιάξε ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκινητάκι (2Χ1.5Volt ) με διαστάσεις ξύλινου πλαισίου 25cm Χ10 cm,για συμμετοχή σε διαγωνισμό ταχύτητας, απόστασης 20m. Προδιαγραφές:  Διαστάσεις (δεδομένες)  Δυνατότητα μοτέρ (δεδομένη)  Υλικό πλαισίου (δεδομένο)  Βάρος  Αεροδυναμική γραμμή  Τριβές  Στερεότητα  Σύστημα μετάδοσης της κίνησης  κ.ά.

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ Υλικών για τροχούς άξονες, χοάνες, τροχαλίες, αμάξωμα (βάρος, τριβές, στερεότητα ). Συστήματος μετάδοσης της κίνησης (αύξηση στροφών-επιτάχυνση). Αεροδυναμικού αμαξώματος. Ηλεκτρικού κυκλώματος.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Επιλογές υλικών, εξαρτημάτων, λύσεων με βάση τη διερεύνηση Απλά σχέδια (όψεις),που να είναι αναγκαία υποβοηθητικά και σημεία αναφοράς για την κατασκευή. Σχεδίαση του ηλεκτρικού κυκλώματος χρησιμοποιώντας σύμβολα. Επεξηγηματικές σημειώσεις. Καταγραφή της πορείας κατασκευής, και υπογράμμιση των περιπτώσεων εκείνων, που η λανθασμένη σειρά εργασίας ή η κακή ποιότητα έχουν ως αποτέλεσμα δύσκολα αναστρέψιμα μειονεκτήματα ή λειτουργικά προβλήματα στην κατασκευή.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ  Επίδειξη από το/την δάσκαλο/α δεξιοτήτων, τεχνικών, και αναφορές σε πρόληψη και ασφάλεια.  Μικρές εργασίες για εξάσκηση σε τεχνικές, δεξιότητες.  Κατασκευή. ΔΟΚΙΜΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ  Βάση των προδιαγραφών.  Διαγωνισμός και αιτιολόγηση της επιτυχίας ή αποτυχίας της κατασκευής.  Επαναφορά προηγούμενων σταδίων αν χρειαστεί. ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ Κυρίως για μαθητές που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς την εργασία τους (τηλεχειριστήριο, κουτί συσκευασίας, διακόπτης αποφυγής συγκρούσεων κ.ά.).