Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX
Συμπλέκτης PTO Τομέας Powershift Συμπλέκτης 4WD

2 ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX
Full Powershift 18 x 8 Έρπουσες επιλογή 36 x 16 Έρπουσες μέχρι 600 μετ/ωρα

3 ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX

4 ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX
9 πακέτα συμπλεκτών ‘Βασικοί’ συμπλέκτες 1,2,R Ενδιάμεσοι A,B,C Συμπλέκτες γκρουπ L,M,H

5 ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX
Εμπρός Ταχύτητα 1 (1,A,L)

6 ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX
Εμπρός Ταχύτητα 1 (1,A,L) Ταχύτητα 2 (2,A,L)

7 ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX
Εμπρός Ταχύτητα 1 (1,A,L) Ταχύτητα 2 (2,A,L) Ταχύτητα 3 (1,B,L)

8 ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX

9 ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX
Ομαδοποίηση ταχυτήτων με την αποσύμπλεξη Μόλις πατηθεί ο συμπλέκτης η ταχύτητα θα πέσει στο 13 Εάν το τρακτέρ σταματήσει η ταχύτητα θα παραμείνει 13 εκτός αν η ρεβέρσα κινηθεί στο ουδέτερο (νεκρό).

10 ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX

11 ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT
Με λιγότερους άξονες και λιγότερα κινούμενα μέρη γιατί δεν έχει φουρκέτες, συγχρονιστές, λεβιέδες κ.λ.π. και γιαυτό έχει μικρότερες φθορές και ζημιές Δεν έχει μηχανικό συμπλέκτη αλλά πολύδισκους υδραυλικούς συμπλέκτες, που μπορούν να μεταφέρουν τεράστιες ιπποδυνάμεις χωρίς πατιναρίσματα, υπερθερμάνσεις και φθορές Η σύμπλεξη των ταχυτήτων γίνεται υδραυλικά με πολύ μεγάλη ταχύτητα και η αλλαγή ταχύτητας γίνεται χωρίς πάτημα συμπλέκτη και χωρίς να διακοπεί η κίνηση και χωρίς να χάνεται ενέργεια Η αλλαγή πορείας (όπισθεν) γίνεται επίσης με πολύδισκους συμπλέκτες και γίνεται γρήγορα χωρίς κόπο και χωρίς χρήση πεντάλ συμπλέκτη Ο χειρισμός γίνεται με κουμπιά και διακόπτες, είναι άνετος και άκοπος για πολλές ώρες δουλειάς Δεν έχει μηχανικό γκρουπ βαθμίδων και η αλλαγή γκρουπ γίνεται με powershift χωρίς διακοπή της κίνησης ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΟΥ FULL-POWERSHIFT Έχουν αυξημένο κόστος κατασκευής και απαιτούν υψηλότερης ποιότητας υλικά Η διάγνωση και η επισκευή τους απαιτεί εξειδικευμένα διαγνωστικά εργαλεία και εξειδικευμένους τεχνικούς Χρησιμοποιούνται κυρίως σε τρακτέρ μεγάλης ιπποδύναμης Το σύστημα χειρισμού και ελέγχου είναι ηλεκτρικό-υδραυλικό και ηλεκτρονικό και έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις συντήρησης και διαχείρισης


Κατέβασμα ppt "ΚΙΒΩΤΙΟ FULL-POWERSHIFT ZTX"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google