Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γεωργία Σκίντζη Γιώργος Ιωάννου Γρηγόρης Πραστάκος
Advertisements

Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΩΝ
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Alexander Moore.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Επιλογές Marketing & Logistics
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Ομάδες Εργασίας ΕΚΜΝ Συμμετέχοντες στο Pre-conference symposium
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
Επιλογές Marketing & Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Λειτουργίες (Logistics & Operations Management
30/10/001 Η Απελευθέρωση της Ενεργειακής Αγοράς Παντελή Κάπρου Προέδρου Ρ.Α.Ε. Καθηγητή ΕΜΠ.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
11 Διαχείριση έργου Κατερίνα Αδάμ, Μ.Sc., PhD Λέκτορας Τομέας Μεταλλευτικής Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών 18/1/08 9ο Εξάμηνο,
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
Διάγραμμα 7.2: Η ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου Πηγή: Martin Christopher Πηγή: Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου Όγκος εξαγωγών ΑΕΠ © 2007 Εκδόσεις Κριτική.
Διάγραμμα 9.2: Το απόθεμα αποκρύπτει τη ζήτηση Επίπεδο αποθέματος Εθνικό κέντρο διανομής Περιφερειακό κέντρο διανομής Χονδρέμπορος Πηγή: Martin Christopher.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Logistics Διαχείριση Εταιρικού Κινδύνου & Μείωση Λειτουργικού Κόστους
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Διοίκηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Συνεργατικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο Για το μάθημα.
Ζήτηση χρήματος: εξαρτάται από ονομαστικό επιτόκιo, i
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
Διάγραμμα 4.1: Ευέλικτη ή λιτή εφοδιαστική αλυσίδα;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Order Fulfillment and e-CRM (Customer Relationship Management) Γιώργος Θάνος Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008.
Μοντέλα βελτιστοποίησης απόφασης στη διαδικασία της παραγγελιοδοσίας στο λιανεμπόριο Ομάδα εργασίας: Αρβανίτης Ηλίας Βολανάκης Ελευθέριος
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Λογιστική παρακολούθηση και αποτίμηση αποθεμάτων
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Προ-συναλλαγής Στοιχεία που αφορούν την προετοιμασία πριν τη συναλλαγή Συναλλαγή Στοιχεία που περιλαμβάνονται άμεσα κατά τη συναλλαγή.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος % κωδικών επί συνόλου κωδικών % αξίας επί συνολικών αγορών Α Β Γ Δεν είναι όλα τα προϊόντα το ίδιο.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  Με αφετηρία τις πραγματικές ανάγκες και στόχο την ποιοτική εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του τελικού καταναλωτή (πελάτη), επαναθεωρούνται.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ LOGISTICS ΚΑΤΣΟΥΠΑΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑ Διαχείριση Αποθεμάτων και Πρόβλεψη Ζήτησης.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  Διαθεσιμότητα των αποθεμάτων (δεν υπάρχει καμία αξία σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία εάν δεν φτάσει στα χέρια του πελάτη) --- BAΣΙΚΟΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Applied Mathematics 1 Διαχείριση Αποθεμάτων. Applied Mathematics 2 Περιεχόμενα Εισαγωγή Κόστος Αποθεμάτων Κατηγορίες Αποθεμάτων Στρατηγικές μείωσης των.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Τακτικό Μάρκετινγκ Διανομή
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Kiosk & Retail.
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 12
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Τα Logistics στο χώρο της μαζικής εστίασης
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση πολύ μικρών επιχειρήσεων
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διάγραμμα 5.2: Οι βραχύτεροι κύκλοι ζωής καθιστούν τον χρονισμό παράγοντα κρίσιμης σημασίας Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος  Λιγότερος χρόνος για την πραγματοποίηση κέρδους  Υψηλότερος κίνδυνος απαξίωσης Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική

Βελτίωση εξυπηρέτησης Διάγραμμα 5.3: Αποδέσμευση από την κλασική αντιστάθμιση μεταξύ εξυπηρέτησης και κόστους Συμπίεση χρόνου Βελτίωση εξυπηρέτησης Μείωση κόστους Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική

Διάγραμμα 5.4: Σφάλμα πρόβλεψης και ορίζοντες σχεδιασμού Χρόνος Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική

Διάγραμμα 5.8: Διαχείριση στρατηγικού χρόνου απόκρισης Αθροιστικός χρόνος απόκρισης [από προμήθειες έως την εξόφληση] Απόθεμα πρώτων υλών Παραγωγή υποσυστημάτων Ενδιάμεσο απόθεμα Συναρμολόγηση προϊόντος Τελικό απόθεμα στην κεντρική αποθήκη Διαμετακόμιση Απόθεμα περιφερειακού κέντρου διανομής Κύκλος παραγγελίας πελάτη (από την παραγγελία ως τα μετρητά) Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική

Διάγραμμα 5.9: Ποιες δραστηριότητες προσθέτουν κόστος και ποιες προσθέτουν αξία; Τελικό προϊόν Περιφερειακό απόθεμα Κύκλος παραγγελίας πελάτη Διαμετακόμιση Παραγωγή Προστιθέμενη αξία Τόπος, χρόνος & μορφή ωφέλειας Απόθεμα πρώτων υλών Προστιθέμενο Κόστος Κόστος παραγωγής, αποθήκευσης & μεταφοράς και κόστος χρήματος Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική

Διάγραμμα 5.12: Προστιθέμενο κόστος έναντι προστιθέμενης αξίας Περιφερειακό απόθεμα Παράδοση στον πελάτη (Χρόνος, τόπος και ωφέλεια μορφής) Χρόνος που προσθέτει αξία Τελικό απόθεμα Απόθεμα πρώτων υλών Διαμετακόμιση Παραγωγή Χρόνος προστιθέμενου κόστους (κόστος παραγωγής, αποθήκευσης & μεταφοράς και κόστος χρήματος) Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική

Διάγραμμα 5.13: Η μείωση του χρόνου που δεν προσθέτει αξία βελτιώνει την εξυπηρέτηση και μειώνει το κόστος Παράδοση στον πελάτη Διαμετακόμιση Χρόνος προστθέμενης αξίας Περιφερειακό απόθεμα Τελικό απόθεμα Απόθεμα πρώτων υλών Παραγωγή Απόθεμα πρώτων υλών Τελικό απόθεμα Παράδοση στον πελάτη Περιφερειακό απόθεμα Παραγωγή Διαμετακόμιση Χρόνος προστιθέμενου κόστους Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική

Διάγραμμα 5.14: Το κενό του χρόνου απόκρισης (lead-time gap) Προμήθειες Παραγωγή Παράδοση Χρόνος απόκρισης Logistics Κύκλος παραγγελίας πελάτη Εκτέλεση παραγγελίας Κενό χρόνου απόκρισης Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική

Διάγραμμα 5.17: Σημεία διείσδυσης της ζήτησης και στρατηγικά αποθέματα Οδηγούμενη από τη ζήτηση Οδηγούμενη από την πρόβλεψη Εργοστάσια Κέντρα διανομής Αποθήκες Εμπορευματικοί σταθμοί Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική

Διάγραμμα 5.20: Η ταχύτητα και η ορατότητα οδηγούν την ανταπόκριση Χρονική μετάθεση Πρόσβαση στην πραγματική ζήτηση Διαχείριση συμφορήσεων Συνεργατικός σχεδιασμός Μείωση χρόνου που δεν προσφέρει αξία Κοντά στους πελάτες Διαχείριση διαδικασίας Απλοποίηση Ευθυγραμμισμένες διαδικασίες Εσωτερική ολοκλήρωση Ταχύτητα Ανταπόκριση Ορατότητα Μείωση χρόνου απόκρισης εισερχομένων Μείωση μεγέθους παρτίδων Κοντά στους προμηθευτές Μοιραζόμενες πληροφορίες Συγχρονισμένη προσφορά Στρατηγικές πηγές προμηθειών Συνεργατικός σχεδιασμός Διαχείριση δραστηριοτήτων Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική