ΜΑΡΙΑ ΜΕΜΕΖΑ ΧΑΡΑ ΜΑΥΡΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΥΡΙΚΟΥ Γ2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτικά υλικά.
Advertisements

Φωτογραφική μηχανή Η σύγχρονη φωτογραφική μηχανή είναι συνδυασμός τεχνολογιών από τρεις τομείς, των λεπτοκατασκευών, της οπτικής και, αφενός της χημικής.
ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
στάδια στην εξέλιξη της Τεχνολογίας
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Pivot a time travel.
Αποστολίδου Χριστίνα.  Το έτος 1877 κατέθεσε αίτηση για απόκτηση τίτλου ευρεσιτεχνίας ο ήδη ευρύτερα γνωστός εφευρέτης Thomas Alva Edison (Έντισον, 1847-
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εργασία τεχνολογία επικοινωνιών
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Εκπαίδευση Από Απόσταση
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΟ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
Η Μονόπολη Σχεδιάστηκε από την αμερικανίδα οικονομολόγο Λάιζι Μάτζι, η οποία έλαβε και το σχετικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το Η αρχική ονομασία του.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Project - Ερευνητική Εργασία:
Β’ Τετράμηνο Κινηματογράφος
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ (ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΟΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΧΗΜΙΚΟΥ Καινοτομίες στη χημεία, τη μηχανική, καθώς και στα ηλεκτρονικά από το τέλος του δέκατου ένατου αιώνα έως σήμερα,
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ
INSTALLATION ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΡΥΣΙΝΑ ΣΟΦΙΑ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
Ο κινηματογράφος  έβδομη τέχνη
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Τα είδη των ταινιών 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
Ανιχνεύοντας τις «εποχές» του κινηματογράφου
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
«Υλοποίηση παρουσίασης στo PowerPoint»
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Κινηματογράφος : η εξέλιξη στο χρόνο”
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος -ιστορικός1 « Ελλάδα: Χώρα των μουσείων, τόπων ανάδειξης της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς » στο πλαίσιο Εκπαιδευτικού.
ΗΧΟΛΗΨΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ.
Η ιστορία και η εξέλιξη της
Εισαγωγή στην Επικοινωνία 7η Εβδομάδα
Εισαγωγή στην Επικοινωνία 8 η Εβδομάδα Κινηματογράφος - συνέχεια.
Μαραγκός Γαρύφαλλος Σχολικό Έτος Η εξέλιξη των μέσων αναπαραγωγής της Μουσικής.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΑ 40’Σ Το βινύλιο. Οι πρώτοι δίσκοι γραμμοφώνου κατασκευάστηκαν στις αρχές του 20ου αιώνα, από ανθεκτικό σκληρό λάστιχο με διάμετρο περίπου.
ETailer Kit Lenovo Yoga 510 (14", 15") 2015 Lenovo Internal. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Όνομα-Επώνυμο
Πατήστε για προσθήκη κειμένου Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ο αΓΙΟσ ΠΑΥΛΟσ
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
Π Ι Κ Α Σ Ο Γ Κ Ε Ρ Ν Ι Κ Α.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
M. Πατρινόπουλος.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
DISNEY'S.
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 1ο Μέρος
Μαρίελλα Αναστασιάδου
Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ & Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ & Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Ρωμανός Πετρίδης Κινηματογραφικός Όμιλος Υπεύθυνη καθηγήτρια:
ΕΝΟΤΗΤΑ 2. ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ! ΘΕΜΑ 2 :: Νομικά Θέματα- Πνευματικά Θέματα, Εμπορικά Σήματα και Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας:   Το παρόν Πρόγραμμα έχει χρηματοδοτηθεί.
19ος αιώνας.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
 Ο κινηματογράφος ή αλλιώς σινεμά αποτελεί σήμερα την αποκαλούμενη και έβδομη τέχνη.
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
Η φωτογραφική μηχανή.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΡΙΑ ΜΕΜΕΖΑ ΧΑΡΑ ΜΑΥΡΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΥΡΙΚΟΥ Γ2 Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΜΑΡΙΑ ΜΕΜΕΖΑ ΧΑΡΑ ΜΑΥΡΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΥΡΙΚΟΥ Γ2

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στην Αμερική ο μεγαλοφυής εφευρέτης Τόμας Εντισον όταν ανακάλυψε το φωνογράφο, έβαλε σκοπό του να φτιάξει μια συσκευή που θα κατέγραφε ταυτόχρονα ήχο και εικόνες. To πρώτο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση ήταν το «κινητοσκόπιο». Μάλιστα, ο ίδιος δημιούργησε και το πρώτο κινηματογραφικό στούντιο. Στην ευρωπαϊκή πλευρά του Ατλαντικού, μια οικογένεια με παράδοση στην κατασκευή φωτογραφικών πλακών, άρχισε τη δική της ενασχόληση με τα ζητήματα της κινούμενης εικόνας. Όλα ξεκίνησαν όταν ο Αντουάν Λιμιέρ ανάμεσα στα εκθέματα στην έκθεση του Παρισιού το 1894, είδε το κινητοσκόπιο του Εντισον. Αγόρασε ένα και το πήγε αμέσως στους δυο γιους του. Κάπως έτσι, η ιδέα για μια μηχανή λήψης και προβολής σε φιλμ και η δημιουργία μιας ταινίας που θα προβάλλεται σε μια μεγάλη οθόνη για να μπορούν να τη δούν πολλοί θεατές δεν άργησε να έρθει. Και αυτή δεν είναι παρά μόνο η αρχή της συναρπαστικής ιστορίας του κινηματογράφου. Στο βιβλίο αυτό οι συγγραφείς αφηγούνται την ιστορία του κινηματογράφου όπως τη συνέλαβαν, την έγραψαν και τη δίδαξαν οι σημαντικότεροι θεωρητικοί και ιστορικοί της έβδομης τέχνης. Με τη βοήθεια εκατοντάδων παραδειγμάτων και φωτογραφιών, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει μια εμπεριστατωμένη και σφαιρική εικόνα της εξέλιξης του κινηματογράφου, από τις πρώτες απόπειρες προβολής κινούμενων εικόνων με το κινητοσκόπιο έως τα μπλοκμπάστερ του 21ου αιώνα. Οι ιστορικοί του κινηματογράφου λένε συχνά ότι δεν υπάρχει μία «Ιστορία του κινηματογράφου» αλλά πολλές. Για μερικούς αυτό σημαίνει πως δεν είναι δυνατόν να συμπεριλαμβάνονται σε μία και μοναδική αφήγηση όλα τα είδη, οι σχολές, οι τάσεις και τα γεγονότα. Για άλλους, ωστόσο, μια «Ιστορία του κινηματογράφου» καλείται στην ουσία να αξιοποιήσει ποικίλες οπτικές και να συνδυάσει διάφορα μεθοδολογικά εργαλεία, ενδιαφέροντα και στόχους.  

Ομιλών και έγχρωμος κινηματογράφος Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1920, ο κινηματογράφος παρέμενε χωρίς ήχο (βουβός κινηματογράφος) και συχνά οι προβολές ταινιών συνοδεύονταν από ζωντανή μουσική. Η ιστορία του ηχογραφημένου κινηματογραφικού ήχου ξεκίνησε το 1926, όταν η Warner Brothers παρουσίασε μία συσκευή (Vitaphone), η οποία έδινε τη δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικής, μέσω ενός δίσκου που συγχρονιζόταν με την μηχανή προβολής της ταινίας. Βασισμένη σε αυτή τη νέα τεχνολογία, στα τέλη του 1927, κυκλοφόρησε η ταινία The Jazz Singer, η οποία αν και κατά το μεγαλύτερο μέρος της ήταν βουβή, υπήρξε η πρώτη που περιείχε διαλόγους. Περίπου την ίδια περίοδο με την προσαρμογή του ήχου, ξεκίνησαν συστηματικές προσπάθειες για την προσθήκη χρώματος. Έγχρωμες ταινίες είχαν ήδη εμφανιστεί από τις αρχές του 20ου αιώνα, μέσω του χρωματισμού των κινηματογραφικών καρρέ με το χέρι, μέθοδος που εγκαταλείφθηκε σταδιακά, σε συνδυασμό και με την αύξηση της διάρκειας των ταινιών. Ανάμεσα στις πρώτες συνθετικές μεθόδους προσθήκης χρώματος, υπήρξε η Technicolor, η οποία τελειοποιήθηκε το 1941 (Monopack Technicolor), αν και παρέμενε ακριβή λόγω των περίπλοκων σταδίων διαχωρισμού και εμφάνισης των χρωμάτων. Μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, εμφανίστηκε επιπλέον το έγχρωμο αρνητικό φιλμ της εταιρίας Eastman Kodak, το οποίο δεν απαιτούσε διαδικασία διαχωρισμού των χρωμάτων. Αν και μέχρι τη δεκαετία του 1950, η παραγωγή έγχρωμων ταινιών μειοψηφούσε, κατά τη δεκαετία του 1960 και χάρη στην ανάπτυξη της σχετικής τεχνολογίας, ο έγχρωμος κινηματογράφος επικράτησε.  

Κινητοσκόπιο Το κινητοσκόπιο (Kinetoscope) ήταν μία μηχανή παρουσίασης ταινιών, πρόδρομος της σύγχρονης κινηματογραφικής μηχανής προβολής. Αναπτύχθηκε από τον Ουίλλιαμ Ντίκσον στα εργαστήρια του Αμερικανού εφευρέτη Τόμας Έντισον, στον οποίο αποδίδεται και η αρχική σύλληψη της ιδέας κατασκευής του. Η εφεύρεση του κινητοσκόπιου συνδύαζε τη φωτογραφία και την τεχνολογία αναπαράστασης της κίνησης της εικόνας, προβάλλοντας διάτρητο φιλμ των 35 χιλιοστών. Η εικόνα γινόταν ορατή με τη μέθοδο του στερεοσκόπιου. Η ανάπτυξη του κινητοσκόπιου βασίστηκε σε προγενέστερες ανακαλύψεις. Πιθανόν για αυτό το λόγο, ο Τόμας Έντισον κατοχύρωσε την εφεύρεσή του με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μόνο στις ΗΠΑ και δεν επιχείρησε να κατοχυρώσει την εφεύρεση διεθνώς, γεγονός που επέτρεψε την αντιγραφή και περαιτέρω εξέλιξη της, ευνοώντας με αυτό τον τρόπο την ταχύτερη εξέλιξη του κινηματογράφου. Η πρώτη δημόσια παρουσίαση του πρωτότυπου κινηματοσκόπιου έλαβε χώρα στις 20 Μαΐου του 1891, ενώ στις 9 Μαΐου του 1893 έγινε η επίσημη παρουσίαση του, ως ολοκληρωμένη πλέον εφεύρεση, στο Ινστιτούτο Τεχνών και Επιστήμης του Μπρούκλιν.

ΜΟΥΤΟΣΚΟΠΙΟ Το μουτοσκόπιο αποτελεί μία μορφή εικονοσκοπίου που εφευρέθηκε από τον Χέρμαν Κάσλερ το 1894. Είχε μια σειρά από καρτέλες με τυπωμένες εικόνες ενός κινούμενου αντικειμένου. Με το γύρισμα μιας λαβής ξεφυλλίζονταν οι καρτέλες και οι φιγούρες εκινείτο.

ΠΡΙΝ ΜΕΤΑ