GMT Global Membership Team Ανάπτυξη Μελών και Επέκταση Η ανάγκη, η οργάνωση, η πρακτική εφαρμογή Δημιουργία – Μετάφραση PCC Σπ. Σερεμίδης Πολλλαπλό Θέμα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
European Career of Researchers- E*CARE project Ελισάβετ Κοκόζηλα ΕΚΕΤΑ 11 η Συνάντηση του Ελληνικού Δικτύου Κέντρων Κινητικότητας Ερευνητών, 11 Δεκεμβρίου.
Advertisements

Παρουσίαση του Γραφείου Υποστήριξης του Συμφώνου των Δημάρχων του Τ.Ε.Ε. Γεώργιος Ζαμπατής Προϊστάμενος Διεύθυνσης Επιστημονικής & Αναπτυξιακής Δραστηριότητας.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΜΕΛΩΝ Εισηγητής ροτ.Παναγιώτης Μαραβέλιας μέλος της Επιτροπής Μελών 2484 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΡΟΤΑΡΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2013.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ Π.Κ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Στέλλα-Μαρία Βασιλείου Λειτουργός Πανεπιστημίου Γραφείο Διεθνών Σχέσεων και Προβολής Τομέας Διεθνών Σχέσεων ΥΕΔΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Γίνε ένας «ζωντανός» όμιλος Σχέδιο Ηγεσίας του Ομίλου σου Κωνσταντίνος Κατάκαλος.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Σύγχρονο Ασκληπιακό Πάρκο Νάουσας Υγεία <-> Πολιτισμός
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Ημερίδα REACH & CLP, Αθήνα Νομοθεσία REACH & CLP – το στήσιμο του οικοδομήματος Δημήτριος Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Εκπαίδευση ομάδας Αντικυβερνήτων Θέματος. Καλώς ήρθατε στην ομάδα Γνωρίζετε το όνομα της ομάδας και τον αριθμό των μελών της Είστε έτοιμοι να ενταχθείτε.
Conducting Effective Meetings ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ Μετάφραση-Επιμέλεια: Ελπίδα Βάπτισμα.
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Ευρώπη Ευρύτερη Καταστατική Περιοχή Διεθνών Lions (Constitutional Area) 4 Μέρος 2o Συνεργασία GMT/GLT Σεμινάρια Ηγεσίας Νέων Lions (YLLS ) Σεμινάρια Ηγεσίας.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
GMT & GLT Στόχος,η ΕΠΙΤΥΧΙΑ GMT & GLT Working Together1.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
1 ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Ενημερωτικό Σεμινάριο για την λειτουργία των Επιτροπών GMT και GLT Λαϊονική Χρονιά Επιμέλεια-Μετάφραση:
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
1ο Βήμα: Γενική εκτίμηση της εικόνας του σχολείου
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
President Elect Training Seminar
Η Αξιολόγηση & οι Απαιτήσεις του Σχεδίου Αξιολόγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

GMT Global Membership Team Ανάπτυξη Μελών και Επέκταση Η ανάγκη, η οργάνωση, η πρακτική εφαρμογή Δημιουργία – Μετάφραση PCC Σπ. Σερεμίδης Πολλλαπλό Θέμα 117 / GMT Coordinator Ε. Μεταξά : Μέλος ομάδας GMT Θ.117 Α

Ανάπτυξη / βελτίωση αποδοτικότητας των Lions Προσέλκυση / ένταξη νέων μελών ποιότητας Επέκταση (Νέες Λέσχες)

Διεθνείς λειτουργικές διευθετήσεις (από το 2008) 148 Πολ. Θέματα 8 Διοικητικές Περιφέρειες (GMT Area Leader) Συντονιστής Πολλαπλού Θέματος (GMT/MD Coordinator) Συντονιστής Θέματος (GMΤ District Coordinator)

MERL  GMT / GLT GMT  Εξελίσσει νέα μέλη και λέσχες (Membership /Extention) Φροντίζει για μακροχρόνια διατήρηση μελών (Retention ) GLT  Αναγνωρίζει και εξελίσσει μελλοντικούς Ηγέτες Επανεκπαιδεύει παλαιότερους Ηγέτες (Leadership )

Συντονισμός συλλογικών αποτελεσματικών προσπαθειών Κυβερνήτης Αντικυβερνήτες GMT District Coordinator Ομάδα Ανάπτυξης Μελών (Membership Growth Team) Ομάδα Εξέλιξης Λεσχών ( Club Success Team /CEP) Δημόσιες Σχέσεις

Ομάδα GMT Θέματος Κυβερνήτης Αντικυβερνήτες Συντονιστής GMT Ομάδα Ανάπτυξης Μελών Membership Growth Team Ομάδα Εξέλιξης Λεσχών Club Success Team (CEP)

Συντονιστής GMT Θέματος:  Θέτει στόχους (προ 1 ης Σεπτεμβρίου)  Οργανώνει ομάδα  Εφαρμόζει σχέδιο δράσης (Action Plan)  Συνεργάζεται με Αξιωματούχους  Παρακινεί Προέδρους Λεσχών  Σχεδιάζει και υλοποιεί Σεμινάρια και Εργαστήρια Κατάρτισης (Workshops)

Καθήκοντα Συντονιστή GMT Θέματος Ανάλυση δυνατοτήτων προσέλκυσης νέων μελών Σχεδιασμός και Εφαρμογή προγραμμάτων προσέλκυσης Προγραμματισμός Επέκτασης Ενημέρωση των Lions για τα προγράμματα ανάπτυξης

Υποστήριξη του Certified Guiding Lion Ενθάρρυνση συμμετοχής στο πρόγραμμα CEP Εκπαίδευση Lions για ανασυγκρότηση Λεσχών Καθήκοντα Συντονιστή GMT Θέματος Αξιοποίηση Ερωτηματολογίων Διεθνών Lions π.χ «How are your Ratings ? » «Community Needs Assessment»

Club Excellence Process / CEP Πρόγραμμα Εξέλιξης Λέσχης Club Excellence Process Πρόγραμμα 6 βημάτων με στόχο τη βελτίωση λεσχών Lions = Αύξηση υπηρεσιών προς την Κοινότητα

Να θυμάστε !!!!! Η εξέλιξη των λεσχών, επιτυγχάνεται μόνο μέσα από τη συνεργασία και συμμετοχή όλων των μελών, στα

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ; Ένα Απαραίτητο Εργαλείο Αξιολόγησης για τις Λέσχες

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το χρόνο που αφιερώνετε στην αξιολόγηση της λέσχης. Οι απαντήσεις σας θα μας βοηθήσουν να δούμε τα δυνατά σημεία αλλά τις αδυναμίες της λέσχης και να δημιουργήσουμε ένα σχέδιο δράσης ώστε να βελτιώσουμε όπου χρειάζονται προσοχή. Εάν έχετε απορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με τον Συντονιστή η την ομάδα GMT Για κάθε ερώτηση, παρακαλώ βαθμολογήστε χρησιμοποιώντας την κλίμακα 1 = ΠΟΤΕ 2 = ΣΠΑΝΙΑ 3 = ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ 4 = ΠΑΝΤΑ Θα σας παρακαλούσα να προσθέσετε σχόλια (θετικά και αρνητικά) στα σημεία που υποδεικνύονται. Παρακαλώ συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο και επιστρέψτε το στον / στην _Πρόεδρο__________________________ Θα σας παρακαλούσα να ολοκληρώσετε την αξιολόγηση μέχρι - Ημερομηνία:

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ 1.Σας αρέσει να είστε Λάϊον; 2.Σας δίνεται η ευκαιρία να θέσετε προσωπικούς στόχους; 3.Δοκιμάζετε καινούριες ιδέες; 4.Σας δίνεται η ευκαιρία να αποκτήσετε ηγετικές ικανότητες; 5.Σας αρέσει να παίρνετε μέρος στις ολομέλειες της λέσχης σας ; 6.Προθυμοποιείστε να παίρνετε μέρος στις δραστηριότητες συλλογής χρημάτων της λέσχης σας; 7.Σας αρέσουν τα προγράμματα παροχής υπηρεσιών που προσφέρει η λέσχη σας; 8.Σας ανατίθεται ευθύνη να διοργανώσετε δραστηριότητες; 9.Σας έχει ανατεθεί ευθύνη για άλλα θέματα στην Κοινότητά σας; 10.Ενημερώνεστε για διάφορα θέματα της λέσχης σας; 11.Αισθάνεστε ότι είστε ένα σημαντικό μέλος της λέσχης σας ; 12.Ενθαρρύνεστε να συμμετέχετε σε διοργανώσεις της ζώνης, του θέματος ή των Διεθνών; 13.Σας προτρέπουν να επισκέπτεστε άλλες λέσχες;

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ 1.Υπάρχει κάποια δραστηριότητα της λέσχης σας προς την Κοινότητα τουλάχιστον κάθε τρίμηνο; 2.Διοργανώνει η λέσχη σας εκδηλώσεις συλλογής χρημάτων τουλάχιστον κάθε τρίμηνο; 3.Σας δίνεται η ευκαιρία να προτείνετε στη λέσχη σας νέες δραστηριότητες προς την Κοινότητα; 4.Σας δίνεται η ευκαιρία να προτείνετε στη λέσχη σας νέες εκδηλώσεις συλλογής χρημάτων 5.Τα προγράμματα προσφοράς προς την Κοινότητα που προσφέρει η λέσχη σας είναι επίκαιρα και επιτυχημένα; 6.Συμμετέχει η πλειονότητα των μελών στα διάφορα προγράμματα της λέσχης ; 7.Έχεις την αίσθηση ότι σου ζητούν να κάνεις πολλά ; 8.Κάνει γνωστά η λέσχη σου τα έργα που κάνει; 9.Υποστηρίζει η λέσχη σου τα έργα του Θέματος; 10.Υποστηρίζει η λέσχη σου τις οδηγίες του Πολλαπλού Θέματος; 11.Υποστηρίζει η λέσχη σου τα έργα των Διεθνών; 12.Ενημερώνεσαι για τους στόχους της λέσχης σου σχετικά με τα έργα Προσφοράς; 13.Εάν υπάρχουν ενημερωτικό δελτίο λέσχης, μοιράζεται σε όλα τα μέλη;

ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΝΕΩΝ ΜΕΛΩΝ 1.Θέτει η λέσχη σας στόχο για προσέλκυση νέων μελών κάθε χρόνο; 2.Ενθαρρύνονται τα μέλη της λέσχης να καλούν νέα μέλη; 3.Έχει η λέσχη σου κάποιο σχέδιο για πρόσκληση νέων μελών; 4.Η εισδοχή νέων μελών πραγματοποιείται με τις σωστές διαδικασίες; 5.Τα νέα μέλη ενημερώνονται επαρκώς; 6.Τα νέα μέλη διορίζονται αμέσως σε επιτροπές; 7.Προτρέπονται όλα τα μέλη να συμμετέχουν στις ολομέλειες; 8.Επιδίδονται οι τιμητικές διακρίσεις με τις σωστές λαϊονικές διαδικασίες; 9.Τα νέα μέλη της λέσχης, προτρέπονται να μοιραστούν πληροφορίες για θέματα που τους αφορούν, όπως τον εαυτό τους, τα ενδιαφέροντά τους, την οικογένειά τους ;

ΟΛΟΜΕΛΕΙΕΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ 1.Ο Πρόεδρος της λέσχης σας ακολουθεί την Ημερήσια Διάταξη; 2.Οι ολομέλειες ξεκινούν και τελειώνουν στην ώρα τους; 3.Η λέσχη σας παρέχει αρκετά ενδιαφέροντα προγράμματα ; 4.Στις ολομέλειες οι καλεσμένοι συστήνονται κατάλληλα; 5.Είναι οι ολομέλειες ευχάριστες και ενδιαφέρουσες ; 6.Κατά τη διάρκεια των ολομελειών η ατμόσφαιρα είναι φιλική; 7.Διατίθεται στους ομιλητές αρκετός χρόνος για τις παρουσιάσεις τους; 8.Το μέρος που γίνονται οι ολομέλειες είναι ικανοποιητικό; 9.Έχουν τη δυνατότητα τα μέλη να συμμετέχουν και γενικώς να επικοινωνούν; 10.Τα πρακτικά της προηγούμενης ολομέλειας διαβάζονται και εγκρίνονται; 11.Ο ταμίας δίνει μηνιαίες αναφορές σχετικά με τα οικονομικά στοιχεία της λέσχης;

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΧΟΛΙΑ Σε ποιούς τομείς υπερτερεί η λέσχη σας; (παρακαλώ σχολιάστε) :______ __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ Σε ποιούς τομείς χρειάζεται προσοχή; (παρακαλώ σχολιάστε) :_____ __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ Άλλα σχόλια :_______________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________ __________________________________________________________

Ερωτηματολόγιο : «Που Βρίσκονται οι Πραγματικές Εκτιμήσεις σας;» Έκθεση αποτελεσμάτων Λέσχη ΑΒΓ Επιτροπή GMT Πρόγραμμα CEP

Τι περιέχει η έκθεσή σας Η έκθεση αυτή αποτελεί μέρος της εκπαίδευσής σας στο Σεμινάριο – Workshop CEP (Club Excellence Process) που διοργανώνεται από την επιτροπή GMT (Global Membership Team) του Θ.117Α. Στα πλαίσια του Σεμιναρίου – Workshop CEP σας δόθηκε το ερωτηματολόγιο «Που Βρίσκονται οι Πραγματικές Εκτιμήσεις σας», ένα εργαλείο ιδιαιτέρως σημαντικό και βοηθητικό για τη λέσχη. Το να ελέγχετε κατά καιρούς τη λέσχη σας είναι πολύ αποδοτικό. Προσφέρει επίγνωση σχετικά με το που βρίσκεται η λέσχη σας και σας δείχνει τόσο τα δυνατά σημεία όσο και τις αδυναμίες. Επίσης σας επιτρέπει να ανακαλύψετε προβλήματα εν τι γενέσει τους και να τα προλάβετε πριν γίνουν σοβαρά και χρειάζονται περισσότερο χρόνο, προσοχή και προσπάθεια για να διορθωθούν. Θα ήταν πολύ χρήσιμο να αξιολογείτε τη λέσχη σας τουλάχιστον μία φορά το χρόνο.

Τι περιέχει η έκθεσή σας - 2 Αυτή η έκθεση, λοιπόν, αποσκοπεί στο να σας βοηθήσει να γνωρίσετε καλύτερα τη λέσχη σας. Περιέχει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το πώς βλέπουν τα μέλη τη λέσχη και κατ επέκταση τον Λαϊονισμό και τους εαυτούς τους μέσα σε αυτή την Οργάνωση. Οι αυθόρμητες, ειλικρινείς και κατά το δυνατόν αμερόληπτες απαντήσεις των μελών της λέσχης θα σας δώσουν σημαντικές ενδείξεις για θέματα τόσο ενδολεσχιακά όσο και σε σχέση με άλλες λέσχες ή την Κοινότητα. Με κριτήριο τις απαντήσεις αυτού του ερωτηματολογίου που βρίσκονται σε αυτή την έκθεση, θα μπορέσετε να προχωρήσετε στη δημιουργία σχεδίων δράσης (Action Plans) που θα αποσκοπούν στη βελτίωση της λέσχης σας. Ο δρόμος για την επιτυχία θα απαιτήσει χρόνο και προσπάθεια. Είναι βέβαιο όμως, ότι η ανταμοιβή θα είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική

Πίνακας περιεχομένων Προσωπική Ικανοποίηση Προσωπική Ανάπτυξη Συμμετοχή Ανάθεση Ευθυνών και Αίσθηση Σημαντικότητας Διαλεσχιακή Επικοινωνία Ανάλυση Σχολίων Προσωπικής Ανάπτυξης Δραστηριότητες Λέσχης Δραστηριότητες : Ποιοτικά και Ποσοτικά Συμμετοχή Μελών Συμμετοχική Λαϊονική Εργασία Εσωτερική και Εξωτερική Επικοινωνία Ανάλυση Σχολίων Δραστηριοτήτων Προσέλκυση Νέων Μελών Προγραμματισμός Σωστές Διαδικασίες και Προσέγγιση Σχόλια για Προσέλκυση Νέων Μελών Ολομέλειες Διαδικασίες Ολομελειών Δυνατα Σημεία – Αδυναμίες Δυνατά σημεία Αδυναμίες Προτεραιότητες

Λέσχη Α Β Γ 3 η Συνάντηση ACTION PLAN

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ Δυνατά Σημεία Αδυναμίες Προτεραιότητες

Δείγμα Σχεδίου Δράσης Ποιο ; (Βήματα του σχεδίου ) Ποιος; (υπεύθυνος) Πηγές; (Τι χρειάζεται;) Πότε; (Ποια τα χρονικά περιθώρια; ) Αποτελέσματα; (Πώς γνωρίζουμε ότι ολοκληρώθηκε;) Να κάνουμε 5 νέα μέλη Εκπαίδευση νέων Αξιωματούχ. πριν αναλάβουν καθήκοντά Όλοι οι Λάϊονς Οι θητεύοντες Αξιωματούχοι Μοιράσουμε ενημερωτικά φυλλάδια Εγχειρίδιο Αξιωματούχων 15 Απριλίου Ιουλίου 2010 Όταν 5 άτομα κάνουν αίτηση εγγραφής Όταν

*We Serve * Oι Lions Υπηρετούν/ Προσφέρουν στον συνάνθρωπο