Αθλητισμός,Επιχείρηση ή Ιδεώδες Εργασία για το Συναίσθημα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
Πώς επηρέασε η εξέλιξη του αθλητισμού τη σύγχρονη μορφή του.
Η επιχειρηματοποίηση του αθλητισμού: θετικό ή αρνητικό πρόσημο
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Το αθλητικό ιδεώδες και η εμπορευματοποίησή του
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Ρατσισμός-Bulling.
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Αποδόσεις αιτίων.
Ρατσισμός.
«ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ»
Η ΒΙΑ ΑΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
4.4 Τρόπος ζωής και ασθένειες
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
Η Θεωρία του Κ. Lewin για το ζωτικό χώρο E ργασία στο πλαίσιο του μαθήματος «Ψυχολογία» από τους φοιτητές: Γεράσιμο Βαρσάνη Δέσποινα Μπρέκου Σπύρο Ζαρογιάννη.
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Σχολ.Ετος: Τμήμα:Α5 Ομάδα 2 η YOLOWERS 1.Χατζηασλάν Βασιλική 2.Χατζίκος Δημήτρης 3.Τοπάλ Φιλιώ 4.Φουρκαλάς Γιώργος 5.Τσάτσου Ραφαέλα.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!! ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Φιλοσοφία-Ηθική Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
Το σώμα ως μια μηχανή.
Πληροφορίες για το Κάρμα
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
ΥΓΕΙΑ & ΤΡΟΠΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ Εργασία της μαθήτριας Δούβαλη Ευδοξίας
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
1. «Αμφιβολίας Εγκώμιον», του Νίκου Δήμου
Ολυμπιακή παιδεία και Αθλητική Ηθική
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
Φιλοσοφία Αθλητισμού Ευάγγελος Αλμπανίδης.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
AITIA Τα αίτια της νευρικής ανορεξίας φαίνεται να είναι πολυπαραγοντικά. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κοινωνίας, του τρόπου σκέψης, του συναισθήματος αλλά.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ-ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ- ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΝΤΟΠΙΝΓΚ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
21ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ 4Ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς ΣΤ2-Ε1 Η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων καθιερώθηκε.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Αθλητισμός στο νησί μας Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αθλητισμός,Επιχείρηση ή Ιδεώδες Εργασία για το Συναίσθημα 3ο ΓΕ.Λ Αλεξανδρούπολης Σχ.έτος 2012-2013 Αθλητισμός,Επιχείρηση ή Ιδεώδες Εργασία για το Συναίσθημα Υπεύθυνες Καθηγήτριες κ. Αγγέλου Βασιλική κ. Πινακίδου Παναγιώτα

Το συναίσθημα στον αθλητισμό Μέλη ομάδας: Ανδρεάδης Άρης Ασκητή Βάγια Ασλανίδης Χρήστος Γεμουσακάκης Λευτέρης Γκουρτζίδου Στέλλα Παπαδόπουλος Χρήστος

Προβληματική Η εξέλιξη του αθλητισμού έχει επηρεάσει κατά πολύ την σύγχρονη μορφή του. Αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι τα έπαθλα είναι πλέον χρηματικά και όχι συμβολικά όπως στην αρχαιότητα κάθως και από το ότι τα κίνητρα των αθλητών είναι διαφορετικά από αυτά του παρελθόντος. Με τη πάροδο των χρόνων και με τη βοήθεια της επιστημονικής και τεχνολογικής εξέλιξης, πλέον παρατηρούνται όλο και μεγαλύτερες επιδόσεις από τους σημερινούς αθλητές. Το σύστημα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο αν θα οδηγήσει τους αθλητές στη χρήση παράνομων ουσιών ή όχι. Έτσι, η χρήση αναβολικών αλλά και συμπληρωμάτων διατροφής είναι πολύ συχνή σήμερα και επηρεάζει αισθητά τις επιδόσεις των αθλητών. Αυτό συμβαίνει γιατί στις μέρες μας οι αθλητές δεν έχουν ως σκοπό της άθλησης την απόκτηση εξουσίας αλλά τη διάκριση. Εκτός από τα αναβολικά και τα συμπληρώματα βοηθούν επίσης οι ομάδες και ο εξοπλισμός. Ιδιαίτερα ο εξοπλισμός χρησιμοποιείται από όλα τα αθλητικά. Συγκεκριμένα σε κάποια αθλήματα (οριβασία, ιστιοπλοϊα, κολύμβηση) ο εξοπλισμός παίζει πρωταρχικό ρόλο. Άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν τον αθλητισμό είναι οι φίλαθλοι και η διαιτησία. Πιο συγκεκριμένα οι φίλαθλοι/οπαδοί βοηθούν οικονομικά τους συλλόγους ενώ οι διαιτητές καθορίζουν την εξέλιξη του αγώνα.

Εισαγωγή Σε αυτή την εργασία ασχοληθήκαμε με τον αθλητισμό . Στις μέρες μας η έννοια του αθλητισμού έχει αλλάξει , καθώς ο καθένας μας τον αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Το συναίσθημα καταλαμβάνει μεγάλο μέρος στον χώρο του αθλητισμού, όπως και η ψυχολογία , η θρησκεία αλλά και άλλοι παράγοντες, οι οποίοι παίζουν σημαντικό ρόλο στην επίδοση του αθλητή. Όσα επεξεργαστήκαμε αφορούν το κομμάτι του αθλητισμού που δεν προβάλλεται και δεν γνωρίζουν οι φίλαθλοι και οπαδοί του αθλητισμού.

ΣΤΟΧΟΙ Στόχος μας είναι να ενημερώσουμε τους συμμαθητές μας για το πόσο σημαντικό είναι να αναγνωρίζει ένα άτομο τα συναισθήματά του ,να μπορεί να τα ελέγξει, να αναγνωρίζει την επιρροή τους στην συμπεριφορά και ακόμα σημαντικότερο να αναγνωρίζει και να κατανοεί τα συναισθήματα των άλλων .Επίσης είναι η εξοικείωση των μαθητών με την λειτουργία της επικοινωνίας στον σύγχρονο αθλητικό χώρο ,και τέλος ποια είναι η σημασία της ηθικής και της ηγεσίας για την αθλητική βιομηχανία.

Τι είναι το Συναίσθημα; Ο ορισμός του συναισθήματος είναι πολύ δύσκολος γιατί το συναίσθημα ως έννοια μπορεί να πάρει πολλές διαστάσεις. Σε γενικές γραμμές ωστόσο θα λέγαμε πως ορίζεται ως μια έντονη ψυχοσωματική εμπειρία που αφήνει στο άτομο κάποια θετική ή αρνητική διάθεση. Αυτή η ψυχοσωματική εμπειρία μπορεί να προκληθεί τόσο από εξωτερικούς προς το άτομο παράγοντες (π.χ. το αίσθημα του φόβου όπου η αιτία του συναισθήματος είναι ένα φοβικό αντικείμενο) όσο και από εσωτερικούς (π.χ. το αίσθημα του άγχους όπου το άτομο παρουσιάζει φοβική αντίδραση αλλά για μια δυσάρεστη κατάσταση που σκέφτεται ότι ίσως βρεθεί στο μέλλον).

Τι είναι Ψυχολογία Ο όρος αυτός είναι σύνθεση δύο λεκτικών συντελεστών. Του όρου ψυχή και του όρου λόγος. Θα λέγαμε ότι κατ' αρχήν Ψυχολογία σημαίνει ο λόγος περί της ψυχής, δηλαδή ένα σύστημα σκέψης, μελέτης και έρευνας που αφορά τα τεκταινόμενα του ψυχικού χώρου αλλά και την ίδια την υφή και υπόσταση του χώρου αυτού. Ψυχολογία ως επιστήμη, ορίζεται εκείνη που ερευνά τις ψυχικές λειτουργίες, τον ανθρώπινο ψυχισμό. Είναι δηλαδή ο κλάδος εκείνος που στόχο του έχει να ερευνήσει τον εσωτερικό κόσμο του ανθρώπου και να κατανοήσει την ανθρώπινη συμπεριφορά μέσα στο κοινωνικό γίγνεσθαι και τις γενεσιουργές αιτίες της.

Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Η Ψυχολογία του αθλητισμού είναι ένας σχετικά καινούργιος κλάδος της αθλητικής επιστήμης που μελετά τα ψυχολογικά θεμέλια της φυσικής δραστηριότητας και αναλύει τη συμπεριφορά των ατόμων που ασχολούνται με τον αθλητισμό . Η απόδοση στον αθλητισμό δεν εξαρτάται μόνο από την σωματική άσκηση αλλά και από την άσκηση της ψυχής και του μυαλού . Είναι πλέον αποδεκτή η άποψη ότι στο μέλλον οι διαφορές μεταξύ των κορυφαίων αθλητών που θα κρίνουν τις παγκόσμιες επιδόσεις και τα ολυμπιακά μετάλλια θα προκύπτουν από ψυχολογικούς παράγοντες.

Τι είναι Ρατσισμός; Ο ρατσισμός είναι το δόγμα που αναπτύσσεται με σύνδεσμο συγκεκριμένα γνωρίσματα "traits", όπως π.χ. εθνικά, θρησκευτικά, πολιτιστικά κ.λπ., προκειμένου να αναγάγει μια ομάδα αντίστοιχα, ως υπέρτερη άλλων. Το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, και αυτό που έχει δώσει την αρχική ονομασία στην λέξη (εκ της ιταλικής ("ράτσα") razza = φυλή), είναι ο φυλετικός ρατσισμός. Ρατσισμός είναι να θεωρούμε κάποιους ανθρώπους ως κατώτερους ή ακόμη και άξιους περιφρόνησης, λόγω της φυλετικής ή εθνικής τους καταγωγής. Είναι μια συμπεριφορά που παρουσιάζουν οι κοινωνίες και είναι ένα διαχρονικό φαινόμενο. Ρατσισμός σημαίνει καχυποψία ακόμα και περιφρόνηση απέναντι στα άτομα που έχουν διαφορετικά φυσικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά από ότι οι άλλοι άνθρωποι.

Τι είναι Διαφθορά; διαφθορά είναι η κατάχρηση της εξουσίας από τους κυβερνητικούς ανώτερους υπαλλήλους κυβερνητικών δυνάμεων. Συνήθως η κατάχρηση έγκειται στην παράνομη, συνήθως μυστική, απόκτηση ιδιωτικής περιουσίας ή αποκόμιση κάποιου άλλου ιδιωτικού οφέλους, Η διαφθορά διαφέρει ανάλογα με τη χώρα ή την εξουσία. Ορισμένες πολιτικές πρακτικές χρηματοδότησης που είναι νόμιμες σε μια χώρα μπορούν να είναι παράνομες σε άλλη

Διαφθορα στον αθλητισμο Στον αθλητισμό, παρατηρείται έντονο το φαινόμενο της διαφθοράς και μάλιστα χαρακτηρίζεται και ως η «Λερναία Ύδρα» του αθλητισμού, καθώς υπάρχουνε αρκετές μορφές, οι οποίες συνεχώς αυξάνονται και είναι σχεδόν αδύνατον να καταπολεμηθούν. Οι κυριότερες μορφές διαφθοράς στον αθλητισμό είναι: Πειραματόζωα – αθλητές. (χρήση παράνομων ουσιών) Παράνομα κυκλώματα που "στήνουν" αγώνες. Λεκτικές επιθέσεις (ρατσισμός) Βίαιες επιθέσεις (εναντίον παικτών ή οπαδών)

ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Όλα τα προηγούμενα επιδρούν πολύ αρνητικά στην ψυχολογία ενός αθλητή, η οποία –κατά συνέπεια- επηρεάζει αρνητικά την επίδοσή του. Η χρήση αναβολικών εκτός από τις σωματικές παρενέργειες επηρεάζει και την ψυχολογική κατάσταση του αθλητή. Συγκεκριμένα, παρατηρούνται αλλαγές στην ψυχική διάθεση με κυριότερα συμπτώματα την επιθετικότητα και ευερεθιστικότητα.

Τι είναι θρησκεία; Ο όρος θρησκεία, που χρησιμοποιείται ενίοτε εναλλακτικά με την λέξη πίστη, ή σύστημα πίστης καθορίζει γενικώς την πίστη στο υπερφυσικό, το ιερό ή το θείο και τους ηθικούς κώδικες, πρακτικές, αξίες, οργανισμούς και τελετουργικά που συνδέονται της. Στην ευρύτερη έννοιά της ορισμένοι την έχουν ορίσει ως το σύνολο των απαντήσεων που δόθηκαν για να ερμηνευθεί η σχέση του ανθρώπινου είδους με το σύμπαν. Στην μακρά πορεία ανάπτυξής της η θρησκεία έλαβε διάφορες μορφές σε διαφορετικούς πολιτισμούς και άτομα

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Μέσω του αθλητισμού εξυπηρετούνται πολιτικές σκοπιμότητες. Υπάρχει επίσης μεγάλη έλλειψη παιδείας και ιδιαίτερα αθλητικής. Η απουσία ιδανικών και η έκπτωση των ηθών έχει επιπτώσεις και στον αθλητισμό, με αποτέλεσμα πολλοί αθλητές να οδηγούνται στη χρήση παράνομων ουσιών.

ΤΕΛΟΣ