Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης Special Olympics Ελλάς Α. Αττικής Σοφία Τσιμπούκη Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνη Αθλήματος Στίβου Special Olympics Eλλάς

2 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Προπονώντας αθλητές των Special Olympics Βασισμένο στο Coaching Guide Special Olympics International

3 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Ο προπονητής των Special Olympics : Παρέχει στους αθλητές την κατάλληλη προπόνηση και προετοιμασία για να λάβουν μέρος στους αγώνες των Special Olympics

4 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Υπευθυνότητες του προπονητή : •Να γνωρίζει να καταλαβαίνει και να τηρεί τους επισήμους κανονισμούς των Special Olympics. •Να αξιολογεί κάθε αθλητή και να τον τοποθετεί στο κατάλληλο αγώνισμα ή στην κατάλληλη θέση με βάση τις δυνατότητες του •Να ετοιμάζει γραπτώς εξατομικευμένο προπονητικό πρόγραμμα για κάθε αθλητή

5 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Υπευθυνότητες του προπονητή: Ζητήματα Ασφάλειας: •Να επιβλέπει συνεχώς τους αθλητές και να διατηρεί την κατάλληλη αναλογία αθλητών και βοηθών προπονητών •Να εξασφαλίζει συναγωνισμό με ασφάλεια. •Να ταιριάζει τους αθλητές σύμφωνα με την ικανότητα, μέγεθος και την δύναμη τους (στα ομαδικά αθλήματα). •Να παρέχει και να διατηρεί ένα ασφαλή χώρο άθλησης •Να χρησιμοποιεί κατάλληλο και ασφαλή εξοπλισμό

6 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Βάζοντας στόχους Σε κάθε εξατομικευμένο πρόγραμμα θα πρέπει να βάζουμε τους στόχους για τον αθλητή μας

7 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Βάζοντας στόχους  Οι στόχοι πρέπει να αντιμετωπισθούν ως μικρά βήματα προς την επιτυχία. Οι στόχοι έχουν αποδειχθεί τα απλούστερα και αποτελεσματικότερα κίνητρα.  Οι στόχοι χωρίζονται σε βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους.  Όλοι οι αθλητές με ή χωρίς διανοητική ανεπάρκεια παρακινούνται περισσότερο από την ολοκλήρωση των βραχυπρόθεσμων στόχων παρά από τους μακροπρόθεσμους στόχους

8 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Βάζοντας στόχους Οι στόχοι πρέπει να είναι Μετρήσιμοι και συγκεκριμένοι o «Θέλω να γίνει όσο καλύτερος μπορεί» o «θέλω να μάθει να κολυμπάει» Είναι ασαφείς και δύσκολο να μετρηθούν o «να μάθει την εκκίνηση από το βατήρα» o «να μάθει να κολυμπάει ελεύθερο με το κεφάλι μέσα στο νερό» Είναι συγκεκριμένοι και εύκολο να μετρηθούν

9 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Στόχοι αποτελέσματος ή Στόχοι απόδοσης  Στόχος αποτελέσματος: να κερδίσει τον αγώνα (π.χ τα 100μ)  Στόχος απόδοσης: να τρέξει τα 100μ σε 15 δευτερόλεπτα ή να τρέξει με την σωστή τεχνική  Να βάζουμε πάντα στόχους απόδοσης Αναπτύξτε άλλους στόχους εκτός από τη νίκη. Ο αθλητής έχει μεγαλύτερο έλεγχο στην επίτευξη άλλων στόχων από το να κερδίσει στον αγώνα

10 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Βάζοντας στόχους Να είναι ρεαλιστικοί, σε σχέση : •με τις αθλητικές δυνατότητες απόδοσης των αθλητών •με τη συναισθηματική και κοινωνική συμπεριφορά τους με το νοητικό τους επίπεδο

11 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Βάζοντας στόχους ΝΝα συμπεριλάβουμε τους αθλητές στον καθορισμό των προσωπικών στόχων τους. ΟΟι στόχοι που βάζουμε πρέπει να γίνουν αποδεκτοί από τον αθλητή ΜΜπορούμε να ρωτήσουμε τον αθλητή, ππόσους γύρους θα τρέξουμε την άλλη φορά ; θθα μάθουμε να πηδάμε από τον βατήρα ; θθα μάθουμε να κολυμπάμε (ανάποδα) ύπτιο ;

12 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Προσπάθεια για την Νίκη

13 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Προσπάθεια για την Νίκη Η κοινωνία (άρα και οι γονείς των αθλητών μας) δίνει σαφώς μεγάλη έμφαση στη νίκη. Ο αθλητισμός είναι μέσο ώστε οι αθλητές να αναπτύξουν δεξιότητες και να κοινωνικοποιηθούν

14 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Προσπάθεια για την Νίκη  Τοποθετούμε πάντα τους αθλητές μας σε πρώτη προτεραιότητα  Αυτό δεν σημαίνει ότι η νίκη δεν είναι σημαντική. Οι αθλητές δεν προπονούνται για να χάσουν και να έχουν κακή απόδοση  Η προσπάθεια να κερδίσει μέσα στους κανόνες του συναγωνισμού είναι ένας σημαντικός στόχος και για τον αθλητή και για τον προπονητή.

15 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Η προπονητική είναι επικοινωνία  Ως προπονητές πρέπει να είμαστε έτοιμοι να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά σε αμέτρητες καταστάσεις.  να διδάξουμε στους αθλητές μας πώς να μάθουν αθλητικές δεξιότητες και όχι μόνο…  να μιλήσουμε με άλλους ανθρώπους από το σχολείο του, από τον χώρο προπόνησης κ.λ.π  να μιλήσουμε με τους γονείς των παιδιών, με μέλη της οικογένειας, με τους συνοδούς τους

16 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Για να επικοινωνούμε πρέπει να μάθουμε να ακούμε  Η πλειοψηφία των ανθρώπων ακούει λιγότερο από το 20% μίας συζήτησης  Εάν ένας αθλητής προσπαθεί να μας μιλήσει και συνεχώς αποτυγχάνει να μας κάνει να τον ακούσουμε, πολύ απλά θα σταματήσει να μας μιλάει

17 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Πώς να μάθουμε να ακούμε •Να αναγνωρίσουμε την ανάγκη να ακούμε. •Να συγκεντρωθούμε και να δώσουμε προσοχή σε αυτό που μας λένε •Να σεβαστούμε το δικαίωμα των αθλητών μας να μοιραστούν μαζί μας τις απόψεις τους. •Να ακούμε τους φόβους τους, τα αστεία τους, τα προβλήματα τους, τις παρατηρήσεις τους. •Να ψάχνουμε και για το νόημα πίσω από τις λέξεις που μας λέει ένας αθλητής μας.

18 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Επικοινωνία και Διόρθωση Λαθών 1. Μια ικανότητα τη φορά. Διορθώστε τη μόνο ένα λάθος τη φορά. 2. Παρέχετε την εποικοδομητική οδηγία. Αποφύγετε «αυτό είναι λάθος» με «πώς να το κάνει σωστό.» 3. Έπαινος πριν από τη διόρθωση. Αρχίστε με ένα θετικό σχόλιο για κάτι που ο αθλητής κάνει καλά. Έτσι έχετε κερδίσει την προσοχή και την εμπιστοσύνη τους. Συνέχεια κάντε την διόρθωση

19 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Διόρθωση Λαθών 4. Βρείτε την αιτία. Η αιτία ενός λάθους μπορεί να είναι κάτι που δεν μπορείτε να δείτε. 5. Ρωτήστε τους αθλητές σας πριν κάνετε τη διόρθωση. Τι θεωρούν αυτοί λάθος ; ΑΑυτό τους αφήνει να τους αισθανθούν είναι ένα μέρος της διαδικασίας.

20 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Μερικές τελικές σκέψεις για την επικοινωνία  Η θετική επικοινωνία βοηθά στην προπονητική διαδικασία  Δεν είμαστε απλά οι προπονητές τους αλλά οι φίλοι τους και οι βοηθοί τους  Να είμαστε συνεπείς και να κρατάμε το λόγο μας  Η σχέση μας είναι μοναδική

21 Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!


Κατέβασμα ppt "Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google