ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Δραστηριότητες προσομοίωσης
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Αυτορυθμιζόμενη μάθηση
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Ικανότητες και δεξιότητες.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Ενεργή παρακολούθηση της ημερίδας με θέμα «Technology Enhanced Learning – Η Τεχνολογία υποστηρίζει τη μάθηση» Γιώργος.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ / ΜΥΤΙΛΗΝΗ / Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εκπαιδευτικό λογισμικό
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αυθεντικό πλαίσιο μάθησησ και αξιολόγησησ για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Βουδούρη Γεωργία Α.Μ.:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕΡΟΣ 5 ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΧΟΛΕΙΑ: ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΔΑΣΚΑΛΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΑΘΗΤΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΠΟΥ ΕΣΤΙΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΑΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΛΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ

ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΤΙ: ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΙΚΙΛΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ: ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΟΠΤΙΚΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΠΑΙΚΤΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΣΕ: ΚΟΝΣΟΛΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΣΕ ΦΟΡΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ

ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ, ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΞΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΝΑΛΟΓΙΣΜΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ/ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ

ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ: Κανόνες Στόχοι Αποτελέσματα και Ανατροφοδότηση Σύγκρουση - Διαγωνισμός - Πρόκληση – Αντιπαλότητα Αλληλεπίδραση και Αναπαράσταση ιστορίας /σενάριο

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ενισχύουν τη μοναξιά ευθύνονται για αντικοινωνική συμπεριφορά σχετίζονται με συγκεκριμένα ιδεολογικά χαρακτηριστικά σχετίζονται με φαινόμενα παχυσαρκίας

ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ εξοικειώνουν σε μεγάλο βαθμό τους νέους χρήστες και ιδιαίτερα τα παιδιά με την κουλτούρα της πληροφορικής μετατρέπουν τον υπολογιστή σε μηχανή ψυχαγωγίας η ενασχόληση των νέων με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια τους βοηθάει να αναπτύσσουν πρακτικές ικανότητες και κοινωνική εξάσκηση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ: συμμετέχουν σε κοινωνικές πρακτικές, πειραματίζονται και υποδύονται νέες ταυτότητες μαθαίνουν μέσα από την πράξη διασυνδέοντας γνώση και πράξη

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΠΡΟΣ ΝΕΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ: δυνατότητας ανάγνωσης σε μη γραμμική σειρά, αύξησης του ενδιαφέροντος για τον γνωστικό τομέα που συνδέεται με το συγκεκριμένο παιχνίδι, καλλιέργειας της φαντασίας και της δημιουργικότητας, αλληλεπίδρασης με τους μαθητές, επικοινωνίας και της συνεργασίας

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΝΕΡΓΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΔΙΟΤΙ: ευνοούν την άμεση αντίδραση παρέχουν υψηλά κίνητρα ενθαρρύνουν την ενεργητική συμμετοχή του μαθητή παρέχουν άμεση ανατροφοδότηση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ Η ΜΑΘΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ: να συμμετέχουν σε κόσμους στα πλαίσια των οποίων μαθαίνουν να σκέφτονται, να μιλούν να δρουν με νέους τρόπους

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ: να καθοδηγούν τη μαθησιακή διαδικασία, να οργανώνουν και να διευκολύνουν τις σχολικές δραστηριότητες να ενθαρρύνουν την συνεργασία. να μάθουν να εμπλέκονται με τους μαθητές σε δραστηριότητες ουσιαστικής επικοινωνίας, να διευκολύνουν την επίλυση προβλημάτων, να διευκολύνουν τις προσπάθειες επικοινωνίας και πρόσκτησης πληροφοριών να βοηθούν τα παιδιά να σκέφτονται και να συσχετίζουν τους συλλογισμούς που χρησιμοποιούν στα τεχνολογικά περιβάλλοντα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΟΠΩΣ: Ανάπτυξη αντανακλαστικών • Παράλληλη επεξεργασία • Πληροφορία μέσω γραφικών • Τυχαία προσπέλαση • Επικοινωνία • Ενεργητικότητα • Παιχνίδι • Αναγνώριση • Φαντασία και • Φιλική αντιμετώπιση της τεχνολογίας.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ Η δραστηριότητα μέσα από την οποία λαμβάνει χώρα η μάθηση πρέπει να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά: Υψηλό βαθμό διαδραστικότητας. Διαδραστικές διαδικασίες που να απηχούν την πραγματική ζωή. Δραστηριότητες με σαφείς στόχους.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Τα ψηφιακά παιχνίδια, ειδικότερα τα εκπαιδευτικά, εκμεταλλεύονται τη θετική στάση των παιδιών απέναντι στο παιχνίδι ώστε να υλοποιηθούν ευκολότερα εκπαιδευτικοί στόχοι.