ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Το σημαντικότερο χάρισμα ενός αποτελεσματικού ηγέτη είναι η επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με.
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ = ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Οργανωτική ετοιμότητα Επιχειρησιακή ετοιμότητα Λειτουργική ετοιμότητα ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΟΡΓΑΝΩΣΗ Διάρθρωση και Ιεραρχία: δύο κύρια οργανωτικά χαρακτηριστικά της επιχείρησης. Διάρθρωση: ο τρόπος συνδυασμού ή ο τρόπος ομαδοποίησης επί μέρους.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
11 Διαχείριση έργου Κατερίνα Αδάμ, Μ.Sc., PhD Λέκτορας Τομέας Μεταλλευτικής Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών 18/1/08 9ο Εξάμηνο,
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
Προγραμματισμός Λήψη αποφάσεων Διοίκηση στόχων
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΠΡΑΞΗ 1η
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( 1 ) Σκοπός της οργάνωσης της εργασίας είναι η αποδοτική χρησιμοποίηση των μέσων παραγωγής (δηλαδή των κεφαλαίων και των υλικών,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Λειτουργίες διοίκησης
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Χρηματοδοτική Διοίκηση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η έννοια της επιχείρησης
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Λειτουργίες διοίκησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ Ανταποκρίνομαι σωστά: 1. Στις απαιτήσεις του πελάτη για υψηλή ποιότητα αγαθών και για ιδανική εξυπηρέτηση σε δελεαστικές τιμές; 2. Στις απαιτήσεις του συνόλου για κοινωνική ωφελιμότητα των αγαθών που προσφέρονται για κατανάλωση; 3. Στις ανάγκες των υφισταμένων για προστασία της σωματικής και ψυχικής τους υγείας; 4. Στις επιχειρηματικές προσδοκίες για υψηλό λόγο κόστους - οφέλους; 5. Στον κίνδυνο τραυματισμού του φυσικού και κοινωνικού περιβάλλοντος καθώς επίσης και στον κίνδυνο εξάλειψης των φυσικών πόρων; 6. Στις διακυμάνσεις της διεθνούς αγοράς και στους όρους της επιχειρηματικής δράσης σε τοπικό επίπεδο; ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΤΗΤΑΣ Είναι κάθε απόφασή μου: 1. Νόμιμη; 2. Ηθική με γνώμονα την εξυπηρέτηση του κοινού καλού; 3. Δίκαιη προς κάθε κατεύθυνση, ώστε όλοι οι συμβαλλόμενοι να βγαίνουν κερδισμένοι; 4. Τεκμηριωμένη για να εξασφαλίζει αντικειμενικότητα επιλογής; ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( 1 ) Σκοπός της οργάνωσης της εργασίας είναι η αποδοτική χρησιμοποίηση των μέσων παραγωγής (δηλαδή των κεφαλαίων και των υλικών, της ενέργειας, των μηχανημάτων, των εγκαταστάσεων και της ανθρώπινης πρωτοβουλίας, ευφυΐας, επιδεξιότητας και γνώσης) και ο αποτελεσματικός συντονισμός των δραστηριοτήτων παραγωγής, προκειμένου τα προϊόντα της επιχείρησης να έχουν εμπορική ανταγωνιστικότητα στην αγορά. Η καλή ποιότητα, η φθηνή τιμή και η έγκαιρη παράδοση των προϊόντων εξασφαλίζουν πωλήσεις και κέρδος, αλλά ταυτόχρονα προϋποθέτουν περιορισμό ή εξάλειψη κάθε λειτουργικής σπατάλης σε χρόνο, μόχθο και πόρους για ελαχιστοποίηση του κόστους παραγωγής. ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΝΕΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (2) ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (2) Η μείωση του κέρδους από τη μείωση της παραγωγικότητας μπορεί τώρα να υπολογισθεί από τη σχέση: Με άλλα λόγια εάν Ν1=Ν2=70% τότε η παραγωγικότητα μειώνεται κατά 51%, τα έσοδα μειώνονται κατά 30% και τα έξοδα (αμοιβές εργασίας) αυξάνονται κατά 43% σε σύγκριση με τις ιδανικές τιμές. ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΥΠΟΔΙΑΙΡΕΣΗ ΕΡΓΟΥ ΣΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣΤΕΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (1) Ε13 Ε2 Ε2α Ε2ε Ε2δ Ε2γ Ε2β Ε2στ Ε1 Ε1α Ε1β Ε1β2 Ε1β1 ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΥΠΟΔΙΑΙΡΕΣΗ ΕΡΓΟΥ ΣΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣΤΕΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (2) ΑΡΧΗ ΤΕΛΟΣ Ε1 Ε11 Ε10 Ε8 Ε9 Ε6 Ε5 Ε13 Ε12 Ε2 Ε4 Ε3 Ε7 ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΥΠΟΔΙΑΙΡΕΣΗ ΕΡΓΟΥ ΣΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣΤΕΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (3) ΑΡΧΗ ΤΕΛΟΣ Ε2ε Ε2α Ε2β Ε2στ Ε2γ Ε2δ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΡΟΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ε1 Ε4 ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ Ε2 Ε13 Ε5 Ε7 Ε12 Ε6 Ε3 Ε9 Ε8 Ε10 Ε11 ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΡΙΣΙΜΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΩΤΑΤΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (Strategic Planning) ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΕΠΙΔΙΩΞΕΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ . ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ. ΜΕΣΑΙΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ (Management Control). ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ ΑΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΤΟΜΕΑ (ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΠΩΛΗΣΕΙΣ, κλπ). ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ . ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ (Operational Control). ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΑΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ. ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΑΝΑ ΤΟΜΕΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( 2 ) 2η ΠΡΑΞΗ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΕΘΟΔΩΝ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΘΕΣΟΥΝ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ, Η / ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (3) 3η ΠΡΑΞΗ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΡΟΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΟΥΧΙΑΣ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΔΡΑΣΗ ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΝΑΦΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΡΟΗΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (4) 4η ΠΡΑΞΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΩΝ ΚΑΘΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ : 1. ΟΡΙΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΕΣ 2. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ 3. ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΘΟΥΝ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ