ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Η Μετρηση της Παραγωγικοτητασ των Εργαζομενων στα Logistics
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management -Logistics)
Επιλογές Marketing & Logistics
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
Λειτουργίες (Logistics & Operations Management
«Θωράκιση της ανταγωνιστικότητας της εξωστρεφούς επιχείρησης στην εποχή της κρίσης Ημερίδα ΣΕΒΕ εις Ξάνθη «Έλεγχος της αγοράς. Προστασία καταναλωτή – προάσπιση.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Logistics Διαχείριση Εταιρικού Κινδύνου & Μείωση Λειτουργικού Κόστους
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Βλάσσης Νικόλαος Α.Μ Γεωργακόπουλος Παναγιώτης Α.Μ Δεπάστα Χαρίκλεια Α.Μ Κουτσιώρα Τριανταφυλλιά Α.Μ
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
1. ΝΕΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (Δ.Ε.Α.) ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Καθηγητής Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος Οικονομικό.
Σύστημα Εταιρικής Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (Corporate Environmental Management System)* Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Πατρών Δημήτριος Τζελέπης,
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
1 ©2003 TRANSLOG ATHENS UNIVERSITY OF ECONOMICS AND BUSINESS TRANSPORTATION SYSTEMS AND LOGISTICS LABORATORY (TRANSLOG) ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ.
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Slide 3.1 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ Διοίκηση Λειτουργιών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Η Στρατηγική των επιχειρήσεων.
Αλυσίδα Εφοδιασμού και Μεταφορικά
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Παρουσίαση πρότασης διδακτορικής διατριβής: «Ανάπτυξη και εφαρμογή μεθοδολογικού πλαισίου για την αξιολόγηση της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των διαδικασιών ολοκληρωμένης εφοδιαστικής αλυσίδας» Υποψήφιος Διδάκτορας: Χρήστος Σ. Τσανός Επιβλέπων Καθηγητής: Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Περιγραφή θέματος Στόχοι της διατριβής Βιβλιογραφική ανασκόπηση Μεθοδολογική προσέγγιση Χρονοδιάγραμμα Εργασίας

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΜΑΤΟΣ (1) Ορισμός της Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας: «Η ευθυγράμμιση και ο συντονισμός των επιχειρήσεων (upstream και downstream) που συνιστούν μία εφοδιαστική αλυσίδα (supply chain) με στόχο την παραγωγή και παράδοση ανώτερης ποιότητας στον τελικό καταναλωτή με το χαμηλότερο δυνατό κόστος για την εφοδιαστική αλυσίδα συνολικά.» (A. Harrison, R. van Hoek, “Logistics Management and Strategy”, Prentice Hall, 2002)

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΜΑΤΟΣ (2) Παγκοσμιοποίηση αγορών → ένταση του ανταγωνισμού μεταξύ επιχειρήσεων → μείωση κόστους λειτουργίας και βελτίωση επιπέδου εξυπηρέτησης μέσω εφαρμογής στρατηγικών εξορθολογισμού της εφοδιαστικής αλυσίδας. Πολυπλοκότητα στην ολοκλήρωση των δομικών στοιχείων της εφοδιαστικής αλυσίδας → αντικρουόμενοι στόχοι και συμφέροντα → αποδοτικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας. Πολιτικές μεταβολές & μεταβολές στη λειτουργία του εμπορίου → εξάπλωση και επιμήκυνση της εφοδιαστικής αλυσίδας.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΜΑΤΟΣ (3) Εξέλιξη της έννοιας της διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας: Φυσική διανομή ανάμεσα σε μία επιχείρηση και τους προϊόντων πελάτες της Logistics ολοκλήρωση των εισερχόμενων και εξερχόμενων ροών Διοίκηση Εφοδιαστικής διαχείριση των ροών προϊόντων και Αλυσίδας πληροφορίας κατά μήκος και πέραν των λειτουργικών και οργανωτικών ορίων μίας επιχείρησης

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΜΑΤΟΣ (4) Διαφαινόμενη τάση: αυξανόμενος βαθμός ολοκλήρωσης μεταξύ των δομικών στοιχείων της εφοδιαστικής αλυσίδας → επιχείρηση, προμηθευτές, πελάτες Ανάγκη εκτίμησης της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας της ολοκληρωμένης εφοδιαστικής αλυσίδας.

ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ (1) 1. Ανάλυση και αναγνώριση των κρίσιμων παραμέτρων επιτυχίας (Critical Success Factors) που προσδιορίζουν την απόδοση μιας ολοκληρωμένης εφοδιαστικής αλυσίδας. 2. Ανάλυση των σχέσεων και των συμπεριφορών μεταξύ των συμμετεχόντων στην εφοδιαστική αλυσίδα. 3. Αναγνώριση των σημείων σύγκρουσης και συνεργασίας μεταξύ των συμμετεχόντων στην εφοδιαστική αλυσίδα.

ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ (2) 4. Ανάπτυξη δεικτών μέτρησης της επίδρασής τους στη συνολική απόδοση της εφοδιαστικής αλυσίδας. 5. Ανάπτυξη ολοκληρωμένου μεθοδολογικού πλαισίου για την αξιολόγηση της λειτουργικής απόδοσης των διαδικασιών ολοκληρωμένης εφοδιαστικής αλυσίδας, που θα: Ενσωματώνει τις κρίσιμες παραμέτρους επιτυχίας Πραγματοποιεί ανάλυση ευαισθησίας 6. Πιστοποίηση της προταθείσας προσέγγισης μέσω της εφαρμογής της σε κατάλληλα περιβάλλοντα.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ (1) αποδοτικότητα Αξιολόγηση απόδοσης αποτελεσματικότητα Τα συστήματα μέτρησης της απόδοσης της εφοδιαστικής αλυσίδας μπορούν να περιλαμβάνουν δύο κατηγορίες δεικτών (Beamon, 1998) - Ποιοτικοί δείκτες: δεν μπορούν να μετρηθούν αποκλειστικά με ποσοτικά κριτήρια, όπως ικανοποίηση πελατών, ροή πληροφοριών και υλικών, αποτελεσματική διαχείριση κινδύνου και απόδοση προμηθευτών. - Ποσοτικοί δείκτες: κυρίως χρηματοοικονομικοί, βασισμένοι στη μέτρηση στοιχείων κόστους και κέρδους

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ (2) Συγκριτική (comparative) ή απόλυτη (absolute) αξιολόγηση Περιγραφική (descriptive) ή prescriptive αξιολόγηση Τεχνικές μέτρησης απόδοσης εφοδιαστικής αλυσίδας: - Data Envelopment Analysis [Ross and Droge, 2002] - Benchmarking [Bagchi, 1997, Ross and Droge, 2002] - Balanced Scorecard [Lohman, 2003] - Supply-Chain Operations Reference (SCOR) model [Stewart, 1997] - Process Quality Model (PQM) [Beamon and Ware, 1998]

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ (3) Κατηγοριοποίηση δεικτών απόδοσης διαδικασιών εφοδιαστικής αλυσίδας

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ (4) Τα περισσότερα υποδείγματα ασχολούνται με τη μέτρηση της αποδοτικότητας μεμονωμένων λειτουργιών της εφοδιαστικής αλυσίδας (π.χ. μεταφορές, διαχείριση αποθεμάτων). SCOR Model: το πρώτο υπόδειγμα για τη μέτρηση της αποδοτικότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας μίας επιχείρησης. Εστιάζει στην μέτρηση της αποδοτικότητας από την πλευρά της επιχείρησης που το εφαρμόζει.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ (5) Process Quality Model: προτείνει μία προσέγγιση για τη μέτρηση, τη βελτίωση και τον έλεγχο της ποιότητας των διαδικασιών εφοδιαστικής αλυσίδας που βασίζεται στην εφαρμογή αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (Total Quality Management). Διαφαινόμενη τάση: έλλειψη ενός υποδείγματος που να μετρά την απόδοση των διαδικασιών εφοδιαστικής αλυσίδας, θεωρώντας αυτή ως έναν αυτόνομο οργανισμό που αποτελείται από πολυάριθμους συμμετέχοντες (stakeholders), με αντικρουόμενα συμφέροντα και επιδιώξεις.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Μεθοδολογικά βήματα: Βιβλιογραφική ανασκόπηση Αναγνώριση κρίσιμων παραμέτρων επιτυχίας και σημείων σύγκρουσης στην εφοδιαστική αλυσίδα Επιλογή μεθόδου μέτρησης απόδοσης και ποσοτικοποίηση των προαναφερθέντων παραγόντων Ανάπτυξη γενικού υποδείγματος εφοδιαστικής αλυσίδας Εφαρμογή του υποδείγματος σε πραγματικά βιομηχανικά δεδομένα

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ