Αρχές Διοίκησης και Οργάνωση Παραγωγής Κατερίνα Αδάμ, Μ. Sc., PhD Λέκτορας Τομέας Μεταλλευτικής 12/6/07 Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών Eαρινό Εξάμηνο,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Advertisements

Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η Μετρηση της Παραγωγικοτητασ των Εργαζομενων στα Logistics
I.I.E.K DATA Τμήμα: Μαγειρικής Τέχνης Μάθημα: Στοιχεία Κοστολόγησης
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Η επιχείρηση διαφέρει από τις άλλες παραγωγικές μονάδες γιατί: β) παράγει προϊόντα που τα διαθέτει έναντι μιας αξίας ανταλλαγής α) παράγει προϊόντα που.
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Διοικητική των επιχειρήσεων
Οργάνωςη και Διοίκηςη Βιομηχανικών Επιχειρήςεων
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 6 Ο.
“Εκπαίδευση, Σημασία, Στόχοι και Αρμοδιότητες της Λειτουργίας της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων”
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Ηγεσία είναι η διαδικασία με την οποία ένα άτομο επηρεάζει άλλα άτομα για την επίτευξη επιθυμητών στόχων. Επίσημος ηγέτης είναι ο προϊστάμενος ο οποίος.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 15 ΙΣΧΥΣ – ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Λειτουργίες διοίκησης
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ηγεσία και καθοδήγηση στις επιχειρήσεις και τα έργα
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Λογιστική Κόστους Εισαγωγή.
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Λειτουργίες διοίκησης
Υλοποίηση &΄Έλεγχος σχεδιασμού μάρκετινγκ Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρχές Διοίκησης και Οργάνωση Παραγωγής Κατερίνα Αδάμ, Μ. Sc., PhD Λέκτορας Τομέας Μεταλλευτικής 12/6/07 Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών Eαρινό Εξάμηνο,

Περιεχόμενα μαθήματος Βασικές έννοιες- Εισαγωγή στις θεωρίες της Οργάνωσης, Επιχειρηματικό περιβάλλον √ Ορισμός, στόχοι και μορφές επιχειρήσεων √ Δομή και διάρθρωση της οργάνωσης μιας επιχείρησης, Λειτουργία της επιχείρησης …√ Χρηματοοικονομικά των επιχειρήσεων (ισολογισμοί, κοστολόγηση, κ.ά.) √ Διοίκηση των Επιχειρήσεων- Eλεγχος - Λήψη Αποφάσεων Μελέτες Περίπτωσης Ειδικά θέματα (προγραμματισμός κι έλεγχος παραγωγής, ανάλυση χρονοσειρών, διαχείριση κι έλεγχος αποθεμάτων, κ.ά.)

Διοίκηση Οι σύγχρονες επιχειρήσεις για να είναι αποτελεσματικές σε σχέση με την ικανοποίηση των στόχων τους πρέπει εκτός από την οργάνωση να ασκήσουν και αποτελεσματική διοίκηση Διοίκηση: Διεύθυνση, διαχείριση, ο τρόπος που διοικείται κάποιος, το δικαίωμα ή η εξουσία κάποιου να διοικεί, Διοικώ: Διαχειρίζομαι και ρυθμίζω συλλογικές υποθέσεις Μπαμπινιώτης, 1998

Διοίκηση-Management Ο όρος Management αναφέρεται στην οργάνωση των συγκεκριμένων πόρων μιας επιχείρησης ώστε να επιτύχει τους στόχους της. Επίσης αναφέρεται στην ικανότητα προσώπων να οργανώνουν, να διοικούν και να διαχειρίζονται επιμέρους τμήματα ή εργασίες ώστε να επιτυγχάνουν τους στόχους της επιχείρησης.

Οι λειτουργίες της Διοίκησης Σχεδιασμός Επιλογή Στόχων Οργάνωση Δουλεύοντας Μαζί Ηγεσία Συντονισμός Έλεγχος Παρατήρηση & Μέτρηση

Σχεδιασμός Αναφέρεται στη διαδικασία που χρησιμοποιούν τα διοικητικά στελέχη για να προσδιορίσουν και να επιλέξουν τους κατάλληλους στόχους για την επιχείρηση. Τρία βασικά βήματα για σωστό σχεδιασμό : α. Ποιοι στόχοι πρέπει να τεθούν? β. Πως πρέπει να επιτευχθεί ο στόχος? γ. Πως πρέπει να διανεμηθούν οι επιχειρησιακοί πόροι?

Οργάνωση Στην Οργάνωση, τα διοικητικά στελέχη σχηματίζουν την δομή των εργασιακών σχέσεων ανάμεσα στα μέλη της επιχείρησης που τους επιτρέπει να δουλεύουν μαζί και να επιτυγχάνουν τους στόχους της επιχείρησης. οργανώνουν τους εργαζομένους σε τμήματα ανάλογα με τις αρμοδιότητές τους. καθορίζουν τις δομές εξουσίας και τις αρμοδιότητες των μελών.

1 1α1α1β1β1γ1γ 563 5α β 3α3β Οργάνωση Επιχείρησης ανά λειτουργίες, προίόν, γεωγραφική περιοχή

Διεύθυνση- Management Η Διεύθυνση είναι μία από τις βασικότερες λειτουργίες της διοίκησης Βασική επιδίωξη, η καθοδήγηση του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας για την επίτευξη των στόχων της Manager: Επικεφαλής ενός οργανισμού ‘ή μίας υποομάδας

Επίπεδα στελεχών Κορυφαία Στελέχη Μεσαία Διεθυντικά Στελέχη Κατώτερα Στελέχη Εργαζόμενοι, χωρίς διοικητικές θέσεις

Οι ρόλοι του manager Οι ρόλοι καθορίζονται από το εσωτερικό όσο και από το εξωτερικό περιβάλλον. Υπάρχουν 3 γενικές κατηγορίες ρόλων των managers : 1. Διαπροσωπικοί (Interpersonal) 2. Πληροφοριακοί (Informational) 3. Λήψης Αποφάσεων (Decisional )

Διαπροσωπικοί Ρόλοι Ρόλοι κατά τους οποίους τα διοικητικά στελέχη συνεργάζονται/αλληλεπιδρούν με τους υπαλλήλους και παρέχουν τις κατευθυντήριες γραμμές για την επιχείρηση. “Βιτρίνα” (Figurehead role): συμβολίζει την επιχείρηση και τους στόχους της. Ηγέτης (Leader role): εκπαιδεύει, συμβουλεύει, καθοδηγεί και ενθαρύνει την υψηλή απόδοση των υπαλλήλων. Δημιουργία κινήτρων Συνδετικός κρίκος (Liaison role): συνδέει και συντονίζει τους ανθρώπους μέσα και έξω από την επιχείρηση ώστε να επιτευχθούν οι επιχειρησιακοί στόχοι.

Διαπροσωπικοί Ρόλοι Ηγεσία Στην ηγεσία, τα διοικητικά στελέχη καθορίζουν το όραμα που πρέπει να ακολουθήσουν οι εργαζόμενοι και τους βοηθούν να κατανοήσουν τον ρόλο τους στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Η ηγεσία απαιτεί από το διοικητικό στέλεχος να χρησιμοποιεί εξουσία, επιρροή, όραμα, πειθώ και να διαθέτει επικοινωνιακές ικανότητες. Το αποτέλεσμα της λειτουργίας της ηγεσίας είναι υψηλό επίπεδο υποκίνησης (motivation) και δέσμευσης (commitment) από τους υπαλλήλους προς την επιχείρηση. Δημιουργία κινήτρων

Διαπροσωπικοί Ρόλοι Ηγεσία Δημιουργία κινήτρων Τύποι ηγετών Αυταρχικός, απαιτητικός πιεστικός,— απογοήτευση Ανθρωπιστικός, λαμβάνει υπόψη τα συναισθήματα/απόψεις εργαζόμενων—Υψηλό ηθικό, αρμονικές σχέσεις Δημοκρατικός: υποκίνηση για συμμετοχή, — δραστηριοποίηση Πειστικός: τελικό αποτέλεσμα—έλλειψη πηγαίας δημιουργικότητας Αδιάφορος: κακή ποιότητα εργασίας και μειωμένη απόδοση

Διαπροσωπικοί Ρόλοι Manager: Συνδετικός κρίκος, επαφές και έξω από την κάθετη αλυσίδα της διοίκησης Επαφές στελεχών μεσαίας και ανώτατης βαθμίδας:  47% (44%) του χρόνου, με άτομα παρόμοιας κοινωνικοεπαγελματικής θέσης  41% (46%) μέσα στη μονάδα τους, υφιστάμενοι  12% (10%) με ανωτέρους τους

Πληροφοριακοί Ρόλοι Συνδέονται με τα καθήκοντα που απαιτούνται για την απόκτηση της πληροφορίας και την μετάδοσή της στην διοίκηση της εταιρείας. «Δέκτης»: αναλύει τις πληροφορίες τόσο από το εξωτερικό όσο και από το εσωτερικό περιβάλλον. «Πομπός»: μεταδίδει την πληροφορία και έχει επιρροή στη συμπεριφορά των υπαλλήλων. «Εκπρόσωπος Τύπου»: χρήση της πληροφορίας για να εξασκήσει θετική επιρροή στο εξωτερικό (κυρίως) περιβάλλον

Πληροφοριακοί Ρόλοι Συνδέονται με τα καθήκοντα που απαιτούνται για την απόκτηση της πληροφορίας και την μετάδοσή της στην διοίκηση της εταιρείας. «Δέκτης»: αναλύει τις πληροφορίες τόσο από το εξωτερικό όσο και από το εσωτερικό περιβάλλον. «Πομπός»: μεταδίδει την πληροφορία και έχει επιρροή στη συμπεριφορά των υπαλλήλων. «Εκπρόσωπος Τύπου»: χρήση της πληροφορίας για να εξασκήσει θετική επιρροή στο εξωτερικό (κυρίως) περιβάλλον

Πληροφοριακοί Ρόλοι Η πληροφόρηση δεν είναι αυτοσκοπός. Βασική εισροή για τη λήψη αποφάσεων.

Ρόλοι Λήψης Αποφάσεων Συνδέονται με τις μεθόδους που χρησιμοποιούν τα διοικητικά στελέχη για να σχεδιάσουν τη στρατηγική, να λάβουν αποφάσεις και να επιτύχουν τους επιχειρησιακούς στόχους. Επιχειρηματίας: αποφασίζει για τα νέα προγράμματα στα οποία θα γίνουν επενδύσεις. Εποπτεία πολλών προγραμμάτων Διαχειριστής Κρίσεων: είναι υπεύθυνος για το χειρισμό ενός απρόσμενου γεγονότος ή μιας κρίσης.

Ρόλοι Λήψης Αποφάσεων Συνδέονται με τις μεθόδους που χρησιμοποιούν τα διοικητικά στελέχη για να σχεδιάσουν τη στρατηγική, να λάβουν αποφάσεις και να επιτύχουν τους επιχειρησιακούς στόχους. Κατανομέας Πόρων: διανέμει πόρους ανάμεσα στις λειτουργίες και τα τμήματα, καθορίζει τους προϋπολογισμούς κατώτερων στελεχών. Ο σημαντικότερος πόρος που διαχειρίζεται ο manager είναι ο χρόνος του. Οι αποφάσεις είναι αλληλένδετες Διαπραγματευτής: διαπραγματεύεται βιώσιμες λύσεις μεταξύ των άλλων διοικητικών στελεχών, ενώσεων,πελατών ή μετόχων.

Προς ένα πιο αποτελεσματικό management H αποτελεσματικότητα των managers Σημεία συμφόρησης Εκχώρηση Αρμοδιοτήτων, Delegation Συγκέντρωση της βάσης δεδομένων της επιχείρησης σε μία ανθρώπινη μνήμη Προβλήματα συνεργασίας με τον επιστήμονα του management Κοινό χαρακτηριστικό: Προφορικός χαρακτήρας πληροφοριών

Προς ένα πιο αποτελεσματικό management Ο manager καλείται να βρίσκει συστηματικούς τρόπους για να μοιράζεται τις προνομιακές πληροφορίες Τακτικές συναντήσεις, Πρακτικά, Τήρηση Ημερολογίου…. Στάθμιση των κινδύνων που συνεπάγεται η έκθεση προνομιακών πληροφοριών/ έναντι υφισταμένων που μπορούν να πάρουν αποφάσεις

Προς ένα πιο αποτελεσματικό management Πιέσεις που ασκούν τα εργασιακά καθήκοντα στον manager Πίεση χρόνου, ποικιλία καθηκόντων, ανάγκη για ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων Ο manager καλείται να εξασφαλίσει τον έλεγχο του χρόνου του, μετατρέποντας τις υποχρεώσεις σε πλεονεκτήματα και μετατρέποντας σε υποχρεώσεις τα πράγματα που επιθυμεί να κάνει

Έλεγχος Στον Έλεγχο,τα διοικητικά στελέχη: παρακολουθούν τα άτομα, τα τμήματα και συνολικά την επιχείρηση για να εξετάσουν αν η επιθυμητή απόδοση έχει επιτευχθεί αξιολογούν πόσο έχουν επιτευχθεί οι επιχειρησιακοί στόχοι εφαρμόζουν μέτρα και διορθωτικές κινήσεις που θα αυξήσουν την απόδοση της επιχείρησης.

Έλεγχος Στάδια που ακολουθούνται Προσδιορισμός των πρότυπων απόδοσης (κόστος, χρόνος, ποιότητα..) Μέτρηση Απόδοσης Σύγκριση με καθορισμένα πρότυπα, benchmarking Ανάλυση αποκλίσεων Διορθωτικές ενέργειες

Έλεγχος Για να είναι ο έλεγχος αποτελεσματικός Ευελιξία/Προσαρμογή σε δεδομένα Ακρίβεια πληροφοριών Κατανοητός Εγκαιρος Σύμφωνος με τη στρατηγική της επιχείρησης

Έλεγχος Συστήματα Ολικής Ποιότητας Τοtal Quality Management

Έλεγχος, TQS Παράδειγμα