Απομακρυσμένη Εκπαίδευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Τηλεϊατρική Η χρήση τηλεπικοινωνιών, ακουστικών, οπτικών και άλλων, και οι τεχνολογίες επεξεργασίας ηλεκτρονικών πληροφοριών για την παροχή υπηρεσιών υγείας.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανοικτή εξ απόστασεως μάθηση και Διαδίκτυο
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •Διαδίκτυα και Δίκτυα στις Τεχνικές Σχολές •Πανίκος Βρυωνίδης.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Διάλεξη 3: Ανοιχτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -Βασικές Αρχές 3.1 Ορισμοί 3.2. Ιστορία 3.3 Θεωρίες 3.4 Συμπεράσματα.
Περιφερειακός Δ/ντής Α/θμιας & Β/θμιαςΕκπ/σης Δυτικής Ελλάδος
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
Ηλεκτρονική Μάθηση.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΚΤΥΑ ΗΥ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ. Οι υπολογιστές και τα εκπαιδευτικά λογισμικά στη διδακτική διαδικασία  Μοντέλο διδασκαλίας της ύλης  Μοντέλο σταδιακής.
Δίκτυα Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Εργασία του/της…...
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
15/4/ « Η προγραμματισμένη εμπειρία διδασκαλίας / μάθησης η οποία χρησιμοποιεί πληθώρα νέων τεχνολογιών ( βίντεο, τηλεπικοινωνίες, ηλεκτρονικούς.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ (DISTANCE LEARNING). Μέσα στα πλαίσια των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, το εκπαιδευτικό σύστημα σε παγκόσμια κλίμακα βρίσκεται.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 4: Δίκτυα Υπολογιστών Λέξεις Κλειδιά: Δίκτυο υπολογιστών (Computer Network), πόροι δικτύου, τοπικό δίκτυο (LAN), δίκτυο ευρείας περιοχής.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Κατηγορίες και είδη Λογισμικού Αυτοματισμού Γραφείου
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 2: Εφαρμογές πολυμέσων
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Υπηρεσίες Διαδικτύου.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Απομακρυσμένη Εκπαίδευση Τι είναι η απομακρυσμένη εκπαίδευση. Είναι η απομακρυσμένη εκπαίδευση αποτελεσματική; Πως γίνεται η απομακρυσμένη εκπαίδευση. Ποια τεχνολογία είναι καλύτερη; Βασικά πρόσωπα της απομακρυσμένη εκπαίδευση. Ηλεκτρονικοί υπολογιστές στην απομακρυσμένη εκπαίδευση. Το διαδύκτιο και η απομακρυσμένη εκπαίδευση.

Τι είναι η απομακρυσμένη εκπαίδευση. Δάσκαλος και μαθητής χωρίζονται από φυσική απόσταση. Η τεχνολογία (Φωνή, Video, Η/Υ) χρησιμοποιείται για να γεφυρώσει το διδακτικό χάσμα. Καλλιεργεί την ανεξαρτησία που θέλουμε να αναπτύξουν οι μαθητές.

Είναι η απομακρυσμένη εκπαίδευση αποτελεσματική; Έρευνα που συγκρίνει την απομακρυσμένη εκπαίδευση με την κανονική απόδειξαν ότι η διδασκαλία και η μάθηση από απόσταση μπορεί να είναι το ίδιο αποτελεσματική αν: Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται είναι κατάλληλη. Υπάρχει αλληλεπίδραση ανάμεσα στους μαθητές Έγκαιρη ανατροφοδότηση εκπαιδευτικού-μαθητή.

Πως γίνεται η απομακρυσμένη εκπαίδευση. Ήχος: Τηλέφωνο Τηλεδιάσκεψη Παθητικά ακουστικά εργαλεία Ταινίες Ραδιόφωνο

Πως γίνεται η απομακρυσμένη εκπαίδευση. Video Σταθερές εικόνες (slides). Κινούμενη εικόνα. Τηλεδιασκέψεις πραγματικού χρόνου.

Πως γίνεται η απομακρυσμένη εκπαίδευση. Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές (δεδομένα) Διδασκαλία βοηθούμενη από Η/Υ (Computer assisted instruction) Οργάνωση διδασκαλίας με Η/Υ (Computer management instructor) Εκπαίδευση με την μεσολάβηση Η/Υ Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο(e-mail) Fax Διάσκεψη με Η/Υ σε πραγματικό χρόνο Εφαρμογές του WWW(WebCT) Εκτύπωση

Ποια τεχνολογία είναι καλύτερη; Επικέντρωση στα διδακτικά αποτελέσματα και όχι στη τεχνολογία της απομακρυσμένης εκπαίδευσης Ένα μείγμα μέσων εξυπηρετεί καλύτερα την απομακρυσμένη εκπαίδευση Για παράδειγμα: Ισχυρό εκτυπωτικό μέσο παράσχει πολύ διδακτικό υλικό καθώς και το καθημερινό πρόγραμμα Αλληλεπιδραστικό ακουστικό υλικό ή τηλεδιάσκεψη με Video παρέχει πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπίδραση Διάσκεψη με Η/Υ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αποστολή μηνυμάτων και επικοινωνία για διάφορα άλλα θέματα Ταινίες Video για την παρουσίαση διαλέξεων στη τάξη Αυτή η ενοποιημένη προσέγγιση και οι σωστές επιλογές από πλευράς εκπαιδευτικού επιτυγχάνουν τους διδακτικούς σκοπούς.

Βασικά πρόσωπα της απομακρυσμένη εκπαίδευση Μαθητές: Η ανταπόκριση των μαθητών είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε αποτελεσματικού προγράμματος απομακρυσμένης εκπαίδευσης Βασίζεται σε τεχνολογικούς δεσμούς για τη γεφύρωση του χάσματος της απόστασης

Βασικά πρόσωπα της απομακρυσμένη εκπαίδευση Διδακτικό προσωπικό Να κατανοήσει τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες του απομακρυσμένου μαθητή χωρίς την εμπειρία της πρόσωπο με πρόσωπο επαφής. Να προσαρμόζει το διδακτικό του στυλ λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τις προσδοκίες πολλαπλού, και συχνά αποκλίνοντος, ακροατηρίου. Να αναπτύξει τις γνώσεις του για την τεχνολογία που θα χρησιμοποιήσει, ενώ παραμένει επικεντρωμένος στο διδακτικό του ρόλο.

Βασικά πρόσωπα της απομακρυσμένη εκπαίδευση Προσωπικό υποστήριξης Εξασφαλίζει τη σωστή αντιμετώπιση πολλών λεπτομερών για την επιτυχία του προγράμματος Εγγραφές μαθητών Διανομή υλικών και βιβλίων Καταγραφή των βαθμών Διαχείριση τεχνικών πόρων(Συστήματα Δικτύων,Η/Υ)

Ηλεκτρονικοί υπολογιστές στην απομακρυσμένη εκπαίδευση Πλεονεκτήματα Οι ΗΥ διευκολύνουν το μαθητή να προχωρεί με το δικό του ρυθμό, αφού γίνεται εξατομίκευση της μάθησης. Παράλληλα, ο μαθητής έχει άμεση ενίσχυση και ανατροφοδότηση. Οι ΗΥ είναι εργαλείο πολυμέσων, αφού συνδέει αποτελεσματικά διάφορες τεχνολογίες. Έτσι, συνδυάζει εικόνα, ήχο, video, που το καθιστούν ελκυστικό και παραστατικό στο μαθητή. Οι ΗΥ είναι αλληλεπιδραστικοί, στηριγμένοι σε ανάλογο λογισμικό. Οι ΗΥ διευκολύνουν την πρόσβαση του μαθητή τοπικά, περιφερειακά, εθνικά, μέσω του διαδικτύου, δίνοντάς του τη δυνατότητα να χειρίζεται άμεσα πλήθος πληροφοριών

Ηλεκτρονικοί υπολογιστές στην απομακρυσμένη εκπαίδευση Περιορισμοί των ΗΥ Η ανάπτυξη διδακτικών δικτύων ΗΥ είναι δαπανηρή. Η τεχνολογία αλλάζει γρήγορα. Υπάρχει ακόμη πλατύς αναλφαβητισμός όσον αφορά τη χρήση ΗΥ Οι μαθητές πρέπει να έχει βαθιά γνώση στη λειτουργία των ΗΥ πριν εμπλακούν σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση με ΗΥ.

Το διαδύκτιο και η απομακρυσμένη εκπαίδευση Το διαδύκτιο παρέχει τεράστιες δυνατότητες στους απομακρυσμένους εκπαιδευτές να ξεπεράσουν το χρόνο και την απόσταση και να πλησιάσουν τους μαθητές Έχοντας πρόσβαση στο διαδύκτιο οι μαθητές και οι εκπαιδευτές μπορούν να χρησιμοποιούν: Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) – Διευκολύνει την ανταλλαγή μηνυμάτων με τη χρήση του κατάλληλου λογισμικού μέσω ενός δικτύου ΗΥ προς τη διεύθυνση του ΗΥ. Πίνακες ανακοινώσεων - Πολλοί τέτοιοι πίνακες μπορούν να διαβαστούν μέσω του internet. Ένας κοινός πίνακας ανακοινώσεων στο διαδύκτιο είναι το USENET. Το USENET είναι μια συλλογή από χιλιάδες τοπικά οργανωμένες ομάδες για ενημέρωση, καλύπτοντας οτιδήποτε από σχεδιασμό υπερυπολογιστών μέχρι το πιο απλό πράγμα.

Το διαδύκτιο και η απομακρυσμένη εκπαίδευση Παγκόσμιος Ιστός (WWW) – Παρέχει δυνατότητες δημιουργίας ιστοσελίδων με εκπαιδευτικό περιεχόμενο και σημαντικές ευκολίες εκπαιδευτικού – μαθητή όπως το αλληλεπιδραστικό video και συνδιασκέψεις σε πραγματικό χρόνο Στα αρνητικά του διαδυκτίου συγκαταλέγονται το υψηλό κόστος του εξοπλισμού και των τηλεφωνικών γραμμών καθώς και οι ασυμβατότητες στα μέσα που χρησιμοποιούνται. Επίσης χρειάζεται εκπαίδευση και εξοικείωση για την χρησιμοποίηση των μέσων