ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
Η ΑΞΙΟΛΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Η Αξιολόγηση στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΟΓΙΑΝΝΗ Καθηγήτρια, Αντιπρύτανις Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Προσωπικού,
Ημερίδα ΜΟ.ΔΙ.Π 5/7/2011 Η εμπειρία της Οδοντιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ από τη διαδικασία Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης Αναστασία Κοσιώνη Επίκουρη.
Προγράμματα Σπουδών Προπτυχιακά – Μεταπτυχιακά – Διδασκαλείο Νηπιαγωγών.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
15 Νοεμβρίου 2005ΥΚΒ - ΕΚΠΑ1 Κεντρική Διαχείριση Παραγγελίας Άρθρων στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Παναγιώτα Μπουρογιάννη, Γιώργος Πυρουνάκης Υπολογιστικό Κέντρο.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων
Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ιατρική Σχολή ΑΠΘ
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
H Αξιολόγηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
Ημερίδα «Η εμπειρία της εξωτερικής αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών», 12 Φεβρουαρίου 2013 Η εμπειρία του Τμήματος Φιλολογίας από την εξωτερική αξιολόγηση.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
Απο την θεωρία στην πράξη: Η οργάνωση και οι δράσεις της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας του ΕΚΠΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΦΟΥΝΤΗ, MBA Υπεύθυνη Διοικητικής Υποστήριξης ΜΟΔΙΠ.
EDUPORTAL ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ EDUPORTAL Υπεύθυνη για το τμήμα: Αναπλ.
ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, Α.Π.Θ. ( ) ( Διοικητικές Υπηρεσίες.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Σκέψεις σχετικά με τη Διασφάλιση της Ποιότητας στα ελληνικά ΑΕΙ με βάση την εμπειρία της αξιολόγησης στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΟΓΙΑΝΝΗ.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
"ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΙ" Θεοδωράκης Γιάννης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ο Ρόλος των Μαθηματικών στην Πληροφορική
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση – Συλλογή στοιχείων Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης – Οκτώβριος 2009 Επανάληψη Εσωτερικής Αξιολόγησης Επικαιροποίηση Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης – Οκτώβριος 2010 Εξωτερική Αξιολόγηση – Ιούνιος 2011

Επιτροπή Εσωτερικής Αξιολόγησης Μπονάτσος Γ., Καθηγητής, πρόεδρος Επιτροπής Αναστασόπουλος Δ., Καθηγητής Λεμονίδου Χ., Καθηγήτρια Λιαρόπουλος Λ., Καθηγητής Παπαδάτου Χ., Καθηγήτρια Αποστολοπούλου Ε., Αναπλ. Καθηγήτρια Πατηράκη Ε., Αναπλ. Καθηγήτρια Δαφνή Ο., Καθηγήτρια Βιοστατιστικής Σουρτζή Π., Αναπλ. Καθηγήτρια Σταματάκης Α., Επίκ. Καθηγητής Γραμματειακή Υποστήριξη: κα. Όλγα Μπάρτζη Εκπρόσωποι Τομέων Εκπρόσωποι Επιτροπών Τμήματος Προηγούμενη Εμπειρία Αξιολογήσεων

Επιτροπή Εσωτερικής Αξιολόγησης Μοντέλο Παράλληλης, Κατανεμημένης Εργασίας Παρουσίαση του Τμήματος Αξιολόγηση Προγράμματος Σπουδών Προπτυχιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Αποτίμηση Ερευνητικού Έργου Τμήματος Διοικητικές υπηρεσίες και υποδομές Σχέση με Κοινωνικούς, Πολιτιστικούς & Παραγωγικούς Φορείς Στρατηγικές Ακαδημαϊκής Ανάπτυξης Συμπεράσματα-Σχέδια Βελτίωσης

Συλλογή Στατιστικών Στοιχείων Χρονοβόρος διαδικασία η συλλογή για 1 η φορά Στενή Συνεργασία με Γραμματεία Τμήματος Αξιοποίηση Μηχανοργάνωσης αλλά και πιο «παραδοσιακών» μεθόδων Επικαιροποίηση απλούστερη διαδικασία π.χ. Τρόπος Εισαγωγής Φοιτητών Εισαγωγικές Εξετάσεις Μετεγγραφές Κατατακτήριες εξετάσεις Άλλες Κατηγορίες Σύνολο

Πηγή: Τυχαίο δείγμα 11% των αποφοίτων μέσω της Ιστοσελίδας του Τμήματος Συλλογή Στατιστικών Στοιχείων

Αξιολόγηση Προγράμματος Σπουδών από ΔΕΠ & ΕΕΔΙΠ/ΕΤΕΠ

Αξιολόγηση Προγράμματος Σπουδών από Φοιτητές

Τα μαθήματα παρείχαν γνώσεις; Ικανοποίηση Φοιτητών από τα Μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών Ακαδημαϊκό Έτος

Μελλοντικά Σχέδια Προπτυχιακών Φοιτητών 40% θέλουν να συνεχίσουν με μεταπτυχιακά (46% αυτών που είχαν ως 1η επιλογή τη Νοσηλευτική) 20% έχουν ήδη εργασθεί σε χώρο παροχής φροντίδας υγείας 10% θέλουν να συνεχίσουν με άλλο πτυχίο (1% αυτών που είχαν ως 1η επιλογή τη Νοσηλευτική)

Αξιολόγηση Μαθημάτων από Φοιτητές

Συμπλήρωση Ερωτηματολογίων Αρχικά κατά τη διάρκεια του Εξαμήνου («στο μάθημα»)  Ποσοστό Συμπλήρωσης % Στη συνέχεια πριν από την τελική εξέταση του εκάστοτε μαθήματος  Ποσοστό Συμπλήρωσης % Ανάλυση Ερωτηματολογίων Εξαιρετικά Χρονοβόρος Διαδικασία!!! Κόστος Ανάγκη Κεντρικής Πρόβλεψης από το Πανεπιστήμιο

Αξιολόγηση Μαθημάτων από Φοιτητές Αξιοσημείωτη Επαναληψιμότητα Χρήσιμα Σχόλια Αξιοποίηση Αποτελεσμάτων με Αλλαγές στο Πρόγραμμα Σπουδών

Εξωτερική Αξιολόγηση Σύνθεση Επιτροπής Εξωτερικής Αξιολόγησης Απαραίτητη η Επιστημονική Ταύτιση/Εγγύτητα Διασφάλιση «μη-σύγκρουσης συμφερόντων» Διασφάλιση «Αξιολογητικής Επάρκειας» Επιθυμητή η προηγούμενη εμπειρία σε αντίστοιχες αξιολογήσεις Απαραίτητη η Ενημέρωση για την Ελληνική Πραγματικότητα π.χ. εμπλοκή κλινικών και Stakeholders σε διαμόρφωση προγράμματος σπουδών Δυνατότητα συμμετοχής και μη-Ελλήνων από το Εξωτερικό

Εξωτερική Αξιολόγηση Διαδικασία Εξωτερικής Αξιολόγησης Σαφής περιγραφή και ενημέρωση και των 2 πλευρών (Αξιολογητών και Αξιολογούμενων) από την ΑΔΙΠ σχετικά με τις διαδικασίες και τα όρια επικοινωνίας με το υπό αξιολόγηση Τμήμα Έγκαιρος και λεπτομερής προγραμματισμός επιτόπιας επίσκεψης (“on-site visit”) Διάρκεια Επίσκεψης – οι προβλεπόμενες 2 με 3 ημέρες ανεπαρκείς για τη σε βάθος αξιολόγηση των υποδομών και επικοινωνία με το προσωπικό και τους φοιτητές

Συνολική Αποτίμηση Αξιολόγησης Εσωτερική Αξιολόγηση Χρονοβόρος η συλλογή και επεξεργασία στοιχείων – πρόβλημα ανεύρεσης πόρων Κωδικοποίηση προβλημάτων και ανάδειξη θετικών στοιχείων Ιδιαίτερα χρήσιμα τα συμπεράσματα που προκύπτουν Εξωτερική Αξιολόγηση Υπόκειται σε περιορισμούς όπως: Η σύνθεση της Επιτροπής Εξωτερικής Αξιολόγησης Η μικρή χρονικά διάρκεια της Ευπρόσδεκτη η «Εξωτερική Ματιά» και η μεταφορά εμπειρίας

“ ἄ νθρωπος μέτρον»