ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελπιδοφόρα Μηνύματα από την Αναμόρφωση του Τομέα ‘Κοινωνιολογίας, Οικονομίας και Πολιτικής της Εκπαίδευσης και Σπουδών Φύλου’ σχετικά με τη Διάρθρωση Σπουδών.
Advertisements

Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Προγράμματα Σπουδών Προπτυχιακά – Μεταπτυχιακά – Διδασκαλείο Νηπιαγωγών.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π.Τ.Δ.Ε.) του Α.Π.Θ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ιατρική Σχολή ΑΠΘ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, Α.Π.Θ. ( ) ( Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π.Τ.Δ.Ε.) του Α.Π.Θ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πρόγραμμα.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Δρ. Δήμητρα Τσοκακτσίδου, Λέκτορας.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2013
Ενίσχυση Σπουδών & Έρευνας Σωκράτης Κ. Κάτσικας Πρύτανης Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Δρ. Νικόλαος Κατσαούνης Λέκτορας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – Μ.Β.Α.» Χίος, Δεκέμβριος 2013 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Υποδομές και Ανθρώπινο Δυναμικό.
Τμήμα επιστημών προσχολικής αγωγής & εκπαίδευσης Μια πρώτη ματιά...
Διδασκαλείο Δ.Ε. ¨Αλέξανδρος Δελμούζος¨ Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αιγαίου.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π. Τ. Δ. Ε
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επιμέλεια-παρουσίαση
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π. Τ. Δ. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Παρουσίαση του Τμήματος στo πλαίσιο της διαδικασίας εξωτερικής αξιολόγησης Ρόδος, 16 – 21 Σεπτεμβρίου 2013 Επίσημος Ιστότοπος Τμήματος : http://www.pre.aegean.gr/ Ιστότοπος Εξωτερικής Αξιολόγησης : http://www.pre.aegean.gr/evaluation

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 3. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ 5. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ 6. ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΖΩΗ 7. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 8. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ 9. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ

1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Έναρξη λειτουργίας του ΠΤΔΕ Ρόδου Παιδαγωγική Ακαδημία Ρόδου 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Ίδρυση Σχολής Έναρξη λειτουργίας του ΠΤΔΕ Ρόδου Ίδρυση ΠΤΔΕ Ρόδου Παιδαγωγική Ακαδημία Ρόδου 2013 1997 1986-7 1984 1947

Παιδαγωγικών Επιστημών και Ψυχολογίας 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΙΣ Α΄ Τομέας: Παιδαγωγικών Επιστημών και Ψυχολογίας Β΄ Τομέας: Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών και της Διδακτικής τους Γ΄ Τομέας: Θετικών Επιστημών - Νέων Τεχνολογιών και της Διδακτικής τους Δ΄ Τομέας: Γλώσσας, Λογοτεχνίας και Λαογραφίας Διδάσκονται επίσης: Ξένες γλώσσες, Έρευνες Ειδικά μαθήματα Πρακτικές ασκήσεις

Οι φοιτητές/τριες που ολοκληρώνουν το Πρόγραμμα Σπουδών 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Οι φοιτητές/τριες που ολοκληρώνουν το Πρόγραμμα Σπουδών είναι σε θέση: Να κατανοούν την εκπαίδευση ως έναν από τους βασικότερους θεσμούς από εκείνους που συμβάλλουν στη διαμόρφωση των κοινωνικών σχηματισμών και μετασχηματισμών. Να ανασχηματίζουν τις αντιλήψεις τους για την εκπαίδευση: από ελληνοκεντρικές να τις εμπλουτίζουν με το ευρωπαϊκό και το παγκόσμιο παράδειγμα σε ομόκεντρους κύκλους. Να ενισχύσουν τη δυνατότητά τους να διαπραγματεύονται μείζονα κοινωνικά ζητήματα διαμέσου της συσχέτισης με τις εκπαιδευτικές εξελίξεις.

1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Κτιριακή Υποδομή & Εργαστηριακές Υποδομές 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Κτιριακή Υποδομή & Εργαστηριακές Υποδομές Το Τμήμα λειτουργεί σε τρία κτίρια. Οι Αίθουσες Διδασκαλίας είναι σε κοινή χρήση από όλα τα Τμήματα της Σχολής. (Χωρητικότητα = άτομα) ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ Πολλαπλών Χρήσεων 250 Αμφιθέατρο Ισογείου 100 Αμφιθέατρο 1ου ορόφου 100 Αίθουσα Χορού 100 ΔΗΜΗΤΡΑ Διδασκαλίας 351 Διδασκαλίας 235 Ονούφριος Φαρμακίδης 40 Εργαστήριο Η/Υ: 25 Θέσεις Κοινόχρηστοι χώροι ΚΑΜΕΙΡΟΣ Διαλέξεων 170 Διαλέξεων 270 Διαλέξεων 335 Διδασκαλίας 135 Διδασκαλίας 235 Εργαστήριο Πληροφορικής (25) Θέσεις Αίθουσα Τηλεδιάσκεψης (25) Θέσεις Αιθουσες Εργαστηρίων

Κτιριακή Υποδομή & Εργαστηριακές Υποδομές 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Κτιριακή Υποδομή & Εργαστηριακές Υποδομές Εργαστήριο Γλωσσολογίας. Κτίριο Κάμειρος 25 τ.μ. (10 ατόμων με 5 θέσεις εργασίας ηλεκτρονικών υπολογιστών) Εργαστήριο Μαθηματικών, Διδακτικής τους & Πολυμέσων. Κτίριο Κάμειρος 50 τ.μ. (20 ατόμων με 20 θέσεις εργασίας ηλεκτρονικών υπολογιστών) Εργαστήριο Καλλιτεχνικής και Πολιτισμικής Παιδείας. Πρόβλεψη για στέγασή του στο Κτίριο Υπατία Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών. Κτίριο Υπατία Εργαστήριο Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Επιστημών και Μέσων στην Εκπαίδευση. Κτίριο Κάμειρος Εργαστήριο Ιστορίας και Κοινωνικών Επιστημών. Κτίριο Κάμειρος 25 τ.μ. (περίπου 15 ατόμων)

Διοικητικές Αρμοδιότητες Μελών ΔΕΠ 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Διοικητικές Αρμοδιότητες Μελών ΔΕΠ Διοικητική Διάρθρωση του Τμήματος Θεσμοθετημένες Επιτροπές Τμήματος 2012 – 2013 Προμηθειών Μετεγγραφών Προγράμματος Σπουδών Erasmus Συμμετοχές σε Επιτροπές Κοσμητείας Συμμετοχή σε επιτροπές του Παν. Αγαίου Ακαδημαϊκή Επιτροπή της Μονάδας Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας

Συνολικός αριθμός μελών ΔΕΠ 22 Συνολικός αριθμός ΕΕΔΙΠ 1 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ (1) Ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 Συνολικός αριθμός μελών ΔΕΠ 22 Συνολικός αριθμός ΕΕΔΙΠ 1 Συνολικός αριθμός ΕΤΕΠ 3 Διδάσκοντες με βάση το Π.Δ 407/80 6 Λοιπό διοικητικό προσωπικό Συνολικός αριθμός προπτυχιακών φοιτητών σε κανονικά έτη φοίτησης (ν + 2) 805 Προσφερόμενες από το Τμήμα θέσεις στις πανελλαδικές 170 Συνολικός αριθμός νεοεισερχομένων φοιτητών 254 Αριθμός αποφοίτων 142 Μ.Ο. βαθμού πτυχίου 7,79

Προσφερόμενες από το Τμήμα Θέσεις ΠΜΣ 25 Αριθμός αιτήσεων για ΠΜΣ 94 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ (2) Ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 Προσφερόμενες από το Τμήμα Θέσεις ΠΜΣ 25 Αριθμός αιτήσεων για ΠΜΣ 94 Συνολικός αριθμός μαθημάτων για την απόκτηση πτυχίου 67 Σύνολο υποχρεωτικών μαθημάτων 40 Συνολικός αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων επιλογής 52 Συνολικός αριθμός ects για τη λήψη πτυχίου 240 Συνολικός αριθμός δημοσιεύσεων ΔΕΠ 109 Αναγνώριση ερευνητικού έργου (σύνολο) 72 Διεθνείς συμμετοχές 10

1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 967 819 935 969 909 849 740 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Εξέλιξη των εγγεγραμμένων φοιτητών του Τμήματος Σύνολο αποφοίτων ΠΤΔΕ[1] έως τον Ιούνιο του 2013 2012 - 2013 2011 2010 2009 – 2008 2009 2007 2006 2005 Προ πτυχιακοί 967 819 935 969 909 849 740 742 1879 Μετα 60 81 25 20 24 28 198 Διδακτορικοί 44 31 40 17 9 10 32 [1] Κατά περίπτωση αφορά από την έναρξη λειτουργίας του ΠΤΔΕ, του ΠΜΣ, και το σύνολο Διδακτόρων

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Διάρκεια σπουδών φοιτητών/τριών που αποφοίτησαν από το ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αιγαίου από την ίδρυσή του, το ακ. έτος 1986-1987, έως και τον Μάρτιο του 2012-2013 Αφορά τους Φοιτητές από κατατακτήριες Περίπου το 60% των Φοιτητών ολοκληρώνει τις Σπουδές του ακριβώς στα 4 έτη Φοίτησης

1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Βαθμός φοιτητών/τριών που αποφοίτησαν από το ΠΤΔΕ του Παν. Αιγαίου από την ίδρυσή του (1986-1987) έως και το Μάρτιο του 2012-2013 Το 45,5 % των Φοιτητών ολοκληρώνει τις σπουδές του στο Τμήμα με βαθμό από 8.0-8.9 Από το γεγονός ότι σχεδόν το 60% των φοιτητών τελειώνουν στην ώρα τους, σε συνδυασμό με τον υψηλό βαθμό αποφοίτησής τους, συμπεραίνουμε ότι το κάθε μάθημα του προγράμματος σπουδών προσφέρεται στο κατάλληλο έτος.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Έρευνα Επαγγελματικής Αποκατάστασης Αποφοίτων Χρόνος Διεξαγωγής: Καλοκαίρι 2013 Αριθμός Ατόμων που προσεγγίστηκαν (τηλεφωνικά): 990 Ποσοστό Ανταπόκρισης: 70%

1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Συνολικός αριθμός υποψηφίων που προτίμησαν το ΠΤΔΕ στις Πανελλήνιες Εξετάσεις ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Αυξητική τάση στο Συνολικό Αριθμό Υποψηφίων που προτίμησαν το Τμήμα κατά τα τρία τελευταία έτη Αυξητική Τάση από το 2010 στο 2011, ύψους 6,43% Αυξητική Τάση από το 2011 στο 2012, ύψους 37,97%

ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 1. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Tο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης συγκριτικά με τα υπόλοιπα Τμήματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου έχει σταθερά τον υψηλότερο Αριθμό Υποψηφίων κατά έτη 2009, 2010, 2011, 2012. Σε σύνολο 84.837[1] Υποψήφιων που προσήλθαν στις Εξετάσεις το 2012, 9433 Υποψήφιοι προτίμησαν το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Δηλαδή, 1 στους 9 Υποψήφιους προτίμησαν το Τμήμα. http://srv-ipeir.pde.sch.gr/index.php/menu-ekpaideysi/34-cat-mathites/cat-p

2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Α. Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών (ΠΠΣ) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Α. Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών (ΠΠΣ) Η αξιολόγηση και ο ανασχεδιασμός του ΠΠΣ διεξάγονται ετησίως (τον Απρίλιο) Είναι θεσμοθετημένη κατ’ επιλογήν η εκπόνηση Διπλωματικής Εργασίας (77) Υποχρεωτική διδασκαλία μίας ξένης γλώσσας (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά) Το ΠΠΣ Προσφέρει : 40 Υποχρεωτικά Μαθήματα 52 Μαθήματα Επιλογής Για τη λήψη πτυχίου επιτυχής εξέταση 67 μαθημάτων απόκτηση τουλάχιστον 240 Πιστωτικών Μονάδων (ECTS)

Β. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ)) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Β. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ)) Το ΠΜΣ:“Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών” άρχισε τη λειτουργία του το ακαδημαϊκό έτος 2004-2005. Η δημιουργία του χρηματοδοτήθηκε αρχικά στο πλαίσιο του Προγράμματος Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. ΙΙ «ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ - Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Κατάρτισης 2004 - 2005 Επιδοτούμενο 2006 - Αυτοχρηματοδοτούμενο

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: Γ. Πρόγραμμα Διδακτορικών Σπουδών Γ. Πρόγραμμα Διδακτορικών Σπουδών Διάρκεια διατριβής διδακτόρων ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Αιγαίου Θέμα διατριβής υποψηφίων διδακτόρων ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Αιγαίου

3. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

3. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Απαραίτητη προϋπόθεση για τη λήψη του πτυχίου 3. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Απαραίτητη προϋπόθεση για τη λήψη του πτυχίου Για την υλοποίηση της πρακτικής άσκησης υπάρχει συνεργασία με ένα δίκτυο Φορέων, Επιχειρήσεων και Οργανισμών

1 3 2 4 6 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ - ERASMUS την "Παρακολούθηση του προγράμματος ανταλλαγής φοιτητών και των διαδικασιών, υποστήριξη μετακινούμενων φοιτητών". Στατιστικά Στοιχεία Κινητικότητας Φοιτητών (Προπτυχιακού - Μεταπτυχιακού ΠΣ) & Μελών ΔΕΠ 2012 - 2013 2011 2010 2009 2008 2007 2006 Εξερχόμενοι φοιτητές 1 3 2 4 Εισερχόμενοι Εξερχόμενα μέλη ΔΕΠ Εισερχόμενα 6

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

Αναλογία Διδασκόντων / Διδασκομένων 4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ Αναλογία Διδασκόντων / Διδασκομένων

5. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

Δημοσιεύσεις Μελών ΔΕΠ 5. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ Δημοσιεύσεις Μελών ΔΕΠ Α Β Γ Δ Ε Ζ Η ΣΥΝΟΛΟ Α έως Η Αριθμός Μελών ΔΕΠ 2010-11 15 60 6 37 35 17 230 22 2009-10 3 38 1 26 14 4 124 2008-9 23 32 11 116 2007-8 13 20 5 33 18 132 2006-7 10 16 28 7 72 21 2005-6 2 9 24 67 19 Σύνολο 43 162 188 190 99 39 741 Επεξηγήσεις: Α: Βιβλία/μονογραφίες Β: Εργασίες σε επιστημονικά περιοδικά με κριτές Γ: Εργασίες σε επιστημονικά περιοδικά χωρίς κριτές Δ: Εργασίες σε πρακτικά συνεδρίων E: Ανακοινώσεις σε επιστημονικά συνέδρια Z: Κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους H: Άλλες εργασίες

Δημοσιεύσεις Μελών ΔΕΠ 5. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ Δημοσιεύσεις Μελών ΔΕΠ Α Β Γ Δ Ε ΣΤ Ζ Η Θ Ι ΣΥΝΟΛΟ ΕΩΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ 2011 -2012 12 41 2 64 27 4 11 3 1 167 22 2012 -2013 6 24 _ 32 31 9 5 120 Επεξηγήσεις: Α = Βιβλία/μονογραφίες Β = Εργασίες σε επιστημονικά περιοδικά με κριτές Γ = Εργασίες σε επιστημονικά περιοδικά χωρίς κριτές Δ = Εργασίες σε πρακτικά συνεδρίων με κριτές Ε = Εργασίες σε πρακτικά συνεδρίων χωρίς κριτές ΣΤ = Κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους Ζ = Συλλογικοί τόμοι στους οποίους επιστημονικός εκδότης είναι μέλος Δ.Ε.Π. του Τμήματος Η = Άλλες εργασίες Θ = Ανακοινώσεις σε επιστημονικά συνέδρια (με κριτές) που δεν εκδίδουν πρακτικά Ι = Βιβλιοκρισίες που συντάχθηκαν από μέλη Δ.Ε.Π. του Τμήματος

5. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ Αναγνώριση του ερευνητικού έργου του Τμήματος 5. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ Αναγνώριση του ερευνητικού έργου του Τμήματος Α Β Γ Δ Ε ΣΤ Ζ 2011-2012 61 4 12 13 10 1 2012-2013 49 16 9 Επεξηγήσεις: Α = Ετεροαναφορές Β = Αναφορές του ειδικού/επιστημονικού τύπου Γ = Βιβλιοκρισίες τρίτων για δημοσιεύσεις μελών Δ.Ε.Π. του Τμήματος Δ = Συμμετοχές σε επιτροπές επιστημονικών συνεδρίων Ε = Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές επιστημονικών περιοδικών ΣΤ = Προσκλήσεις για διαλέξεις Ζ = Διπλώματα ευρεσιτεχνίας/λοιπές διακρίσεις

5. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ Συνεργασίες και προυπολογισμοί 5. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ Συνεργασίες και προυπολογισμοί Μέσα από την ερευνητική δραστηριότητα των διδασκόντων και των εργαστηρίων έχουν αναπτυχθεί συνεργασίες με πολυάριθμους φορείς Μεταξύ 2006-13 υλοποιήθηκαν από το Τμήμα, ή βρίσκονται σε εξέλιξη, πλήθος Ερευνητικών Προγραμμάτων, προϋπολογισμού 990.000,00 €.

6. ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΖΩΗ

6. ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΖΩΗ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 6. ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΖΩΗ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Μικρή φοιτητική κοινότητα (συνεκτικοί δεσμοί) Αρμονική και άμεση συνεργασία με διδάσκοντες/διοικητικό προσωπικό Αρμονική συμβίωση με την τοπική κοινωνία Φοιτητική λέσχη Ύπαρξη 10 φοιτητικών ομάδων (χορού, κινηματογράφου, θεάτρου, αθλητισμού κλπ.) Λειτουργία φοιτητικού ραδιοφωνικού σταθμού Η οικονομική δραστηριότητα του νησιού επιτρέπει την ευκαιριακή επαγγελματική δραστηριότητα των φοιτητών Ποιότητα ζωής/ μικρές αποστάσεις Κάρτα προνομίων ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Δαπανηρές αεροπορικές και ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες (επιπλέον επιβάρυνση με κόμιστρα) Ακριβά ενοίκια και υψηλό κόστος διαβίωσης Έλλειψη ιδιόκτητης φοιτητικής στέγης

7. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 7. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

3 7. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Εξέλιξη του αριθμού 7. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Εξέλιξη του αριθμού τεχνικού προσωπικού εργαστηρίων & διοικητικού προσωπικού 2012 - 2013 2009 - 2010 2008 2009 2007 2006 2005 Τεχνικό προσωπικό εργαστηρίων 3 Διοικητικό προσωπικό Tο τεχνικό προσωπικό εργαστηρίων & το διοικητικό προσωπικό παραμένει σταθερό παρά την ανάπτυξη του Τμήματος!

ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥΣ (ΚΠΠ) ΦΟΡΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥΣ (ΚΠΠ) ΦΟΡΕΙΣ

ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥΣ (ΚΠΠ) ΦΟΡΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥΣ (ΚΠΠ) ΦΟΡΕΙΣ Το Τμήμα διατηρεί πολύ καλές σχέσεις με την τοπική κοινωνία της Ρόδου: Έχουν αναπτυχθεί παγιωμένες συνεργασίες με ΚΠΠ φορείς και υπάρχει ενεργή συμμετοχή κάθε μέλους ΔΕΠ σε ανάλογες πρωτοβουλίες Ενεργή συμμετοχή και από την πλευρά Προπτυχιακών και Μεταπτυχιακών Φοιτητών Πραγματοποιούνται εκπαιδευτικές επισκέψεις των φοιτητών σε ΚΠΠ φορείς Συμμετοχή των στελεχών ΚΠΠ σε ομιλίες/διαλέξεις Μέλη του ακαδημαϊκού προσωπικού του Τμήματος είναι ταυτόχρονα και στελέχη ΚΠΠ φορέων

ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥΣ (ΚΠΠ) ΦΟΡΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥΣ (ΚΠΠ) ΦΟΡΕΙΣ Το τμήμα έχει αναπτύξει συνεργασία: Με το σύνολο των σχολικών μονάδων της Ρόδου Με τα Πειραματικά Δημοτικά Σχολεία Mε μια σειρά από εξωσχολικούς φορείς μέσω του προγράμματος πρακτικών ασκήσεων του Προγράμματος ΕΣΠΑ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Α. SWOT ANALYSIS Ισχυρά Στοιχεία (1) Ακαδημαϊκός χαρακτήρας βασισμένος στις διεθνείς εξελίξεις των Εκπαιδευτικών Επιστημών Οικονομικο-κοινωνικό περιβάλλον της Ρόδου ευνοϊκό για ακαδημαϊκές συνεργασίες Διάχυση του ερευνητικού έργου στην Τοπική κοινωνία Ένταξη του Τμήματος στη Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου Συνεργασία με Πειραματικά Σχολεία (2) και 1 Ειδικής Αγωγής (μοναδικό στην Ελλάδα) Χρήση Πολλαπλών Διδακτικών και Εξεταστικών Μεθόδων Αποτελεσματικότητα Προσφερόμενου Διδακτικού Έργου Άριστη συνεργασία με το δίκτυο των εκπαιδευτικών και σχολικών συμβούλων του νησιού στο πλαίσιο της Μεντορείας

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Α. SWOT ANALYSIS Ισχυρά Στοιχεία (2) Εναλλακτική πραγματοποίηση Πρακτικών Ασκήσεων που παρέχει τη δυνατότητα Πρακτικής Άσκησης σε ποικίλους τομείς της εκπαίδευσης Αξιοποίηση σε μεγάλο βαθμό των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων του Τμήματος Μεγάλη εμπειρία στον Τομέα Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών Λειτουργία Συμβουλευτικού Σταθμού Αυξανόμενη ζήτηση του ΠΜΣ Διοργάνωση του Cine Science και των μηνιαίων ανοικτών διαλέξεων που διοργανώνονται σε συνεργασία με τον Δήμο Ρόδου. Ετήσια Αναθεώρηση ΠΠΣ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Στοιχεία προς Βελτίωση ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Α. SWOT ANALYSIS Στοιχεία προς Βελτίωση Η δραστική μείωση των αποσπασμένων εκπαιδευτικών Η έλλειψη επαρκούς διοικητικού προσωπικού για την κάλυψη των αναγκών των διδασκόντων και των φοιτητών Η αναβάθμιση της διαδικασίας αξιολόγησης των μαθημάτων από τους φοιτητές Η Διοικητική Εξάρτηση από το Υπουργείο Παιδείας με αποτέλεσμα μειωμένες θέσεις μελών ΔΕΠ και Διδασκόντων 407/80 Το ασαφές πλαίσιο συνεργασίας που υφίσταται συχνά μεταξύ του ΥΠΘ και του ΕΛΕ των πανεπιστημίων δυσχεραίνει την ομαλή ροή των προγραμμάτων που αναλαμβάνει το Τμήμα ή μεμονωμένοι διδάσκοντες Υποστελέχωση της υπηρεσίας της Φοιτητικής Μέριμνας

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Α. SWOT ANALYSIS Προσδοκίες/ Δυνατότητες Ανάπτυξη σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο Ενίσχυση προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης Ενίσχυση συνεργασιών με ακόμα περισσότερα εκπαιδευτικά κέντρα του Εσωτερικού και του Εξωτερικού Ενίσχυση κινητικότητας διδασκόντων και φοιτητών Ενίσχυση σχέσεων με Κοινωνικούς, Πολιτιστικούς και Παραγωγικούς Φορείς Συνεργασία με Πανεπιστήμια της Αυστραλίας σε επίπεδο έρευνας και διπλωματικών εργασιών Αξιοποίηση των Πειραματικών Σχολείων Ανάπτυξη – Αξιοποίηση προσαρτημένων ιδρυμάτων (Μουσεία – Εργαστήρια κ.τ.λ.)

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Α. SWOT ANALYSIS Κίνδυνοι Υποχρηματοδότηση του Τμήματος. Μη σταθερός αριθμός συμβασιούχων μελών διδακτικού προσωπικού, ώστε να υλοποιείται απρόσκοπτα το πρόγραμμα. Δυσχέρεια κατά τη διενέργεια των πρακτικών ασκήσεων και άλλων δράσεων του Τμήματος. Μη διορισμός πλέον εκπαιδευτικών στην A΄/Βάθμια Εκπαίδευση. Η εφαρμογή του νέου νόμου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση είχε ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις στη διαμόρφωση μιας οργανωμένης διαδικασίας για την εισαγωγή και την αποτελεσματική παρακολούθηση υποψήφιων διδακτόρων του Τμήματος. Κατάργηση του Διδασκαλείου που αποτελούσε σημαντικό φορέα επιμόρφωσης και κατάρτισης των εν ενεργεία εκπαιδευτικών. Ενδεχόμενη αποδυνάμωση του έργου του Τμήματος εξαιτίας της πρόωρης συνταξιοδότησης μελών ΔΕΠ σε συνδυασμό με τη μη προκήρυξη νέων θέσεων.

9. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ 9. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Β. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Λόγω του ιδιαίτερου προσανατολισμού του Τμήματος στην εκπαίδευση των μελλοντικών εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η στρατηγική ακαδημαϊκής ανάπτυξης συνίσταται στην ποιοτική αναβάθμιση του περιεχομένου των εκπαιδευτικών σπουδών. Προς την κατεύθυνση αυτή κινείται: Η προσπάθεια ενίσχυσης των άτυπων επιστημονικών τομέων, προκειμένου να υλοποιείται αποτελεσματικότερα το Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος Η διεύρυνση και επέκταση των πρακτικών ασκήσεων των φοιτητών του (υλοποιείται πιλοτικό πρόγραμμα πρακτικών ασκήσεων με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, προκειμένου να αξιοποιηθούν τα συμπεράσματα στην αναβάθμιση των πρακτικών ασκήσεων) Ο προγραμματισμός - σχεδιασμός των θέσεων διδακτικού - ερευνητικού προσωπικού ώστε να καθίσταται αποτελεσματικότερη η λειτουργία του Τμήματος (βραχυπρόθεσμη και μεσοπρόθεσμη ανάπτυξη του Τμήματος) Η παρακολούθηση του σχεδίου ανάπτυξης γίνεται από τα όργανα και τις επιτροπές του Τμήματος, όπως τη Γενική Συνέλευση, την Επιτροπή Σπουδών, την Επιτροπή Εξοπλισμού, την Επιτροπή Κατανομής και Διαμόρφωσης Εσωτερικών Χώρων κ.α.

9. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ 9. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Γ. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Διεύρυνση συνεργειών μεταξύ του ΠΤΔΕ και του ΤΕΠΑΕΣ για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προαναφέρθηκαν. Συζήτηση νέων τρόπων για την καλύτερη οργάνωση της φοίτησης των Υποψήφιων Διδακτόρων. Λειτουργία Μονάδας του ΕΛΕ του Πανεπιστημίου στη ΣΑΕ που θα μπορούσε να προσφέρει αποτελεσματική βοήθεια σε αυτόν τον τομέα και για τα τρία Τμήματα της ΣΑΕ. Βελτίωση της λειτουργίας των εργαστηρίων του Τμήματος που θα συνέβαλλε ακόμα περισσότερο στον τομέα της επιμόρφωσης με την οργάνωση εξειδικευμένων προγραμμάτων προς τους εκπαιδευτικούς αλλά και το ευρύτερο κοινό.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Ποιοτική αναβάθμιση του περιεχομένου των παιδαγωγικών σπουδών. Συμβολή στην αναπτυξιακή προσπάθεια. Λειτουργικότητα & κύρος. Διασύνδεση με απασχόληση. Ενίσχυση της λειτουργίας επιστημονικών τομέων Διεύρυνση & επέκταση πρακτικών ασκήσεων Προγραμματισμός & σχεδιασμός ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΚΠΠ ΦΟΡΕΙΣ

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Το Πανεπιστήμιο άρα, κύριοι, έξοχον προϊόν της ελευθερίας, στερούμενον ιστορίας, αρνείται αυτό εαυτό, αρνείται την γένεσίν του και τον σκοπόν του» Φρεαρίτης Κ., Λόγος και Ευθύναι του Πρυτάνεως. Αθήνα 1864, σ.34.