Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/9 ΑΝΑΘΕΣΗ ΡΟΛΩΝ - ΕΡΓΑΣΙΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

Επαγγέλματα Πληροφορικής Λύκειο Αρχαγγέλου «Απ. Μάρκος» Επιμέλεια παρουσίασης: Κ. Γεωργιάδης Π. Πελοπίδας Χ. Παπαχριστοδούλου Ε. Μιχαήλ.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Οι συντελεστές 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.
Άφιξη του Προέδρου του Ο.Ε.Ε.Κ κ. Αθανασίου Οικονόμου.
Διδακτική ΙΙ Ομάδες, Εργασίες, Ημερομηνίες Παρουσίασης.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Χαρακτηριστικά Βίντεο - Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Jigsaw: Τί είναι;.
Ελαιοτριβείο SPARTA kefalas s.a.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή 5 ο Κεφάλαιο.
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/26 ΥΛΙΚΟ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (Animation) Ομάδα Ανάπτυξης:
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
Δημήτριος Ε. Κυριακός Πληροφορικός,MSc,MBA,MEd
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Θέματα Σχεδίασης ΕΛ Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Διανυσματικές & Ψηφιογραφικές Εικόνες
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
Βασικοί Ορισμοί (1) Τι είναι ένα Πληροφοριακό Σύστημα;
Τμήμα Διαχείρισης Ποιότητας
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης.
Στάδια υλοποίησης μίας ταινίας
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
ΕΛΠΕ - Πρόκληση και Άσκηση Αυτογνωσίας
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Απαραίτητες ενέργειες των επιχειρήσεων για τη συμμόρφωση με τον GDPR
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Διάταξη τίτλου Σχεδιασμός Πεδίου Εφαρμογής του Έργου.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/9 ΑΝΑΘΕΣΗ ΡΟΛΩΝ - ΕΡΓΑΣΙΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος Λαδιάς, Πηνελόπη Μαλλιάρα, Αναστάσιος Μικρόπουλος, Αθανασία Μπακαμήτσου, Ιωάννα Μπέλλου, Χρήστος Ράμμος, Άννα Σαριδάκη, Άνθιμος Χαλκίδης ΟΜΑΔΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 2/9 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ Διαχειριστής Έργου Δημιουργοί Στοιχείων Πολυμέσων Ειδικοί επεξεργασίας στοιχείων πολυμέσων Προγραμματιστής εφαρμογών Σχεδιαστής - Αναλυτής Προσωπικό Υποστήριξης Άλλες Ειδικότητες

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 3/9 Φέρνει την ευθύνη για την ποιότητα του συνολικού έργου Συντονίζει τις εργασίες όλων των ομάδων Καταρτίζει το χρονοδιάγραμμα εργασιών Συντάσσει τον προϋπολογισμό του έργου Υπεύθυνος για την τήρηση χρονοδιαγραμμάτων κοστολογίου Διαχειριστής Έργου ή Διευθυντής Παραγωγής

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 4/9 Σχεδιαστής - Αναλυτής Μελετά το θέμα Μελετά τις απαιτήσεις των χρηστών Δημιουργεί το σενάριο της εφαρμογής Επιλέγει το περιεχόμενο Σχεδιάζει τις λεπτομέρειες της μορφής της εφαρμογής Συνεργάζεται με τους ειδικούς συλλογής υλικού, ειδικούς επεξεργασίας υλικού και τον προγραμματιστή

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 5/9 Δημιουργοί Στοιχείων Πολυμέσων Συντάκτης κειμένων (Σεναριογράφος, Συγγραφέας) Ηχολήπτης Μουσικός Εκφωνητής Φωτογράφος Γραφίστας Εικονολήπτης

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 6/9 Ειδικοί επεξεργασίας στοιχείων πολυμέσων Ειδικός διαμόρφωσης Κειμένων Ειδικός επεξεργασίας Ήχου Ειδικός επεξεργασίας Φωτογραφίας Ειδικός επεξεργασίας Γραφικών Ειδικός επεξεργασίας Animation Ειδικός επεξεργασίας Video

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 7/9 Προγραμματιστής εφαρμογών Δημιουργεί τον Κώδικα της εφαρμογής Συνεργάζεται με τους ειδικούς επεξεργασίας στοιχείων πολυμέσων Επιβλέπεται από τον Σχεδιαστή - Αναλυτή

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 8/9 Προσωπικό Υποστήριξης Γραμματειακή υποστήριξη Νομικοί Σύμβουλοι Τεχνικοί Η/Υ Λογιστήριο Συνεντευκτές

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 9/9 Άλλες Ειδικότητες Ειδικός σε θέματα μάθησης Ειδικός επιστήμονας στο θέμα του περιεχομένου Ειδικός συλλογής υλικού (Υπεύθυνος) Σχεδιαστής περιβάλλοντος Διεπαφής