ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2015 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες
Advertisements

1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κατανόηση προφορικού λόγου Ι
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Hyatt Regency, Θεσσαλονίκη, 10/12/2006
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας – Γερμανικά
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Σχεδιάζοντας Αναλυτικά Προγράμματα με βάση το ΕΠΣ-ΞΓ
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δ΄ ΦΑΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Προσέγγιση του πεζού κειμένου - Διδακτικές επιλογές Τα ίδια κείμενα, εξεταζόμενα σε σχέση με τις αξίες που παρουσιάζονται σ’ αυτά, κατατάσσονται σε κείμενα.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Μέθοδοι και στρατηγικές πλοήγησης στον κόσμο της νεοελληνικής γλώσσας
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Δημιουργία Διαφανειών
This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Γ1 – Πολύ καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β2 – Καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2015 Παρασκευή, 27.
Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ΥΠ.Ε.Π.Θ.  Γενική.
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Βιωματική μάθηση της ελληνικής γλώσσας για υπαλλήλους προξενείων.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Λυμένες ασκήσεις με δομές επανάληψης και επιλογής
Επιμόρφωση εξεταστών τουρκικής γλώσσας Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Τετάρτη, 15.
Υποέργο Τουρκικής 08 Υποέργο Τουρκικής 08 Επιμόρφωση νέων αξιολογητών και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση εξεταστών της.
Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας Υπουργείο Παιδείας,
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Β’τετράμηνο, Γ’ Λυκείου, Έκφραση – Έκθεση ΕΠΑΛ Ζακύνθου.
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας στο Γλωσσικό Μάθημα (Ελληνικά): Εισηγήσεις για Χρήση και Αξιοποίηση Σταυρούλα Κοντοβούρκη Λέκτορας, Διδακτική Γλωσσικού.
ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (Ι) Να διηγούνται εμπειρίες σχετικές με τη θάλασσα (καλοκαιρινό κολύμπι, παιχνίδι στην παραλία, ταξίδι με πλοίο/βάρκα, ψάρεμα κ.ά.).
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΠερIληψη Α. Προετοιμασία
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Παρουσίαση της Εισαγωγής Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Θέματα κοινωνικής γλωσσολογίας
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Δρ ΕΛΕνη ΜανωλοποΥλου – ΣΕργη Σχολ. ΣΥμβουλος ΠΕ6
Φροντιστηριακό μάθημα «Κοινωνικής Κλινικής Ψυχολογίας»
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Το κείμενο Ορισμός Το κείμενο αποτελεί μια γλωσσική ενότητα που έχει καθορισμένα όρια, εσωτερική συνοχή και φέρνει τόσο στοιχεία από τις προθέσεις του/της.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου

Κατανομή βαθμολογίας στις ενότητες εξέτασης: ΕνότηταΒ/γίαΒάση 1 η Κατανόηση γραπτού λόγου και γλωσσική επίγνωση258 2 η Παραγωγή γραπτού λόγου και διαμεσολάβηση309 3 η Κατανόηση προφορικού λόγου258 4 η Παραγωγή προφορικού λόγου και διαμεσολάβηση20 ΣΥΝΟΛΟ100 Παρασκευή, 27 Μαρτίου

Κατανομή χρόνου ανά ενότητα: 1 η ενότητα: Κατανόηση γραπτού λόγου και γλωσσική επίγνωση  60΄ 2 η ενότητα: Παραγωγή γραπτού λόγου και διαμεσολάβηση  40΄ 3 η ενότητα: Κατανόηση προφορικού λόγου  15΄- 20΄ 4 η ενότητα: Παραγωγή προφορικού λόγου και διαμεσολάβηση  15΄- 20΄/2 = 9΄ Παρασκευή, 27 Μαρτίου

Κατανόηση Παραγωγή 1 η λέξεις 3 η η λέξεις 4 η απροσδιόριστη Έκταση κειμένων ανά ενότητα: Παρασκευή, 27 Μαρτίου

Περιγραφικοί δείκτες της γνώσης της γλώσσας-στόχου Να κατανοούν την κεντρική ιδέα κειμένου, σχετικά με κοινωνικά θέματα, ζητήματα εργασίας, εκπαίδευσης, ψυχαγωγίας. Να χρησιμοποιούν τη γλώσσα σε περιστάσεις ταξιδιών, διακοπών, κ.τ.ό. Να διατυπώνουν συνεχή και συνεκτικό προφορικό και γραπτό λόγο σε κοινωνικού ενδιαφέροντος θέματα, εκφράζοντας τις απόψεις τους. Να αναφέρονται σε εμπειρίες, σχέδια, φιλοδοξίες, κ.λπ. Παρασκευή, 27 Μαρτίου

Ο ι υποψήφιο ι πρέπει να αποδείξουν ότι είναι σε θέση: (1) Να χρησιμοποιούν τη γλώσσα σε συνθήκες κατάλληλες για τη χρήση της. Να διατυπώνουν συνεχή και συνεκτικό προφορικό λόγο πάνω σε θέματα που αφορούν το ευρύ κοινό. Παρασκευή, 27 Μαρτίου

Οι υποψήφιοι πρέπει να αποδείξουν ότι είναι σε θέση: (2) Να περιγράφουν διάφορα γεγονότα, προσωπικά ή όχι, εμπειρίες, εντυπώσεις και συναισθήματά τους, απευθυνόμενοι σε ένα ή περισσότερα πρόσωπα. Παρασκευή, 27 Μαρτίου

Οι υποψήφιοι πρέπει να αποδείξουν ότι είναι σε θέση: (3) Να συνοψίζουν τα κύρια σημεία ενός οικείου θέματος. Να εκθέτουν απλά επιχειρήματα και αντίθετη άποψη για κάποιο οικείο θέμα. Παρασκευή, 27 Μαρτίου

Οι υποψήφιοι πρέπει να αποδείξουν ότι είναι σε θέση: (4) Να προτείνουν λύσεις για κάποιο απλό πρόβλημα, συνομιλώντας με ένα ή περισσότερα γνωστά πρόσωπα. Να περιγράφουν, να εξηγούν και να διατυπώνουν απλές υποθέσεις, με βάση κάποιο οπτικό ερέθισμα. Παρασκευή, 27 Μαρτίου

Οι υποψήφιοι πρέπει να αποδείξουν ότι είναι σε θέση: (5) Να επισημαίνουν τα κύρια σημεία ενός θέματος για το οποίο είδαν, άκουσαν ή διάβασαν κάτι. Να μιλούν για τα προσωπικά μελλοντικά τους σχέδια ή προγραμματισμό κινήσεων Παρασκευή, 27 Μαρτίου

Σχετικά με τις δραστηριότητες της διαμεσολάβησης Να μεταφέρουν στην ξένη γλώσσα πληροφορίες από ένα ή περισσότερα σύντομα γραπτά κείμενα που είναι διατυπωμένα στην ελληνική γλώσσα και αφορούν σε οικεία θέματα. Παρασκευή, 27 Μαρτίου