ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ. 1. Το λογισµικό παρέχει κίνητρα στο µαθητή και δίνει έµφαση στην εσωτερική παρότρυνση (στην παρότρυνση δηλαδή που.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Advertisements

Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Σχεδιάζοντας και διευρύνοντας την εκπαιδευτική διαδικασία με τη χρήση του διαδικτυακού ιστού (Web)
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Η χρήση του kidspiration στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Περιφερειακή Πολιτική EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Έγγραφα εργασίας Εκ των προτέρων Αξιολόγηση - Δείκτες Α. Σίμου Μονάδα Αξιολόγησης Γενική Διεύθυνση.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ Συμπεριφορισμός
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Διδακτικές αρχές για τη διδασκαλία των Φ.Ε σύμφωνα με το Δ.Ε.Π.Π.Σ Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες, περισσότερο Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες,
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
Θεωρίες αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.  1. Το υπολογιστικό σύστηµα επιτρέπει στον χρήστη να αναπαραστήσει ένα φυσικό φαινόµενο ή µια κατάσταση στην οθόνη.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ. 1. Το σύστηµα παρέχει ταυτόχρονη εικονική παρουσίαση µεγάλου όγκου δεδοµένων ώστε να καθιστά εφικτή την ερµηνεία και.
Οργάνωση Και Λειτουργία Κέντρων Πληροφορικής Επιμέλεια: Γιάννης Τρικαλίτης.
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
6/3/2015 OCLC Connexion Εργασία στο μάθημα ψηφιακές βιβλιοθήκες Μαρινοπούλου Μαρία.
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή
Είδη εκπαιδευτικού λογισμικού και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ενότητα 4 : Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Συμπεριφορισμός
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Προπονούμαι στην προπαίδεια
Κείμενο.
Ανάδυση της γραφής και διδακτικές προεκτάσεις
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ

1. Το λογισµικό παρέχει κίνητρα στο µαθητή και δίνει έµφαση στην εσωτερική παρότρυνση (στην παρότρυνση δηλαδή που εκπορεύεται από τις ανάγκες και τις επιθυµίες του ίδιου του µαθητή)

2. Το λογισµικό εστιάζει στη διέγερση και την ανάκληση πρότερων γνώσεων, είτε από τις εµπειρίες των παιδιών, είτε από προηγούµενες διδακτικές παρεµβάσεις.

3. Το λογισµικό έχει παιγνιώδη µορφή, ενθαρρύνει δηλαδή την άµιλλα µε τους άλλους ή τον συναγωνισµό µε τον ίδιο του τον εαυτό, µε τους άλλους ή µε τον υπολογιστή.

4. Το λογισµικό µεριµνεί για την παρουσίαση ερεθισµάτων µε διακριτά χαρακτηριστικά, παρέχει δηλαδή ένα κατάλληλο επίπεδο «προκλήσεων» και αφυπνίζει - διατηρεί την περιέργεια των µαθητών

5. Το λογισµικό, όταν περιέχει επίπεδα δυσκολίας, επιτρέπει στους χρήστες να αλλάζουν εύκολα επίπεδα ή και δραστηριότητες.

6. Το λογισµικό προσφέρει τη δυνατότητα στους µαθητές να εργάζονται ανεξάρτητα και να µην χρειάζονται υποστήριξη – καθοδήγηση (εκτός ίσως από τις αρχικές δραστηριότητες εκµάθησής του)