Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Χρήση 3D ΔΕΠ για την Υποστήριξη Συνεργασίας στο Πλαίσιο Δραστηριοτήτων Μάθησης ΕΤΠΕ ’04, Αθήνα, 2 Οκτώβρη 2004, 1 Χρήση Τρισδιάστατων Δικτυακών Εικονικών.
4.3 Κριτήρια αξιολόγησης, πλαίσιο ένταξης και καταλληλότητας εκπαιδευτικού λογισμικού Ως εκπαιδευτικό λογισμικό (Ε.Λ.), ορίζεται το εξειδικευμένο λογισμικό.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Εικονικη πραγματικοτητα
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η εκπαιδευτική αξία μιας εικονικής επίσκεψης σε Μουσείο Γιάννης Κοπιδάκης Εκπαιδευτήριο «ΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΝ» Ηράκλειο Κρήτης.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ iBYZANTINE: Χρήση Προηγμένων Εφαρμογών.
Η επιστήμη του Web.
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
19η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Δυτ. Μακεδονίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Πολυμεσικές Εφαρμογές με Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΗΜΑΣ Εκπαιδευτικός ΠΕ19 Πληροφορικός ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Έργο «Εικονικά Μουσεία»
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ (DISTANCE LEARNING). Μέσα στα πλαίσια των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, το εκπαιδευτικό σύστημα σε παγκόσμια κλίμακα βρίσκεται.
Διαδικτυακό εργαλείο ταξινόμησης καρτών Κώστας Σιώζος, Λευτέρης Παπαχρήστος.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Δημιουργία σεναρίου.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Εισαγωγή στην Ε.Π. Adobe Atmosphere : Σύστημα για την σχεδίαση εικονικών περιβάλλοντων. Εικονικά Περιβάλλοντα και Εκπαίδευση. Προεκτάσεις στην Εκπαίδευση Περιοριστικοί Παράγοντες.

Εισαγωγή στην Ε.Π.

Η Εικονική Πραγματικότητα αποτελεί μέχρι σήμερα τόπος αναφοράς τόσο της επιστημονικής φαντασίας όσο και εξειδικευμένων εφαρμογών. Adobe Atmosphere : Περισσότερο Σύστημα παρά απλή Εφαρμογή που επικεντρώνεται στην δημιουργία εικονικών περιβάλλοντων με προσιτό τρόπο.

Εικονικα Περιβάλλοντα (1)

Εικονικα Περιβάλλοντα (2)

Εικονικα Περιβάλλοντα (3)

Adobe Atmosphere (1)

Το Adobe Atmosphere αποτελεί σύστημα που αφορά την δημιουργία και την πλοήγηση σε διασυνδεόμενα και οικισμένα 3D περιβάλλοντα. Προς το παρόν,περιλαμβάνει τα εξής: 1. Atmosphere Builder:Το εργαλείο για την δημιουργία εικονικών περιβάλλοντων (worlds). 2. Atmosphere Player:Plug-in για τον web browser. 3.Atmosphere Community Server: Επιτρέπει επικοινωνία με άλλους χρήστες σε 3D Διαδικτυακό περιβάλλον.

Adobe Atmosphere(2)

Παρουσιάζει τα εξής πλεονεκτήματα: Ευκολία στην χρήση – σχεδίαση του εικονικού περιβάλλοντος. Απεριόριστες δυνατότητες σχεδίασης. Ευκολία στην πλοήγηση των περιβάλλοντων.

Οικεία Συμπεριφορά

Ο Atmosphere Builder έχει το γνωστό “Adobe-style” interface ,με ποικίλλες παλέττες σχετιζόμενες με : Πρωταρχικά αντικείμενα (κύβοι,κώνοι,κύλινδροι κ.α.). Επιτήρηση αντικειμενων και ρύθμιση χαρακτηριστικών τους με σκοπό την διασύνδεση τους. Επεξεργασία κάθε δημιουργούμενου αντικειμένου και ειδικοτερα, η επεξεργασία της επιφάνειας του και η απόδοση φωτός ,μέσω και της εισαγωγής ήδη υπάρχοντων bitmap εικόνων.

Adobe Atmosphere Interface

Εικονικά Περιβάλλοντα και Εκπαίδευση

Η εικονική πραγματικότητα είναι ικανή να βοηθήσει την εκπαίδευση με διαφορετικούς αποδέκτες. Για να κατανοηθεί πλήρως αυτό,θα πρέπει ίσως να γίνει επαναπροσδιορισμός του τι επιτρέπει η εικονική πραγματικότητα στον χρήστη - συμμετέχοντα: Πρόκληση αίσθησης παρουσίας στο περιβάλλον. Ικανότητα παραβίασης ή ελέγχου ορισμένων συμβατικων νόμων της φυσικής με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνονται περισσότερο κατανοητοί. Προκληση αίσθησης απουσίας πραγματικού χρόνου.

Εικονικά Περιβάλλοντα και Εκπαίδευση

Επίτευξη μεγάλου βαθμου διαδραστικότητας. Επίτευξη αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον με φυσικό τρόπο. Επανάληψη της διαδικασίας μέχρι να φτάσει ο χρήστης στο προσδωκόμενο επίπεδο ικανοτήτων. Εκτέλεση της διαδικασίας σε ασφαλές περιβάλλον.

Εκπαίδευση σε παιδιά

Οι μαθητές αντιλαμβάνονται καλύτερα όταν εξασκούν τις γνώσεις τους, ιδίως σε μαθήματα φυσικών επιστημών. Η εκτέλεση πειραμάτων σε τρισδιάστατα εικονικά περιβάλλοντα θα μπορούσε να αποτελέσει λύση . Η συμμετοχή παιδιών με ειδικές ανάγκες σε εικονικά εργαστηριακά πειράματα θα γινόταν πράξη.

Προεκτάσεις στην Εκπαίδευση

Επίσκεψη μουσείων ή ιστορικών μνημείων. Δυνατότητα διεξαγωγής μαθημάτων απο απόσταση. Ενεργή και συνεχής καθοδήγηση μαθητών. Ύπαρξη εικονικών εργαστηρίων με άρτιο εξοπλισμό, χωρίς την ανάγκη άμεσης συντήρησης. Ύπαρξη δημιουργικών και πρωτοποριακών μαθημάτων.

Περιοριστικοί Παράγοντες(1)

Περιοριστικοί παράγοντες για την εισαγωγή της Εικονικης Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση: Κόστος Εφαρμογής των νέων συστημάτων. Ύπαρξη απαρχαιωμένων τεχνολογικών μέσων στα σχολεία. Αξιολόγηση τών πλεονεκτημάτων στην διαπαιδαγώγηση.

Περιοριστικοί Παράγοντες(2)

Ανάγκη για ύπαρξη εργαλείων δημιουργίας εικονικών περιβάλλοντων (λ. χ Ανάγκη για ύπαρξη εργαλείων δημιουργίας εικονικών περιβάλλοντων (λ.χ. Adobe Atmosphere) όσο και ανάλογων σεναρίων, που να σχετίζονται άμεσα με την εκπαίδευση! Η Εκπαίδευση δεν μπορεί να ακολουθήσει την ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη.