1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΑ (Γ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Σενάριο.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Διδακτική Πληροφορικής
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Διδακτική Πληροφορικής
Για τη E΄τάξη Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τη E΄τάξη Λεβέντειο Δημοτικό Μουσείο.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Παρουσίαση:Νίκος Πρωτοπαπάς ΚΛΙΜΑ ΤΑΞΗΣ - ΣΧΕΣΕΙΣ - ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Μάθημα: Ερευνητική Εργασία Α' τετράμηνο
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
για το παιχνίδι προσποίησης
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Δημιουργία σεναρίου.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΙΣΤΟΡΙΑ.
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
για το παιχνίδι προσποίησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις

2 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Στα πλαίσια της συγκεκριμένης εργασίας καλείστε να προτείνετε και να περιγράψετε μια δραστηριότητα η οποία αναφέρεται σε εκπαιδευτική επίσκεψη σε χώρο εργασίας σχετική με την ειδικότητα σας.

3 Διάρθρωση θέματος συγκεκριμένη επιχείρηση ή εργασιακό χώρο – σύντομη αναφορά της δραστηριότητας της η εκπαιδευτική αυτή δραστηριότητα θα πρέπει να οριοθετηθεί (τύπος σχολείου, τάξη, μάθημα) θα πρέπει να προσδιορίσετε τους εκπαιδευτικούς στόχους,

4 Διάρθρωση θέματος να αναφερθείτε στην διδακτική προετοιμασία των μαθητών να αναφερθείτε σε δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της επίσκεψης (ερωτηματολόγια, φύλλα εργασίας, εκπαιδευτικά υλικά πχ κάμερες, κασετόφωνα κλπ) αναφορά στην εργασία μετά την εκπαιδευτική επίσκεψη

5 Γενικές επισημάνσεις να εντοπίσετε πιθανά προβλήματα που θα παρουσιαστούν κατά την υλοποίηση της δραστηριότητας και να προτείνεται τρόπους αντιμετώπισής τους επικοινωνία με τους υπεύθυνους της επιχείρησης π.χ. τυχόν κίνδυνοι κατά την επίσκεψη, συμπεριφορά μαθητών κλπ

6 Στην υλοποίηση της εργασίας μπορείτε να αξιοποιήσετε το εκπαιδευτικό υλικό που έχετε στη διάθεση σας. Αναφορά σε επιπλέον βιβλιογραφία είναι προαιρετική. Έκταση της εργασίας περίπου 4 σελίδες χειρόγραφη ή σε υπολογιστή (μέγεθος γραμματοσειράς 12, διάστιχο 1,5, τύπος γραμματοσειράς αδιάφορος ) Πηγές – Βιβλιογραφία: