To παιχνίδι ρόλων 11/1/2015 Υοu 4 Teachers 20121.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014 Δρ. Μαρία Κωνσταντινίδου
Advertisements

αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η χρήση των τεχνών ως εκπαιδευτική τεχνική
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Επιμέλεια παρουσίασης: Ασημακοπούλου Κατερίνα Σιλιγάρδου Χρύσα Τζοβάρα Αλεξάνδρα.
Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας – Σχέδιο Μαθήματος
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Σχόλια για τον επιστημονικό εγγραμματισμό
Οι βασικές ρουτίνες σκέψης
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Ανατροφοδότηση /Μαρία Κωνσταντινίδου)
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου. Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου Διδακτικό αρχείο : ένα καλά οργανωμένο σύνολο στοιχείων και πληροφοριών.
Διδακτικά σενάρια.
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
« ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΥΠΙΚΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΣΩ ΒΙΒΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ» Υποψ. Διδάκτωρ Επιβλέπουσα Μαρίνα Λουάρη Μαρίτα Παπαρούση.
Διαχείριση διδακτικού χρόνου
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
Πληροφόρηση – Γενικές έννοιες Διονύσης Κόκκινος, Βιβλιοθηκονόμος, MSc Εργαστηριακός συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας
Η προβολή οπτικοακουστικού υλικού στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας.
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Το Παιχνίδι των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων. Επισκόπηση Φάση Α’: Αναζητώντας ΑΕΠ – Προετοιμασία – Παιχνίδι Αναζήτησης ΑΕΠ – Ανάδειξη νικητή Φάση Β’:
Ντύνοντας … την παράδοση Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες των παιδιών στο πρόγραμμα «Teachers 4 Europe» Έκτη τάξη, Δημοτικού Σχολείου Παπάδου Μάρτιος.
Προσχολική Παιδαγωγική Ενότητα 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Μαρία Καμπεζά Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Εισαγωγή στην Ψυχολογία Ενότητα 2:Τομείς Έρευνας της Σύγχρονης Ψυχολογίας Διδάσκουσα: Ειρήνη Σκοπελίτη Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην.
«PORTFOLIO Μαθητή »   Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Θεσμοί προσχολικής αγωγής στην Ευρώπη
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ» ΜΑΘΗΜΑ: Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων / δράσεων Links between.
Η προβολή οπτικοακουστικού υλικού στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας
για το παιχνίδι προσποίησης
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Θ. Ε
Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Η σχέση θεωρίας και πράξης στην Παιδαγωγική
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
Άξονες Σχολιασμού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης
Παιχνίδι ρόλων Δρ. Δ. Δαποντας.
Η προβολή οπτικοακουστικού υλικού στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας
Ερευνα για την σχολικη βια
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Γυμνάσιο ΛΤ Σικίνου
ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Χρόνος χρήσης ψηφιακών συσκευών
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Η ΝΕΥΡΙΚΗ ΩΣΗ.
για το παιχνίδι προσποίησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

To παιχνίδι ρόλων 11/1/2015 Υοu 4 Teachers 20121

Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται το παιχνίδι ρόλων  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/1/2015 Υοu 4 Teachers

Το πλαίσιο του παιχνιδιού ρόλων  Ηλικία  Γνωστικό αντικείμενο  Θέμα  Στόχος 11/1/2015 Υοu 4 Teachers

Πότε χρησιμοποιείται το παιχνίδι ρόλων  Ανάλυση προβληματικών καταστάσεων  Μελέτη συγκρουσιακών καταστάσεων  Κατανόηση συμπεριφορών  Ερμηνεία στάσεων 11/1/2015 Υοu 4 Teachers

Ενδεικτική βιβλιογραφία για το παιχνίδι ρόλων  Κόκκος. Α- Λιοναράκης.Α. (1998): Ανοικτή και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση: σχέσεις διδασκόντων- διδασκομένων (Β τόμος), ΕΑΠ, Πάτρα  Joyce, B. & Weil, M. (Eds.). (2000). Models of teaching. Boston. Allyn and Bacon.  Lloyd, C. V. (1998). Engaging students at the top (without leaving the rest behind). Journal of Adolescent & Adult Literacy, 42 (3), ). 11/1/2015 Υοu 4 Teachers

Πώς χρησιμοποιείται το παιχνίδι ρόλων Στάδια: 1 ο στάδιο: Η ιστορία 2 ο στάδιο: Οι ρόλοι (παίκτες και παρατηρητές) 3 ο στάδιο: Η προετοιμασία 4 ο στάδιο: Η δραματοποίηση της ιστορίας 5 ο στάδιο: Η λύση του προβλήματος 6 ο στάδιο: Σχολιασμοί (από τους παίκτες, τους παρατηρητές και το διδάσκοντα) 11/1/2015 Υοu 4 Teachers

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο παιχνίδι ρόλων 11/1/2015 Υοu 4 Teachers

Ο ρόλος των μαθητών στο παιχνίδι ρόλων 11/1/2015 Υοu 4 Teachers