To παιχνίδι ρόλων 11/1/2015 Υοu 4 Teachers 20121
Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται το παιχνίδι ρόλων Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/1/2015 Υοu 4 Teachers
Το πλαίσιο του παιχνιδιού ρόλων Ηλικία Γνωστικό αντικείμενο Θέμα Στόχος 11/1/2015 Υοu 4 Teachers
Πότε χρησιμοποιείται το παιχνίδι ρόλων Ανάλυση προβληματικών καταστάσεων Μελέτη συγκρουσιακών καταστάσεων Κατανόηση συμπεριφορών Ερμηνεία στάσεων 11/1/2015 Υοu 4 Teachers
Ενδεικτική βιβλιογραφία για το παιχνίδι ρόλων Κόκκος. Α- Λιοναράκης.Α. (1998): Ανοικτή και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση: σχέσεις διδασκόντων- διδασκομένων (Β τόμος), ΕΑΠ, Πάτρα Joyce, B. & Weil, M. (Eds.). (2000). Models of teaching. Boston. Allyn and Bacon. Lloyd, C. V. (1998). Engaging students at the top (without leaving the rest behind). Journal of Adolescent & Adult Literacy, 42 (3), ). 11/1/2015 Υοu 4 Teachers
Πώς χρησιμοποιείται το παιχνίδι ρόλων Στάδια: 1 ο στάδιο: Η ιστορία 2 ο στάδιο: Οι ρόλοι (παίκτες και παρατηρητές) 3 ο στάδιο: Η προετοιμασία 4 ο στάδιο: Η δραματοποίηση της ιστορίας 5 ο στάδιο: Η λύση του προβλήματος 6 ο στάδιο: Σχολιασμοί (από τους παίκτες, τους παρατηρητές και το διδάσκοντα) 11/1/2015 Υοu 4 Teachers
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο παιχνίδι ρόλων 11/1/2015 Υοu 4 Teachers
Ο ρόλος των μαθητών στο παιχνίδι ρόλων 11/1/2015 Υοu 4 Teachers