Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Αντιλήψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη φύση του αντικειμένου και τον τρόπο εισαγωγής του στην εκπαίδευση Γιάννης Δοξαστάκης Δημήτρης Δημάκης.
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Δρ. Τσιάντος Β., Δρ. Σάλτας Β., Σταμέλλος Α., Κυμπάρης Κ. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Μαθηματικό εργαστήριο Γ. Λαγουδάκος
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων
Έρευνα «Η θέση και ο ρόλος των ασκήσεων στη διδασκαλία των μαθηματικών στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο» Σάλτας Βασίλειος Διδάκτωρ Μαθηματικών.
Καλή και δημιουργική χρονιά.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
Η διδασκαλία των μαθηματικών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Δρ. Βασίλειος Τσιάντος, Δρ. Περσεφόνη Πολυχρονίδου, Δρ. Βασίλειος Σάλτας,
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Μέθοδοι επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία των μαθηματικών
2ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Ημερίδα REACH & CLP, Αθήνα Νομοθεσία REACH & CLP – το στήσιμο του οικοδομήματος Δημήτριος Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΧΟΛΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
Στατιστική Ι Παράδοση 9 Ο Δείκτης Συσχέτισης.
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα Δραστηριότητες της Δ/νσης Περιβάλλοντος στον τομέα των χημικών – προοπτικές για τις επιχειρήσεις και το ευρύ κοινό.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
«Ψηφιακά και Ενσωματωμένα Συστήματα – Βιομηχανικές Εφαρμογές Αιχμής»
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Πτυχιακή εργασία του Παναγιώτη Τσερπέ (ΑΕΜ: 3094) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Χρήστος Αναστασίου Συνεπιβλέων Καθηγητής Δρ. Βασίλειος Σάλτας ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Διδακτική της Πληροφορικής
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Στα μαθηματικά του Γυμνασίου με βάση τα Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη Πολυχρονίδου, Βασίλειος Τσιάντος Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Καβάλας Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών (Γ.Τ.Θ.Ε.)

10/1/2015ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε.2 Εισαγωγή Έρευναστη διδακτική των μαθηματικών Έρευνα στη διδακτική των μαθηματικών Σημαντική συγκέντρωση πληροφοριών για ένα ενδεχόμενο, με σκοπό να βοηθήσει ή να επικυρώσει επιστημονικές μελέτες. Το περιεχόμενό της επικεντρώνεται: διδασκαλίαεμπέδωση Στη διδασκαλία και εμπέδωση των μαθηματικών γνώσεων κοινωνικό Στον κοινωνικό ρόλο των μαθηματικών διδακτικές Στις διδακτικές καταστάσεις των μαθηματικών σχέση Στη σχέση των μαθηματικών με άλλες επιστήμες

Σκοπός της έρευνας 10/1/2015ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε.3 Φοιτητή: Αξιολόγηση των μαθηματικών γνώσεων που έχουν αποκτήσει οι πρωτοετείς φοιτητές της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας, στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση Αξιολόγηση ΦοιτητήΚαθηγητούΣυστήματος

10/1/2015ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε.4 Στόχοι της έρευνας Αποτύπωση των μαθηματικών γνώσεων των νεοεισαχθέντων φοιτητών Μελέτη επίδρασης παραγόντων στην ικανότητα επίλυσης ασκήσεων Σύγκριση της ικανότητας επίλυσης ασκήσεων Σύνδεση των γνώσεων Λυκείου με τα Μαθηματικά Ι της Σ.Τ.ΕΦ. – ΤΕΙ Καβάλας Αναμόρφωση Προγράμματος Σπουδών στα Μαθηματικά της Σ.Τ.ΕΦ. – ΤΕΙ Καβάλας

Συμμετέχοντες και χρόνος έρευνας Πρωτοετείς φοιτητές Σ.Τ.ΕΦ. – ΤΕΙ Καβάλας Μηχανολογία Ηλεκτρολογία Βιομηχανική Πληροφορική Χειμερινό και Εαρινό Εξάμηνο 09 – 10 Πρώτη εβδομάδα μαθημάτων 10/1/2015ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε.5

Ομάδες ερωτηματολογίου 10/1/2015ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε.6 Ομάδες ΆλγεβραΡίζες Τριγωνο μετρία Ανάλυση

10/1/2015ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε.7 Ερωτηματολόγιο έρευνας P2B

10/1/2015ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε.8 Δείγμα Έρευνας (Εξάμηνο)

10/1/2015ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε.9 Δείγμα Έρευνας (Τμήμα)

10/1/2015ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε.10 Λύκεια αποφοίτησης ΕΠΑΛ - ΤΕΕ Ενιαίο Λύκειο Λύκειο Αποφοίτησης 43,97% n=51 51,0 56,03% n=65 65,0

10/1/2015ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε.11 Μέσος όρος απαντήσεων

Ενδεικτικές ερωτήσεις  q8: Μπορείτε να βρείτε το πεδίο ορισμού της συνάρτησης ;  q3: Μπορείτε να λύσετε την εξίσωση: ;  q20: Μπορείτε να υπολογίσετε το ορισμένο ολοκλήρωμα ;  q5: Μπορείτε να βρείτε που συναληθεύουν οι ανισώσεις ; 10/1/2015 ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε. 12

10/1/2015ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε.13 Μέσος όρος απαντήσεων ανά Λύκειο

10/1/2015ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε.14 Αξιολόγηση απαντήσεων ανά Λύκειο  Χρήση μεταβλητής που δείχνει την ευχέρεια των φοιτητών να λύσουν τις συγκεκριμένες ασκήσεις  Εύρος μεταβλητής: 20 – 80

10/1/2015ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε.15 Μέσος όρος απαντήσεων ανά κατηγορία

10/1/2015ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε.16 Συμπεράσματα Επαρκής ικανότητα στην επίλυση ασκήσεων Άλγεβρας και Ριζών Ανεπαρκής ικανότητα στην επίλυση ασκήσεων Τριγωνομετρίας Επίδραση του Λυκείου αποφοίτησης Ανάγκη αναμόρφωσης του Προγράμματος Σπουδών στα Μαθηματικά Ι

10/1/2015ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε.17 Προτάσεις  Βελτίωση ερωτηματολογίου (π.χ. ονομαστικό)  Παρακολούθηση της εξέλιξης του φοιτητή στα Μαθηματικά Ι και ΙΙ  Μελέτη επίδρασης του παράγοντα «φύλο»  Μελέτη επίδρασης του παράγοντα «κατεύθυνση» αποφοίτησης  Μελέτη επίδρασης του παράγοντα «βαθμός πανελληνίων στα μαθηματικά  Προσαρμογή σε πρώτο στάδιο των Ασκήσεων Πράξης  Ενίσχυση γνώσεων Τριγωνομετρίας

10/1/2015 ΤΕΙ Καβάλας, Γ.Τ.Θ.Ε. 18 Γενικό συμπέρασμα Πρόταση για αναδιοργάνωση του όγκου διδασκαλίας βασικών μαθηματικών εννοιών για τα Μαθηματικά Ι της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας

Ευχαριστώ για την προσοχή σας! Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Καβάλας Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών