Teacher and Computer Role(s) in the Language Classroom Dr George S. Ypsilandis University of Macedonia
Πηγή γνώσης και ελέγχου Παρουσίαση υλικού Εξηγήσεις - Διευκρινίσεις Πρακτική Αξιολόγηση
Ασκήσεις Διορθώσεις
Επιλογή Μεθόδου διδασκαλίας Συντονισμός Αναλυτικού πρόγραμματος Έκθεση στην ξένη γλώσσα Ισορροπία του μαθησιακού υλικού Ατομικές και ομαδικές ανάγκες Παρουσία - Πειθαρχία
Παιδαγωγός-Σωκρατικός Δάσκαλος Υποστήριξη Οδηγίες Ενίσχυση Βοήθεια, και Συμβουλή στο πώς να μαθαίνουν Αυτονομία
Ρόλος του Η/Υ: Ακρονύμια C omputer A ssisted I nstruction Α) Η/Υ δεν μπορούν να δημιουργήσουν μαθησιακό υλικό Β) Ο δάσκαλος πρέπει να προετειμάσει τις εντολές και το μαθησιακό υλικό Γ) Ο δάσκαλος και ο Η/Υ αναλαμβάνουν διάφορους ρόλους
Ρόλος του Η/Υ: Ακρονύμια C omputer A ssisted L earning Instruction vs Learning Αντίθετα Διδασκαλία δεν συνεπάγεται Μάθηση Ανάπτυξη μεθόδων διδασκαλίας χωρίς παράλληλη έρευνα στους τρόπους μάθησης
Ρόλος του Η/Υ: Ακρονύμια Computer Based Instruction Computer Managed Instruction Computer Directed Instruction CBL CML CDL
Ρόλος του Η/Υ: Ακρονύμια Aided vs Based Διαφορετικά επίπεδα ελέγχουν του Η/Υ στον δάσκαλο και το μαθησιακό υλικό CBI, CDI, CMI οι Η/Υ φαίνεται να έχουν έναν ισχυρό ρόλο στην μαθησιακή διαδικασία, δομή, μορφή. CAI οι Η/Υ φαίνεται να έχουν χρήση στην πρακτική εξάσκηση και μετά Ανυπαρξία ρόλου για τον δάσκαλο και στις δύο περιπτώσεις
Ρόλος του Η/Υ: Ακρονύμια Computer Assisted Language Learning bias towards the teaching/learning process Intelligent Computer Assisted Language Learning system to process language approximately as human beings
Ρόλος του Η/Υ: Ακρονύμια Διαδίκτυο Ανάπτυξη σχετικών περιφεριακών Ανάπτυξη λογισμικού Information Technology
Ρόλος του Η/Υ και του Δασκάλου