ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad Ομάδα 2 Catch – Up Meeting Μοντέλα & Μέθοδοι Έρευνας, Καταγραφής, Διαχείρισης, Αξιολόγησης.
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Στρατηγική Προώθησης.
Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Web 2.0 για τα Μουσεία του Κόσμου Δρ. Παν.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ:
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
2007 Σπύρος Ζαβιτσάνος Διευθύνων Σύμβουλος Έχει αλλάξει κάτι ; 14 Δεκεμβρίου 2007.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13 (ηλεκτρονικό εμπόριο,θέματα ασφαλείας,εργασία,ατομικά στοιχεία) ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:4/10/05 ΤΜΗΜΑ: Β7 Ρενταρή Αγγέλα Τούλια Ζωή Τρίγκα Αργυρούλα Τσορμπατζόγλου.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ε ΡΓΑΣΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΜΑ : ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ : Εμμανουηλίδης Γεώργιος & Καρατζιούλας Κωνσταντίνος.
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Αποτελέσματα Έρευνας με θέμα Η Χρήση των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών στην ΠΔΕ Μάιος 2006.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ &ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ Ζ’ ΕΞΑΜΗΝΟΥ «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ» ΘΕΜΑ «Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Εργασία στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Υπό του φοιτητή Κωνσταντίνου Πατηνιώτη Υπό των Φοιτητριών Βάγια Τύρελη Σοφία Νανοπούλου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Εργασία στο μάθημα Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων Καθηγητής:Σαράντος Καπιδάκης.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Σερρών Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών Διερεύνηση της επίδρασης που έχει η εφαρμογή μεθόδων.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Στρατηγική Προώθησης.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Υπηρεσίες Διαδικτύου.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε για να ενημερώσουν τον καταναλωτή σχετικά με αυτά Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε για να ενημερώσουν τον καταναλωτή σχετικά με αυτά

ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ INTERNET Ενημέρωση χρηστών για το προϊόν Ενημέρωση χρηστών για το προϊόν Εκδήλωση ενδιαφέροντος Εκδήλωση ενδιαφέροντος Επιθυμία απόκτησης Επιθυμία απόκτησης Αγορά Αγορά

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Δυνατότητα εμπορικών συναλλαγών χωρίς τη χρήση παραδοσιακών μέσων επικοινωνίας και παρουσίασης προϊόντων Δυνατότητα εμπορικών συναλλαγών χωρίς τη χρήση παραδοσιακών μέσων επικοινωνίας και παρουσίασης προϊόντων

ΜΟΡΦΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΟ INTERNET Banners Banners Interstitial ή pop-ups Interstitial ή pop-ups Rich-media Rich-media Sponsorships Sponsorships Opt-ins Opt-ins

ΤΡΟΠΟΙ ON-LINE ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Web Web newsgroups newsgroups

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Χρήση πολυμέσων Χρήση πολυμέσων Πληροφορίες σχετικά με αυτή Πληροφορίες σχετικά με αυτή Δημοσιοποίηση τεχνολογικών εξελίξεων Δημοσιοποίηση τεχνολογικών εξελίξεων Προσιτή στους επισκέπτες Προσιτή στους επισκέπτες Σύνδεση με άλλους κόμβους Σύνδεση με άλλους κόμβους

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ Χαμηλό κόστος Χαμηλό κόστος Παρουσίαση προϊόντος σε όλες τις διαστάσεις του Παρουσίαση προϊόντος σε όλες τις διαστάσεις του Προσωπική επικοινωνία διαφημιστή και χρηστών Προσωπική επικοινωνία διαφημιστή και χρηστών Δυνατότητα μέτρησης απόδοσης της καμπάνιας Δυνατότητα μέτρησης απόδοσης της καμπάνιας

Portals-vortals Δικτυακοί τόποι που προσφέρουν διάφορες υπηρεσίες και ενημέρωση για πληθώρα θεμάτων Δικτυακοί τόποι που προσφέρουν διάφορες υπηρεσίες και ενημέρωση για πληθώρα θεμάτων