Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Web 2.0 για τα Μουσεία του Κόσμου Δρ. Παν.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Web 2.0 για τα Μουσεία του Κόσμου Δρ. Παν."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Web 2.0 για τα Μουσεία του Κόσμου Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας

2 Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Heritage & Museums: Ποιοι είμαστε Heritage & Museums  Νεοσύστατη εταιρία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα  Στόχος μας, η προώθηση του παγκόσμιου πολιτισμικού αποθέματος μέσα από ενέργειες επικοινωνίας, εκπαίδευσης και έρευνας  Δίνουμε έμφαση στις πολιτισμικά αποκλεισμένες ομάδες του πληθυσμού  Στηριζόμαστε στην συνεργασία και τον εθελοντισμό

3 Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Heritage & Museums: Δραστηριότητες Σεμινάρια & εκπαιδεύσεις σε εξειδικευμένους τομείς – π.χ. κόσμημα Οργάνωση & συντονισμός ενεργειών εξωστρέφειας π.χ. συνέδρια, εκθέσεις Διευκόλυνση της πρόσβασης στο πολιτιστικό απόθεμα – π.χ. ξεναγήσεις & εκπ. προγράμματα για άτομα με ειδικές ανάγκες Υλοποίηση πρωτοβουλιών δικτύωσης & εθελοντισμού για τη διαχείριση του πολιτισμικού αποθέματος Υποστήριξη των Μουσείων σε προγράμματα τεχνολογίας & έρευνας Ενίσχυση προσπαθειών για τη διαχείριση φυσικών & ψηφιακών συλλογών πολιτιστικού περιεχομένου

4 Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Σκοπός της Παρέμβασης μας Internetδιαχείριση πολιτιστικής κληρονομιάς  Να επικοινωνήσουμε την άποψη μας για τον ρόλο που μπορεί να παίξει σήμερα το Internet στην διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς συστατικάδιαδικτυακής παρουσίας  Να σκιαγραφήσουμε τα συστατικά της διαδικτυακής παρουσίας για ένα πραγματικά σύγχρονο μουσείο καλές πρακτικέςμετάβαση  Να προτείνουμε καλές πρακτικές για την μετάβαση των μουσείων στο νέο Internet

5 Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Από το Internet στο Νέο Internet ή Web 2.0  Νέαώριματεχνολογικάπρότυπα  Νέα και πιο ώριμα τεχνολογικά πρότυπα, εργαλεία και πλατφόρμες διαδικτυακήεμπειρία  Η διαδικτυακή εμπειρία γίνεται πιο ευχάριστη συμμετοχήτωνεπισκεπτών  Έμφαση δίνεται στην δημιουργία «κοινοτήτων χρηστών», στην συμμετοχή των επισκεπτών και την αποκέντρωση του Internet  Collaborative authoring  Folksonomies  Podcasts  RSS Feeds  Social networks  Weblogs  Wikis  3D Navigation  Instant Messaging  Messageboards  Online Calendars  Web Mail

6 Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Οφέλη για τα Μουσεία του Κόσμου εμπειρίας του επισκέπτη  Βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη  Παγκοσμιοποίησηπολιτισμικού αποθέματος  Παγκοσμιοποίηση του πολιτισμικού αποθέματος κοινοτήτων επισκεπτών  Δημιουργία «κοινοτήτων επισκεπτών» για τις τέχνες και την πολιτισμική κληρονομιά έρευναςκατάρτισης  Διευκόλυνση της έρευνας και της κατάρτισης εμπορικώνδραστηριοτήτων Ενίσχυση των εμπορικών δραστηριοτήτων των μουσείων

7 Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Σύγχρονα Εργαλεία & Προοπτικές  Ηλεκτρονικά ημερολόγια  Νέα του μουσείου  Προσωποποιημένα μηνύματα  Online κρατήσεις  Διαδραστικοί χάρτες  Πρόσβαση σε άτομα με ειδικές ανάγκες  Προσωπικές βιβλιοθήκες εκθεμάτων  Ξεναγήσεις με κινητές συσκευές  Εικονικές ξεναγήσεις σε αντίστοιχα μουσεία  Προγράμματα επιβράβευσης «μελών»  Πρόσβαση από πολιτισμικές πύλες ευρείας κλίμακας  Συμμετοχή σε διεθνή ερευνητικά προγράμματα  Συνδυαστική παρουσίαση πολιτισμών και τάσεων  Διεθνείς κοινότητες «φίλων μουσείων»

8 Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Σύγχρονα Εργαλεία & Προοπτικές  Ηλεκτρονικά ημερολόγια φίλων των μουσείων  «Βιβλία εντυπώσεων»  Παρουσίαση και ανταλλαγή ερασιτεχνικών φωτογραφιών και video  Ταξινομήσεις εκθεμάτων με κριτήρια που θέτουν οι επισκέπτες  Δίκτυα επαγγελματιών για την τέχνη και τη διαχείριση πολιτισμικής κληρονομιάς  Ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες  Βιβλιοθήκες πολυμεσικού περιεχομένου  Βάσεις ερευνητικού υλικού  Διαδραστικά παιχνίδια  Εικονική πραγματικότητα  e-Learning  Υπηρεσίες πιστοποίησης

9 Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Προϋποθέσεις για τη Μετάβαση στο Web 2.0 Δημιουργία Profile & Βάσης Επισκεπτών Διαφορετικές Υποδομές για Διαφορετικά Είδη Επισκεπτών Συνεχής Έλεγχος του Περιεχομένου Φιλικές προς Το Χρήστη Υποδομές Δημοσίευσης Περιεχομένου Διοργάνωση Εκδηλώσεων για τις Κοινότητες Επισκεπτών Εγχρήματη Πρόσβαση σε Επιλεγμένο Περιεχόμενο Ευθυγράμμιση των Διαφορετικών Καναλιών Επικοινωνίας Επίλυση Θεμάτων Διαχείρισης Πνευματικής Ιδιοκτησίας

10 Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Βέλτιστες Πρακτικές ή “The Road Ahead” στρατηγικήαπόφαση  Η διαδικτυακή παρουσία είναι στρατηγική απόφαση  Πλήρης υποστήριξη από την Διοίκηση  Συμμετοχή όλου του προσωπικού επιχειρησιακούσχεδίου  Απαραίτητη η κατάρτιση επιχειρησιακού σχεδίου  Στόχοι της μετάβασης στο νέο Internet & πιθανά οφέλη για κάθε διαφορετικό είδος «πελατείας»  Φάσεις υλοποίησης, σχέδιο δράσης & πλάνο προώθησης τεχνολογικέςεναλλακτικές  Υπάρχουν πολλές τεχνολογικές εναλλακτικές  Τεράστιες αποκλίσεις κόστους  Η «επόμενη μέρα» πρέπει να συνυπολογιστεί στην εξίσωση: τεχνική υποστήριξη, συντήρηση, αναβάθμιση, ολοκλήρωση με υφιστάμενα συστήματα

11 Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Βέλτιστες Πρακτικές ή “The Road Ahead” knowledgemanager  Ο ρόλος του «knowledge manager» δεν είναι πολυτέλεια αλλά στοιχειώδης ανάγκη για ένα σύγχρονο μουσείο  Η διαχείριση γνώσης δεν είναι «γραμματειακή» υποστήριξη  Η διαχείριση γνώσης δεν είναι «τεχνική» υποστήριξη πρόγραμμα  Πως θα χρηματοδοτήσουμε το «πρόγραμμα» μας;  Αρκετά ενδιαφέροντα ερευνητικά προγράμματα  Ευκαιρίες από την πώληση αγαθών / υπηρεσιών μέσα από το νέο Internet Πώληση ψηφιακών εικόνων & αρχείων ήχου Διάθεση αντιγράφων & εκδόσεων με υπηρεσίες συσκευασίας / αποστολής & ασφαλείς πληρωμές Ηλεκτρονικές δωρο-επιταγές για αγορά αντικειμένων & παρακολούθηση εκδηλώσεων ΠρογράμματαE-Learning Banners / Διαφήμιση

12 Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007


Κατέβασμα ppt "Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Web 2.0 για τα Μουσεία του Κόσμου Δρ. Παν."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google