Επαγγελματικές λίγκες & Εθνικές Ομάδες. Δρόμοι παράλληλοι ή αντίθετοι. Η περίπτωση του Ανδρικού Βόλεϊ. Η υποστελέχωση των ομάδων της Λίγκας από νέους αθλητές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
Advertisements

SWOT ANALYSIS ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Συνεργασία Βιβλιοθηκών: Εθνικό, τοπικό, διαθεματικό επίπεδο Μαρία Κορκίδη Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκη 29/5/2008 Συνεργασία δημοτικών βιβλιοθηκών:
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Στέλιος Αδάμου Β. Δ
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
η ενημερωτική πύλη για τις δράσεις των Κοιν. Συν. Επιχειρήσεων όλης της Ελλάδας ΔΙΚΤΥΟ – Κοιν.Σ.Επ.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
«ΜΙΝΙ ΒΟΛΕΙ: Παράγοντας βιωσιμότητας, ανάπτυξης, αθλητικής αριστείας» GMAIL. COM.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΗΛΙΑΝΑΣ ΚΟΡΟΣΙΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΦΥΡΟΒΟΛΙΑΣ ΑΠO ΕΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ Τα τελευταία χρόνια τα σωματεία οργανώνουν τα τμήματα υποδομών δημιουργώντας ακαδημίες με νεαρούς επίδοξους.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Μια διαγραμματική παρουσίαση των όρων
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Kids’ Athletics Seminar Athens, March 10 Malek El Hebil (IAAF) am.
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων Φιλοσοφία- Στόχοι - Κατηγοριοποίηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
Η Οδύσσεια της Ν. Α. Κ. Νίκη Αβακίδου Οδυσσέας Τσίκρας Κατερίνα Χ”δημητρίου Αφροδίτη Καραγκιαούρη.
ΕΠΑΛ ΝΙΓΡΙΤΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ η φυσική προετοιμασία των παικτών η ψυχοπνευματική τους προετοιμασία η εκμάθηση της βασικής τεχνικής η θεμελίωση.
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Αρης Ο Αθλητικός Σύλλογος Άρης είναι ένας από τους μεγαλύτερους ελληνικούς αθλητικούς συλλόγους, με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Διαθέτει επαγγελματικό τμήμα.
Στρατηγική Συνεργασιών μεταξύ Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. και Φορέων
ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 2017 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ
ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ 2016 ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ
Οι επιπτώσεις της κρίσης στην εκπαίδευση
ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ M.Sc., Ph.D
Εργασία των μαθητών του Β3
Αντιπροσώπευση γυναικών στον αθλητισμό
Προσχολική Παιδαγωγική
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
ΕΠ.Α.Κ.Α.Β 8-9 Δεκεμβρίου 2017 Αναθεώρηση αγωνιστικού και προπονητικού σχεδιασμού στις αναπτυξιακές ηλικίες Σπύρος Κέλλης Μέλος Δ.Σ. ΣΕΓΑΣ Ομότιμος Καθηγητής.
Πανελλαδική έρευνα σωματείων ΣΕΓΑΣ
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΕΠΑΚΑΒ ΑΘΗΝΑ 9/12/17 ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΠΟΝΗΤΗΣ ΣΕΓΑΣ.
Αρχές προπονητικής εφαρμογής Μύηση – Προπόνηση - Αγώνας
Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!
ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Α Π Ο Λ Ο Γ Ι Σ Μ Ο Σ 2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επαγγελματικές λίγκες & Εθνικές Ομάδες. Δρόμοι παράλληλοι ή αντίθετοι. Η περίπτωση του Ανδρικού Βόλεϊ. Η υποστελέχωση των ομάδων της Λίγκας από νέους αθλητές.

Το αυτονόητο. Το αυτονόητο. Η σημαντικότερη δεξαμενή άντλησης νέων στελεχών για μία εθνική επαγγελματική λίγκα είναι οι γηγενείς ταλαντούχοι αθλητές. Η λίγκα πρέπει να ενδιαφέρεται, να ενισχύει τη παραγωγή νέων αθλητών. Η υποστελέχωση οδηγεί στη σμίκρυνση και στην αφάνεια.

Οι αριθμοί.

Ορισμός του προβλήματος Να συνεννοηθούμε για τη φύση του προβλήματος. ◦ Ποσοτικό ή ποιοτικό. Σε ποιο ποσοστό. ◦ Οι Ρώσοι και το ποδόσφαιρο σάλας. Να το ορίσουμε με ακρίβεια. ◦ Να το περιγράψουμε και να το μετρήσουμε. ◦ Η υποτίμηση το αφήνει να γίνει εκρηκτικό και η μεγέθυνση οδηγεί σε λύσεις πανικού. ◦ Αριθμοί, απόλυτες τιμές. Σχετική αξία. ◦ Το γκολφ ! ◦ Ποιοι δείκτες θα μας δώσουν τη διαφορά από αντίστοιχες ηλικίες άλλων χωρών.  Σωματομετρικοί δείκτες  Αθλητικοί κινητικοί δείκτες  Ώρες προπόνησης  Αριθμός αγώνων  Επιτυχίες Εθνικών ομάδων ανάπτυξης  Ρυθμός εισαγωγής νέων αθλητών ως βασικών στις ομάδες της Λίγκας.

Φύση του προβλήματος Κανένα πρόβλημα δε μπορεί να λυθεί οριστικά εντός του πλαισίου στο οποίο δημιουργήθηκε. Είναι κοινό πρόβλημα με άλλες χώρες ; Πως συνδέεται η ποσότητα της βάσης με την ποιότητα της κορυφής ; Πόσους αθλητές χρειαζόμαστε ανά « φουρνιά »( διετία ). ◦ Αρκούν οι αθλητές της Εθνικής Εφήβων. Διαρροές. Είναι φυσιολογικό να ανεβαίνει ο Μ. Ο. ηλικίας των αθλητών στην Α 1; ◦ Πως ελέγχουμε την υπερβολική συσσώρευση αθλητών >36 ετών. Ποιότητα της παρέμβασης. ◦ Ο ρόλος του προπονητή.

Εθνικές Ομάδες Ανάπτυξης Η ποσότητα του καλού έμψυχου υλικού είναι κοινό πρόβλημα για όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες που έχουν επαγγελματικά πρωταθλήματα. Ποιό είναι το κύριο πρόβλημα στην Ελλάδα ; Μεγάλη γεωγραφική διασπορά ταλαντούχων αθλητών. Μεγάλη γεωγραφική διασπορά ταλαντούχων αθλητών

Γεννημένοι άτομα

Γεννημένοι άτομα

Άλλα προβλήματα Μεγάλη γκάμα από προπονητικές & αγωνιστικές εμπειρίες. Από Α 1 έως τμήματα υποδομής για γεν >1995. Χρόνος προπόνησης. Επίπεδο συνασκουμένων. ◦ Νέοι & αρχάριοι δε δίνουν προπονητικά ερεθίσματα.  Επίπεδο πρωταθλημάτων υποδομής χαμηλό σε σχέση με τον ανταγωνισμό των Εθνικών ομάδων. ◦ Μεγάλοι σε ηλικία αθλητές δε δίνουν χρόνο για μεγάλη συμμετοχή σε προπόνηση και αγώνες  Ορίζουν τη προπονητική επιβάρυνση.

Ελλείψεις στην προπόνηση αθλητικής υποδομής. Αντικειμενική αδυναμία σωματείων, κυρίως τμημάτων υποδομής ή χαμηλών κατηγοριών. ◦ Έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής. ◦ Έλλειψη προπονητικού χρόνου. Καθυστερημένη αρχική επιλογή. Άλλα προβλήματα

Πως αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα Πως αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα Η οριστική λύση του δεν εξαντλείται στα πλαίσια μιας αθλητικής ομοσπονδίας ή μίας επαγγελματικής λίγκας. 5 προπονητικά κέντρα. Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη, Πάτρα, Κεντρική Ελλάδα. Αρχικός στόχος : 1 προπόνηση κάθε 15 ημέρες Στόχος : 1 προπόνηση την εβδομάδα. ◦ Επικοινωνία με προπονητές Σωματείων. Απαραίτητη η βοήθειά τους.

Γεννημένοι άτομα

Γεννημένοι αθλητές

Αρχική Επιλογή. Υποχρεώσεις. Αρχική επιλογή 30 μήνες πριν από την 1 η διεθνή υποχρέωση ( προκριματικά Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος παίδων ). ◦ Συγκεντρωτικές προπονήσεις Χ 3 Χριστούγεννα, Χ 3 Καλοκαίρια, Χ 2 Πάσχα,. ◦ Δημιουργία Εθνικής Παμπαίδων. ◦ Συμμετοχή στα Βαλκανικά Παμπαίδων. ◦ Συμμετοχή σε όλα τα Βαλκανικά πρωταθλήματα. ◦ Υποδομή για τη στελέχωση Αθλητικών ακαδημιών στο Νέο Λύκειο ( νόμος , Α 193, άρθρο 41). Οικονομική στήριξη από την ΕΣΑΠ.

Επιμέρους Προβλήματα - Πιθανές λύσεις Λίγα σωματεία με τμήμα ανδρών. Μικρή αγωνιστική δραστηριότητα. Αγωνιστική διαρροή λόγω μαθητικών σπουδών. Αγωνιστική φυγή λόγω σπουδών στο εξωτερικό. Κίνητρα στα σωματεία για ανδρικό τμήμα. Συσχέτιση με τα γυναικεία τμήματα. Μικτό παιχνίδι στις πρώιμες ηλικίες ανάπτυξης. Περιορισμός μετεγγραφών προς ομάδες Α 1 για ηλικίες αναπτυξιακών τμημάτων. Ένωση Ενώσεων. Διπλό δελτίο Επέκταση ηλικίας Εφήβων. Θυγατρικές ομάδες. Υποτροφίες από τη Λίγκα σε ιδιωτικά κολλέγια / πανεπιστήμια.

Διασπορά ταλαντούχων αθλητών. Προπονητικά κέντρα ( Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Έβρος, Πάτρα, Κεντρική Ελλάδα ) Χρηματοδότηση προπονητικών camp Χριστούγεννα, Πάσχα, Καλοκαίρι. Επιμέρους Προβλήματα - Πιθανές λύσεις

Λίγοι προσοντούχοι αθλητές ασχολούνται με το βόλεϊ. Ελκυστικότερο το επάγγελμα του Βολεϊμπολίστα. Συνδυασμός και άλλων παροχών ( π. χ. εκπαιδευτικών ) Επέκταση κινήτρων και σε αθλητές Εθνικών ομάδων. Επιμέρους Προβλήματα - Πιθανές λύσεις

Οι νέοι αθλητές μας είναι λιγότερο καλά γυμνασμένοι συγκριτικά με αθλητές άλλων χωρών. Τι γνώσεις έχουν οι προπονητές μας ; Αναγνωρίζεται η τεκμηριωμένη γνώση των προπονητών ; Πως ελέγχεται η εξέλιξή τους ; Είναι μεθοδικά τα εφαρμοζόμενα προπονητικά προγράμματα ; Επιμέρους Προβλήματα - Πιθανές λύσεις

Ορισμός του προβλήματος Αντιμετωπίζουμε 2 προβλήματα ◦ Λίγοι αθλητές στα αγόρια. ◦ Ελλιπής προπόνηση. Λύση σε 2 κατευθύνσεις. Διπλή μέθοδος. Μπορούμε με λίγα αγόρια, δε μπορούμε με μη ικανοποιητική προπονητική διαδικασία.

Πιθανές λύσεις Αθλητικά σχολεία σε Αθήνα / Θεσσαλονίκη Διπλό δελτίο Μεγαλύτερη αγωνιστική δραστηριότητα ( ένωση Ενώσεων ). Δημιουργία επαγγελματικού περιβάλλοντος. Θυγατρικές ομάδες. Απαγόρευση μετεγγραφών εφήβων αθλητών στις ομάδες Α 1& Α 2 σε 5 χρόνια. Κίνητρα σπουδών ( και ) στις εθνικές ομάδες.

Συμπέρασμα. Επαγγελματικές λίγκες & Εθνικές Ομάδες. Δρόμοι παράλληλοι. Αλληλοεξαρτώμενοι. Υποχρεωτικά συνεργαζόμενοι.

Ευχαριστώ πολύ. Στη διάθεσή σας για ερωτήσεις.

Ορισμός του προβλήματος Διάχυση σε άλλα υπαρκτά προβλήματα. Άγνοια του προβλήματος. Μετάθεση της συζήτησης. Ακραίοι κίνδυνοι του μέλλοντος. Μετάθεση της λύσης με ασαφείς όρους. Διασπορά ψευδών ή διαστρεβλώσεων. Τίποτα δε μπορεί να λυθεί εντός του υπάρχοντος συστήματος.