Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Γιώργος Κώστα Καθηγητής ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ

2 Τυπολογία αθλητικού τουρίστα
βοηθητικό προσωπικό, παράγοντες παθητική αθλητές, προπονητές Ολυμπιακοί. Αγώνες εθνικά πρωταθλήματα Επαγγελματική ενεργητική τυχαίοι θεατές αξιοθέατα Σχέση με αθλητισμό ειδήμονες νοσταλγοί μουσεία Τουρισμός παθητική Γκολφ tour καταδύσεις οργανωμένοι πακέτο Για αναψυχή ανεξάρτητοι αθλητικό Weekenders ski ταξίδι ενεργητική συνδυασμός δραστηριοτήτων Ξενοδοχεία θέρετρα clubs, camps διακοπές με αθλητική ψυχαγωγία spas δραστηριότητες μεμονωμένη δραστηριότητα σπορ περιπέτειας περιηγήσεις πολιτιστικά φεστιβάλ (προσαρμογή από Standeven & De Knop, 2009)

3 Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ
Τι είναι τουρισμός? Γιατί μερικοί άνθρωποι θέλουν να ταξιδέψουν και άλλοι όχι? Τι είναι τουρίστας?

4 Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ
Ο τουρισμός είναι ένα φαινόμενο που προκύπτει από την δράση και αντίδραση των τεσσάρων παρακάτω ομάδων: Τουρίστες Επιχειρήσεις (υπηρεσίες – αγαθά Κοινωνία υποδοχής Νόμοι που ισχύουν και τους τουρίστες αλλά και κοινωνία υποδοχής

5 ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ο τουρίστας αναζητεί ποικιλία ψυχικών και φυσικών εμπειριών με απώτερο αποτέλεσμα την ικανοποίηση. Η φύση των παραπάνω θα ορίσει τον τρόπο επιλογής της τοποθεσίας και των δραστηριοτήτων.

6 ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Οι επιχειρήσεις βλέπουν τον τουρισμό σαν μία ευκαιρία για κέρδος προσφέροντας αγαθά και υπηρεσίες που επιθυμούν οι τουρίστες. (Ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες, εστιατόρια, …)

7 ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Η τοπική κοινωνία υποδοχής βλέπει τον τουρισμό σαν μια ευκαιρία για εργασία και γνωριμία με άλλους πολιτισμούς. Οι κοινωνίες αλλάζουν δομή και οικονομία όταν υποδέχονται τουρίστες.

8 ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Νόμοι που ισχύουν και για τους τουρίστες αλλά και κοινωνία υποδοχής. Οι διεθνείς νόμοι προστασίας και τα ποσοστά κέρδους της τοπικής κοινωνίας μαζί με τα χρήματα από φόρους θέτουν τους κανόνες του τουρισμού

9 Ορισμός του τουρίστα Ο τουρίστας μπορεί να οριστεί ανάλογα με την απόσταση που διένυσε από το σπίτι του για να κάνει τουρισμό. Μερικοί οργανισμοί μιλούν για 100 χιλιόμετρα.

10 Ορισμός του τουρίστα Ο τουρίστας μπορεί να οριστεί από τον πόσο χρόνο δαπάνησε στο μέρος που επισκέφτηκε. Διεθνείς οργανισμοί ορίζουν το 24ωρο σαν το ελάχιστο.

11 Ορισμός του τουρίστα Τέλος ο τουρίστας μπορεί να οριστεί για την αιτία για την οποία ταξίδεψε. Εργασία, φίλοι, συνέδριο, αναψυχή…

12 ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ Ηρόδοτος Ολυμπιακοί Αγώνες.
Ο άνθρωπος από πάντα του άρεσε να ταξιδεύει. Ανάπτυξη τεχνολογίας αλλά και των μαζικών μέσων μεταφοράς.

13 Τουρισμός στην Ελλάδα Η βιομηχανία χωρίς καμινάδες.
Νούμερο ένα ‘βιομηχανία’ για την εισαγωγή ξένου συναλλάγματος. 18% του ενεργού εργατικού δυναμικού. Το 2014 πάνω από τουρίστες.

14 Τυπολογία του ΚΟΕΝ 1) Πλήρους οργανωμένος τουρίστας Μόνος ή σε ομάδα
Τα πάντα προσχεδιασμένα από αφίξεις μέχρι φαγητό και επισκέψεις.

15 Τυπολογία του ΚΟΕΝ 2) Μαζικός τουρισμός Πάντα σε ομάδες
Τα βασικά είναι οργανωμένα αεροπορικά, ξενοδοχεία, το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού Ποσότητα

16 Τυπολογία του ΚΟΕΝ 3)Ερευνητής τουρίστας
Συλλέγει πληροφορίες μόνος του και αποφασίζει με καθαρά προσωπικά κριτήρια. Συνήθως ταξιδεύει μοναχικά.

17 Τυπολογία του ΚΟΕΝ 4) Διαλλακτικός
Το μόνο που γνωρίζει είναι τα χρονικά και οικονομικά περιθώρια και ίσως την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή. Συνήθως σε μικρές ομάδες.

18 Τυπολογία του ΚΟΕΝ 5) Drifter
Επισκεφτείτε μέρη ανάλογα με του προσφέρουν εργασία που αντί για $ ανταμείβεται με ‘φιλοξενία’ Μόνος

19 Τουρισμός, Αναψυχή, Άσκηση
Τελικά ο τουρισμός είναι «καλό» ή «κακο»? Τι επιπτώσεις έχει στη κοινωνία που τους φιλοξενεί?

20 Αθλητικός Τουρισμός Μία από τις μορφές του τουρισμού που κερδίζει συνέχεια έδαφος είναι ο Αθλητικός Τουρισμός. Οι παρακάτω πέντε μορφές τουρισμού μπορούν να ορίσουν τον Αθλητικό Τουρισμού

21 Αθλητικός Τουρισμός 1) Η επίσκεψη τουριστών με σκοπό την παρακολούθηση μεγάλων αθλητικών γεγονότων όπως Ολυμπιακοί Αγώνες, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου ….κα

22 Αθλητικός Τουρισμός 2) Η επίσκεψη τουριστών με σκοπό την συμμετοχή τους σε ένα μεγάλο αθλητικό δρώμενο όπως Μαραθώνιος Αθηνών, Χαβάη ή αγώνες προσανατολισμού στην Σκανδιναβία.

23 Αθλητικός Τουρισμός 3) Η επίσκεψη τουριστών με σκοπό την ελεύθερη συμμετοχή σε σπορ περιπέτειας όπως Χιονοδρομία, Ράφτινγκ, κατάβαση ποταμών με κανό και άλλα…

24 Αθλητικός Τουρισμός 4) Η επίσκεψη επαγγελματικής ομάδας ή αθλητών σε τοποθεσία ιδανική για προπόνηση ή για εγκλιματισμό. Η Ελλάδα βίωσε αυτού του είδος τον τουρισμό λόγω των Ολυμπιακών του 2004

25 Αθλητικός Τουρισμός 5) Όταν η επιλογή του τόπου αλλά και του ξενοδοχείου από τουρίστες έχει να κάνει με το τι αθλητικές εγκαταστάσεις ή αθλητικό ανιμέσιον προσφέρει το θέρετρο.

26 Βιβλιογραφία 1) McIntosh R., Goeldner C. (1999) and (2011).
Tourism, Principles, Practices, Philosophies Wiley New York. ISBN ) Standeven J., DeKnop P. (1999) and (2009) Sport Tourism. Human Kinetics ISBN

27 Ευχαριστίες Ευχαριστώ για την προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google