Jigsaw: Τί είναι;.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Jigsaw σημαίνει Puzzle Διερευνητική μάθηση-διδασκαλία
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Σπύρος Κίντζιος.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Σενάριο.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Μ.Κορδάκη 1, Χ. Σιέμπος 2 1 Εκλ. Επίκουρη καθηγήτρια εκπαιδευτικής τεχνολογίας Τμήμα πολιτισμικής τεχνολογίας πανεπιστημίου Αιγαίου 2 μηχανικός η/υ και.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Slideshare.
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Jigsaw: Τί είναι;

Συνεργατική μέθοδος διδασκαλίας Τι είναι το Jigsaw? Είναι μια μέθοδος συνεργατικής μάθησης κατά την οποία οι μαθητές αναπτύσσουν γνώση πάνω σε ένα συγκεκριμένο θέμα, την οποία έπειτα διδάσκουν στα υπόλοιπα μέλη της αρχικής ομάδας. Συνεργατική μέθοδος διδασκαλίας Χωρισμός σε ομάδες (κομμάτια puzzle) Διδαχή της γνώσης που αποκτήθηκε από τις ομάδες ειδικούς στα μέλη των ομάδων jigsaw Ομάδα Jigsaw Ομάδα ειδικών

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΦ’ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ Συγκεκριμένα... Διαίρεση αντικειμένου μάθησης σε υποθέματα Δημιουργία αρχικών ανομοιόμορφων ομάδων (4-6 άτομα – ομάδα jigsaw) Ανάθεση ρόλου σε κάθε μαθητή της ομάδας για κάποιο υπο-θέμα – ρόλος ειδικού Συγκέντρωση των ειδικών ίδιου αντικειμένου όλων των ομάδων (ομάδες ειδικών) Μελετούν το αντικείμενο και σχεδιάζουν τη διδασκαλία του στην ομάδα jigsaw Επιστροφή ειδικών στην αρχική ομάδα & διδαχή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΦ’ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ

Παράδειγμα στο μάθημα Ιστορίας Οι μαθητές αξιολογούνται για το τι έχουν μάθει Ο κάθε μαθητής, επανέρχεται στην ομάδα του, και διδάσκει τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας. Το ίδιο γίνεται από όλα τα μέλη της ομάδας Μετά την ολοκλήρωση της έρευνάς του, συναντάται με τους υπόλοιπους μαθητές των άλλων ομάδων που έχουν αναλάβει ακριβώς το ίδιο θέμα για να καταλήξουν στην καλύτερη δυνατή λύση Ο κάθε μαθητής εργάζεται μόνος Χωρισμός σε μικρές ομάδες, σε κάθε μια από τις οποίες ένας μαθητής αναλαμβάνει μια πτυχή του θέματος προς μελέτη (άνοδο του Χίτλερ, στρατόπεδα συγκεντρώσεως, κλπ)

Παράδειγμα στο μάθημα της Χημείας Ακολουθεί ατομικό test αξιολόγησης. με τα θέματα που είτε δίδαξαν είτε διδάχθηκαν. Επιστρέφουν στις αρχικές ομάδες και διδάσκουν το αντικείμενό τους και μετά δέχονται ερωτήσεις από τους συμμαθητές τους. Οι «ειδικοί» κάθε αντικειμένου σχηματίζουν νέα ομάδα όπου συζητούν, ακούν τις απόψεις των συμμαθητών τους, καταθέτουν τις δικές τους και σχεδιάζουν το πλάνο διδασκαλίας. Ο κάθε μαθητής μελετά το αντικείμενό του Χωρισμός των ομάδων και διαμοιρασμός των προς μελέτη ενοτήτων (προέλευση λιπαρών ουσιών, η χημική σύσταση των λιπών και των ελαίων, τύποι εδώδιμων λιπών και ελαίων – αλλοιώσεις των λιπαρών ουσιών , βιολογική σημασία των λιπαρών ουσιών ). Δίδεται και συνοδευτικό υλικό (πληροφοριοδοτικά φυλλάδια με εικόνες & αναπαραστάσεις και κείμενα με διαλεκτικές αντιπαραθέσεις)

2. Φάση αξιολόγησης ευχρηστίας Μελέτη Περίπτωσης βαθμός εξοικείωσης κάθε χρήστη με συνεργασία από απόσταση – 3D εικονικά περιβάλλοντα 1. Φάση εξοικείωσης πλοήγηση- εντοπισμός προβλημάτων ευχρηστίας. Θετικά αποτελέσματα 2. Φάση αξιολόγησης ευχρηστίας πραγματοποίηση τεχνικής jigsaw από απόσταση. Παρουσίαση τεχνικής- χωρισμός σε ομάδες- καταμερισμός εργασίας σε κάθε μέλος- συνεργασία με άλλες ομάδες- παρουσίαση 3. Μαθησιακή φάση Αποτελέσματα Συμπλήρωση ερωτηματολογίων: έγκριση- θετική στάση Χρήσιμο εργαλείο για μαθησιακή διαδικασία: Εύκολη τροποποίηση Δημιουργία μαθησιακών περιβαλλόντων Λειτουργικότητες που καλύπτουν ανάγκες συνεργασίας, επικοινωνίας, διαχείρισης Δυνατότητα σχεδιαστή για ενίσχυση των παραπάνω

Πλεονεκτήματα Μάθηση αρμονικής συνεργασίας. Αποδοτικός και πρακτικός τρόπος για απόκτηση νέων γνώσεων. Συμμετοχή όλων στη διαδικασία μάθησης. Εξάρτηση από τα άλλα μέλη, ανάγκη για συλλογική εργασία για επίτευξη του κοινού στόχου. Αναγνώριση της αξίας του κάθε μέλους της ομάδας μέσω αλληλοεπίδρασης. Ανάπτυξη δεξιοτήτων αλληλοεπίδρασης και αλληλοσεβασμού. Μάθηση αρμονικής συνεργασίας. Πλεονεκτήματα

ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΑΦΟΡΜΗΣΕΩΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΓΝΩΣΗΣ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟΣ Οι ομάδες θα μοιραστούν τη δουλειά τους με τις υπόλοιπες ομάδες ώστε να προκύψει ένα σύνολο. Ο καθηγητής μπορεί να ανεβάσει φωτογραφίες που θα λειτουργήσουν ως ερεθίσματα και θα χωρίσουν τους μαθητές σε ομάδες. Κάθε ομάδα θα αναζητήσει επιπλέον υλικό στον τομέα που έχει αναλάβει και θα δημιουργήσει ένα φωτογραφικό φάκελο.

ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΑ Scoop.it Χωρισμός ομάδων: Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες Δημιουργούν μια κατηγορία στο scoop.it με σελίδες από το internet Οι ομάδες ενώνονται: Οι ομάδες συγκεντρώνουν τη δουλειά τους σε μια παρουσίαση Παρουσιάζουν στην τάξη το θέμα τους. ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ-ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΕΚΦΡΑΣΗ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟΣ

ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΌ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟΣ ΕΤΕΡΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΛΩΝ Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες για τη διερεύνηση του θέματος που έχουν επιλέξει Ανεβάζουν και δημοσιεύουν κείμενα, εικόνες και url, που έχουν δημιουργήσει και διερευνήσει Σύνθεση ομάδων για συζήτηση, καταγραφή και παρουσίαση των αποτελεσμάτων

ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΌ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΝΩΣΗΣ-ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Θέμα συζήτησης Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες Διαλέγουν μια υποενότητα του θέματος Εκθέτουν τις απόψεις τους σε μορφή εννοιολογικού χάρτη Σχολιασμός και σύνθεση των απόψεων Παρουσίαση της τελικής εργασίας

ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΑ slideshare ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΑΙΣΘΗΜΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Χωρισμός ομάδων: Τα παιδιά αναζητούν πληροφορίες στο internet για το θέμα τους. Οι ομάδες ενώνονται: Τα παιδιά δημιουργούν παρουσίαση για το θέμα που έχουν αναλάβει Στην τάξη οι διάφορες παρουσιάσεις ενώνονται σε μια.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΑ JIGSAW 1 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ 2 ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ 3 ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ 4 ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΜΑΘΗΣΗ 5 ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ-ΠΡΟΚΛΗΣΗ-ΑΥΤΟΠΕΠΕΟΙΘΗΣΗ-ΕΛΕΓΧΟΣ ) HANZE AND BURGER 2007 6 ΠΑΡΑΚΙΝΗΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΕLLER (ΠΡΟΣΟΧΗ-ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ-ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ)

Ευχαριστούμε!