Αριστοτέλειο Παν. Θεσσαλονίκης 22/05/2008 Πανεπιστήμιο και Βιώσιμη Ανάπτυξη: Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Παρουσίαση στα πλαίσια της ημερίδας: “Περιβάλλον:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Νικόλαος Πετρόπουλος Ημερίδα REPUBLIC MED Πειραιάς 20/03/ REMIDA Σύντομη παρουσίαση.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
ΕΕΤΑΑ Αναπτυξιακός Σχεδιασμός Αθήνα 17 Μαίου 2012
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Βιώσιμη Ανάπτυξη.
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας ΔΑΣΤΑ Ημερίδα Ενημέρωσης
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
επιπτώσεις από την εφαρμογή της τεχνολογίας
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Η πολιτική για το θαλάσσιο περιβάλλον και την παράκτια ζώνη
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΠΟΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ»
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Add the presentation date via Slide Master Add the partner logo via Slide Master FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions.
Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής
PRODESTS ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Η Επιχειρηματικότητα στο Γραφείο Διασύνδεσης ΕΚΠΑ Α. Κακούρης, Συντονιστής Έργου.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Κατεύθυνση: Στρατηγική-Επιχειρηματικότητα- Ανθρώπινοι Πόροι
ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΕΝΤΕΠΟΖΙΔΟΥ.
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Η Διαχείριση του Πλούτου των Εθνών στο σύγχρονο Οικονομικό και Τεχνολογικό Περιβάλλον Οδυσσέας Κοψιδάς (ΠΕ 09, 17.05)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Πολιτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ένας διάλογος Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα Βερώνη Παπατζήμου, Γενική Διευθύντρια Μάιος 2018.
Δ. Παπαδημητρίου Επίκουρη Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αριστοτέλειο Παν. Θεσσαλονίκης 22/05/2008 Πανεπιστήμιο και Βιώσιμη Ανάπτυξη: Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Παρουσίαση στα πλαίσια της ημερίδας: “Περιβάλλον: από την εκπαίδευση στη δράση»

Ε. ΣαρτζετακηςΠανεπιστήμιο και Βιώσιμη Ανάπτυξη2 Ο ρόλος των πολιτών «Πράσινοι» καταναλωτές Μείωση κατανάλωσης και χρήση «καθαρής» ενέργειας Μείωση / Επαναχρησιμοποίηση / Ανακύκλωση Μείωση χρόνου οδήγησης / αγορά «καθαρού» αυτοκινήτου  «Πράσινοι» επενδυτές  Σημαντικά «πράσινα» πακέτα μετοχών (σημαντικές αποδόσεις)  «Πράσινοι» εργαζόμενοι και ψηφοφόροι

Ε. ΣαρτζετακηςΠανεπιστήμιο και Βιώσιμη Ανάπτυξη3 Η συμβολή της εκπαίδευσης Η πλειονότητα των πολιτών έχουν ελλιπή πληροφόρηση σχετικά με: το μέγεθος του προβλήματος τη δική τους συμμετοχή (μέσο κατανάλωσης) στο συνολικό πρόβλημα τις πρωτοβουλίες που ήδη λειτουργούν (ανακύκλωση, composting, car-pooling, κλπ) την ευκολία (χαμηλό κόστος) συμμετοχής σε αυτές Οι περιβαλλοντικά φιλικές συμπεριφορές «χτίζονται» σε μικρές ηλικίες Επομένως είναι σημαντικός ο ρόλος της εκπαίδευσης σε όλα τα επίπεδα

Ε. ΣαρτζετακηςΠανεπιστήμιο και Βιώσιμη Ανάπτυξη4 Βιώσιμη ανάπτυξη: Ο ρόλος των ΑΕΙ Τα ΑΕΙ εκπαιδεύουν τους πολίτες, τα μελλοντικά στελέχη επιχειρήσεων και πολιτικούς. Επομένως μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης σε όλα τα επίπεδα Με τη διδασκαλία (ένταξη μαθημάτων στα προγράμματα σπουδών αλλά και προγράμματα δια βίου μάθησης Με το παράδειγμά τους (την καθημερινή λειτουργία τους και την “κουλτούρα” τους)

Ε. ΣαρτζετακηςΠανεπιστήμιο και Βιώσιμη Ανάπτυξη5 Δράσεις στα Πανεπιστήμια Η πλειονότητα των πανεπιστημίων έχουν αναλάβει δράσεις προς την κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης UC Berkeley Golby College Rethink McGill Kingston University, London

Ε. ΣαρτζετακηςΠανεπιστήμιο και Βιώσιμη Ανάπτυξη6 Decade of Education for SD The goal of the United Nations Decade of Education for Sustainable Development ( , DESD) is to integrate the principles, values, and practices of sustainable development into all aspects of education and learning. «UNESCO World Conference on Education for Sustainable Development» 31 March until 2 April 2009 in Bonn, Germany

Ε. ΣαρτζετακηςΠανεπιστήμιο και Βιώσιμη Ανάπτυξη7 Τομείς δράσεων Ενσωμάτωση θεμάτων ΒΑ σε υπάρχοντα μαθήματα Νέα μαθήματα σε υπάρχοντα προγράμματα Νέα προγράμματα (μεταπτυχιακά). Επιμόρφωση / δια βίου μάθηση Μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης (θέρμανση, ηλεκτροφώτιση, χρήση Η/Υ και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών Κεντρικό σύστημα (Υπ. Παιδείας?) καταγραφής καταναλώσεων και παροχή κινήτρων για μείωση Μείωση κατανάλωσης χαρτιού / χρήση ανακυκλωμένου χαρτιού Ανακύκλωση χαρτιού, γυάλινων, πλαστικών και αλουμινένιων συσκευασιών Ανακύκλωση μελανωτών Χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς Σύστημα μεταφοράς προσωπικού (car pooling και λεωφορεία) Σωστή χρήση του αυτοκινήτου Και ασφαλώς στην έρευνα

Ε. ΣαρτζετακηςΠανεπιστήμιο και Βιώσιμη Ανάπτυξη8 Συστηματοποίηση των δράσεων Μεμονωμένες δράσεις από φοιτητές / μέλη ΔΕΠ σε οργανωμένη βάση Δέσμευση από τα ανώτατα όργανα διοίκησης και στρατηγικός σχεδιασμός για το σύνολο του Ιδρύματος Ανάπτυξη Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (τυποποίηση διαδικασιών) Συμμετοχή σε κάποια από τις υπάρχουσες συμβάσεις ή σχήματα (π.χ. Talloires Declaration, Copernicus Charter, HEEPI και η Environmental Association for Universities and Colleges (EAUC)) Πιστοποίηση του Συστήματος

Ε. ΣαρτζετακηςΠανεπιστήμιο και Βιώσιμη Ανάπτυξη9 Είναι χρήσιμο ένα ΣΠΔ; Ασφαλώς καθώς κάνει δυνατή την καταγραφή δεδομένων / αξιολόγηση των δράσεων και οδηγεί σε καλύτερο σχεδιασμό Είναι χρήσιμη / απαραίτητη η πιστοποίηση? Δεν προσθέτει κάτι εκτός της πίεσης για συνεχή ενημέρωση / βελτίωση του ΣΠΔ και τη φήμη Τι είναι σημαντικό; Η δέσμευση της διοίκησης Η συμμετοχή μελών ΔΕΠ / εργαζόμενων / φοιτητών Συστηματοποίηση των δράσεων