Προτάσεις πολιτών για την βελτίωση της αγοράς του Νομού Κορινθίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
“Η υποστήριξη της επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό χώρο” Δημήτριος Β. Αποστολόπουλος Γεωπόνος MSc, MBA Πάτρα, 30/03/2013.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΝΟΜΟΥ Αγορά Ν. Κορινθίας: Αγορά ανερχόμενη, στάσιμη ή φθίνουσα;
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Αναπτυξιακά προγράμματα
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ» Σύγχρονες υποδομές για μία ανταγωνιστική βιομηχανία 4 Αυγούστου 2009.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Σύγχρονο Ασκληπιακό Πάρκο Νάουσας Υγεία <-> Πολιτισμός
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ LOYALTY Νομός Κορινθίας Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 57%11% 20%12% Loyalty Matrix Τμηματοποίηση Πιστότητας Ν. Αργολίδας.
« Επιπτώσεις από την πεζοδρόμηση της οδού Πανεπιστημίου » 1.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ:
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
IOYNIOΣ 2008 Ερευνητικό πρόγραμμα για το. EΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ 3 ΝΟΜΟΥΣ Ν. Κορινθίας Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
 Η καθαριότητα και η λειτουργικότητα του αστικού περιβάλλοντος αποτελούν δύο από τις σημαντικότερες συνιστώσες της ποιότητας ζωής των δημοτών και καθιστά.
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΗΜΕΡΑ Μα πού είναι οι υπόλοιποι;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Τα καταστήματα Μουστάκας ξεκίνησαν ως μια μικρή βιοτεχνία με αντικείμενο την κατασκευή και εμπορία παιδικών παιχνιδιών. Εμπνευστής και δημιουργός της εταιρίας.
1 IOYNIOΣ 2008 Ερευνητικό πρόγραμμα για το 2 EΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ 3 ΝΟΜΟΥΣ Ν. Κορινθίας Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική.
Η έννοια του Πελάτη-Προμηθευτή
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
360funding.gr Μάϊος 2017.
OASIS PALACE.
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Περιβάλλον και Ποιότητα Ζωής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προτάσεις πολιτών για την βελτίωση της αγοράς του Νομού Κορινθίας

Προτάσεις… Τι θα λέγατε ότι σας λείπει από τον Ν. Κορινθίας σήμερα/ τι θα προτείνατε στους αρμόδιους φορείς για την βελτίωσή της; (σε αγορές, υπηρεσίες, ψυχαγωγία) Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ/ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΙ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Τι θα λέγατε ότι σας λείπει από τον Ν. Κορινθίας σήμερα/ τι θα προτείνατε στους αρμόδιους φορείς για την βελτίωσή της; (σε αγορές, υπηρεσίες, ψυχαγωγία) 3. Κυκλοφοριακό/ Συγκοινωνιακό 30,5% Χώροι στάθμευσης/parking, Καλύτεροι δρόμοι/ Καλύτερο οδικό δίκτυο, Τακτική Συγκοινωνία, Κυκλοφοριακό πρόβλημα, Πεζόδρομοι, Πλατείες 1.Ψυχαγωγία 51,4% Χώροι ψυχαγωγίας, Θέατρο/ Cinema, Κέντρα διασκέδασης, Παιδικές χαρές/ Πάρκα/ Παιδότοποι, Καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, Χώροι άθλησης, Καλύτερη διασκέδαση, Δημιουργία σχολών χορού 2. Κατά την Διαδικασία Αγοράς 49,8% Καλύτερες τιμές /Ανταγωνιστικές τιμές, Ποικιλία, Πολυκαταστήματα/ Μεγάλα καταστήματα, Εμπορικά κέντρα, Ποιότητα, Καλύτερη εξυπηρέτηση, Ευγένεια προσωπικού, Σεβασμός στον καταναλωτή

Τι θα λέγατε ότι σας λείπει από τον Ν. Κορινθίας σήμερα/ τι θα προτείνατε στους αρμόδιους φορείς για την βελτίωσή της; (σε αγορές, υπηρεσίες, ψυχαγωγία) 5. Άλλα 9,4% Ιατρική περίθαλψη, Νοσοκομείο, Βιβλιοθήκη, Αστυνόμευση, Καλύτερο εκπαιδευτικό προσωπικό, Παροχή υπηρεσιών ΔΞ/ΔΑ 20,3% ΤΙΠΟΤΑ 0,8% 4. Περιβάλλον 2,8% Προστασία περιβάλλοντος, Καθαριότητα, Χώροι πρασίνου

Ν.ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΣΥΝΟΛΟREJECTORSINDEX ΨΑΧΝΩ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΑΞΙΑΣ - ΤΙΜΗΣ 80,285,4106 ΠΑΝΤΑ ΕΞΑΝΤΛΩ ΤΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΤΙΜΗ 58,665,9112 ΕΠΙΛΕΓΩ ΝΑ ΨΩΝΙΖΩ ΟΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΖΩ ΚΑΙ ΜΕ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ 54, ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΟΥ Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΥΤΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΟΥΝ 61,268,3112 ΟΣΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΤΙ ΖΗΤΟΥΝ… ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΣΥΝΟΛΟREJECTORSINDEX ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ/ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ 33, ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΕΛΚΥΣΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 49,463,1128 ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΆΛΛΗ ΑΓΟΡΑ… ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΣΥΝΟΛΟREJECTORSINDEX ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ 56,834,461 ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ 50,331,563 ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ 30,719,162 ΑΝΕΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ/ΕΥΚΟΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ 25,613,653 ΒΑΘΜΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΙΤΙΕΣ ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ… ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

1.Ο κάτοικος του Νομού Κορινθίας 2.Ο «Επώνυμος» κάτοικος / Opinion Leader 3.Προσβασιμότητα 4.Επώνυμη Ψυχαγωγία 5.Αγορές και Απόλαυση 6.Εκσυγχρονισμός 7.Ποιότητα – Ποιότητα – Ποιότητα 8.Ποιότητα vs Τιμές (όφελος) 9.Επικοινωνία 10.Αισιοδοξία 11.Ένταξη στη ζωή του τόπου της έννοιας «μέγεθος» 12.Ο κάτοικος της Αργολίδας Προτεραιότητες

Tα Ζητούμενα Έχει η Αγορά του Ν. Κορινθίας Πρόβλημα Πόσο μεγάλο είναι ; Σε ποιές προιοντικές κατηγορίες Παράμετροι της αγοράς Γιατί συμβαίνει αυτό; Υπάρχουν ευκαιρίες; Τι μπορεί να γίνει; Ποιες είναι οι προτεραιότητες;

Πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα η εσωτερική υπερηφάνεια του Νομού (καμπάνια) Πρέπει όλοι οι Επιχειρηματίες να ασχοληθούν ιδιαίτερα με την Μέσο – Ανώτερη Τάξη του Νομού και τους Opinion Leaders ( loyalty rewards / Καμπάνιες Πιστότητας / Clubs κλπ) αλλά και με το κάνουν τους πελάτες να νοιώθουν σημαντικοί. Πρέπει να ενισχύονται μεγάλα «Εvents» στο Νομό με στόχο τη Ψυχαγωγία … Σημαντικές βραδιές (Χορηγίες Επωνύμων Επιχειρηματιών) που θα πρέπει να θεωρούνται “must” (to see and be seen) για τους Opinion Leaders Παιδικά “events” συνδεδεμένα με ημέρες προσφορών σε επώνυμα καταστήματα Θεματικά “events” βασισμένα σε προϊόντα του νομού που θα λειτουργούν ως αφορμές πρόσκλησης επισκεπτών από παντού κλπ Τι μπορεί να γίνει

Τοπικά συνέδρια με στόχο την αναβάθμιση στον επιχειρηματικό κόσμο του νομού της έννοιας “Putting People First”, τόσο σε επίπεδο υπαλλήλων όσο και σε επίπεδο πελατών Άμεση επέμβαση στη χωροταξική προσβασιμότητα της αγοράς Εκσυγχρονισμός των καταστημάτων Κινητροδότηση δημιουργίας στο νομό ικανά αλλά και εφικτά μεγάλων σε μέγεθος «malls” σε σωστά σημεία του νομού τα οποία θα στεγάσουν καταστήματα από τον χώρο της ένδυσης, υπόδησης, οικιακού εξοπλισμού και επίπλων με επώνυμα προϊόντα ή ΚΑΙ με επώνυμα προϊόντα Επικοινωνία του Νομού Τι μπορεί να γίνει