Σεμινάριο Καθηγητών Εικαστικών Τεχνών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σύσταση περιβαλλοντικής επιτροπής Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Παναγή Μαρίνα - φυσικός Αναπληρωτής εκπαιδευτικός : Γιωργούδη Χριστίνα (καθ. μουσικής) Θέμα.
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Σεμινάρια Πληροφορικής Φεβρουάριος 2009 Μ. Μιλτιάδου.
17-19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 Χώρος Αρχής Κρατικών Εκθέσεων Μακεδονίτισσα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Δημιουργική Απασχόληση
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Σύνταξη: ΥΠΕΠΘ Υλοποίηση: ΕΑΙΤΥ Ένα Σύγχρονο Ηλεκτρονικό Περιοδικό για την Εκπαιδευτική Κοινότητα
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΤΕΧΝΗ καινοτομώ και δημιουργώ. Σεμινάρια Μνημειακής Τέχνης Με στόχο την αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντα σχολικού χώρου. Οι καθηγητές παρακολούθησαν.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ καθηγητών εικαστικών τεχνών Σεπτέμβριος 2016.
Διδακτική της Πληροφορικής
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σεμινάριο Καθηγητών Εικαστικών Τεχνών Σεμπτέβριος 2014

Θέματα Σεμιναρίου Στόχοι Σχολικής Χρονιάς 2014-2015 Εικαστικές Δράσεις/ Σεμινάρια 4ος Παγκύπριος Διαγωνισμός Εικαστικών Τεχνών Εξετάσεις: Ελεύθερο Προοπτικό/Θέματα Τέχνης Αναλυτικά Προγράμματα Διάφορα

Στόχοι Σχολικής Χρονιάς 2014-2015 Στόχοι Σχολικής Χρονιάς 2014-2015 1ος Βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων 2ος Αειφόρος ανάπτυξη: πρασινίζουμε τα σχολεία μας, βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής μας - Αειφόρος διαχείριση των πόρων - Πράσινοι σχολικοί χώροι - Προώθηση της υγιεινής διατροφής - Εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφόρο ανάπτυξη 3ος Διαχρονικά διδάγματα από τους αγώνες των Κυπρίων για Ελευθερία

Δραστηριότητες Σχολικής Χρονιάς 2014-2015 Δραστηριότητες Σχολικής Χρονιάς 2014-2015 12 Δεκεμβρίου 2014, Εικαστική Έκθεση με έργα Καθηγητών Τέχνης Μέσης Εκπαίδευσης στη Γκαλερί Όμικρον σε συνεργασία με το φιλανθρωπικό Σύνδεσμο «Σοφία» 20X30X50. 19 Σεπτεμβρίου 2014 έκθεση έργων μαθητών Μ.Ε. στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης στην Αθηένου 3. Εικονογράφηση του Κόκκινου Τετραδίου του Ευαγόρα Παλληκαρίδη. Παρουσίαση των έργων στις 27 Φεβρουαρίου σε ειδική εκδήλωση. 4. Εικαστική Δράση «Γλυπτική στην Άμμο» 21 Νοεμβρίου 2014, Λευκωσία/Λάρνακα /Αμμόχωστος στην παραλία των Φοινικούδων και Λεμεσός/Πάφος στην παραλία μπροστά από την καφετέρια «Θαλασσάκι» 5. Εικαστική Δράση « Υφαντική στο δρόμο», μέσα Μαρτίου 2015 6. Εικαστική Δράση στη Λεβέντειο Πινακοθήκη 18 Μαΐου «Ο σύγχρονος κόσμος της Κύπρου» 7. Σεμινάριο στη Λεβέντειο Πινακοθήκη «Η συμβολή της Λεβεντεiου πινακοθήκης στο μάθημα των εικαστικών τεχνών» στις 4 Νοεμβρίου 2014. 8. Εικαστική Δράση στη Λάρνακα « εικ-αστικές συνομιλίες» για εξωραϊσμό και αισθητική αναβάθμιση του Δημοτικού Κήπου με εικαστικές παρεμβάσεις από μαθητές Μ.Ε. 9. 30 Σεπτεμβρίου ώρα 10.30 πμ, σεμινάριο στη Λάρνακα/Παγκύπριο Λύκειο με συμμετοχή μαθητών, καθηγητών, φοιτητών, πανεπιστημιακών, Δημάρχου και καλλιτεχνών « εικ-αστικές συνομιλίες» 10. Σεμινάρια/Εργαστήρια στο Κέντρο Τέχνης Μαθητών Μέσης Εκπαίδευσης. Εισηγήσεις από εκπαιδευτικούς και Ακαδημαϊκούς. 11. 4ος Παγκύπριος Διαγωνισμός Εικαστικών Τεχνών/Πολιτιστικό Φεστιβάλ Εικαστικών Τεχνών, Πύλη Αμμοχώστου 12-16 Μαίου 2015. Έκθεση Βραβευθέντων έργων , Τελετή Βράβευσης , Επίδειξη ενδυμασιών, Εικαστικές Δράσεις, Συνέδρια. 12. Ιούνιος 2015,Καλλιτεχνική Κατασκήνωση/ Λεμύθου με τη συμμετοχή των βραβευθέντων μαθητών του 4ου Παγκύπριου Διαγωνισμού Εικαστικών Τεχνών. 13. Καλλιτέχνες στα σχολεία (το παράδειγμα της Ρέας Μπέϋλη) 14. Η αξιοποίηση της Σχολής του Στας Παράσχου στη Λέμπα

Το κόκκινο τετράδιο του το κόκκινο τετράδιο Το κόκκινο τετράδιο του Ευαγόρα Παλληκαρίδη το κόκκινο τετράδιο

Καλλιτέχνες στα σχολεία Καλλιτέχνες στα σχολεία

4ος Παγκύπριος Διαγωνισμός Εικαστικών Τεχνών 4ος Παγκύπριος Διαγωνισμός Εικαστικών Τεχνών Θεμα 4ου Παγκύπριου Διαγωνισμού Εικαστικών Τεχνών «Αγαπώ τον τόπο μου, αγαπώ την Κύπρο» Μέσα από τη θεματική αυτή θέλουμε και φέτος να συνεχίσουμε την περσινή μας προσπάθεια να προβάλουμε τον τόπο μας, την ιστορία, τον πολιτισμό, τα ήθη και τα έθιμα, τις παραδόσεις, ακόμη τα προβλήματα που βιώνουμε σήμερα. Να δώσουμε την ευκαιρία ξανά στους εαυτούς μας να ερευνήσουμε, να γνωρίσουμε, να εκτιμήσουμε, να αγαπήσουμε τον τόπο μας και να τον προβάλουμε μέσα από το μάθημα μας, μέσα από τις καλές και εφαρμοσμένες τέχνες. Αλλαγές στη διαδικασία επιλογής των έργων! Τα έργα θα μαζευτούν όπως συνήθως ανά επαρχία και ακολούθως θα μεταφερθούν όλα στη Λευκωσία από αυτοκίνητα των σχολικών εφορειών. Δεν θα έχουμε επαρχιακές επιτροπές αξιολόγησης των έργων, αλλά δύο κεντρικές οι οποίες θα επιλέξουν τα βραβευθέντα έργα. Τη μία ημέρα η μία επιτροπή θα επιλέξει τα έργα των Γυμνασίων και την επόμενη μέρα η άλλη επιτροπή θα επιλέξει τα έργα των Λυκείων. Μειώνεται ο αριθμός των έργων που αποστέλλει το κάθε σχολείο στα τρία (3) έργα για κάθε κατηγορία.

4ος Παγκύπριος Διαγωνισμός Εικαστικών Τεχνών 4ος Παγκύπριος Διαγωνισμός Εικαστικών Τεχνών ΟΜΑΔΕΣ Γυμνάσια Λύκεια ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 1. Ατομικές Εργασίες 2. Ομαδικές Εργασίες (μέχρι 5 μαθητές) 3. Μνημειακά έργα Χαρακτική Γλυπτική 6. Animation 7. Video art 8. Performance - Εγκατάσταση 9. Αφίσα 10. Φωτογραφία 11. Εφαρμογές του Ελεύθερου Προοπτικού Σχεδίου 12. Σχεδιασμός και κατασκευή ενδυμασίας Παράδοση έργων 20 Μαρτίου 2015 1. Τα στοιχεία του κάθε έργου αναγράφονται στο πίσω μέρος αριστερά πάνω στη γωνία (δεν αποκρύπτονται) 2. Τα έργα θα συνοδεύονται από την εικαστική τους πορεία 3. Το κάθε σχολείο που συμμετέχει στο Διαγωνισμό θα συμπληρώνει ειδικό έντυπο που θα υπογράφει ο Διευθυντής και θα αποστέλλεται με fax στο ΥΠΠ

3ος Παγκύπριος Διαγωνισμός Εικαστικών Τεχνών Ο 3ος Παγκύπριος Διαγωνισμός Εικαστικών Τεχνών σημείωσε μεγάλη επιτυχία, τόσο στην ποιότητα των έργων που δημιουργήσατε όσο και στην τελετή βράβευσης/έκθεση έργων και επίδειξη ενδυμασιών. Επίσης πολύ πετυχημένη κρίνεται και η διοργάνωση του Πενθήμερου Πολιτιστικού Φεστιβάλ με εργαστήρια, σεμινάρια και ημερίδα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους!!!! 3ος Παγκύπριος Διαγωνισμός Εικαστικών Τεχνών

Πολιτιστικό φεστιβάλ

αναβάθμιση ιστοσελίδας αναβάθμιση ιστοσελίδας ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ 1. Οικοσελίδα 2. Αναλυτικά Προγράμματα 3. Προγραμματισμοί   ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ 1. Α’ Γυμνασίου 2. Β’ Γυμνασίου 3. Γ’ Γυμνασίου 4. Α’ Λυκείου 5. Β’ Λυκείου 6. Γ΄ Λυκείου ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ 1. Εικαστικές Τέχνες 2. Θέματα Τέχνης 3. Ιστορία της Τέχνης - Διδακτέα Ύλη - Ανάλυση Έργων Τέχνης - Φύλλα Εργασίας 4. Ελεύθερο – Προοπτικό Σχέδιο 5. Ιστορία της Αρχιτεκτονικής 6. Γραφικές Τέχνες 7. Φωτογραφία 8. Εξεταστικά Δοκίμια 9. Λογισμικά ΔΡΑΣΕΙΣ 1. Εικαστικές Δράσεις 2. Διαγωνισμοί - Παγκύπριος Διαγωνισμός Εικαστικών Τεχνών - Διαγωνισμοί Εικαστικών Τεχνών 3. Μνημειακή Τέχνη   ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 1. Ημερίδες - Σεμινάρια - Συνέδρια 2. Χρήσιμες Συνδέσεις ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 1. Ανακοινώσεις- Εγκύκλιοι ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 1. Επικοινωνία

Λέμπα Λέμπα

Εικ-αστικές συνομιλίες

Κέντρο Τέχνης Μαθητών Μέσης Εκπαίδευσης Κέντρο Τέχνης Μαθητών Μέσης Εκπαίδευσης Διαλέξεις/Σεμινάρια/Εργαστήρια/Εκθέσεις

λεμύθου - 2014 Λεμύθου 2014

Λεμύθου 2014

Σχολή κωφών - 2014

Ελεύθερο Προοπτικό Σχέδιο 1. Ιστορία της Αρχιτεκτονικής με στόχο την αισθητική καλλιέργεια των μαθητών 2. Ανάπτυξη του Δημιουργικού Σχεδίου/σκίτσου (τρισδιάστατη αντίληψη του αντικειμένου/χώρου) 3. Αρχές Σύνθεσης 4. Προγραμματισμός ύλης ( σταυρός και ύψος στη Β΄ Λυκείου) 5. Κατασκευή οικίας με κεκλιμένα επίπεδα π.χ. στέγη, τοίχος, κολόνα σε προοπτικό σχέδιο

Θέματα Τέχνης Αλλαγές στην εξεταστέα Ύλη Νέος κατάλογος έργων Τέχνης για την Γ΄Λυκείου Δεν θα υπάρχουν κατατακτήριες εξετάσεις από Β΄ σε Γ΄ Λυκείου Εφαρμογή των αρχών των ΑΠ Θεματική ενότητα Έρευνα – μελέτη /Προβληματισμός Συλλογή υλικού σε φωτογραφίες, σκίτσα κλπ Προσχέδια – ανάπτυξη ιδέας Ένταξη μορφοπλαστικών στοιχείων, πειραματισμός με υλικά, μέσα, ιστορία της τέχνης, εικαστικές έννοιες και μορφές τέχνης Τελικό έργο Αξιολόγηση (Συντρέχουσα και Τελική) Στόχοι 1. Δημιουργικότητα 2. Κριτική σκέψη 3. Γνώσεις, Δεξιότητες, Στάσεις – συμπεριφορές Αλλαγές στη διόρθωση δοκιμίων Έγινε σημείωμα προς την Γ.Δ. που ζητούμε όπως τα δοκίμια στα Θέματα Τέχνης διορθώνονται από ομάδα καθηγητών, στα πρότυπα των μαθημάτων πρόσβασης. Υπάρχει πρόταση από τη Διεύθυνση Μ.Ε. όπως τα δοκίμια στα Θέματα Τέχνης καθώς επίσης και άλλων μαθημάτων απόλυσης να διορθώνονται από τους ίδιους τους καθηγητές τέχνης του κάθε σχολείου.

Κριτήρια αξιολόγησης καθηγητών Εικαστικών Τεχνών 1 Παρακολουθείτε τις εξελίξεις του κλάδου σας στον καλλιτεχνικό και παιδαγωγικό τομέα 2 Λαμβάνετε υπόψη στη διδασκαλία, ή σε παιδαγωγικές προσεγγίσεις σας, δημοσιεύματα και εικαστικές δράσεις στην Κύπρο και το εξωτερικό. 3 Εφαρμόζετε στην πράξη την εικαστική και παιδαγωγική σας κατάρτιση 4 Προετοιμάζεστε συστηματικά για το κάθε μάθημα/θεματική ενότητα καταστρώνοντας σχέδιο εργασίας. 5 Προκαλείτε και συγκρατείτε το ενδιαφέρον των μαθητών, καλλιεργείτε την αυτενέργεια και την πρωτοβουλία αξιοποιώντας σωστά το διδακτικό χρόνο. 6 Επικοινωνείτε με τους μαθητές και δημιουργείτε ατμόσφαιρα ευνοϊκή για μάθηση. 7 Προσέρχεστε έγκαιρα στο σχολείο. 8 Καταφέρνετε να συγκρατείτε αβίαστα την τάξη κατά τη διδασκαλία. 9 Διαθέτετε οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες που αναδεικνύονται μέσα από την ανάληψη άλλων καθηκόντων και δραστηριοτήτων. 10 Συνεργάζεστε με τις εκπαιδευτικές αρχές, τη Διεύθυνση, τους μαθητές, τους γονείς και με το υπαλληλικό προσωπικό. 11 Αναλαμβάνετε ευθύνες και πρωτοβουλίες και έχετε νέες ιδέες. 12 Χαίρετε αποδοχής και εκτίμησης από τους υπόλοιπους και διαθέτετε κύρος. 13 Να είστε ενεργητικοί και δημιουργικοί με την όλη σας παρουσία και δράση στο σχολείο. 14 Αναλαμβάνετε πέραν των τυπικών σας υποχρεώσεων και καθηκόντων, επιπρόσθετα καθήκοντα και δραστηριότητες που σας αναθέτει ο Διευθυντής ή που εισηγείστε οι ίδιοι και εγκρίνει ο Διευθυντής. 15 Η βαθμολογία σας λαμβάνει υπόψη την εικαστική πορεία, το τελικό αποτέλεσμα, αλλά και την όλη προσπάθεια και συμμετοχή του μαθητή. 16 Στη διδασκαλία σας εφαρμόζετε παιδαγωγικές προσεγγίσεις όπως τη συνεργατική μάθηση και τη μαθητοκεντρική διδασκαλία. 17 Αρχίζετε πάντοτε το μάθημα σας μέσα από μια θεματική ενότητα. Οι μαθητές σας αρχίζουν με έρευνα, μελέτη του θέματος, μάζεμα υλικού από φωτογραφίες, σκίτσα, υλικά και αρχίζουν τα προσχέδια τους(πολλαπλές επιλογές) 18 Στη θεματική σας ενότητα συμπεριλαμβάνετε μορφοπλαστικά στοιχεία. 19 Στη θεματική σας ενότητα συμπεριλαμβάνετε ιστορία της τέχνης και αισθητική ανάλυση έργων τέχνης. 20 Συμβάλετε στην αισθητική αναβάθμιση του περιβάλλοντα σχολικού χώρου. 21 Οι επιτυχίες και συμμετοχές σας στον Παγκύπριο Διαγωνισμό Εικαστικών Τεχνών. 22 Προάγετε μέσα από το μάθημα σας τους στόχους της εκάστοτε σχολικής χρονιάς. 23 Οργάνωση Εργαστηρίου και Αποθήκης. Κριτήρια αξιολόγησης καθηγητών Εικαστικών Τεχνών

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΟ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ …….………………………..….ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ……………. ΤΜΗΜΑ……… ΘΕΜΑΤΙΚΗ …………………………………………………….…… …………………………………………………………………………………………………. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ/ΤΡΙΑ…………………………………………………………..………… ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΟ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΑΑ Ονοματεπώνυμο μαθητή/τριας Έρευνα/μελέτη Υλικό 3/20 Προσχέδια 3/20 Μορφοπλαστικά στοιχεία Ιστορία της τέχνης 3/20 Τελικό Έργο 8/20 Συνολική βαθμολογία 20/20 1/20 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

Ανάπτυξη πρωτοβουλιών με καινοτόμες δράσεις Ανάπτυξη πρωτοβουλιών με καινοτόμες δράσεις Κατασκευή Μνημειακών Έργων σε σχολικές μονάδες / κοινότητες / δήμους Σύνδεση του σχολείου με την κοινωνία. Εμπλοκή στα κοινά της περιοχής του σχολείου – γνωριμία με τις ιδιαιτερότητες της περιοχής και ένταξης τους στις θεματικές ενότητες του μαθήματος. Οργάνωση εκθέσεων με έργα μαθητών σε δημόσιους χώρους. Οι εκθέσεις μπορεί να έχουν φιλανθρωπικό χαρακτήρα. Χρήση της τεχνολογίας στο μάθημα των Εικαστικών Τεχνών (ιστοσελίδες, σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης, Δικτύωση μεταξύ των Σχολείων, λογισμικά , Ηλ. Υπολογιστές, ψηφιακές κάμερες κλπ) Επισκέψεις Καλλιτεχνών/ Ακαδημαϊκών μέσα στο πλαίσιο των μαθημάτων Εικαστικών Τεχνών/ Φωτογραφίας Εισηγήσεις και προτάσεις από Καθηγητές Εικαστικών Τεχνών/Φωτογραφίας για Παγκύπριας εμβέλειας Εικαστικές Δράσεις