PROJECT 2 ΣΧ.ΕΤΟΣ 2011-2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια Αγριοπούλου Ελένη ΠΕ19.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Σχέδιο εργασίας (Project) Σπυριδούλα Σκλαβενίτη Σχολική Σύμβουλος ΠΕ 4
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Project.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
7ο Ενιαίο Λύκειο Πειραιά ΕΠΕΑΚ ΙΙ – Γ΄ ΚΠΣ ΜΕΤΡΟ 2.4. – ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΕΩΝ ε Έργο : «Εφαρμογή Προγραμμάτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Υπεύθυνη: Κατερίνα Κασιμάτη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΑΣΠΑΙΤΕ
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Project.
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PROJECT 2 ΣΧ.ΕΤΟΣ Υπεύθυνη Καθηγήτρια Αγριοπούλου Ελένη ΠΕ19

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ : Η ΜΕΘΟ Δ ΟΣ P ROJECT ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ (OI ΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ P ROJECT ). ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ PROJECT (ΔΟΜΗ –ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ). ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ. ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ KATA ΕΝΟΤΗΤΑ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. ΕΡΓΑΛΕΙΑ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ. ΠΗΓΕΣ – ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ.

 Από το σχ.έτος ,στο σχολείο μας, ενισχύθηκε ο θεσμός της σχολικής εφημερίδας,ώστε να αναπτυχθεί: η ευρηματικότητα, η φαντασία και η κριτική σκέψη των μαθητών  Tην τελευταία διετία αρκετοί μαθητές εξέφρασαν την απορία και συνάμα παράπονο: «Το δικό μας σχολείο γιατί δεν έχει ιστοσελίδα;»  Η παρουσία των σχολικών μονάδων στο Διαδίκτυο μπορεί να αναπτύξει κανάλια επικοινωνίας πέρα από τα πλαίσια του σχολικού συγκροτήματος σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο και να προβάλει τα ενδιαφέροντα των μαθητών εκτός του αναλυτικού προγράμματος σπουδών.  Η ενεργή συμμετοχή των μαθητών στην κατασκευή σχολικής ιστοσελίδας (με κύρια δραστηριότητα την ανάπτυξη περιεχομένου) εκτός από την ανάπτυξη κατάλληλων δεξιοτήτων πληροφορικής και αναπαραστάσεων για το Διαδίκτυο φαίνεται ότι μπορεί να αφυπνίσει το δημιουργικό ενδιαφέρον των μαθητών και να αναπτύξει τη συνεργατική μάθηση.

Η μέθοδος Project ως παιδαγωγική διαδικασία εμφανίζεται στις αρχές του 20 ου αιώνα. Οι διδακτικές συνέπειες της μεθόδου Project στη σχολική ζωή (Χρυσαφίδης 2002, Ντολιοπούλου 2001) είναι: Συσχετισμός του διδακτέου με την καθημερινή ζωή. Ο μαθητής γίνεται ενεργό κομμάτι μιας ζωντανής διαδικασίας απόκτησης γνώσης (Βιωματική-Επικοινωνιακή διδασκαλία). Δραστηριοποίηση των μαθητών. Οι μαθητές μέσα από τη διαδικασία δημιουργίας αναζητούν οι ίδιοι τη γνώση, καθορίζοντας μόνοι τους τα όρια που θα σταματήσουν. Καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης. Ο μαθητής θα πρέπει να δημιουργήσει σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια, την δική του αισθητική και τις δικές του εμπειρίες. Συνεργατικότητα. Η επικοινωνιακή σχέση Δάσκαλου  Μαθητή στην παραδοσιακή διδασκαλία, σπάει και έτσι όλοι οι μαθητές που συμμετέχουν στην ομάδα συνεργάζονται μεταξύ τους. Διαφοροποιημένη Διδασκαλία. Ο κάθε μαθητής ασχολείται με το κομμάτι του Project που είναι πιο κοντά στις ανάγκες και στα ενδιαφέροντά του. Διαθεματική προσέγγιση. Η ολοκλήρωση του Project περιλαμβάνει γνώσεις από διάφορα μαθήματα που πρέπει να συνδυαστούν για το τελικό αποτέλεσμα. Ένταξη της σχολικής ζωής στην Κοινωνία. Εμπλοκή της Κοινωνίας στη σχολική ζωή. Η μέθοδος Project ως μία Βιωματική-Επικοινωνιακή διδασκαλία είναι φυσικό να συλλέγει βιώματα και από τον κοινωνικό περίγυρο. Ο μαθητής μαθαίνει να δρα δημοκρατικά και μεταφέρει τα βιώματα του σαν άτομο αλλά και σαν ομάδα στην τοπική κοινωνία. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού. Ο εκπαιδευτικός δεν είναι ο φορέας της γνώσης, αλλά ο συντονιστής των διαδικασιών, ο βοηθός στις αναζητήσεις και ο συνεργάτης των μαθητών. Δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες που προκαλούν στους μαθητές προβληματισμούς και διάθεση για αναζήτηση και δημιουργία.

Η ΜΕΘΟ Δ ΟΣ P ROJECT ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ  Δημιουργήθηκαν έξι μικρότερες ομάδες για την παράλληλη ανάπτυξη της σχολικής ιστοσελίδας, και κάθε ομάδα : αποφασίζει να ασχοληθεί με ένα συγκεκριμένο θέμα προγραμματίζει μόνη της την πορεία των ενεργειών της και ενεργεί με σκοπό την ολοκλήρωση του στόχου που έχει προγραμματίσει.  Η εφαρμογή της μεθόδου Project για την ανάπτυξη σχολικής ιστοσελίδας στις μελέτες περίπτωσης, στηρίχτηκε σε μεγάλο βαθμό στη δομή που περιγράφεται από τον Frey (1999). Σχηματική απεικόνιση της βασικής δομής της μεθόδου Project

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ Πρώτη φάση: Έρευνα – Καθορισμός του Project  Οι μαθητές επισκέφτηκαν σελίδες άλλων σχολείων για να δουν, όχι τόσο το περιεχόμενο, αλλά περισσότερο τον τρόπο οργάνωσης και παρουσίασης των στοιχείων.  Η καθηγήτρια Πληροφορικής του σχολείου τους ενημέρωσε πως εκτός από το προγραμματιστικό κομμάτι εργασίας, θα μπορούσαν να βοηθήσουν ζωγραφίζοντας στον Η/Υ, σαρώνοντας, φωτογραφίζοντας, πληκτρολογώντας, γράφοντας κείμενα κτλ. Έτσι, μπορούσαν να συμμετέχουν ακόμα και όσοι δεν ενδιαφέρονταν άμεσα για την Πληροφορική.  Καταγράφηκαν όλες οι ιδέες των μαθητών για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και τις προσδοκίες τους (χρήση μεθόδου καταιγισμού ιδεών - brainstorming).  Συνεργαζόμενοι ισότιμα, όλοι οι μαθητές, κατέληξαν δημοκρατικά στην δομή πλοήγησης του ιστότοπου (κεντρική σελίδα, μενού επιλογών- υπερσύνδεσμων - υποσελίδων).

15 ο Γ.Ε.Λ. Πειραιά Ανακοινώσεις Ιστορικό Υποδομές Λειτουργία Αλμπουμ φωτογραφιών Γονείς Μαθητές Αθλητικά Εργασίες Δραστηριότητες Εφημερίδες Εκδηλώσεις Εκδρομές Ενδιαφέροντα ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ μενού επιλογών / υποσελίδων

Δεύτερη φάση: Οργάνωση – Προγραμματισμός του Project  Δημιουργήθηκαν έξι μικρότερες ομάδες για την παράλληλη ανάπτυξη της σχολικής ιστοσελίδας.  Συμφωνήθηκε το θέμα με το οποίο θα ασχοληθεί η κάθε ομάδα.  Επισημάνθηκαν οι τομείς δράσης κάθε μέλους της ομάδας αλλά και της ομάδας σαν οντότητα.  Προγραμματισμός των επιμέρους project ανά ομάδα (τι, πότε, που, πως, ποιος;) Τρίτη φάση: Υλοποίηση του Project  Έγινε επιλογή και διδασκαλία σε περιορισμένη έκταση, των εργαλείων-προγραμμάτων, σχεδιασμού ιστοσελίδας και οργάνωσης υλικού που θα χρησιμοποιούνταν.  Δόθηκαν βασικές οδηγίες μόνο στην αρχή, ενώ στη συνέχεια παρακινήθηκαν οι ομάδες για τη δημιουργική μελέτη του «Σύντομου οδηγού δημιουργίας εκπαιδευτικών ιστοσελίδων με το FrontPage 2002 ελληνική έκδοση» του δάσκαλου Σαλονικίδη Γιάννη και των σημειώσεων «ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MICROSOFT FRONTPAGE» της Δρ Ευαγγελίας Καβακλή, Μυτιλήνη 2001, που βρίσκονται αναρτημένα στο Διαδίκτυο.  Κατά τη διάρκεια του Project, οι ομάδες παρουσίαζαν την πρόοδο των εργασιών τους και λαμβάνονταν δημοκρατικές αποφάσεις για προβλήματα που παρουσιαζόντουσαν. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ Βλυσίδης Αλέξανδρος, Κουκάκης Ηλίας, Γεωργίου Βασίλειος, Κουφονικολάκος Δημήτριος. Χιονίδης Παρασκευάς, Νίκος Χατζηπαύλου, Νίκος Ιζατούλιν, Χρήστος Κουντουρόγιαννης, Γιούρι Ταμίζι. Κάπαρη Ευαγγελία, Κόντος Νίκος, Σβετοσλάβ Βάλτσεβ, Λαγού Καλλιόπη. Μάρκος Φλυτζάνης, Χρήστος Κόνδυλας, Νικολίν Γιάννη. Πατμανίδου Αθανασία, Ροδοπούλου Αναστασία, Στρουμπή Δήμητρα. Γωγώ Παράσχου, Θεολογία Χαρινού, Κατερίνα Τεμπέλη. Τhe Assassinate Τhe Assassinate ΤΗΕ ASSASINS ΤΗΕ ASSASINS Οι Άγγελοι της Ιστοσελίδας. Οι Άγγελοι της Ιστοσελίδας. ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ

Ενότητα Αθλητισμός : Σχεδιασμός αντίστοιχης Σελίδας. Παρουσίαση της Σχολικής Ομάδας Ποδοσφαίρου & του Iστορικού των σχ.αγώνων Εύρεση & Εισαγωγή Αθλητικών Συνδέσμων. Δημιουργία Άλμπουμ Φωτογραφιών της Ομάδας. Ενότητα : Ενδιαφέροντα Παρουσίαση του PAINTBALL. ΤΗΕ ASSASINS

Ενότητα : Εκδηλώσεις Σχεδιασμός αντίστοιχης Σελίδας. Παρουσίαση της εκδήλωσης της 28 ης Οκτωβρίου 2011 στο ίδρυμα «Αικατερίνης Λασκαρίδη» & αφιέρωμα στο ίδρυμα. Δημιουργία Άλμπουμ Φωτογραφιών των Εκδηλώσεων του Σχολείου. Ενότητα : Κεντρική Σελίδα Εύρεση & Εισαγωγή Χρήσιμων Εκπαιδευτικών Συνδέσμων. Ενότητα : Ενδιαφέροντα Παρουσίαση των δράσεων εθελοντισμού: ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, ACT!ONAID. Παρουσιάσεις: ΕΘΝΙΚΗ ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ, ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ, Ο Θ Ε Λ Λ Ο Σ, Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΜΕΝΩΝ, ΤΟ ΝΗΣΙ.

Εύρεση γραφικών στατικών και κινούμενων. Ενότητα : Υποδομές Περιγραφή του κτιρίου. Ενότητα : Ιστορικό Σχεδιασμός αντίστοιχης Σελίδας. Σύντομη παρουσίαση της περιοχής Μανιάτικα. Δημιουργία Άλμπουμ Φωτογραφιών της γειτονιά μας. Ενότητα : Ενδιαφέροντα Εύρεση & Εισαγωγή Συνδέσμων: Χώροι Πολιτισμού, Τομέας Νεότητας Ιερού Ναού Αγίας Σοφίας, Δράση εθελοντισμού «Αρκτούρος».

ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ Απεικόνιση της δομής πλοήγησης – περιήγησης του ιστότοπου. Εύρεση στατικών και κινούμενων γραφικών. Κείμενα Παρουσίασης των ιστοσελίδων Ενδιαφέροντα και Δραστηριότητες. Φόρμα αξιολόγησης της ιστοσελίδας. Ενότητα : Ενδιαφέροντα Αφιέρωμα στο e-twinning. Παρουσίαση: Μοντελισμός.

Ενότητα : Κεντρική Σελίδα Σχεδιασμός αντίστοιχης Σελίδας. Καλωσόρισμα Κεντρικής Σελίδας. Ενότητα : Εκδηλώσεις Παρουσίαση των πάρτυ του σχολείου. Ενότητα : Υποδομές Δημιουργία Άλμπουμ Φωτογραφιών των Υποδομών του σχολείου. Ενότητα : Ενδιαφέροντα Παρουσίαση λογοτεχνικών βιβλίων (Τυφλά Σημεία, Η Κωνσταντίνα και οι αράχνες της). Κριτική ταινίας (Η γυναίκα με τα μαύρα). Παρουσίαση: Χειροποίητο κόσμημα. Δημιουργία κειμένου παρουσίασης του σχολείου στο e-twinning.

ΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ Ενότητα : Ενδιαφέροντα Σχεδιασμός αντίστοιχης Σελίδας. Παρουσίαση & εισαγωγή 3 αγαπημένων μουσικών κομματιών. Εύρεση στατικών και κινούμενων γραφικών. Δημιουργία ταινίας: Το ψάρεμα. Αφιερώματα: Ηλεκτρονικά Παιχνίδια, Καταραμένες ταινίες, Aριστοφάνης- Εκκλησιάζουσαι-Πλούτος, Κύκλωψ Ευριπίδη, Το μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι, Κωμωδία.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Τελική φάση : Αξιολόγηση του Project  Πέρα από το τελικό αποτέλεσμα της δημοσίευσης της ιστοσελίδας, με περιεχόμενο δημιουργημένο από τους ίδιους τους μαθητές, η εφαρμογή της μεθόδου Project στην κατασκευή ιστοσελίδων επιτυγχάνει τις γενικές διδακτικές συνέπειες της μεθόδου που περιγράφει ο Χρυσαφίδης (1996) σε ικανοποιητικό βαθμό (ανάλογα με την περίπτωση).  Πιο συγκεκριμένα :  Αφυπνίστηκε το δημιουργικό ενδιαφέρον των μαθητών.  Οι μαθητές έμαθαν να συνεργάζονται σε διαφορετικά θέματα εργασίας.  Οι μαθητές ανέδειξαν τις ικανότητες τους και τη διαφορετικότητα τους.  Αφυπνίστηκε το εσωτερικό τους πάθος για μάθηση.  Δημιουργήθηκε ένα δημοκρατικό πλαίσιο συμμετοχής όλων των μαθητών, όπου λαμβάνονταν συλλογικά αποφάσεις, ανεξάρτητα από τις δεξιότητες τους στην Πληροφορική.  Λειτούργησε η ισότιμη συμμετοχή δασκάλου-μαθητή στη διαδικασία ανάπτυξης της ιστοσελίδας.  Αναπτύχθηκαν δεξιότητες προγραμματισμού και χειρισμού Η/Υ.

ΕΡΓΑΛΕΙΑ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ MICROSOFT FRONTPAGE 2002 POWERPOINT INTERNER EXPLORER WORD EXCEL ADOBE ACROBAT PROFESSIONAL ABBYY FINEREADER

ΠΗΓΕΣ - ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Χρυσαφίδης Κ. (2002), Βιωματική-Επικοινωνιακή Διδασκαλία Η Εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο, Αθήνα, Gutenberg. Frey, Κ. (1999), Η «Μέθοδος Project» Μια μορφή συλλογικής εργασίας στο σχολείο ως θεωρία και πράξη, Αθήνα, Εκδ. Αδελφών Κυριακίδη Α.Ε., Σύντομος οδηγός δημιουργίας εκπαιδευτικών ιστοσελίδων με το FrontPage 2002 ελληνική έκδοση ΤΟΥ ΣΑΛΟΝΙΚΙΔΗ ΓΙΑΝΝΗ, ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MICROSOFT FRONTPAGE, Σημειώσεις του μαθήματος, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, Δρ Ευαγγελία Καβακλή, Μυτιλήνη H ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT “ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ PROJECT”, Π.Ι. – Αδ ά μ Κ. Αγγελ ή ς “Η ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ”, 2Ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΗ ΣΥΡΟ – ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 803, Αράπογλου Αριστείδης ΠΛΗΝΕΤ Δ. Δ. Ν. Ευβοίας, Καραντενίζη Ελένη Εκπαιδευτικός ΠΕ19, Μαβόγλου Χρίστος ΠΛΗΝΕΤ Α΄ Γρ. Ν. Ευβοίας, Οικονομάκος Ηλίας Υπευθ. EduNet Ν. Ευβοίας ΠΕ20

Περισσότερα…