Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Σύγχρονες Μορφές και Πρακτικές Αξιολόγησης στο ΕΠΣ
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Αξιολόγηση του Μαθητή Σεπτέμβριος Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση Τί είναι η αξιολόγηση; Τι είναι η Αξιολόγηση: Είναι όλες εκείνες οι ενέργειες των εκπαιδευτικών.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό Σχολείο
Δίγλωσση εκπαίδευση και σχολική αποτυχία.. Σχολική Αποτυχία Συχνά η ευθύνη της σχολικής αποτυχίας, επιρρίπτεται στη διγλωσσία. Δεν ισχύει παρά μόνο για.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
Δείκτες επιτυχίας και Επάρκειας Διαφοροποίηση διδασκαλίας
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Διαχείριση Σχολικής Τάξης
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Τρόποι διαφοροποίησης της διδασκαλίας σε τάξεις πολλών ταχυτήτων
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Συμπερίληψη μαθητών με ΕΕΑ
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
ΗΜΕΡΙΔΑ 49ης Περιφέρειας Δ. Ε
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην.
Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς στο Σχολείο
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Θεωρίες γύρω από το Αναλυτικό Πρόγραμμα
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή

Πολυμορφία μαθητικού πληθυσμού και στα παροικιακά σχολεία

Ποιος είναι ο ρόλος των εκπαιδευτικών μπροστά σε αυτή την ετερογένεια του μαθητικού πληθυσμού;

Οι πολυδύναμοι δάσκαλοι καλούνται να διαχειριστούν την ετερογένεια της τάξης με τρόπο που να προάγει τη μάθηση ΟΛΩΝ των μαθητών. Διαφοροποίηση της διδασκαλίας Διαφορoποίηση της αξιολόγησης

Σκοπός, Στόχοι θεματικής ενότητας Διαφοροποιημένη διδασκαλία Τελική Αξιολόγηση Συντρέχουσα αξιολόγηση Σκοπός τελικού δοκιμίου αξιολόγησης: Να δείξει το βαθμό υλοποίησης των προκαθορισμένων στόχων από τους μαθητές. Ανάλυση αποτελεσμάτων Πολυμορφία μαθητικού πληθυσμού Α) Ανατροφοδότηση Β) Οργάνωση και προσαρμογή διδασκαλίας στις ανάγκες των μαθητών για υλοποίηση των στόχων σε μεγαλύτερο βαθμό. Συλλογή αποτελεσμάτων Γραπτό δοκίμιο Ολοκλήρωση θεματικής ενότητας

Εξαιτίας της ετερογένειας σε μια τάξη, οι μαθητές δεν μπορούν να ανταποκριθούν όλοι με τον ίδιο βαθμό σε ένα γραπτό δοκίμιο αξιολόγησης. Έτσι οι εκπαιδευτικοί καλούνται να: Α) Καθορίσουν ποιους συγκεκριμένους στόχους της θεματικής ενότητας θέλουν να εξετάσουν από το κάθε παιδί. Β) Συντάξουν ασκήσεις που να καλύπτουν και να εξετάζουν τους στόχους αυτούς. Διαφοροποίηση και στα δοκίμια αξιολόγησης

Πώς διαφοροποιούμε στην πράξη ένα γραπτό δοκίμιο αξιολόγησης για να είναι προσαρμοσμένο στις δυνατότητες των μαθητών ; Η διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης μπορεί να γίνει με την σύνταξη: Α) Ενός διαβαθμισμένου δοκιμίου με δραστηριότητες κλιμακούμενης δυσκολίας. Β) Περισσοτέρων από ένα δοκιμίων αξιολόγησης που να ταιριάζουν με τα μαθησιακά χαρακτηριστικά των μαθητών.

Δοκίμιο αξιολόγησης ενότητας Γλωσσικές δεξιότητες: Ανάγνωση – κατανόηση Ακρόαση – κατανόηση Παραγωγή γραπτού λόγου Γλωσσικές δομές γλώσσας: Λεξιλόγιο ενότητας Γραμματικό ή συντακτικό φαινόμενο Εξετάζει το βαθμό κατάκτησης των γλωσσικών δεξιοτήτων και δομών

Παρουσίαση ενδεικτικών ασκήσεων από διάφορα συμβατικά διαγωνίσματα που απευθύνονται σε μαθητές με διαφορετικά μαθησιακά χαρακτηριστικά Η Διαφοροποίηση στην αξιολόγηση των μαθητών γίνεται δίνοντάς τους δύο ομάδες δοκιμίων (δοκίμιο Α και δοκίμιο Β). Οι ασκήσεις της Α΄ομάδας απευθύνονται σε μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη μάθηση ή έχουν λιγότερες μαθησιακές ανάγκες και αυτές της Β΄ ομάδας, για μαθητές με αυξημένες μαθησιακές ανάγκες.