Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Advertisements

Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Ινστιτούτο Εργασίας, Υγείας και Οργάνωσης (I-WHO) Πανεπιστήμιο.
OHSAS – ΕΛΟΤ 1801.
Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στη ναυτιλιακή Rees Διεθνές Κέντρο Ερευνών για Ναυτικούς (SIRC) Πανεπιστήμιο Cardiff, Αγγλία
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ANIMUS A.E Πάρις.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Ανάλυση και Μοντελοποίηση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Understanding the Business Έκδοση 1.0 / ΔΟΜΗ ΣΔΠ κατά ISO 9001 :2000 Επίπεδο I: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Επίπεδο II: ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ (υποστήριξη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την πρόσβαση στη γνώση: βιβλιοθήκες, αρχεία Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ Ειδική Γραμματέας ΥΠΕΠΘ.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
Αθανάσιος Καλλιγέρης MSc
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Παρουσίαση άρθρου της Τσαμπίκα Μπαφίτη με τίτλο:
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ arsisathina.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Ο Ρόλος των Συμβούλων πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Το κόστος Ποιότητας    
Πτυχιακή εργασία «Η επίδραση του συμβούλου πιστοποίησης της ποιότητας σε μια επιχείρηση» Φοιτήτρια: Αναστασία Ταρασένκο, 8923 Επιβλέπων καθηγητής: Σαμολαδάς.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Cyber Risk Insurance Front Line S.A. Insurance Brokers.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Έλεγχος - Αξιολόγηση στις Υπηρεσίες Υγείας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd

UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες σε όλη τη Φιλανδία  16 υπάλληλοι και άλλοι 4 συνεργάτες, που απασχολούνται ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρείας

Περισσότερες πληροφορίες για την Unic- Services  Ο μέσος όρος ηλικίας των εργαζομένων στην εταιρεία είναι τα 35 χρόνια και οι περισσότερες είναι γυναίκες  Τα τελευταία χρόνια το εργατικό δυναμικό της εταιρείας έχει αυξηθεί κατά 40% και ο κύκλος εργασιών της έχει τριπλασιαστεί

Παράγοντες Άγχους (ιδιοκτήτης και διοίκηση εταιρείας)  Αβεβαιότητα για τις δραστηριότητες της εταιρείας  Δυσκολία πρόβλεψης των απαιτήσεων από το προσωπικό (αυξομείωση του φόρτου εργασίας)  Αυξημένες απαιτήσεις των πελατών  Ανταγωνισμός  Συνεχείς αλλαγές

Παράγοντες Άγχους (προσωπικό)  Η φύση των δραστηριοτήτων της εταιρείας  Οι πελάτες και το επιχειρησιακό περιβάλλον  Συμβατότητα της προσωπικής και της επαγγελματικής ζωής  Αβεβαιότητα και συνεχείς δυσκολίες όσον αφορά τις προβλέψεις  Πολλές ώρες εργασίας και επαγγελματικά ταξίδια

Επιπλέον παράγοντες άγχους  Μια απειλή φυσικής βίας που έχει σχέση με την εργασία  Μεμονωμένη εργασία  Φόρτος εργασίας  Μεγάλο πλήθος υποχρεώσεων (περιστασιακά)

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα αυτής της ΜΜΕ;

Πώς διαφέρουν μεταξύ τους οι παράγοντες άγχους που αφορούν τη διοίκηση και το προσωπικό;

Πώς μπορούν να αυξήσουν οι πελάτες το εργασιακό άγχος;

Πώς μπορεί η αβεβαιότητα ως προς την εργασία να επηρεάσει ένα άτομο;

Μεθοδολογία και εφαρμογή εκτίμησης κινδύνου  Πρόγραμμα ανάπτυξης ποιότητας  Σύστημα ποιότητας ISO 9001:2000 και ζητήματα που αφορούν το προσωπικό κατά τις εσωτερικές επιθεωρήσεις  Συνεδριάσεις του προσωπικού  Ερωτηματολόγιο για το προσωπικό (QPS Nordic)  Ανοιχτός διάλογος στο πλαίσιο της εταιρείας (η νοοτροπία της εταιρείας)

Ποια είναι η σημασία της νοοτροπίας της εταιρείας κατά την εκτίμηση κινδύνων;

Ποια είναι τα οφέλη της σύγκρισης των αποτελεσμάτων στα ερωτηματολόγια με αυτά άλλων εταιρειών του ίδιου κλάδου;

Τεχνικές πρόληψης και παρέμβασης  Ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων  Επένδυση στον εξοπλισμό επικοινωνίας (κινητά τηλέφωνα, ασύρματες συνδέσεις υπολογιστών)  Εσωτερικό δίκτυο  Ο ρόλος του προϊσταμένου κάθε ομάδας (παραγωγός υπηρεσιών)  Οργανωτική δομή

Τεχνικές πρόληψης και παρέμβασης  Συστηματική συλλογή εσωτερικών πληροφοριών  Ομαδικές συναντήσεις  Προσωπικό προφίλ κάθε εργαζομένου  Άμεσος διάλογος μεταξύ των εργαζομένων και του προϊσταμένου τους  Πολιτική ευελιξίας (στον προγραμματισμό των διακοπών, τη συγκέντρωση των ρεπό και των αργιών για τη δημιουργία μεγαλύτερων περιόδων ξεκούρασης, ευέλικτα ωράρια)

Ποιες καλές πρακτικές διαχείρισης του άγχους παρατηρείτε στον τρόπο λειτουργίας της Unic-Services;

Ποιες από αυτές τις καλές πρακτικές μπορεί να ωφελήσουν και το δικό σας εργασιακό περιβάλλον;

Γιατί η βοήθεια των συναδέλφων είναι σημαντική σε περιπτώσεις εργασιακού άγχους;

Αξιολόγηση της διαδικασίας και της εφαρμογής της διαχείρισης κινδύνων  Η εταιρεία έχει καθιερώσει διαφορετικές μεθόδους αναγνώρισης του εργασιακού άγχους (συζητήσεις, συναντήσεις, πληροφόρηση, κοινός χρόνος, εργασίες διασφάλισης της ποιότητας > Παράδειγμα 1  Η εταιρεία έχει ενσωματώσει την ανάλυση κινδύνων στις συνηθισμένες διαδικασίες της > Παράδειγμα 2

 Μοντέλο διαδικασιών συνεχούς βελτίωσης όσον αφορά τα προσωπικά ζητήματα > Παράδειγμα 3  Το πρότυπο ISO 9001:2000 είναι εργαλείο διαχείρισης του εργασιακού άγχους > Παράδειγμα 4

Με ποιους δείκτες υποδηλώνεται το εργασιακό άγχος στις εργασιακές κοινότητες;

Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθούν καλύτερα τα αποτελέσματα;

Ποιο όφελος έχει το πρόγραμμα ποιότητας για το προσωπικό και την ικανότητα συνεργασίας του;

Ευχαριστούμε!