ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ της Μιχάλη Αργυρώς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Advertisements

Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΣΤΡΕΣ
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Νίκη Νεάρχου* & Αριάδνη Στογιαννίδου
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Οι απόψεις των υπευθύνων των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη» Ιφιγένεια.
Burnout Εκπαιδευτικών
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
Στατιστική Ι Παράδοση 9 Ο Δείκτης Συσχέτισης.
Πώς η προσωπικότητα επηρεάζει τη μάθηση σε συνεργατικές δραστηριότητες με τη χρήση wikis; Π. Αλτανοπούλου, Ν. Τσέλιος Ερευνητική Ομάδα «ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ: Διατύπωση Αναπτυξιακών Ερωτημάτων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ
Η επίδραση της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην επίδοση των φοιτητών Βασίλης Πολυχρονόπουλος Έρευνα Μονάδα Ολικής.
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
Υπάρχει σχέση μεταξύ ευτυχίας και ανάπτυξης; ΠΟΛΥΜΕΡΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ:ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
ΑΣΚΗΣΗ & ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 4: Υγεία, fitness και ευεξία κατά την αύξηση της ηλικίας Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ Δειγματοληψία
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Ανάλυση- Επεξεργασία των Δεδομένων
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Καλτσονούδη Καλλιόπη Αναστασία Αθανασούλα-Ρέππα Βόλος 2015
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Στατιστικές Υποθέσεις II
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
1 Τμήμα Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Δημιουργία Ερευνητικού Εργαλείου
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Σχεδιασμός προϊόντων και υπηρεσιών
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΑΓΧΟΣ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ο Παράγοντας της Αυτοδιαχείρισης σε Σχέση με την Υγεία των Καρδιοπαθών
Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης Ενότητας Kapetanas Ε. & Zachariadis Τ. (2007). Students’ beliefs.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΔΡ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΑΛΤΑΣ
Μάθημα Μεθοδολογία της Έρευνας Υπεύθυνος Καθηγητής : Μπάγκος Παντελής
Νατάσσα Κυριακοπούλου & Στέλλα Βοσνιάδου
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ Κρέπια Βασιλική1, Κατσαραγάκης Στυλιανός2, Καϊτελίδου Δάφνη3, Πρεζεράκος.
Φυσιολογικό και παθολογικό
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ της Μιχάλη Αργυρώς ΘΕΜΑ : Διερεύνηση συνάφειας μεταξύ Συναισθηματικής Νοημοσύνης και Παθολογικής χρήσης του Διαδικτύου σε σχέση με το βαθμό χρήσης του Διαδικτύου. Επιβλέπων Καθηγητής : Πέτρος Λ. Ρούσσος ΡΟΔΟΣ, 2011

Ανασκόπηση Βιβλιογραφίας Υπερβολική χρήση του Διαδικτύου  επίδραση στη ψυχική υγεία χρηστών  παθολογική χρήση Διαδικτύου  σοβαρές επιπτώσεις  ψυχοπαθολογικές διαταραχές, κατάθλιψη, μοναξιά. Τελευταίες δεκαετίες ερευνητικό ενδιαφέρον  έλεγχος παραγόντων πρόγνωσης παθολογικής χρήσης Διαδικτύου ( προσωπικότητα, συναισθηματική νοημοσύνη ). 

Ανασκόπηση Βιβλιογραφίας Συναισθηματική Νοημοσύνη (Emotional Intelligence), κατά Salovey & Mayer (1990) « ικανότητα αντίληψης, επεξεργασίας και κατανόησης συναισθημάτων τόσο σε ατομικό όσο και σε συνολικό επίπεδο ». Τελευταία 20 ετία, ΕΙ  σημαντικός προγνωστικός παράγοντας υποκειμενικής ευημερίας (Austin, Saklofske & Egan, 2007) & ψυχολογικής προσαρμοστικότητας. Λίγες ερευνητικές μελέτες διερεύνηση συνάφειας παθολογικής χρήσης του Διαδίκτυου και συναισθηματικής νοημοσύνης (Beranuy κ. ά., Engelberg & Sjöberg, Parker, Taylor, Eastabrook, Schell, & Wood 2008).

Σκοπός της Έρευνας – Ερευνητικές Υποθέσεις Σκοπός Έλεγχος κατά πόσο η συναισθηματική νοημοσύνη δύναται να αποτελέσει σημαντικό προγνωστικό παράγοντα παθολογικής χρήσης του Διαδικτύου. Ερευνητικές Υποθέσεις Συσχέτιση συναισθηματικής νοημοσύνης και παθολογικής χρήσης Διαδικτύου σε σχέση με τη συχνότητα χρήσης από heavy χρήστες του Διαδικτύου. Συσχέτιση συναισθηματικής νοημοσύνης heavy χρηστών του Διαδικτύου με παθολογική χρήση του Διαδικτύου. Έλεγχος διαφοράς δυναμικών χρηστών του Διαδικτύου, οι οποίοι δραστηριοποιούνται επαγγελματικά στο Διαδίκτυο και των απλών χρηστών, ως προς την παθολογική χρήση του Διαδικτύου. Διερεύνηση διαφοράς μεταξύ ημερήσιου χρόνου χρήσης του Διαδικτύου εκτός εργασίας μεταξύ των εργαζόμενων και φοιτητών.

Ερευνητικός Σχεδιασμός Ποσοτική μέθοδος έρευνας  ερωτηματολόγια αυτοαναφορών Ερευνητικά εργαλεία : 1.Ελληνική Κλίμακα Παθολογικής Χρήσης του Διαδικτύου - GPIUS, ( Ρούσσος & Δεληζήση, 2011). 2. E λληνική K λίμακα Συναισθηματικής Νοημοσύνης -GEIS, (Tsaousis, 2008). Η Ελληνική Κλίμακα Παθολογικής Χρήσης του Διαδικτύου (GPIUS) περιελάμβανε κι ερωτήματα σχετικά με δημογραφικά στοιχεία.

Πληθυσμός - Δειγματοληψία Συμπτωματικό δείγμα 186 ενηλίκων χρηστών του Διαδικτύου : 61 συμμετέχοντες εργαζόμενοι στους τομείς της online Διαφήμισης κι Επικοινωνίας heavy χρήστες του Διαδικτύου ( ομάδα ελέγχου ). 125 συμμετέχοντες φοιτητές τουΠανεπιστημίου Αθηνών ( ομάδα αναφοράς ).

Ελληνική Κλίμακα Παθολογικής Χρήσης Διαδικτύου (GPIUS) 5 παράγοντες (42 προτάσεις ): 1 παράγοντας GPIUS δυσπροσαρμοστικές γνωσίες (12 προτάσεις ). 2 παράγοντας GPIUS: υπερβολική χρήση / αδυναμία ελέγχου ενόρμησης (10 προτάσεις ). 3 παράγοντας GPIUS ρύθμιση του συναισθήματος (9 προτάσεις ). 4 παράγοντας GPIUS εξάρτηση στο Διαδίκτυο (5 προτάσεις ) 5 παράγοντας GPIUS αυτοεικόνα – κοινωνική άνεση στο διαδίκτυο (6 προτάσεις ).

Ελληνική Κλίμακα Συναισθηματικής Νοημοσύνης (GEIS) 4 βασικές γνωστικές συναισθηματικές ικανότητες (52 προτάσεις ): 1 παράγοντας GEIS έκφραση κι αντίληψη συναισθημάτων 2 παράγοντας GEIS χρήση συναισθημάτων 3 παράγοντας GEIS ενδιαφέρον / ενσυναίσθηση 4 παράγοντας GEIS έλεγχος συναισθημάτων

Αποτελέσματα Έρευνας Έλεγχος συνάφειας Συναισθηματικής Νοημοσύνης με Παθολογική Χρήση του Διαδικτύου

Αποτέλεσματα Έρευνας Συνολικός πληθυσμός δείγματος : Παράγοντες 1 έως 4 της κλίμακας GEIS  υψηλή θετική συσχέτιση μόνο με συνολική επίδοση στην κλίμακα της ΣΝ. Παράγοντες 1 και 4 της κλίμακας GEIS  χαμηλές ή μέτριες αρνητικές συσχετίσεις και με τους 5 παράγοντες της κλίμακας GPIUS. Παράγοντας 2 της κλίμακας GEIS  καμία συνάφεια με όλους τους παράγοντες της κλίμακας GPIUS. Παράγοντα 3 της κλίμακας GEIS  καμία συνάφεια με όλους τους παράγοντες της κλίμακας GPIUS.

Αποτέλεσματα Έρευνας

Εργαζόμενοι δυναμικοί χρήστες του Διαδικτύου : αύξηση στους παράγοντες 1 έως 4 της κλίμακας GEIS  σημαντική αύξηση στη συνολική επίδοση στην κλίμακα ΣΝ των εργαζομένων. Παράγοντες 2 και 3 της κλίμακας GEIS  καμία συχέτιση με τους 1 έως 5 παράγοντες της κλίμακας GPIUS. Παράγοντες 1 και 4 της κλίμακας GEIS  σημαντική αρνητική συσχέτιση με τους παράγοντες 1 έως 4 της κλίμακας GPIUS, αλλά μηδενική συσχέτιση με τον παράγοντα 5 της κλίμακας GPIUS. Πανομοιότυπα αποτελέσματα, αναφορικά με τη σχέση ανάμεσα στη συναισθηματικη νοημοσύνη και στην παθολογική χρήση του Διαδικτύου τόσο στον πληθυσμό των συμμετεχόντων στην έρευνα, συνολικά όσο και στη ομάδα των εργαζομένων (heavy χρήστες Διαδικτύου ), μεμονωμένα.

Αποτελέσματα Έρευνας

Παραγόντες 1 και 4 της κλίμακας GEIS  στατιστικά σημαντικοί συντελεστές γραμμικής συσχέτισης, όμως απόλυτες τιμές αυτων δεν πλησιάζουν τη μονάδα  Μικρή δυνατότητα πρόβλεψης παθολογικής χρήσης του Διαδικτύου. Παράγοντες 2 και 3 της κλίμακας GEIS  καμία στατιστικά σημαντική συσχέτιση με παράγοντες της κλίμακας GPIUS.

Αποτελέσματα Έρευνας Στην κλίμακα Παθολογικής χρήσης Διαδικτύου (GPIUS) φοιτητές κι εργαζόμενοι στο Διαδίκτυο  ίδιες επιδόσεις. Ημερήσια χρήση του Διαδικτύου εκτός εργασίας από τους εργαζόμενους και φοιτητές  καμία στατιστική σημαντικότητα. 

Συμπεράσματα Ημερήσια χρήση του Διαδικτύου εντός κι εκτός απασχόλησης  μη προβλεπτικός παράγοντας παθολογικής χρήσης του Διαδικτύου  μη συσχέτιση συχνότητας χρήσης Διαδικτύου με παθολογία στους δυναμικούς χρήστες του Διαδικτύου. Υψηλός δείκτης συναισθηματικής νοημοσύνης  συμβολή στην αποτροπή προβληματικής χρήσηςτου Διαδικτύου, όχι ισχυρός σημαντικός παράγοντας πρόγνωσης παθολογικής χρήσης.

Προεκτάσεις για παρέμβαση Ποιο κενό καλύπτει η ημερήσια χρήση του Διαδικτύου εκτός απασχόλησης ; Η χρήση του Διαδικτύου εντός κι εκτός εργασίας, δύναται να λειτουργήσει ανακουφιστικά κι ευεργετικά για τους χρήστες, συμβάλλοντας στη βελτίωση της εργασιακή τους απόδοσης ( ακαδημαϊκής, επαγγελματικής ); Σε ποιο βαθμό οι απαιτήσεις από το Διαδίκτυο μπορούν να οδηγήσουν σε κατάχρηση με άμεσα ή έμμεσα τα συμπτώματα της εξάρτησης τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική ζωή τόσο του απλού χρήστη όσο και του heavy χρήστη του Διαδικτύου ;