Beta English: Δραστηριότητες για τη Β΄ Δημοτικού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Εκπαίδευση, επιμόρφωση και αξιολόγηση
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Alpha English Το ΠΕΑΠ πάει A’ Δημοτικού…
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Αικατερίνη Νικολάκη M. Ed.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Το προφίλ των εκπαιδευτικών του ΠΕΑΠ και.
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Σταδιακή εισαγωγή στη Δημοτική Εκπαίδευση
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Νέες Πολιτικές Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης στο.
Το Πρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)
Επιμορφωτική Διημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Ξένων Γλωσσών Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ και το ηλεκτρονικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΕΡΓΟ 3: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής. Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ, το ηλεκτρονικό.
Δημιουργία Διαφανειών
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Πρόγραμμα Kidspiration
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
ΜΕΤΡΟ, ΠΟΙΚΙΛΙΑ, ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ Δημιουργοί: Φρόσω Άνθη, Σταματέλα Μάνδυλα Σχολείο: 7 ο Δημοτικό Κερκύρας
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Το ΠΕΑΠ και οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες.
Alpha English Το ΠΕΑΠ πάει A’ Δημοτικού…
Έργο του Υπουργείου Παιδείας Υλοποιείται από το Πανεπιστήμιο Αθηνών Κέντρο Έρευνας για την Αγγλική Γλώσσα Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Ιδρυματική.
Βάσεις Δεδομένων Εργαστήριο ΙΙ Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού…
MANY MUCH A LOT OF By Leonidas. MANY Το χρησιμοποιούμε σε ουσιαστικά πληθυντικού που μπορούμε να μετρήσουμε με έναν αριθμό (2, 3, 4,…). e.g. Many cats,
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Μηντζιαρίδης Κώστας PRESENT CONTINUOUS. Paint = Dance = Fly = Run = Walk = Laugh = Sing = Ride = Play = Drive = Clap = τραγουδώ γελώ χορεύω τρέχω ζωγραφίζω.
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Lesson 6c: Around the City I JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 3b: More basic words JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
1 Διδασκαλία του γραμματισμού
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού για την Α΄ & Β΄ Δημοτικού Αλεξία Γιαννακοπούλου Θωμαή Αλεξίου Σχολική Σύμβουλος Αγγλικής Επίκουρη Καθηγήτρια, ΑΠΘ.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PRO-CLIL Μαρία Μασούρα
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Beta English: Δραστηριότητες για τη Β΄ Δημοτικού Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής. Beta English: Δραστηριότητες για τη Β΄ Δημοτικού Ευαγγελία Καραγιάννη, M. Ed. Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας, Επιστημονική συνεργάτιδα ΠΕΑΠ 22 Οκτωβρίου 2012

Τα περιεχόμενα του κάθε κύκλου Beta English Τι πρέπει να γνωρίζω: Τα περιεχόμενα του κάθε κύκλου γλωσσικούς στόχους παιδαγωγικούς στόχους προτεινόμενο διδακτικό χρόνο υλικά και μέσα

Beta English ΚΥΚΛΟΣ ΚΥΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΣΥΝΟΛΟ Α 6 4 10 Β 14 24 Γ 9 13 Δ 2 11 Ε 8 46 26 72

Τι πρέπει να κάνω: Beta English Προγραμματισμό της διδασκαλίας με βάση τους μαθητές μου το διαθέσιμο χρόνο τις δραστηριότητες Πώς; Επιλογή δραστηριοτήτων από κάθε κύκλο Οργάνωση της ύλης με χρονοδιάγραμμα τα τρία τρίμηνα

Πρόταση χρονο-οργάνωσης ύλης: Beta English Πρόταση χρονο-οργάνωσης ύλης: ΚΥΚΛΟΙ ΤΡΙΜΗΝΑ Α α΄ τρίμηνο Β α΄ τρίμηνο & β΄ τρίμηνο Γ β΄ τρίμηνο & γ΄ τρίμηνο Δ α’, β΄, γ’, δ΄, ε΄ τρίμηνο Ε

Νέα χαρακτηριστικά στο υλικό της Β΄ τάξης Beta English Νέα χαρακτηριστικά στο υλικό της Β΄ τάξης Στοιχεία Γλωσσικού Γραμματισμού Γνωριμία με το γραπτό λόγο Ευαισθητοποίηση στο φωνημικό και γραφημικό σύστημα της αγγλικής με ολιστική απεικόνιση (αρχικά γράμματα λέξεων ή σύνολο φθόγγων & γραμμάτων) Άντληση του γράμματος / φθόγγου από τη θεματική μιας δραστηριότητας Η ευαισθητοποίηση εξαντλείται στο επίπεδο της αναγνώρισης κατά την ανάγνωση και της ιχνηλάτησης κατά τη γραφή

Νέα χαρακτηριστικά στο υλικό της Β΄ τάξης Beta English Νέα χαρακτηριστικά στο υλικό της Β΄ τάξης Πώς εισάγονται τα γράμματα; Ρίμες & τραγουδάκια Εικόνες Ο ρυθμός βοηθά στις μνημονικές αναπαραστάσεις Τι επιδιώκουμε; Ευαισθητοποίηση Με ποιο τρόπο; Αναγνώριση μέσω ανάγνωσης Ιχνηλάτηση μέσω γραφής Παιχνίδια (Δραστηριότητα Α3: ΝΑΜΕ Α ΝΑΜΕ)

Παρουσίαση γραμμάτων / φθόγγων Beta English Παρουσίαση γραμμάτων / φθόγγων Χρόνος δραστηριότητας + 20 λεπτά Αξιοποιούμε την προτεινόμενη διδακτική προσέγγιση μόνο για ευαισθητοποίηση στο φθογγολογικό και γραφημικό σύστημα της αγγλικής γλώσσας Η συστηματική διδασκαλία της αλφαβήτου ακολουθεί στη Γ΄ τάξη Ένδειξη ABC Τραγουδάκι Κάρτα παρουσίασης Φύλλο εργασίας

Δραστηριότητα A2: Our class tree Beta English Δραστηριότητα A2: Our class tree ΓΛΩΣΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Να επαναλάβουν τα χρώματα Να επαναλάβουν λεξιλόγιο σχετικό με ζώα Να εξοικειωθούν οπτικά με τη γραπτή μορφή των ονομάτων τους στα Αγγλικά Να επαναλάβουν τις δομές ‘I’m Petros/Maria, etc.’, ‘Is it...?’ ‘Yes, it is./ No, it isn't.’ Να εξοικειωθούν με τη φράση ‘There he is.’ ‘There she is.’ Να ρωτούν ‘Who are you?’ Anna Petros Maria Jim

Beta English Κάρτα παρουσίασης Τραγουδάκι Φύλλο εργασίας A cat, a cat, a cat with a hat, a cat with a coloured hat. The cat with the coloured hat is sleeping on the mat!

Δραστηριότητα B13: Let’s eat healthy food Beta English Δραστηριότητα B13: Let’s eat healthy food ΓΛΩΣΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Να μάθουν λεξιλόγιο σχετικό με τις διάφορες κατηγορίες τροφών, π.χ. milk, sweets, bread, vegetables, fruit, cereals, fish Να επαναλάβουν τα χρώματα και τις φράσεις healthy /junk food Να κατανοούν ερωτήσεις σχετικές με τις διατροφικές συνήθειες, π.χ. Do you eat/like meat/ fish/ cereals/ fruit? και να δίνουν τις ανάλογες απαντήσεις, π.χ. I eat/like meat/fish. Nα χρησιμοποιούν τα Αγγλικά για να αξιολογήσουν διατροφικές συνήθειες, π.χ. This is not a good habit./ This is a very good habit.

Δραστηριότητα B13: Let’s eat healthy food Beta English Δραστηριότητα B13: Let’s eat healthy food

Beta English Κάρτα παρουσίασης Τραγουδάκι Φύλλο εργασίας Dan loves apples. Apples are nice. Maria loves apples with sugar and spice!

Δραστηριότητα Γ7: What are you doing? I’m playing in the playground Beta English Δραστηριότητα Γ7: What are you doing? I’m playing in the playground ΓΛΩΣΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Να επαναλάβουν φράσεις, όπως: What are you doing?/I’m skating/playing football/running/dancing/playing rackets/chess Να μάθουν νέο λεξιλόγιο σχετικό με την παιδική χαρά, όπως: slide, spin, swing, roundabout, sunshine, laugh Να περιγράφουν τι κάνει κάποιος άλλος, όπως s/he is swinging/ we are playing tennis Να μάθουν νέο λεξιλόγιο σχετικό με αθλήματα, όπως: football, basketball, tennis, volleyball, ballet, go swimming, do tae kwon do, play chess

Δραστηριότητα Γ7: What are you doing? I’m playing in the playground Beta English Δραστηριότητα Γ7: What are you doing? I’m playing in the playground

Δραστηριότητα Δ2: Why are you happy? Beta English Δραστηριότητα Δ2: Why are you happy? ΓΛΩΣΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Να επαναλάβουν τα επίθετα που δηλώνουν (συν)αισθήματα: happy, tired, hungry (Δραστηριότητα Α4) Να μάθουν καινούρια επίθετα που δηλώνουν (συν)αισθήματα: sad, sick, thirsty, angry, sleepy Να εξοικειωθούν με την ερώτηση: ‘Why?’ και την απάντηση: ‘Because…’ Να εξοικειωθούν με τη γραπτή μορφή της αγγλικής γλώσσας Να αναπτύξουν ικανότητα αναγνώρισης γραπτού λόγου Να συμμετέχουν με βοήθεια στην αφήγηση μια ιστορίας Να παίξουν ρόλους και να χρησιμοποιήσουν το διάλογο που έμαθαν

Δραστηριότητα Δ2: Why are you happy? Beta English Δραστηριότητα Δ2: Why are you happy?

Δραστηριότητα Δ2: Why are you happy? Beta English Δραστηριότητα Δ2: Why are you happy?

Δραστηριότητα Ε6: Easter Egg Hunt Beta English Δραστηριότητα Ε6: Easter Egg Hunt ΓΛΩΣΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Να μάθουν λεξιλόγιο σχετικό με το Πάσχα, π.χ. an Easter bunny, an Easter egg, a basket, Happy Easter και να επαναλάβουν λέξεις που ξέρουν (χρώματα, ρούχα, τοποθεσίες, κλπ.) Να επαναλάβουν και να μάθουν τοπικές προθέσεις, π.χ. near/ in/ on/ behind/ in front of Να αφηγηθούν μια ιστορία Να τραγουδήσουν ένα τραγούδι για το πασχαλινό λαγουδάκι

Δραστηριότητα Ε6: Easter Egg Hunt Beta English Δραστηριότητα Ε6: Easter Egg Hunt

Ευαγγελία Καραγιάννη Εισηγητής/ρια της παρούσας: Την ευθύνη για το περιεχόμενο αυτής της εισήγησης έχει η ομάδα εμπειρογνωμόνων του ΠΕΑΠ. Εισηγητής/ρια της παρούσας: Ευαγγελία Καραγιάννη Επιστημονικός συνεργάτης