IANOS. ΚΥΚΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ «ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ. – Μια Ασφυκτική Σχέση» 30 Μαρτίου 2007 Βιώσιμη Κινητικότητα. Η Μείωση της.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΠΕ Νάουσας, 20 Ιανουαρίου 2007
Advertisements

Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Επιστημονική Επιτροπή «ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ/ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ» Γιάννης Φραντζεσκάκης,
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
ΑΝΟΙΚΤΗ ΗΜΕΡΙΔΑ "Ενεργειακή και Περιβαλλοντική Αναβάθμιση Δημόσιων Χώρων: Καινοτόμες Μέθοδοι και Προοπτικές” Στυλιανός Διαμαντίδης, Γενικός Γραμματέας.
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
Γ. Κανελλαΐδης, Καθηγητής ΕΜΠ
Βόλος / 03 / Τελωνειακά δείγματα Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
Εργαλείο Υποστήριξης Αποφάσεων DELTA Ένα εργαλείο καθορισμού μέτρων διαχείρισης κινητικότητας σε περιοχές που αντιμετωπίζουν εποχιακή ζήτηση για μεταφορές.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Κρίση, Κοινωνική Συνοχή & Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
ClearSupport, Chania-Crete Μιχ. Κτενιαδάκης Μηχ/γος - Ηλ/γος Μηχανικός ΤΕΙ Κρήτης, Τμήμα Μηχανολογίας Σταυρωμένος 71500, Ηράκλειο Ε-mail:
Μεταφορές και Logistics
1 Το Κοινωνικό Κόστος από τη Χρήση Αυτοκινήτων στις Κυπριακές Πόλεις Θεόδωρος Ζαχαριάδης Τμήμα Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
Τ.Ε.Ε. ΤΜΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΛΕΩΝ & ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ
ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Συνεδρίαση 10 Ιανουαρίου 2006 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗ 1 η : ΑΙΤΙΑ,
ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ρούβα «ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ» Ιωάννης Φραντζεσκάκης Πολ. Μηχανικός, Συγκοινωνιολόγος.
Έργο Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων Οι τουριστικοί λιμένες μετατρέπονται σε πυλώνες τοπικής ανάπτυξης Εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου «Νηρηίδες» για.
Ομάδα 2 Παναγιώτης Μπελτάος Μάριος Μπορόβας Βασίλης Κανελλόπουλος
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΝΕΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΣΠΑ ΜΕΤΟΙΚΩ. ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ  Υφιστάμενες επιχειρήσεις που επιθυμούν να μετεγκατασταθούν από τους νομούς Αττικής και.
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ GIS ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ.
Ασφαλείς Μετακινήσεις: ο ακρογωνιαίος λίθος των απόψεων της Διεθνούς Οδικής Ομοσπονδίας (IRF) για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Δρ Χάρης Ευδωρίδης,
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
National Technical University of Athens School of Electrical & Computer Engineering Μητρο π ολιτικά Ο π τικά Δίκτυα και Εθνικό Δίκτυο Δημόσιας Διοίκησης.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 30 Νοεμβρίου Οργάνωση Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
National Technical University of Athens School of Electrical & Computer Engineering Η ανάπτυξη των Δημόσιων Οπτικών Μητροπολιτικών Δικτύων στο πλαίσιο.
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων Ηγεσία.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, Γεώργιος Κανελλαΐδης, Καθηγητής ΕΜΠ Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΣΒΑΚ – ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
Η μεταβολή της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην περίοδο κρίσης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ν.Α.Μ.Ε
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
Πολιτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ένας διάλογος Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα Βερώνη Παπατζήμου, Γενική Διευθύντρια Μάιος 2018.
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

IANOS. ΚΥΚΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ «ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ. – Μια Ασφυκτική Σχέση» 30 Μαρτίου 2007 Βιώσιμη Κινητικότητα. Η Μείωση της Χρήσης του Ι.Χ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Α.Ε. Λεωφ. Κηφισίας 16, Μαρούσι, Τηλ , Fax: , Δρ. Ι.Μ. Φραντζεσκάκης, Συγκοινωνιολόγος Ομότιμος Καθηγητής Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου

Α. ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΣ 1.Οι πόλεις σχεδιάστηκαν και αναπτύχθηκαν πριν από την εξάπλωση του αυτοκινήτου. 2.Επί χρόνια εξακολουθούσαμε να σχεδιάζουμε και να επεκτείνουμε τις πόλεις χωρίς να αντιμετωπίζουμε συστηματικά τα συνεχώς αυξανόμενα προβλήματα από την προβλέψιμη αύξηση της ιδιοκτησίας των Ι.Χ. μέχρι το γνωστό από χρόνια όριο κορεσμού (τουλάχιστον 500 Ι.Χ. ανά κατοίκους) (Σχήμα 1). 3.Παράλληλα η χρήση του Ι.Χ. ενισχύεται από: α.την αύξηση του αστικού πληθυσμού και των δραστηριοτήτων (περισσότερες μετακινήσεις) β.την αύξηση της επιφάνειας των πόλεων (μεγαλύτερες μετακινήσεις) γ.την υστέρηση στη βελτίωση και ευνόιση της βιώσιμης κινητικότητας (Δημόσιες Συγκοινωνίες, Βάδισμα, Ποδήλατο) Ι.Μ. Φραντζεσκάκης. Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ.», 30 Μαρτίου 20072

ΣΧΗΜΑ 1. Αθήνα Εξέλιξη Μετακινήσεων με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και Δείκτη Ιδιοκτησίας Ι.Χ. Ι.Μ. Φραντζεσκάκης. Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ.», 30 Μαρτίου 20073

Β.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1.Κακή χρησιμοποίηση συγκοινωνιακής υποδομής: 2.Ανεπαρκής Σχεδιασμός – Προγραμματισμός Μεταφορών και έλλειψη συντονισμού με τον επίσης ανεπαρκή Χωροταξικό Σχεδιασμό. 3.Ανεπαρκής ενημέρωση κοινού. Παράνομη στάθμευση σε κρίσιμα σημεία Έλλειψη αποτελεσματικής ελεγχόμενης στάθμευσης στην οδό Λανθασμένες ιεραρχήσεις, διατάξεις, σημάνσεις κλπ. οδικών δικτύων και κόμβων Ι.Μ. Φραντζεσκάκης. Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ.», 30 Μαρτίου 20074

Επικάλυψη και ασάφεια αρμοδιοτήτων φορέων Αντιδράσεις κατοίκων και επαγγελματιών Έλλειψη χρηματοδότησης αλλά και μη πλήρης αξιοποίηση συμβάσεων παραχώρησης και ΣΔΙΤ (Συνεργασία Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα) Αναποφασιστικότητα Διοικήσεων και ανεπάρκεια Τεχνικών Υπηρεσιών 5.Αποτελέσματα: Τελευταίοι στην Ε.Ε. στην Οδική Ασφάλεια. Πρώτοι στην Ατμοσφαιρική Ρύπανση και άλλες Περιβαλλοντολογικές Επιπτώσεις (Σχήμα 2). Ι.Μ. Φραντζεσκάκης. Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ.», 30 Μαρτίου Ατελείς και ασυντόνιστες μελέτες και περιορισμένη υλοποίηση:

ΣΧΗΜΑ 2. Οι πιο Μολυσμένες Πόλεις στην Ευρώπη από Αιωρούμενα Μικροσωματίδια Ι.Μ. Φραντζεσκάκης. Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ.», 30 Μαρτίου 20076

Γ.ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤOY Ι.Χ. Δύσκολος ο περιορισμός της αύξησης της ιδιοκτησίας του Ι.Χ. μέχρι το όριο κορεσμού. Απαραίτητος επομένως ο περιορισμός της χρήσης του με δοκιμασμένες μεθόδους: α.Συντονισμένος Χωροταξικός – Συγκοινωνιακός Σχεδιασμός και προγραμματισμένη συστηματική εφαρμογή του β.Βελτίωση και Ευνόιση Βιώσιμης Κινητικότητας (Δημόσιες Συγκοινωνίες, Ποδήλατο, Πεζή Μετακινήσεις, Συνδυασμένες Μετακινήσεις – Park & Ride) γ.Πλήρης εκμετάλλευση υφιστάμενης υποδομής με βελτιώσεις και διαχειριστικά μέτρα δ.Άμεση εφαρμογή έργων χαμηλού κόστους ή συγχρηματοδοτούμενων ε.Αξιολόγηση αποτελεσμάτων Ι.Μ. Φραντζεσκάκης. Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ.», 30 Μαρτίου 20077

Δ.ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ 1.Ευρείες Πεζοδρομήσεις: Λάρισα: Ευρεία πεζοδρόμηση κέντρου μετά από συντονισμένο Χωροταξικό – Συγκοινωνιακό Σχεδιασμό. Λεπτομερείς μελέτες και Αποφασιστικότητα Διοίκησης για εφαρμογή (Σχήμα 3). Ουσιαστική μείωση ατυχημάτων με συμμετοχή πεζών στη Λάρισα και σε άλλες πόλεις με ευρείες πεζοδρομήσεις (Σχήμα 4). Ενοποιήσεις αρχαιολογικών χώρων (Αθήνα, Κως). 2.Ελεγχόμενη Στάθμευση και Συστηματική Αστυνόμευση Παράνομης Στάθμευσης. Νέα προσπάθεια στην Αθήνα. 3.Βελτίωση, Ευνόιση Δημόσιων Συγκοινωνιών. Συνεχής Προσπάθεια Αθήνας. Νέα μελέτη ΟΑΣΑ. 4.Απαγόρευση Χρήσης Ι.Χ. σε Κρίσιμες Περιοχές και Περιόδους. Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνας 2004 (Σχήμα 5) και Σίδνευ Αποτυχία Ατλάντας. 5.Διόδια. Μόνο όταν εφαρμοστούν τα άλλα χαμηλού κόστους και άμεσης απόδοσης μέτρα διαχείρισης της κυκλοφορίας και της ζήτησης. Ι.Μ. Φραντζεσκάκης. Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ.», 30 Μαρτίου 20078

ΣΧΗΜΑ 3: Πεζόδρομος Κεντρικής Περιοχής Λάρισας Ι.Μ. Φραντζεσκάκης. Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ.», 30 Μαρτίου 20079

ΣΧΗΜΑ 4: Ποσοστά Ατυχημάτων με Συμμετοχή Πεζών προς το Σύνολο των Ατυχημάτων σε 22 Ελληνικές Πόλεις Μεσαίου Μεγέθους. Περίοδοι Συγκρίσεων και Πρόγραμμα DUMAS Ε.Ε. Ι.Μ. Φραντζεσκάκης. Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ.», 30 Μαρτίου

ΣΧΗΜΑ 5. ΟΑΚΑ Οδοί Προσπέλασης και Ζώνες Ελέγχου Ι.Μ. Φραντζεσκάκης. Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ.», 30 Μαρτίου

Ε.ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ 1.Η πρωτοτυπία των Μονών – Ζυγών στην Αθήνα. 2.Η μη αξιοποίηση της Γενικής Μελέτης Μεταφορών και Κυκλοφορίας της Θεσσαλονίκης ακόμα και για τα προτεινόμενα έργα χαμηλού ή μηδενικού κόστους και άμεσης απόδοσης. Αντίθετα, δίνεται προτεραιότητα στην μεγάλου κόστους και αμφιβόλου αποτελέσματος υποθαλάσσια αρτηρία. 3.Έλλειψη πρόσφατων μελετών, συνεχείς αλλαγές και αποσπασματικές εφαρμογές κυκλοφοριακών μελετών των Δήμων. Ι.Μ. Φραντζεσκάκης. Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ.», 30 Μαρτίου Εφαρμογές μόνο τμημάτων με πολιτικά κριτήρια υπό την πίεση των κατοίκων/επαγγελματιών Τάση κριτικής και αλλαγών μελετητών και μελετών από πρόσφατες νέες διοικήσεις Δήμων Έλλειψη απαραίτητων μελετών εφαρμογής

ΣΤ.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 1.Υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για άμεση ουσιαστική βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών στις ελληνικές πόλεις με τη συστηματική εφαρμογή δοκιμασμένων μεθόδων διαχείρισης της κυκλοφορίας και ζήτησης, χαμηλού κόστους και άμεσης απόδοσης. Αδικαιολόγητη καθυστέρηση. 2.Ταυτόχρονα είναι απαραίτητος ο μακροχρόνιος συνδυασμένος Πολεοδομικός – Συγκοινωνιακός Σχεδιασμός – Προγραμματισμός με βασικό στόχο τη μείωση της χρήσης του Ι.Χ. Ακόμα και στις σπάνιες περιπτώσεις όπου έγινε τέτοιος Σχεδιασμός – Προγραμματισμός, δεν επικαιροποιείται ούτε εφαρμόζεται. Ι.Μ. Φραντζεσκάκης. Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ.», 30 Μαρτίου