Χριστιάνα Μενοίκου Σύμβουλος Επιστήμης, ΥΠΠ Νοέμβριος 2007 Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης και αξιολόγησης στο μάθημα της επιστήμης. Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ, ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Χρήση προγραμμάτων ηλεκτρονικού υπολογιστή Απόκτηση / εμπέδωση της γνώσης Καλλιέργεια δεξιοτήτων Εξοικείωση με επιστημονική ορολογία Ομαδική εργασία και συνεργατική μάθηση Αξιολόγηση
Λογισμικά προγράμματα
Intercaf
Διαδραστικά προγράμματα
Ενέργεια (Στ΄ τάξη)
Ερειστικό σύστημα (Δ΄ τάξη)
Κυκλοφορικό σύστημα (Στ΄ τάξη)
Μυικό σύστημα (Στ΄ τάξη)
Μαθαίνω να κάνω πειράματα (Δ΄, Ε΄, Στ΄)
Velos
Εικονικό Εργαστήριο Ηλεκτρισμού (Δ΄, Ε΄, Στ΄)
Εικονικά Εργαστήρια: Ανάκλαση φωτός (Ε΄), Φακοί (Στ΄)
Φ.Ε. (CD - Εγκυκλοπαίδεια Ανθρώπινου Σώματος)
Αναπνευστικό (Στ΄ τάξη)
Φ.Ε. και Βάση Δεδομένων (Ζώα)
Αξιολογήσεις
Καιρός (Α΄ τάξη)
Ομαδοποιώ τα ζώα (B΄ τάξη)
Πυκνότητα (Γ΄ τάξη)
Αλλαγές φάσης (Δ΄ τάξη)
Ηλεκτρισμός (Ε΄ τάξη)
Πίεση (Στ΄ τάξη)
Εξερεύνηση – Κίνδυνοι του διαστήματος (Στ' τάξη) Μέθοδος συνεργατικής συναρμολόγησης Κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν οι αστροναύτες στο διάστημα από: –τα μετεωροειδή και τη διαστημική ρύπανση –τις ακτινοβολίες του ήλιου –την έκθεσή τους στο κενό του διαστήματος
Αξιολόγηση – Κίνδυνοι του διαστήματος