Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας Σχόλή Χημικών Μηχανικών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Παπαγιαννάκης Λευτέρης Καθηγητής Σχολής Χημ. Μηχ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Χημικών Μηχανικών Εργαστήριο Ενεργειακής και Βιομηχανικής Οικονομίας ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Χημικών Μηχανικών.
Advertisements

Ελπιδοφόρα Μηνύματα από την Αναμόρφωση του Τομέα ‘Κοινωνιολογίας, Οικονομίας και Πολιτικής της Εκπαίδευσης και Σπουδών Φύλου’ σχετικά με τη Διάρθρωση Σπουδών.
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
GLOBAL COLLEGE Security Services & VIP Protection.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ελληνική Βιομηχανία: Προς την Οικονομία της Γνώσης 4/7/2006 Δίκτυα συνεργασιών επιχειρήσεων με ερευνητικούς φορείς: Προσδιοριστικοί παράγοντες συμμετοχής.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Οργανωση & Διοικηση επΙχΕΙΡΗσεων τροφιμων & Γεωργιασ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας Χρηματοδοτώντας εκπαίδευση, κίνητρα και εργαλεία Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΣΥΝΑΦΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ Ευαγγελία Κρασαδάκη,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η Ανάδυση Νέων Κλάδων/Δραστηριοτήτων στον Τομέα Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Αιμ. Πρωτόγερου, Γ. Καλογήρου Σχολή.
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
Η διαχείριση κινδύνων έργων στην κατασκευαστική βιομηχανία Κηρυττόπουλος Κωνσταντίνος και Διαμάντας Βίκτωρ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Δρ. Κηρυττόπουλος.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
Η μεταποιητική βιομηχανία στο Ν.Αττικής: Υποκατάσταση ή μετεγκατάσταση; Διακουλάκη Δ. 1, Μοιρασγεντής Σ. 2, Τουρκολιάς Χ. 1 1 Εργαστήριο Βιομηχανικής &
1 Παρουσίαση της Φιλοσοφίας των Πρακτικών Ασκήσεων στο ΤΕΠΑΕΣ ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστ. Υπεύθυνη Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης ΤΕΠΑΕΣ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Μάρτιος 2008.
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Ανάπτυξη και προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας- Έρευνα για την στάση των φοιτητών.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
MASTER PRO ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΟΥΣΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Εισηγητές ΤΑΟΥΣΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – ΚΟΤΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Μ.Α. υπ. Διδάκτορες Α.Π.Θ. σύμβουλοι σταδιοδρομίας EMPLOY.
Η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Γιώργος Γκωλέτσης Επ. Υπεύθυνος ΜΚΕ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο,
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
Κατεύθυνση: Στρατηγική-Επιχειρηματικότητα- Ανθρώπινοι Πόροι
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
360funding.gr Μάϊος 2017.
Αλέξανδρος-Ανδρέας Κύρτσης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 7: Επίλογος. Σύνοψη
Καλωσόρισμα ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας Σχόλή Χημικών Μηχανικών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Παπαγιαννάκης Λευτέρης Καθηγητής Σχολής Χημ. Μηχ. ΕΜΠ Δαμίγος Δημήτρης Λέκτορας Σχολής Μετ. Μηχ. ΕΜΠ Καστέλλη Ιωάννα Υ.Δ. Σχολής Χημ. Μηχ. ΕΜΠ Γιώργος Μαυρωτάς Λέκτορας Σχολής Χημ. Μηχ. ΕΜΠ 3 ο Συνέδριο ΤΕΕ για τη Βιομηχανία «Ελληνική Βιομηχανία: Προς την Οικονομία της Γνώσης» Αθήνα, Σπουδές Επιχειρηματικότητας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Προκλήσεις για ένα Ανώτατο Τεχνολογικό Ίδρυμα.

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ Περιεχόμενα  Ιστορικό  Διεθνές περιβάλλον  Βασικά ερωτήματα  Επιχειρηματικότητα και μηχανικοί  Το πρόγραμμα «Τεχνολογία και Επιχειρηματικότητα στο ΕΜΠ»  Συμπεράσματα

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ Πώς έρχεται στην επικαιρότητας το θέμα της επιχειρηματικότητας;  Τα μεταπολεμικά χρόνια αναπτύχθηκε κυρίως στις δυτικοευρωπαϊκές κοινωνίες μια νοοτροπία αποστροφής προς το ρίσκο.  Οι μεγάλες επιχειρήσεις και η σιγουριά της υπαλληλικής σχέσης σε αντιδιαστολή με την επιχειρηματική δραστηριότητα  Κορεσμός του μοντέλου των «εθνικών πρωταθλητών» (αποκαθετοποίηση, outsourcing)  Προσπάθειες αναστροφής του κλίματος προς το «επιχειρείν» και λόγω των ευκαιριών απασχόλησης

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ Ιστορικό της διδασκαλίας της επιχειρηματικότητας  ΗΠΑ  1947, Harvard, “Management of new enterprises”  1953, New York “Entrepreneurship and Innovation”  1967, Babson College  Ευρώπη  1971, Manchester  Άνθιση από δεκαετία 90  Προσπάθειες να εισαχθεί σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ Η επιχειρηματικότητα στα Πανεπιστήμια  ΗΠΑ  Μικτά σχήματα διδασκαλίας  Ευρώπη  Πιο ακαδημαϊκή χροιά Γαλλία: Ακαδημία επιχειρηματικότητας από ΑΕΙ  Από δεκαετία 90 άνθιση  Πρωτοπορία: Μ. Βρετανία, Σκανδιναβικές χώρες  Εντονη δραστηριότητα στις πρώην ανατολικές χώρες

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ Βασικά ερωτήματα  Διδάσκεται η επιχειρηματικότητα;  Προγράμματα σπουδών επιχειρηματικότητας  Περιεχόμενο προγραμμάτων  Μέθοδοι διδασκαλίας και διδάσκοντες

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ Διδάσκεται η επιχειρηματικότητα;  Οι απόψεις συγκλίνουν στο ότι υπάρχουν στοιχεία της επιχειρηματικότητας που διδάσκονται (στόχος των προγραμμάτων)  «…κι αν δεν διδάσκεται, ενθαρρύνεται και καλλιεργείται»  Σκοπός: Αναγνώριση ευκαιριών, ορθολογική ανάληψη ρίσκου, εξοικείωση με αβεβαιότητα.  Το βασικό ζητούμενο των προγραμμάτων επιχειρηματικότητας είναι να δώσουν τα βασικά εφόδια για το πώς μια ιδέα μπορεί να μετατραπεί σε ένα αξιοποιήσιμο αγαθό.

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ Ο χαμένος κρίκος Αξιοποίηση της γνώσης Γνώση Επιχειρηματικότητα

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ Προγράμματα σπουδών επιχειρηματικότητας  Ενδο-πανεπιστημιακά  Κυρίως σε σχολές διοίκησης επιχειρήσεων, που απευθύνονται σε φοιτητές τους  Διαπανεπιστημιακά  Απευθύνονται σε φοιτητές και άλλων σχολών και προσαρμόζονται στις σχετικές συνθήκες

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ Περιεχόμενο προγραμμάτων  Διαφοροποίηση σε σχέση με τα μαθήματα Διοίκησης Επιχειρήσεων  Μεγάλη ποικιλία - Διεπιστημονικό πεδίο  Στοιχεία οικονομίας  Βιομηχανική οργάνωση  Διαχείριση πόρων  Θεωρία αποφάσεων  Αξιολόγηση επενδύσεων  Στοιχεία ψυχολογίας  …………………………..

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ Μέθοδοι διδασκαλίας και διδάσκοντες  Μέθοδοι διδασκαλίας  Διαλέξεις, μελέτες περίπτωσης, κατάρτιση επιχειρηματικών σχεδίων, προσομοιώσεις, επισκέψεις σε επιχειρήσεις  Εμφαση στις αλληλεπιδραστικές μεθόδους  Διδάσκοντες  Μίγμα πανεπιστημιακών-εμπειρικών Στην Ευρώπη πιο ακαδημαϊκή χροιά  Χρειάζεται εκπαίδευση των διδασκόντων

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ  Αρχικά μόνο απόφοιτοι σχολών Οικονομίας και Διοίκησης  Στη συνέχεια επεκτάθηκε (μηχανικοί, ιατροί κλπ)  Οι μηχανικοί αποτελούν σημαντικό target group των προγραμμάτων επιχειρηματικότητας  Εξοικείωση με νέες τεχνολογίες Επιχειρηματικότητα - τεχνολογική καινοτομία εύκολη προσαρμογή στο νέο επιχειρησιακό περιβάλλον  Αναλυτική σκέψη, πρακτική νοοτροπία Επιχειρηματικότητα και μηχανικοί

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ  Αλλαγή του ρόλου του μηχανικού στις σύγχρονες επιχειρήσεις (περισσότεροι μηχανικοί σε θέσεις ευθύνης)  Ανάγκη επαφής με τη σύγχρονη κοινωνικο- οικονομική πραγματικότητα  Πώς λειτουργεί η αγορά  Πώς σκέφτονται οι επιχειρήσεις  Σήμερα αποτελεί σημαντική διέξοδος απασχόλησης Γιατί εκπαίδευση μηχανικών;

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ Το πρόγραμμα «Τεχνολογία και Επιχειρηματικότητα» στο ΕΜΠ

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ  Αρχικά σχεδιάστηκε η εισαγωγή ενός νέου μαθήματος επιλογής  Στην πορεία αποδείχθηκε εξαιρετικά δύσκολο να προσαρμοστεί στις ιδιαιτερότητες της κάθε σχολής  Επιλέχθηκε η δημιουργία μιας δεξαμενής σχετικών μαθημάτων από την οποία ο καθένας διαλέγει αυτά που ταιριάζουν στο πρόγραμμα της σχολής  Βασικός σκοπός να εξοικειωθεί ο φοιτητής με τις επιχειρηματικές αποφάσεις Εισαγωγικά

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ Δομή

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ  9 ο εξάμηνο ΧΜ - μάθημα επιλογής – «Προσομοίωση επιχειρηματικών αποφάσεων»  Στο PC-LAB με εξειδικευμένο λογισμικό  Οικονομικοτεχνική μελέτη σκοπιμότητας Με βάση το νόμο 3299/2004  Επιχειρηματικό σχέδιο Έμφαση στην ανάλυση ευαισθησίας  Επιχειρηματικό παιχνίδι (προσομοίωση) Σε ομάδες Πρώτα δείγματα

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ  Πολύ θετική γνώμη φοιτητών  Μεγάλη ανταπόκριση στην αλληλεπιδραστική διδασκαλία  Επιθυμία των φοιτητών για ακόμα μεγαλύτερη αυτενέργεια Πρώτες εντυπώσεις

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ Μελλοντικές προοπτικές

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ  Επιχειρηματικότητα: σήμερα, εκτός των άλλων, είναι και μια διέξοδος απασχόλησης  Ειδικά στους απόφοιτους υψηλότερων εκπαιδευτικών βαθμίδων (…και ιδιαίτερα στους μηχανικούς)  Το βασικό ζητούμενο των προγραμμάτων επιχειρηματικότητας είναι να δώσουν τα βασικά εφόδια για το πώς μια ιδέα μπορεί να μετατραπεί σε αξιοποιήσιμο αγαθό, μέσω μιας δομημένης διαδικασίας όπως είναι η λειτουργία μιας επιχείρησης  Δεδομένων των συνθηκών, οι νέοι μηχανικοί μπορούν καλύτερα από τον καθένα να αξιοποιήσουν τις σημερινές ευκαιρίες  Πρώτα δείγματα: Θετική ανταπόκριση φοιτητών Συμπεράσματα

Εργαστήριο Βιομηχανικής & Ενεργειακής Οικονομίας, ΕΜΠ Ευχαριστώ πολύ…